Dit is een oltimer.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:46 schreef J.Appleseed het volgende:
Zo. Gele koplampen mogen wel én zijn über dus geen discussie meer nu
[ afbeelding ]
En jij bent een klotskop.quote:
Ga jij maar lekker gele koplampen in een nieuwe auto zetten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:45 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nogmaals: die leven de wet na, en de wet zegt dat gele koplampen zijn toegestaan. Je verhaaltje over RDW gaat dus niet op. Kom maar met wat anders.
Goed, zal 'ie zeker doen. En daarmee is deze discussie dan ook overquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:48 schreef Ikgavoordezeusernaam het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker gele koplampen in een nieuwe auto zetten.
Als je met een Duits kenteken rijdt, dan wel inderdaadquote:
Mag niet en je zal het zien of ze moeten de wet niet naleven, het is verboden geworden in Nederland. (toendertijd).quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:49 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Goed, zal 'ie zeker doen. En daarmee is deze discussie dan ook over
Oké, heel leuk. Maar daar ging dit topic in de eerste plaats niet over. Wel over TS, die belachelijk werd gemaakt door zijn vrienden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:50 schreef Ikgavoordezeusernaam het volgende:
[..]
Mag niet en je zal het zien of ze moeten de wet niet naleven, het is verboden geworden in Nederland. (toendertijd).
En zoals je hebt kunnen zien staat in de wet dat gele verlichting is toegestaan, klotskop.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:50 schreef Ikgavoordezeusernaam het volgende:
[..]
Mag niet en je zal het zien of ze moeten de wet niet naleven, het is verboden geworden in Nederland. (toendertijd).
Oke dat je mij uitscheld maak mij niet zoveel uit zegt meer over jezelf maar gele verlichting aan voorzijde van personenauto mag niet meer in Nederland.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:52 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En zoals je hebt kunnen zien staat in de wet dat gele verlichting is toegestaan, klotskop.
Ik scheld je niet. Ik bedoel, je bent toch een klotskop? Of niet?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:54 schreef Ikgavoordezeusernaam het volgende:
[..]
Oke dat je mij uitscheld maak mij niet zoveel uit zegt meer over jezelf maar gele verlichting aan voorzijde van personenauto mag niet meer in Nederland.
Ik ben geen debieltje en heb goed opgelet bij de theorie van mijn rijbewijsquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:46 schreef Ikgavoordezeusernaam het volgende:
[..]
Eerst even navragen voordat je dit doet.
Lol ja hoor goed.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:54 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik scheld je niet. Ik bedoel, je bent toch een klotskop? Of niet?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:24 schreef Ikgavoordezeusernaam het volgende:
[..]
Ik ga het rvi bellen, als je gelijk hebt ben ik een klotskop.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:54 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik scheld je niet. Ik bedoel, je bent toch een klotskop? Of niet?
Je geeft zelf toe dat autoverlichting geel mag zijn. Opgelost. Ontopic weer.quote:
Ik vind je maar vreemd maarja jouw ding, je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:59 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je geeft zelf toe dat autoverlichting geel mag zijn. Opgelost. Ontopic weer.
Gele verlichting staat stoer en geeft de auto een vlotte, hippe uitstraling!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
Gele koplampen, staat afschuwelijk. Geeft de auto een suffe, verouderde (niet mooi oud zoals een prachtige oldtimer maar suf oud zoals een overjaarse Kadett) uitstraling. Niet raar dat het lelijk wordt gevonden, zelfs de meest prachtige auto zou het ontsieren.
Snap sowieso niet wat je tegenwoordig met zo'n suf licht moet, er zijn veel mooiere alternatieven zoals dat blauwachtige licht bijvoorbeeld.
Weet je wat niet mag, dat folie waar jullie het over hebben. Je mag geen stikkers e.d. aanbrengen op je koplampen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:12 schreef Ikgavoordezeusernaam het volgende:
[..]
|Nee weet het zeker, mag niet.
Met wit en blauwig licht zie je meer (de lichtopbrengst is groter), maar het vermoeid je ogen veel meer. Tevens verblindt zelfs gele Xeon lang niet zo erg als blauwige verlichting dat doet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
Gele koplampen, staat afschuwelijk. Geeft de auto een suffe, verouderde (niet mooi oud zoals een prachtige oldtimer maar suf oud zoals een overjaarse Kadett) uitstraling. Niet raar dat het lelijk wordt gevonden, zelfs de meest prachtige auto zou het ontsieren.
Snap sowieso niet wat je tegenwoordig met zo'n suf licht moet, er zijn veel mooiere alternatieven zoals dat blauwachtige licht bijvoorbeeld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |