En Duitse!quote:
Golf.quote:
1 en 2 is okay. Daarna is geel niet goed.quote:
Dan zit ik goed!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:40 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
1 en 2 is okay. Daarna is geel niet goed.
Ze zijn moeilijk te vinden. Probeer wat webshops.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:43 schreef vosss het volgende:
Ik denk dat mijn Lybra ook wel mooi zou zijn met gele kikkerogen
Waar haal ik die dingen?
Ik weet een winkel die gele H4 lampen verkoopt, is dat wat je nodig hebt? Ook gele pitjes voor de stadsverlichting.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:43 schreef vosss het volgende:
Waar haal ik die dingen?
Heeft een Lybra geen H7?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik weet een winkel die gele H4 lampen verkoopt, is dat wat je nodig hebt? Ook gele pitjes voor de stadsverlichting.
Ebay is je vriend.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:43 schreef vosss het volgende:
Waar haal ik die dingen?
Geen idee wat een Lybra is of wat die heeftquote:
Ik heb geen idee. Niet alleen het licht geel, maar ook de lamp/glas zegmaar. Dat lijkt me wel aardigquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik weet een winkel die gele H4 lampen verkoopt, is dat wat je nodig hebt? Ook gele pitjes voor de stadsverlichting.
Ja dat bedoelde ik, de pitjes zijn dan geel.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Niet alleen het licht geel, maar ook de lamp/glas zegmaar. Dat lijkt me wel aardig
Ik neem aan dat ik dan niet weg kom met een geel lampje wat ik in de headunit klik wel?
Juist. Maar dat is ook met witte lampen zo dat je die overdag minder ziet hequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:59 schreef vosss het volgende:
Met een geel lampje of opzetstukje zal het wel zoiets worden:
[ afbeelding ]
Ik bedoel meer zoiets:
[ afbeelding ]
Daar is folie voor waar je de koplamp mee kan "vergelen".quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:59 schreef vosss het volgende:
Met een geel lampje of opzetstukje zal het wel zoiets worden:
[ afbeelding ]
Ik bedoel meer zoiets:
[ afbeelding ]
Geen idee, heb halverwege de jaren 0 ooit eens een doos vol gele H4 lampen gekocht en daar teer ik nu nog op.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:03 schreef vosss het volgende:
Werkt dat een beetje handig met die folie? En moet ik dan nog steeds een gele lampje hebben?
Die folie kost geen drol zie ik
Die moderne koplampen zijn niet makkelijk uit elkaar te halen denk ik.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:03 schreef vosss het volgende:
Werkt dat een beetje handig met die folie? En moet ik dan nog steeds een gele lampje hebben?
Die folie kost geen drol zie ik
Hou je snuit nou eens klotskop!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:07 schreef Ikgavoordezeusernaam het volgende:
Ik blijf er bij. Gele koplampen mogen niet tot het tegendeel is bewezen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |