Jij stuurt een link waar hij tegen zichzelf zit te praten..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij quotete een verkeerde post denk ik
Ajax koopt nooitquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Is toch leuk man... ik gun het Feyenoord meer dan PSV![]()
Feyenoord vijand nummer 1.
Maar het minste respect heb ik voor PSV. Achterlijke koopclub en oja Brabant
Oké man... ik generaliseerde inderdaad alle zuidelijke provincies. Limburg is nog wel de ergste provincie kut racisten daarna Brabant met die achterlijke zachte G. Over Zeeland weet ik vrij weinigquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zeeland in een adem noemen met brabant en limburgEr is veel mis met die provincie, maar het is nog altijd 40-45 keer beter dan zachte g land.
En of je als iemand uit Drenthe nou zo hard van de toren mag blazen... Stelletje werkloze paupers en in hun geval letterlijk pauper.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zeeland in een adem noemen met brabant en limburgEr is veel mis met die provincie, maar het is nog altijd 40-45 keer beter dan zachte g land.
idd, zonder redenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het is gewoon hip om Brabant te haten
Lees ook even het stuk vanaf dit nieuwe topic.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij stuurt een link waar hij tegen zichzelf zit te praten..
Geen zin inquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lees ook even het stuk vanaf dit nieuwe topic.
Lelijke steden heb je overal. Verder?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tilburg en Eindhoven, lelijke kutsteden.
Dat klopt, maar verder zijn er nogquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tilburg en Eindhoven, lelijke kutsteden.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:40 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dat klopt, maar verder zijn er nogBreda
,
Den Bosch
Deventer is één en al pauper.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Lelijke steden heb je overal. Verder?
Amsterdam is pas een kut stad.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:40 schreef RensAjacied het volgende:
Kop van Overijssel![]()
Nah... woon liever in A'dam later denk ik. Of Utrecht en Groningen lijken me ook wel mooi
Nee man, er komt serieus alleen maar laagbegaafde troep vandaan. Tuurlijk zijn er uitzonderingen; maar denk aan Carnaval, Guus Meeuwis en Frans Bauer.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het is gewoon hip om Brabant te haten
Ik kom er vandaanquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee man, er komt serieus alleen maar laagbegaafde troep vandaan. Tuurlijk zijn er uitzonderingen; maar denk aan Carnaval, Guus Meeuwis en Frans Bauer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |