Jij gaat een leuke usertag krijgen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:07 schreef Ikgavoordezeusernaam het volgende:
Ik blijf er bij. Gele koplampen mogen niet tot het tegendeel is bewezen.
De Nederlandse wet zegt dat het is toegestaan. Wat is jouw bron?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:11 schreef Ikgavoordezeusernaam het volgende:
Weet het zeker geen geel licht in Nederland.
|Nee weet het zeker, mag niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:12 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Jij gaat een leuke usertag krijgen.
Geel mag gewoon.
Het tegendeel ís bewezen, het staat in de Nederlandse wet dat gele verlichting aan de voorzijde is toegestaan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:07 schreef Ikgavoordezeusernaam het volgende:
Ik blijf er bij. Gele koplampen mogen niet tot het tegendeel is bewezen.
Nee mag niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:12 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het tegendeel ís bewezen, het staat in de Nederlandse wet dat gele verlichting aan de voorzijde is toegestaan.
Nou dat is ook niet aardig om hem zo te noemen in een discussiequote:
Neenee, zo gemakkelijk kom je er niet van af. Wie heeft je dat verteld? Waar heb je dat gehoord of gelezen? Hoe kom je aan die wijsheid?quote:
Dat is geen bron, dat is gewoon weer herhalen wat je de hele tijd zegt. Ik wacht nog steeds op een bron. Waar heb je dat gehoord of gelezen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:16 schreef Ikgavoordezeusernaam het volgende:
[..]
Tenzij zo opgeleverd 40 jaar geleden, nu mag het niet meer.
Probeer het uit.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:17 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat is geen bron, dat is gewoon weer herhalen wat je de hele tijd zegt. Ik wacht nog steeds op een bron. Waar heb je dat gehoord of gelezen?
Dat is nog steeds geen antwoord op mijn vraag: waar heb je dat gehoord of gelezen?quote:
Is al lange tijd zo dat gele verlichting in Nederland verboden is.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:18 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat is nog steeds geen antwoord op mijn vraag: waar heb je dat gehoord of gelezen?
Zo moeilijk is die vraag niet hoor.
Dat is nog steeds geen antwoord op mijn vraag: waar heb je dat gehoord of gelezen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:19 schreef Ikgavoordezeusernaam het volgende:
[..]
Is al lange tijd zo dat gele verlichting in Nederland verboden is.
Je vraag snap ik, mijn antwoordt is gele verlichting aan voorzijde van een auto is verboden in Nederland.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:20 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat is nog steeds geen antwoord op mijn vraag: waar heb je dat gehoord of gelezen?
Zo moeilijk is die vraag niet hoor.
Dat is geen antwoord op de vraag waar je dat gehoord of gelezen hebt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:21 schreef Ikgavoordezeusernaam het volgende:
[..]
Je vraag snap ik, mijn antwoordt is gele verlichting aan voorzijde van een auto is verboden in Nederland.
Omdat ik niet van gisteren ben.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:22 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op de vraag waar je dat gehoord of gelezen hebt.
Maar waarom geef je niet gewoon antwoord op mijn vraag?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:23 schreef Ikgavoordezeusernaam het volgende:
[..]
Omdat ik niet van gisteren ben.
Het is gewoon verboden, meer kan ik daar niet aan toevoegen, het mag niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:23 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Maar waarom geef je niet gewoon antwoord op mijn vraag?
Je hoeft er ook niets aan toe te voegen, je hoeft me alleen maar te vertellen hoe je aan die kennis komt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:24 schreef Ikgavoordezeusernaam het volgende:
[..]
Het is gewoon verboden, meer kan ik daar niet aan toevoegen, het mag niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |