Londen Late Night natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:49 schreef PizzaGeit het volgende:
Is er vanavond nog iets te doen jongens?
Ik ga voor RTL4 met Jantje Vertonghen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Londen Late Night natuurlijk.
Ik ook in dat geval. Helemaal toppiejoppiequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ga voor RTL4 met Jantje Vertonghen.
Onder je bed?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, ik ga onder mijn bed liggen en slapen.
Kippenvelquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daar liggen al z'n spannende boekjes.
en je kan het niet eens zelf repareren?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:51 schreef Tyron het volgende:
mijn fiets is naar de tyfus, staat vast op versnelling 1 (vd 8) en de kettiingkast is ook kapot
Nee ben niet zo technischquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
en je kan het niet eens zelf repareren?
Haha dat dus, ga juist stuk omdat het zo niet grappig is dat het weer leuk is. Maar vooral zieligquote:
kijk stijn laatste tijd begin je weer beetje dom te doenquote:
Hij moet inderdaad echt oppassenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
kijk stijn laatste tijd begin je weer beetje dom te doen
ik vond je eerste een toffe kerel maar pas op dat je niet de grens overscheidt
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
nouja ik ben niet technisch met fietsen en auto's enzo
quote:
Nee, Tyron. Gewoon nee. Je begint trekjes van Paul te vertonen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
kijk stijn laatste tijd begin je weer beetje dom te doen
ik vond je eerste een toffe kerel maar pas op dat je niet de grens overscheidt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |