Hij vielquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Heb niet durven kijken.
Was het wat?
Je hebt wat gemist!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Heb niet durven kijken.
Was het wat?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:11 schreef megamandy het volgende:
Epke verdient een rondvaart door de Amsterdamse grachten
Viel wat tegenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Heb niet durven kijken.
Was het wat?
Jaja, wel aardig.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Heb niet durven kijken.
Was het wat?
De kroon op het werk van Hans van Zettenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:11 schreef TheVulture het volgende:
Dit is hét Nederlandse hoogtepunt van de Spelen hoor.... inclusief commentaar![]()
![]()
jaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:11 schreef Maxerazzi het volgende:
Goddomme, ik zit nu nog half te trillen van die oefening.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:11 schreef muzas het volgende:
Nederlander van het jaarNoem straten naar die man
Laat m t kabinet formeren
Mag Irene Moors prestige-fucken
serieus jaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Heb niet durven kijken.
Was het wat?
Twee keer de helftquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:11 schreef Maxerazzi het volgende:
Goddomme, ik zit nu nog half te trillen van die oefening.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:11 schreef TUFKAL het volgende:
Maar voor welk land is die medaille van Epke dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
In plaats van die losers van 2010.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:11 schreef megamandy het volgende:
Epke verdient een rondvaart door de Amsterdamse grachten
dit is de laatstequote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:11 schreef muzas het volgende:
Nederlander van het jaarNoem straten naar die man
Laat m t kabinet formeren
Mag Irene Moors prestige-fucken
![]()
Wammes had platina gehaald.quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:12 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
EPKE, het spijt me dat ik ooit aan uwe getwijfeld heb!
Haha, ben je klaar met je negatieve instelling?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:12 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Wauw, ik volg dit nooit maar dankzij de commentator leef ik helemaal mee, wat doet hij dat goed en wat onwerkelijk wat er gebeurde.
De chinees doet het onmogelijke, vervolgens de andere Chinees het onwerkelijke, dan de Duitser die iets typisch Duits doet waardoor de haat meer begint te komen, en dan Epke, onze landgenoot, doet iets wat je met geen woorden kan beschrijven,
Epke !! Wie is Ranomi??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |