blijf jij maar liever dun, arrogant en onbeleefd. dan blijf ik wel dicht bij mezelf staan.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:06 schreef CryinWolf het volgende:
[..]
weet je wat me nog beter lijkt..misschien moet jij gewoon niet meer reageren op mijn topics..eind goed al goed Miss NoItAll
nou aan die 2 onvoldoendes kan ik werken. dus een mooie eindsom voor nuquote:
dankjewel, dat is aardig van jequote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:32 schreef bierstier het volgende:
wat een prachtig lichaam heb jij, je ziet er super uit
Dus als we hier nu allemaal massaal riepen dat je een dikke papzak bent was je in huilen uitgebarsten?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:36 schreef CryinWolf het volgende:
[..]
tuurlijk is het fijn om te horen dat ik er niet zo mee hoef te zitten als dat ik voorheen deed. helemaal prettig vind ik niet en dat zal ook nooit worden omdat ik best onzeker ben, altijd al geweest. maar kan er zo wel wat meer mee omgaan. en sporten blijf ik sowieso doen
dat zal niet gebeuren want dat zou betekenen dat alle fokkers kindo zijn en gelukkig zijn er nog genoeg mensen die zich wel weten te gedragen naar hun leeftijdquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:59 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Dus als we hier nu allemaal massaal riepen dat je een dikke papzak bent was je in huilen uitgebarsten?
Dus iedereen die jou aan de (te) dikke kant vindt is een kindo? (wat dat ook mag wezen...)quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:08 schreef CryinWolf het volgende:
[..]
dat zal niet gebeuren want dat zou betekenen dat alle fokkers kindo zijn en gelukkig zijn er nog genoeg mensen die zich wel weten te gedragen naar hun leeftijd
Dus mensen die eerlijk hun mening geven zijn allemaal kinderachtig omdat ze negatief zijn over jou.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:08 schreef CryinWolf het volgende:
[..]
dat zal niet gebeuren want dat zou betekenen dat alle fokkers kindo zijn en gelukkig zijn er nog genoeg mensen die zich wel weten te gedragen naar hun leeftijd
Neequote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dus mensen die eerlijk hun mening geven zijn allemaal kinderachtig omdat ze negatief zijn over jou.
Ahaaaa zo werkt het dus.
Ok.
het is gewoon te grappig hoe je je eigen woorden verdraaidquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:14 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Dus iedereen die jou aan de (te) dikke kant vindt is een kindo? (wat dat ook mag wezen...)
oo my god..alsof ik probeer te communiceren met een 3 jarig kind..wat zeg ik..die zou het nog wel begrijpen. kan wel 100 het verhaal uit gaan leggen over het verschil tussen negatieve commentaar of gewoon plat onbeleefd en gemeen zijn maar dat pikken die hersenen van jou blijkbaar toch niet op...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dus mensen die eerlijk hun mening geven zijn allemaal kinderachtig omdat ze negatief zijn over jou.
Ahaaaa zo werkt het dus.
Ok.
Bedoel je 'kiddo' of wat?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:57 schreef CryinWolf het volgende:
[..]
het is gewoon te grappig hoe je je eigen woorden verdraaidnet zeg je nog als iedereen je dus een dikke papzak noemt ga je dan janken en nu zeg je weer dat als mensen me aan de (te) dikke kant vinden noem je ze kindo. nee wijsneus als iedereen mij dus een dikke papzak noemt zijn het kindo's
Bedoel je : damn ?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Reageer er dan ook niet steeds op, dayum.
Zo leuk dat je hapt omdat je onzeker bentquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:00 schreef CryinWolf het volgende:
[..]
oo my god..alsof ik probeer te communiceren met een 3 jarig kind..wat zeg ik..die zou het nog wel begrijpen. kan wel 100 het verhaal uit gaan leggen over het verschil tussen negatieve commentaar of gewoon plat onbeleefd en gemeen zijn maar dat pikken die hersenen van jou blijkbaar toch niet op...
beetje jammer...OK
Euh ok.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:57 schreef CryinWolf het volgende:
[..]
het is gewoon te grappig hoe je je eigen woorden verdraaidnet zeg je nog als iedereen je dus een dikke papzak noemt ga je dan janken en nu zeg je weer dat als mensen me aan de (te) dikke kant vinden noem je ze kindo. nee wijsneus als iedereen mij dus een dikke papzak noemt zijn het kindo's
teveel spaties in replies !quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
w a t i s j o u w p r o b l e e m ?
Dat zegt dus al genoegquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:03 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Euh ok.
Probeer het nogmaals te lezen en te begrijpen.
Mooi he die topics van onzekere meisjes die op het internet naarstig op zoek zijn naar bevestiging omdat ze zo onzeker zijn.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zo leuk dat je hapt omdat je onzeker bent
Ik dacht dat ik erg was, maar dit slaat op allesquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:05 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Mooi he die topics van onzekere meisjes die op het internet naarstig op zoek zijn naar bevestiging omdat ze zo onzeker zijn.
en wat zeggen ze ook alweer over mensen die zelf andere onderuit halen? dat ze vaak zelf geen leven hebben en vaak nog onzekerder over zichzelf dan de ander. of dom weg gewoon geen leven hebben en dat van een ander afkrakenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:05 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Mooi he die topics van onzekere meisjes die op het internet naarstig op zoek zijn naar bevestiging omdat ze zo onzeker zijn.
zo leuk dat ik jou er constant uitpraat..dat je er nu zelfs overheen praat omdat je geen antwoord hebt!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Op FOK! noemen we dat trollen, maar jij weet het beterquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:07 schreef CryinWolf het volgende:
[..]
en wat zeggen ze ook alweer over mensen die zelf andere onderuit halen? dat ze vaak zelf geen leven hebben en vaak nog onzekerder over zichzelf dan de ander. of dom weg gewoon geen leven hebben en dat van een ander afkraken
Hoe haal ik jou precies onderuit?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:07 schreef CryinWolf het volgende:
[..]
en wat zeggen ze ook alweer over mensen die zelf andere onderuit halen? dat ze vaak zelf geen leven hebben en vaak nog onzekerder over zichzelf dan de ander. of dom weg gewoon geen leven hebben en dat van een ander afkraken
hahaha dat jaloerse gedeelte kan ik me van gisteren nog heugen..dat zeiden ze toen over jou he?:Dquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik erg was, maar dit slaat op alles
Maar geen zorgen, ze heeft haar complimenten nu
TS je bent perfect, ik was gewoon jaloers jwz
oeeeeee...wat een comeback..niks beters??quote:
Daarom opent ze dit topic?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om met een emotioneel onzeker kut te praten die toch niet luistert of überhaupt leest wat iemand anders zegt tenzij het positief is.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:08 schreef CryinWolf het volgende:
[..]
zo leuk dat ik jou er constant uitpraat..dat je er nu zelfs overheen praat omdat je geen antwoord hebt!
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:10 schreef CryinWolf het volgende:
[..]
oeeeeee...wat een comeback..niks beters??
TS is onzeker over haar dikke benen en kont.quote:
TS is een onzeker vleeskasteel.quote:
Wauw.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om met een emotioneel onzeker kut te praten die toch niet luistert of uberhaupt leest wat iemand anders zegt tenzij het positief is.
Ze zei pas vanmiddag dat ze onzeker was.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Daarom opent ze dit topic?Doh.
Nou knap hoor dat je een onzeker iemand laat happen, chapeau.
Volgens mij reageer jij hier ook vooral vanwege je eigen onzekerheid, maar moet je zelf weten natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |