Hij begint Paulgedrag te vertonen maat. Niet meer op lettenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:11 schreef PizzaGeit het volgende:
Tyron, wtf is er mis met jou. Met jezelf praten enzo
Nou eigenlijk praat ik niet met mezelf maar typ ik XDquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:11 schreef PizzaGeit het volgende:
Tyron, wtf is er mis met jou. Met jezelf praten enzo
Kijk a.u.b eens naar het gedrag van tyron in vorige topic.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:11 schreef GGMM het volgende:
Ik zie dat de meest volwassen users online zijn.
hey boyquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:11 schreef GGMM het volgende:
Ik zie dat de meest volwassen users online zijn.
Dat dus. Wat een hel.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:11 schreef Typisch het volgende:
Ik zie het alweer, blijf hier wel weg tot morgen, als de Feijenoorders weer terug zijn want dit is pure aids natuurlijk.
Groetjes.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kijk a.u.b eens naar het gedrag van tyron in vorige topic.
Ik ben Feyenoorderquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:11 schreef Typisch het volgende:
Ik zie het alweer, blijf hier wel weg tot morgen, als de Feijenoorders weer terug zijn want dit is pure aids natuurlijk.
Groetjes.
Laat mij niet hier alleen achter... wist niet dat ik dit ooit ging zeggen maar jij was het meest volwassen net hier.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tyron gedraag je eens man.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:14 schreef Tyron het volgende:
GGMM is er en iedereen gaat weg
Leuk hoor jongens, stelletje blagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |