Ik zei: niks mis mee, zelf blijf ik liever slank/dun.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:15 schreef CryinWolf het volgende:
[..]
dat is helemaal waar. en daar sta ik dan ook open voor. dat is wat ik vraag. maar het hoeft dan niet meteen op zo'n harde manier. mening kan je ook geven zonder te kwetsen met ik ben liever dun. maar het is al goed gepraat. ik ben niet zo
Sommige mensen kunnen alleen op een forum hen frustraties kwijt, dus ik neem het haar ook niet kwalijk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:17 schreef CryinWolf het volgende:
[..]
dankjewel wat lief. word er helemaal blij vanmaar ik maak me niet druk om angel-joy. meer haar probleem (als ze het zo vervelend bedoelt) dan de mijne
Maar er zijn ook genoeg mensen die die reacties uitlokken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:17 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen alleen op een forum hen frustraties kwijt, dus ik neem het haar ook niet kwalijk.
Dat je zelf liever dun blijft heeft niets met het topic te maken, heeft ze niet om gevraagd dus overbodige bitchattack. Maar OT: Uhu.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik zei: niks mis mee, zelf blijf ik liever slank/dun.
Lees: niks mis mee.
Ik kan niet reageren als sommige FOK!kers hier, excuses.
Maar OT maar weer dan, misverstand.
en dat is dus wat ik bedoelde. mening geven oke. maar wat jij zegt slaat dus de spijker op de kop. niks aan toe te voegenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:18 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Dat je zelf liever dun blijft heeft niets met het topic te maken, heeft ze niet om gevraagd dus overbodige bitchattack. Maar OT: Uhu.
TT is aantrekkelijk of niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:18 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Dat je zelf liever dun blijft heeft niets met het topic te maken, heeft ze niet om gevraagd dus overbodige bitchattack. Maar OT: Uhu.
moet je even terug kijken op geloof de eerste of tweede paginaquote:
Dit is trouwens ook de conclusie die ik trok. Natuurlijk valt haar kleding eerder op dan haar dikke kont en forse bovenbenen, maar ik vond het allemaal zo.. typisch.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:04 schreef Haarklip het volgende:
Misschien kan je wat aan je kledingstijl doen.
Niets mis meequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:24 schreef CryinWolf het volgende:
[..]
moet je even terug kijken op geloof de eerste of tweede pagina
nou ik heb een eigen auto dus dat scheelt hahaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:41 schreef n8n het volgende:
niet mijn ding maar je mag nog naast me in het openbaar vervoer
ik vind je trouwens een beetje op Iyari Limon lijken. als ik je profielfoto ziequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:09 schreef Phantomesse het volgende:
Angel-Joy, doe even niet zo kinderachtig. Een voordeel dat zij heeft is dan weer dat je haar oogkleur tenminste kunt zien zonder inspanning en je direct ziet dat ze een vrouw is ongeacht haar haarlengte en voorgevel.
dat is indd kimquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:48 schreef Phantomesse het volgende:
Ik heb inderdaad een aantal dingen van haar weg.
[..]
Is dit niet gewoon Kim?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |