Hij begint Paulgedrag te vertonen maat. Niet meer op lettenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:11 schreef PizzaGeit het volgende:
Tyron, wtf is er mis met jou. Met jezelf praten enzo
Nou eigenlijk praat ik niet met mezelf maar typ ik XDquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:11 schreef PizzaGeit het volgende:
Tyron, wtf is er mis met jou. Met jezelf praten enzo
Kijk a.u.b eens naar het gedrag van tyron in vorige topic.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:11 schreef GGMM het volgende:
Ik zie dat de meest volwassen users online zijn.
hey boyquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:11 schreef GGMM het volgende:
Ik zie dat de meest volwassen users online zijn.
Dat dus. Wat een hel.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:11 schreef Typisch het volgende:
Ik zie het alweer, blijf hier wel weg tot morgen, als de Feijenoorders weer terug zijn want dit is pure aids natuurlijk.
Groetjes.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kijk a.u.b eens naar het gedrag van tyron in vorige topic.
Ik ben Feyenoorderquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:11 schreef Typisch het volgende:
Ik zie het alweer, blijf hier wel weg tot morgen, als de Feijenoorders weer terug zijn want dit is pure aids natuurlijk.
Groetjes.
Laat mij niet hier alleen achter... wist niet dat ik dit ooit ging zeggen maar jij was het meest volwassen net hier.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tyron gedraag je eens man.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:14 schreef Tyron het volgende:
GGMM is er en iedereen gaat weg
Leuk hoor jongens, stelletje blagen
deze grap heb ik echt nog nooit gehoordquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben geen ex-timmerman bij Eigen,Huis en Tuin.
Al de 2e keer dat ik heb hem maakquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
deze grap heb ik echt nog nooit gehoord
oke eerlijk al 2390752895742395874978x gehoordquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Al de 2e keer dat ik heb hem maak
Maar je kan altijd nog columns gaan schrijven voor DWDDquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
oke eerlijk al 2390752895742395874978x gehoord
gr gr
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar je kan altijd nog columns gaan schrijven voor DWDD
Heeeeeeeeeee jullie praten over mij, hoi!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
Jij begint echt hetzelfde gedrag te vertonen als Paul.
gr
a422
Wat is je probleem jongen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
Jij begint echt hetzelfde gedrag te vertonen als Paul.
gr
a422
mijn fiets is kapotquote:
hey paul alles goedquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:24 schreef Paul het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeee jullie praten over mij, hoi!
Zou je dan niet naar de fietsenmaker gaan, ipv iedereen wegjagen uit de SC?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:25 schreef Tyron het volgende:
[..]
mijn fiets is kapot
[..]
hey paul alles goed
ja maar ik ga binnekort op vakantie dus daarnaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zou je dan niet naar de fietsenmaker gaan, ipv iedereen wegjagen uit de SC?
Wanneer is binnenkort?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja maar ik ga binnekort op vakantie dus daarna
Blanes met vier vriendenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hmm. Een relatief begrip dus in dit geval.
Waar ga je naartoe?
Ach we willen uitgaan enzo en beetje op strand liggenquote:
Snap niet dat mensen zo graag naar die pauperdorpen daar langs de kust gaan. In Barcelona is ook strand, kun je veel toffer stappen en verzuip je inderdaad niet tussen de Nederlands sprekende tokkies.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ach we willen uitgaan enzo en beetje op strand liggenIs Blanes wel geschikt voor, behalve dat er wss veel sjonnies rond lopen.
Ik had zoveel jeuk er onder en kon er niet bij. Ben mentaal gek geworden vannachtquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je nieuwe gips zweette? Of kwam je bij Saind in bed terecht en zit ook jij nu onder het bier?
Hij valt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als hij zijn element goed doet is hij verzekerd van goud.
Maar hoe groot is die kans? Dus weer, is ie favoriet?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als hij zijn element goed doet is hij verzekerd van goud.
50 % ofzo.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Maar hoe groot is die kans? Dus weer, is ie favoriet?
Ja, samen met de Chineesquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Maar hoe groot is die kans? Dus weer, is ie favoriet?
Ik kijk niet hoor. Als ik kijk, valt hij sowieso.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Serieus?
Oefening gaat vaker fout dan goed inderdaad
Dus je gaat een keer niet trollen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, samen met de Chinees
[..]
Ik kijk niet hoor. Als ik kijk, valt hij sowieso.
Jury zal vast wel zijn omgekocht of dopingquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:02 schreef Geo4kant het volgende:
Jezus die Chinezen krijgen dikke scores
Dat dacht ik ook te horen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:09 schreef FL_Freak het volgende:
Was 1 van zijn moves nou de gaylord 2 ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |