vind het niet erg hoor. had kunnen weten dat mensen gelijk verder gaan snuffelen tussen de fotos hahaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:59 schreef MikeyMo het volgende:
pm me maar als je die pics weg wilt hebben ts
Topic starterquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:03 schreef CryinWolf het volgende:
[..]
vind het niet erg hoor. had kunnen weten dat mensen gelijk verder gaan snuffelen tussen de fotos haha
maare..misschien stomme vraag maar wat betekend nou ts? haha
Misschien je moeder ook.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:04 schreef Haarklip het volgende:
Misschien kan je wat aan je kledingstijl doen.
okee..haha best voor de hand liggend..als je het eenmaal weetquote:
Je bent nieuw dus we vergeven het je.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:05 schreef CryinWolf het volgende:
[..]
okee..haha best voor de hand liggend..als je het eenmaal weet
Selena zit niet op FOK! dus dat zegt genoeg.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je kent zowel Selena Gomez en ts om het te vergelijken?
goed oog voor detail haha en zeker weten! heb tot nu toe alle delen die hier uit zijnquote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:08 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Selena zit niet op FOK! dus dat zegt genoeg.
dankjewel! goed om te horenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:04 schreef klabbakus het volgende:
wow, ik vind dat juist lekker,
paar stevige pootjes, lekkere dijen![]()
ziet er goed uit meid!
hahaha maar wel een mooi compliment. en beter als patty brard had ik toch wel gehoopt jaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:08 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Selena zit niet op FOK! dus dat zegt genoeg.
dan hoop ik dat je dat ook daadwerkelijk blijft. want anders is dit voor jezelf nog al vervelend na deze reactie.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]![]()
OT: niks mis mee hoor ts, maar zelf blijf ik liever dun.
Niet zo bitchy meid, ik blijf wel slank hoorquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:11 schreef CryinWolf het volgende:
[..]
dan hoop ik dat je dat ook daadwerkelijk blijft. want anders is dit voor jezelf nog al vervelend na deze reactie.
gelukkig maar! enne..miley is ook ontzettend mooi..ondanks dat mensen klagen over haar mond. en een stem dat ze heeft poehh!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:06 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Je bent nieuw dus we vergeven het je.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:12 schreef SillyWalks het volgende:
Verkapt "ik wil dat mensen me complimentjes geven"-topic.
goh..je geboortedatum 00-00-00 ja dat vind ik het knap dat je nogsteeds zo slank bent voor je leeftijd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niet zo bitchy meid, ik blijf wel slank hoor
Een eigen feel good topic aanmakequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dit idd, en dat wist ts natuurlijk ook al lang.
Uh-oh, de Fok Ridder op 't Witte Paard trekt ten strijde!quote:
Na deze post werd jij mijn beste vriendin.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:13 schreef CryinWolf het volgende:
[..]
gelukkig maar! enne..miley is ook ontzettend mooi..ondanks dat mensen klagen over haar mond. en een stem dat ze heeft poehh!
inderdaad iedereen zijn voorkeuren..daarom wilde ik ook weten wat de meeste voorkeuren waren.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dit idd, en dat wist ts natuurlijk ook al lang.
Ben jij m'n afgekeurde paard dan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:15 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Uh-oh, de Fok Ridder op 't Witte Paard trekt ten strijde!
Ga je nou serieus zo doen omdat ik zeg: ik blijf liever slank?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:15 schreef CryinWolf het volgende:
[..]
goh..je geboortedatum 00-00-00 ja dat vind ik het knap dat je nogsteeds zo slank bent voor je leeftijd.
nogmaals, hoop het voor je
Sinds wanneer ben jij zo'n hater!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ga je nou serieus zo doen omdat ik zeg: ik blijf liever slank?
Ik hoop voor jou dat je zo 'volslank' blijft dan
2 vrouwen bij elkaar.... je kan er op wachten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:18 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij zo'n hater!
dat kan je inderdaad intepreteren als dat je bedoelt dat je mij dus dik vind.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ga je nou serieus zo doen omdat ik zeg: ik blijf liever slank?
Ik hoop voor jou dat je zo 'volslank' blijft dan
Sinds ik normaal reageer, gewoon mijn mening geef, maar ts me meteen afkat.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:18 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij zo'n hater!
Ja, als TS de mening van vrouwen wilt zou ik ook eerder naar het Viva-forum gaan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sinds ik normaal reageer, gewoon mijn mening geef, maar ts me meteen afkat.
Ts is 'volslank' en blijkbaar is ze daar onzeker over na een post waarin ik zeg: ik blijf liever dun.
ja en het tegenovergestelde van dun is dus dik. dan had je meteen neer moeten zetten dat je vol slank bedoelde. wat een verwarring tochquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sinds ik normaal reageer, gewoon mijn mening geef, maar ts me meteen afkat.
Ts is 'volslank' en blijkbaar is ze daar onzeker over na een post waarin ik zeg: ik blijf liever dun.
Jammer, vette bovenbenen dus.quote:
ohh nu begrijp ik je..het is gelijk duidelijk zoquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:22 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Jammer, vette bovenbenen dus.
Probleem is dat het op den duur gaat hangen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:24 schreef CryinWolf het volgende:
[..]
ohh nu begrijp ik je..het is gelijk duidelijk zo
ik heb genoeg andere beweging hoor. zijn ook andere manieren om het strak te houden..en nog leuk zijn ookquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:25 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Probleem is dat het op den duur gaat hangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |