Strak houd je het door middel van meer spiermassa.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:28 schreef CryinWolf het volgende:
[..]
ik heb genoeg andere beweging hoor. zijn ook andere manieren om het strak te houden..en nog leuk zijn ook
ik kon het sqautten niet bij naam maar ben ook meer van het op mezelf sporten. fietsen vind ik heerlijk en op zolder heb ik een step staan en doe jack knifes. maar heb nog een weekje vakantie en daarna ga ik het weer oppakken. en dat sqautten is zo gek nog nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:30 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Strak houd je het door middel van meer spiermassa.
Als je meer manieren kent hoor ik het graag.
ik ga het zeker proberen want na het een en ander opgezocht te hebben is het de moeite waardquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:32 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Het is vast al gezegd maar beter ga je squatten als je bovenbenen dik maar niet strak zijn.
Meid, ik zei dat IK liever slank blijf.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:22 schreef CryinWolf het volgende:
[..]
ja en het tegenovergestelde van dun is dus dik. dan had je meteen neer moeten zetten dat je vol slank bedoelde. wat een verwarring toch
Jaloers omdat ze zo veel goede reacties krijgt?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niet zo bitchy meid, ik blijf wel slank hoor
Voorspelbare reactie, maar nee hoor, zou niet willen ruilen met haar, niks lulligs.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:49 schreef drunk_on_shadows het volgende:
[..]
Jaloers omdat ze zo veel goede reacties krijgt?
Nee, want dan ben je meteen jaloers.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:51 schreef Haarklip het volgende:
Als je vraagt of het mooi is kan je toch ook negatieve reacties verwachten?
Wat jij wilt dan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:53 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Geef nou maar gewoon toe dat je jaloers was
Ja, zorg wel dat je de squats uitvoert op de correcte manier.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:39 schreef CryinWolf het volgende:
[..]
ik ga het zeker proberen want na het een en ander opgezocht te hebben is het de moeite waard
maar nu ga ik snel op me eten letten want ik ben al laat haha
Zeg hou eens op!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jaloers dat ik geen kleren kan dragen van Maat L, want sommigen zijn best leuk
Kinderachtig omdat ik eerlijk ben?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:09 schreef Phantomesse het volgende:
Angel-Joy, doe even niet zo kinderachtig. Een voordeel dat zij heeft is dan weer dat je haar oogkleur tenminste kunt zien zonder inspanning en je direct ziet dat ze een vrouw is ongeacht haar haarlengte en voorgevel.
daarom zeg ik ook..verwarring en dus miscommunicatie. no hard feelings van mijn kant hoor. ben niet haatdragendquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Meid, ik zei dat IK liever slank blijf.
En dun ben je niet, dus snap niet waarom je aangevallen voelt.
Ja, dat heb je zeer zeker.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kinderachtig omdat ik eerlijk ben?
Oké laatste posts misschien, maar ik heb ook mijn mening gegeven.
Uhu.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:12 schreef CryinWolf het volgende:
[..]
daarom zeg ik ook..verwarring en dus miscommunicatie. no hard feelings van mijn kant hoor. ben niet haatdragend
dat is helemaal waar. en daar sta ik dan ook open voor. dat is wat ik vraag. maar het hoeft dan niet meteen op zo'n harde manier. mening kan je ook geven zonder te kwetsen met ik ben liever dun. maar het is al goed gepraat. ik ben niet zoquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:51 schreef Haarklip het volgende:
Als je vraagt of het mooi is kan je toch ook negatieve reacties verwachten?
dankjewel wat lief. word er helemaal blij vanquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:09 schreef Phantomesse het volgende:
Angel-Joy, doe even niet zo kinderachtig. Een voordeel dat zij heeft is dan weer dat je haar oogkleur tenminste kunt zien zonder inspanning en je direct ziet dat ze een vrouw is ongeacht haar haarlengte en voorgevel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |