Woon niet in Frieslandquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
In Friesland wonen en dan Brabant afkrakenMoet niet gekker worden hier.
Leuk niks met nepsupporter zijn te makenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:29 schreef RensAjacied het volgende:
Oja en noem me een nepsupporter maar zit dit seizoen weer elke thuiswedstrijd in het Abe Lenstra Stadion. Symphatie voor de club en altijd leuk om met me opa naar voetbal te gaan zolang hij het nog kan.
Als ik op mezelf woon gelijk een seizoenskaart van Ajax aanvragen. Nu moet ik het doen met Eredivisie Live en af en toe een wedstrijdje meepikken
Dat dus.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leuk niks met nepsupporter zijn te maken
Juich gewoon voor Ajax als ze komen spelen. Weet het hele vak ook. Dat ik symphatie voor Heerenveen heb maar als Ajax komt ik met mijn Ajax sjaal in het vak zit en juich voor een doelpunt van Ajax.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leuk niks met nepsupporter zijn te maken
Waar je ook woont; het is altijd rechtvaardig om Brabant af te kraken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
In Friesland wonen en dan Brabant afkrakenMoet niet gekker worden hier.
Niet echt. Superior!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waar je ook woont; het is altijd rechtvaardig om Brabant af te kraken.
Brabantquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hahahahaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb mijn mening al gegeven toen. Onnodig en niet grappig.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Even jullie mening nodig.
Lees even vanaf hier de posts van Tyron en nog een deel in het volgende topic. Wat vinden jullie ervan?[VBL Slowchat] #656 Even werken en dan voetbaltijd
Altijd al een mongool gevonden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:34 schreef RensAjacied het volgende:
Alleen krijgen ze de laatste 3 jaar ook steeds meer gezeik in Heerenveen. Wel wat relletjes geweest afgelopen jaren op de tribune. NieuwNoord wilt zich bewijzen
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Even jullie mening nodig.
Lees even vanaf hier de posts van Tyron en nog een deel in het volgende topic. Wat vinden jullie ervan?[VBL Slowchat] #656 Even werken en dan voetbaltijd
Verkeerde post gequotet?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Altijd al een mongool gevonden.
Duurt nog even voor de rest het ook gaat zien.
Kut Hipster.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik snap het even nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zeeland in een adem noemen met brabant en limburgquote:
Waarom dan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zeeland in een adem noemen met brabant en limburgEr is veel mis met die provincie, maar het is nog altijd 40-45 keer beter dan zachte g land.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |