Misverstand dat ze dacht dat ik haar aanviel ja, maar mijn mening is zelfde gebleven hoor. Heeft ook niks met bescheiden zijn te maken, niemand reageerde meer op mijn laatste post waarin ik uitlegde dat ik wel OT was.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:26 schreef Lithia het volgende:
[..]
Je geeft zelf aan dat het hele gedoe een misverstand was, maar zodra iemand met jou eens is, ben je minder bescheiden.
alrightquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Misverstand dat ze dacht dat ik haar aanviel ja, maar mijn mening is zelfde gebleven hoor. Heeft ook niks met bescheiden zijn te maken, niemand reageerde meer op mijn laatste post waarin ik uitlegde dat ik wel OT was.
tuurlijk is het fijn om te horen dat ik er niet zo mee hoef te zitten als dat ik voorheen deed. helemaal prettig vind ik niet en dat zal ook nooit worden omdat ik best onzeker ben, altijd al geweest. maar kan er zo wel wat meer mee omgaan. en sporten blijf ik sowieso doenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:00 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Maar ben je nu wel blij met je dikke bovenbenen en kont TS?
Of heb je toch niet zoiets, hmwa, de mening van de users hier boeit me toch niet en ik voel me er toch niet zo prettig bij?
ik kies niks was andere mij in me mond leggen. ik zeg daarin tegen wel wat ik ook daadwerkelijk denkquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:07 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Nu jij het hier al hebt neergezet kiest ze voor optie 2 waar het eigenlijk optie 1 is.
en wat bedoel je precies met 'komt zichzelf wel een keer tegen' als ik mag vragen?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:09 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
good point, ach ja.. We moeten ook niet proberen d'r te veranderen. iedereen komt zichzelf wel een keer tegen
Zei het dan meteen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:36 schreef CryinWolf het volgende:
[..]
tuurlijk is het fijn om te horen dat ik er niet zo mee hoef te zitten als dat ik voorheen deed. helemaal prettig vind ik niet en dat zal ook nooit worden omdat ik best onzeker ben, altijd al geweest. maar kan er zo wel wat meer mee omgaan. en sporten blijf ik sowieso doen
dat er niks mis is met mijn sex leven zegt nog niks over mijn zelfverzekerdheid. ik ga namelijk al langer dan 3 jaar met mijn verloofde. die onzekerheid maakt dan op ten duur wel plek voor vertrouwen en acceptatie dat me vriend tevreden is. wil nog niet zeggen dat ik dat zelf wel bent.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als er niks mis mee is, en je bent zelfverzekerd, en je weet dat mannen daar opvallen, waarom dan een topic op FOK!
Inb4 dat ik jaloers ben, dat is zo voorspelbaar
gohh..je hebt wel een hoop mensenkennis he..denk je. iemand bedanken voor een compliment heb ik mee gekregen in mijn opvoeding. net zoals het feit dat je mensen niet onnodig moet afzeiken of moet afbranden. maarja..niet alleen smaken verschillen maar ook de meningen wat normen en waarden betreft.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:13 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
En dat terwijl menig andere meisjes afgebrand zijn om hun 'kilootjes extra', die dunner zijn dan deze.Watskebeurt met fok, waar we etteren om te etteren? Ik ben teleurgesteld.
[..]
Ik ben het met je eens. En dan ook al die reacties: 'Ohh bedankt!!!' 'Ohh wat fijn zoveel complimenten!' 'Jeetje wat leuk allemaal!' 'Hier een foto van mij in bikini!' Maar ondertussen 'onzeker zijn'. Right.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en foto van mezelf in bikini??? die staat er niet op hoor! en als je die ene foto bedoelt in mijn roze beha en broek aan is geen bikini en die heb ik er ook zelf niet opgezet! en op partyflock zelf heeft ook niet!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:47 schreef CryinWolf het volgende:
[..]
gohh..je hebt wel een hoop mensenkennis he..denk je. iemand bedanken voor een compliment heb ik mee gekregen in mijn opvoeding. net zoals het feit dat je mensen niet onnodig moet afzeiken of moet afbranden. maarja..niet alleen smaken verschillen maar ook de meningen wat normen en waarden betreft.
gelukkig nog iemand die wel goed kan kijkenquote:
dat is nou nog eens een voorspelbare reactie. gisteren krabbelde je anders nog terug dat je het zo niet bedoelde bla bla bla..waarom ga je dan nu wel lopen katten? je bent gewoon kinderachtig. nogmaals..je kan ook je mening geven zonder het te eindigen met een rot opmerking. daar word in dit geval niet omgevraagd. Blijkbaar..kat je dus wel af.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, geef ik als eerste een negatief commentaar, is het meteen mij aanvallenBlijkbaar geeft ze er dus wel om.
Ik bedoelde het idd niet zo, JIJ bent zo onzeker dat je meteen aangevallen voelt en mij moet afkatten.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:54 schreef CryinWolf het volgende:
[..]
dat is nou nog eens een voorspelbare reactie. gisteren krabbelde je anders nog terug dat je het zo niet bedoelde bla bla bla..waarom ga je dan nu wel lopen katten? je bent gewoon kinderachtig. nogmaals..je kan ook je mening geven zonder het te eindigen met een rot opmerking. daar word in dit geval niet omgevraagd. Blijkbaar..kat je dus wel af.
omdat hier gisteren meer mensen waren die zagen dat ze gewoon lullig deed en toen kon ze haar reet niet redden. en nu ze van 1 iemand steun krijgt voelt ze zich gelijk weer the boss..maar vind het wel prima met mensen die denken te weten hoe ik in elkaar zit. gelukkig weet ik het nog altijd zelf het beste. en voor alle mensen die wel normaal antwoord gaven met :vind het wel mooi of vind het niet mooi maar ieder zijn smaak. bedankt daarvoor. DAT was het feedback waar ik om vroeg. niet dat ik eventueel wat aan mijn kleding zou kunnen doen of wat zei lieverd hebben bij hun zelf.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:26 schreef Lithia het volgende:
[..]
Je geeft zelf aan dat het hele gedoe een misverstand was, maar zodra iemand met jou eens is, ben je minder bescheiden.
misschien moet je maar gewoon een ander topic gaan lastig vallen met je kinderlijke gedrag. of ga wat anders nuttigs doenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zei het dan meteen.
Had ik het nog subtieler verwoord voor je.
dringt niet echt tot je door he..hardleers denk ik..negatief commentaar, in dit geval dus het niet mooi vinden van forse bovenbenen etc..kan ook normaal. zonder het te eindigen met ik blijf liever dun. ik hoef niet te weten wat jij liever bent of blijft.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:50 schreef Angel-Joy het volgende:
En welkom op FOK! Hier zijn we eerlijk, dus als je geen negatief commentaar wil, moet je ook geen topic openen.
Edit![]()
weet je wat me nog beter lijkt..misschien moet jij gewoon niet meer reageren op mijn topics..eind goed al goed Miss NoItAllquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik bedoelde het idd niet zo, JIJ bent zo onzeker dat je meteen aangevallen voelt en mij moet afkatten.
Wat jij wilt dan, open voortaan maar geen topic meer op FOK! Miss perfect
OOOOOOOOOH DIKKE DIS lkkr hoor :pquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:06 schreef CryinWolf het volgende:
[..]
weet je wat me nog beter lijkt..misschien moet jij gewoon niet meer reageren op mijn topics..eind goed al goed Miss NoItAll
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |