Ik verheug mij al op Advocaat bij VI tv. Maar dat zal die vast niet durven.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Cover van de nieuwe VI
Hoezo is dit erg? Sinds wanneer ben jij voor Van Gaal?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Cover van de nieuwe VI
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Cover van de nieuwe VI
quote:Louis van Gaal presenteert zichzelf komende vrijdag voor de tweede keer als bondscoach.
Vooruitlopend op die dag maakten Tom Knipping en Iwan van Duren een portret van de man die het WK 2002 niet haalde met Oranje. Waar ging het mis? En was de werkelijkheid van Louis van Gaal echt de waarheid? Ook het mysterie rondom de Deense stripgirl Kira Eggers wordt opgelost.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoezo is dit erg? Sinds wanneer ben jij voor Van Gaal?
Daar heeft hij nog zijn excuses voor aangeboden dacht ik, nadat Bauer boos werd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:24 schreef RensAjacied het volgende:
Frans Bauer: "Ik weet bijvoorbeeld hoeveel rolstoelen plekken ik in het theater hebt".
Witteman: "Is dat meer dan de helft?"
Prachtig kijk dat fragment net weer terug. Heerlijk![]()
![]()
Kijk je reactie terug.. ik snap de voorkant wel. Aan de titel te zien is het vast kritisch over Van Gaal. Ik dacht dat je dat niet waardeerde. Maar je kan gewoon de kop van Louis niet zien op de voorkant. +1 voor jou.quote:
Ben jij ook al besmet met 422 zijn virus? Feyenoordquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:02 schreef RensAjacied het volgende:
Ik gun Feyenoord serieus de CL wel. Ajax krijgt dan minder geld maar gewoon leuker met 2 Nederlandse teams
Louis waardeer ik niet. Ach, lekker een WK'tje zonder Ajax over de 2 jaarquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kijk je reactie terug.. ik snap de voorkant wel. Aan de titel te zien is het vast kritisch over Van Gaal. Ik dacht dat je dat niet waardeerde. Maar je kan gewoon de kop van Louis niet zien op de voorkant. +1 voor jou.
Heb Sport1, dus kan niet wachten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb al zin in volgende week zondag. Real Madrid - Valencia
Als ze winnen oké, als ze verliezen mooiquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben jij ook al besmet met 422 zijn virus? Feyenoord
Is toch leuk man... ik gun het Feyenoord meer dan PSVquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oke oke ik zal even het feyenoordvirus uit me krijgen. brbquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ga je schijten?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oke oke ik zal even het feyenoordvirus uit me krijgen. brb
Kom dan vechten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Is toch leuk man... ik gun het Feyenoord meer dan PSV![]()
Feyenoord vijand nummer 1.
Maar het minste respect heb ik voor PSV. Achterlijke koopclub en oja Brabant
Je noemt ze een vijand maar je gunt ze CL, sterker nog je gunt je 5 miljoen die aan Ajax toebehorenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Is toch leuk man... ik gun het Feyenoord meer dan PSV![]()
Feyenoord vijand nummer 1.
Maar het minste respect heb ik voor PSV. Achterlijke koopclub en oja Brabant
Volgende week zaterdag ook weer engels voetbalquote:
Nee, ging even naar wat foto's van wraps kijken.quote:
In Friesland wonen en dan Brabant afkrakenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:29 schreef RensAjacied het volgende:
Oja en noem me een nepsupporter maar zit dit seizoen weer elke thuiswedstrijd in het Abe Lenstra Stadion. Symphatie voor de club en altijd leuk om met me opa naar voetbal te gaan zolang hij het nog kan.
Als ik op mezelf woon gelijk een seizoenskaart van Ajax aanvragen. Nu moet ik het doen met Eredivisie Live en af en toe een wedstrijdje meepikken
Omdat ik het mooi voor mezelf vind... inderdaad tegenstrijdig. Heb liever gewoon 2 Nederlandse clubs in de CL. Ajax en Feyenoord. Kan je Feyenoord weer lekker afkraken als ze onderuit gaan in Europa en Ajax gewoon wintquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je noemt ze een vijand maar je gunt ze CL, sterker nog je gunt je 5 miljoen die aan Ajax toebehoren
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:29 schreef RensAjacied het volgende:
Oja en noem me een nepsupporter maar zit dit seizoen weer elke thuiswedstrijd in het Abe Lenstra Stadion. Symphatie voor de club en altijd leuk om met me opa naar voetbal te gaan zolang hij het nog kan.
Als ik op mezelf woon gelijk een seizoenskaart van Ajax aanvragen. Nu moet ik het doen met Eredivisie Live en af en toe een wedstrijdje meepikken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |