Laat die lamlul toch... hij wil juist dat je die discussie uitlokt. Er komt geen zinnig woord uit zijn toetsenbord dus het is wachten op een ban. Dan komt 'ie er vanzelf wel achter en zijn wij van 'm verlost.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:23 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Maar waarom geef je niet gewoon antwoord op mijn vraag?
Ga maar navragen, het mag niet. klaar.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:25 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je hoeft er ook niets aan toe te voegen, je hoeft me alleen maar te vertellen hoe je aan die kennis komt.
Navragen bij wie?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:25 schreef Ikgavoordezeusernaam het volgende:
[..]
Ga maar navragen, het mag niet. klaar.
En waar slaat dit op?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:25 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Laat die lamlul toch... hij wil juist dat je die discussie uitlokt. Er komt geen zinnig woord uit zijn toetsenbord dus het is wachten op een ban. Dan komt 'ie er vanzelf wel achter en zijn wij van 'm verlost.
Op van alles en nog watquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:26 schreef Ikgavoordezeusernaam het volgende:
[..]
En waar slaat dit op?
Oké, ik zal het opschrijven in mijn notitieblokquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:30 schreef Ikgavoordezeusernaam het volgende:
[..]
Je bent wel een klootzak met je ban aangeverij. met je kut smiley knipoog gedoe,.
Die leven de wet na. En in de wet staat (zoals ik je hebt laten zien) dat de verlichting geel of wit moet zijn.quote:
Toch mag je niet met gele koplampen in nederland rijden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:32 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Die leven de wet na. En in de wet staat (zoals ik je hebt laten zien) dat de verlichting geel of wit moet zijn.
Die zul je moeten zoeken, net als je UIquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Een echte wellus-nietus topic... Waar is me popcorn icon?
Wie heeft je dat verteld? Waar heb je dat gehoord of gelezen? Hoe kom je aan die wijsheid?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:33 schreef Ikgavoordezeusernaam het volgende:
[..]
Toch mag je niet met gele koplampen in nederland rijden.
Een nieuwe auto met gele koplampen wordt niet toegestaan op de nederlandse weg, vraag na bij de RDW.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:36 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Wie heeft je dat verteld? Waar heb je dat gehoord of gelezen? Hoe kom je aan die wijsheid?
De RDW leeft de wet na. En in de wet staat (zoals ik je hebt laten zien) dat de verlichting geel of wit moet zijn.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:38 schreef Ikgavoordezeusernaam het volgende:
[..]
Een nieuwe auto met gele koplampen wordt niet toegestaan op de nederlandse weg, vraag na bij de RDW.
Nogmaals als jouw auto gele koplampen heeft is dat niet toegestaan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:40 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
De RDW leeft de wet na. En in de wet staat (zoals ik je hebt laten zien) dat de verlichting geel of wit moet zijn.
Volgens wie niet?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:42 schreef Ikgavoordezeusernaam het volgende:
[..]
Nogmaals als jouw auto gele koplampen heeft is dat niet toegestaan.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:06 schreef Ikgavoordezeusernaam het volgende:
[..]
Ja, en toch mag het volgens mij nog steeds niet in Nederland. Vroeger zag je het wel vaak inderdaad,
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:06 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Volgens de overheid mag het wel, maar volgens jou niet. Wie zou er gelijk hebben, denk je?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:08 schreef Ikgavoordezeusernaam het volgende:
[..]
Nee weet bijna zeker dat het niet toegestaan is (meer).
Ik had ook in mijn auto - met oorspronkelijke witte koplampen - gelige koplampen gemonteerd (want mooi en volgens de specs beter helderder licht), en nooit commentaar gehad van de APK of van de politie.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:42 schreef Ikgavoordezeusernaam het volgende:
[..]
Nogmaals als jouw auto gele koplampen heeft is dat niet toegestaan.
Nogmaals: die leven de wet na, en de wet zegt dat gele koplampen zijn toegestaan. Je verhaaltje over RDW gaat dus niet op. Kom maar met wat anders.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:43 schreef Ikgavoordezeusernaam het volgende:
[..]
Nogmaals ga navragen bij het RDW.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |