SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Toefjes' toernooi:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)Prijzengeld:quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:51 schreef Toefjes het volgende:
Kwartfinales:
Wieisboos - Toefjes 2-5, 2-1
Reemi - Poker4lifee
Gurbuh - Gekkegerrit
GJE - Omnirocket
Wedstrijden uit en thuis, volgens Europese regels.
Probeer de wedstrijden voor donderdagavond af te werken om het tempo in het toernooi te houden, mocht dit echt niet lukken, laat het dan even weten. Verliezers in deze ronde ontvangen 3K.
Eerste ronde uitschakeling: 1K
Kwartfinale uitschakeling: 3K
Halve finale uitschakeling: 7.5K
Finalist: 11K
Winnaar: 21K
[/quote]![]()
Daar zou ik het wel voor doenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:03 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
COD ook niet.
Als jij een picje kan maken in een COD lobby van iemand die Unique FreestyleZ of Unique SwagZ of Unique SonicZ of iets heet dus Unique en een grote Z, krijg jij een koekje en een zakje naturel chips van mij opgestuurd.
ja klopt, helaas nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is ook niet zo makkelijk als het lijkt. Veel mensen denken "oh ik kijk veel voetbal" dus dan lukt het wel, maar dat is het niet.
Moet wel een ajacied geweest zijn!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit was absoluut geen Gurbuh, iemand met 11 Feyenoord spelers, shirtje van Feyenoord, logo van Feyenoord. En geheel in de stijl van Feyenoord verloren ze met 10-0
Dat is ook best wel normaal tochquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Moet wel een ajacied geweest zijn!
Ik ken wel een paar in het echt die ook FUT doen alleen niet zo heel erg actiefdie spelen liever h2h ofzo of andere spellen. Vrij veel van mijn vrienden op xbox live ken ik in het echt ook
![]()
lol, was iets daarvoor al begonnenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Na die discussie van CoD usernames heeft Poker MW3 aangezet![]()
Oh, zag het iig staan hahaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:18 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
lol, was iets daarvoor al begonnen
Dat doe ik eigenlijk niet zo heel veelquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:17 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat is ook best wel normaal tochLeuk om met je vrienden een potje te spelen.
Black ops > MW3 period!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Na die discussie van CoD usernames heeft Poker MW3 aangezet![]()
BF3 is echt tof op PC.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:21 schreef Tobi-wan het volgende:
Heb alleen MW1 en 2 gespeeld, niet degene die er tussen zat of erna kwamen. Elke keer is het gewoon hetzelfde maar dan met andere maps. Ben wel blij met Battlefield, al heb ik dat alweer een tijdje niet gedaan. Misschien maar even die uitbreiding kopen, kan ik er weer even tegenaan.
Ja mijn broer en een vriend van me spelen het op de PC. Het is wel een stuk vetter dan op de 360, vooral op de computer van mijn broer, maar op de console is het ook prima te doen. Voertuigen vind ik zelf weer chiller op de console. M'n broer staat iets van 250e op de global ranking qua time played.... hij komt dan ook niet vaak de deur uit..quote:
Ik speel het af en toe met een vriend van me die ik verder niet zo vaak spreek. Dan gaat hij piloteren en ik gunnerenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:25 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja mijn broer en een vriend van me spelen het op de PC. Het is wel een stuk vetter dan op de 360, vooral op de computer van mijn broer, maar op de console is het ook prima te doen. Voertuigen vind ik zelf weer chiller op de console. M'n broer staat iets van 250e op de global ranking qua time played.... hij komt dan ook niet vaak de deur uit..
haha, nee, ik vind het echt zo een afgezaagde naam.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:29 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Die gebruik ik ook al een aantal jaar
Ja dat is ook vet, bij m'n broer staan ook 2 computers naast elkaar. Dan ben je samen in zo'n helikopter echt dodelijk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:29 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik speel het af en toe met een vriend van me die ik verder niet zo vaak spreek. Dan gaat hij piloteren en ik gunneren
Veel plezier! Ik ga het bij een vriend kijken!quote:
Jammer, dan ben ik alweer aan het werkquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Prima, maar ik kan pas na 10 uur en misschien pas later.
Het is een linksbuiten, maar volgens mij kan die ook CAM en RW spelen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:39 schreef GuRBuH het volgende:
Fuszy, VDM op welke positie gaat die Elabdellaoui spelen?
Vandaag bankquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:39 schreef GuRBuH het volgende:
Fuszy, VDM op welke positie gaat die Elabdellaoui spelen?
Ja ik bedoelde ook op termijnquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vandaag bank
Ik denk dat hij voor de buitenkant gehaald is omdat dat erg dunbezaaid is want Cabral is alles of niets en vaak niets en Manu gaat naar excelsior. Houd je Schaken en Cisse en eventueel Fernandez over. Boetius is nog maar 17 of 18 en lang geblesseerd geweest dus die is er nog niet bij als buitenspeler.
Als buitenspeler dusen dan vooral LW dnek ik.
Prachtig in die interviews ook jaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:47 schreef Tobi-wan het volgende:
Die Martina is trouwens ook wel een held, wat een oprechte positieve kerel.
Nu even fingers crossed voor Epke...
Ik wist het!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Veel plezier! Ik ga het bij mijn vriend kijken!
WIj samen toch?quote:
Jij woont dan ook in de lampenstadquote:
Ga je je chihuahua uitlaten straks?quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:13 schreef Rijst het volgende:
[..]
M'n laatste dag in Zweden. Nog 1x naar de klote en ik ben wegggggg
quote:
Hardstyle ja. In dit geval vind ik hem beter dan het origineel.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:16 schreef BDIL het volgende:
[..]Pauper Hardstyle/ Hardcore remix of wat het ook is
Hoe moet je daar op dansenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:17 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hardstyle ja. In dit geval vind ik hem beter dan het origineel.
Ik normaal ook niet, maar dit vind ik wel ontzettend vet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:17 schreef Geluidssysteem het volgende:
Hardcore, Hardstyle al die troep is fucking gay en ik snap niet dat je daarvan kan genieten.
Ja, maar dat is meer de opzet en het uiterlijk eromheen. De muziek blijft troep.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:18 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik normaal ook niet, maar dit vind ik wel ontzettend vet.
Dit noem ik geen muziek.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:20 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja, maar dat is meer de opzet en het uiterlijk eromheen. De muziek blijft troep.
Die muziek van jou is mooi wil je zeggenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:20 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja, maar dat is meer de opzet en het uiterlijk eromheen. De muziek blijft troep.
Ik zeg niet dat het mooi is.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Die muziek van jou is mooi wil je zeggen
Superjinxquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
No way dat Zonderland goud gaat pakken..
Hoe weet jij nou wat ik luister?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:26 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het mooi is.
Het gaat mij meer om de beats vaak. Sommige rap is dan wel weer 'real' en is wel 'mooi'.
Jij luistert gewoon top 40.
bijna goedquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Bouwmeester bij zeilen en epke bij turnen gaan voor goud zorgen. En natuurlijk zijn het friezen
Linkje naar je team? Of puush?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:29 schreef Tim86 het volgende:
Ben nog steeds ongeslagen in het hybrid toernooi..16 wedstrijden
Omdat ik een aantal keer in de party op de achtergrond top 40 muziek bij jou hoordequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou wat ik luister?
En Vinzzent staat al heel lang niet meer in de top 40 hoor. Hoort ie overigens wel thuis!!
ja omdat die kapotte radio op mijn kamer alleen sky radio afspeeltquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:30 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Omdat ik een aantal keer in de party op de achtergrond top 40 muziek bij jou hoorde.
Toen moest ik nog vragen of je dat wat zachter wou zetten, weet je nog?
quote:
12 wedstrijden met bovenstaan team en 4 met deze:quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En lekker schijten in een outhouse
Dit team![]()
Enige nadeel is dat ik echt 0,0 fysieke kracht voorin heb, maar dat compenseren die 2 wel in bazigheid. Moet nog wel een beetje wennen aan Vicente Sanchez..heeft het wel zwaar tegen de Chiellini's van deze wereld, maar heeft altijd wel een paar briljante dribbels in huis.
Echte ontdekking van dit team is Castro (LM). Moet hem gebruiken om de hybrid af te maken, maar dat was een blessing in disguise. High/low workrates totaal geen last van en zijn schot en cross zijn echt fantastisch.
Je bent gewoon geod.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:29 schreef Tim86 het volgende:
Ben nog steeds ongeslagen in het hybrid toernooi..16 wedstrijden
Hoe bevalt die Henry? Lijkt me echt een baasquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
12 wedstrijden met bovenstaan team en 4 met deze:
[ afbeelding ]
Daar staat een "e" te veel.quote:
Jij had vroeger zeker altijd een aparte kleedkamer omdat je ego er bij de andere niet bij paste?quote:
7 uit 4 so far, maar toch valt hij een beetje tegen. Hij voelt een stuk minder wendbaar en snel dan ik had gedacht, maar dat kan hij wel compenseren met een erg goed schot en een fijne pass. Hele team is nog een beetje net niet momenteel..Die andere speelt fijner, al moet ik er misschien nog een beetje aan wennen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoe bevalt die Henry? Lijkt me echt een baas
lol. Ga je Gomis nog proberen?quote:
ALL ABOUT DA PACEEEEEEquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:35 schreef vandermar het volgende:
Ik zou de PSG Lavezzi kopen en Silva ipv Gamberini.
Voor de extra pace achterin en dan Mexes vervangen.
IF Koevermansquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:36 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
lol. Ga je Gomis nog proberen?![]()
en hmm ik kan denk ik kiezen tussen TOTY Henry, SIF Menez of SIF Ben Arfa. Welke zal ik nemen?
Gamberini is echt bizar goed..en Mexes ben ik ook erg tevreden over eigenlijk. Heb Lavezzi toch al in mijn Serie A team, zonde van de centen om er nu een mindere versie bij te kopen van hem en Silva (waar ik ook de TOTY van heb).quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:35 schreef vandermar het volgende:
Ik zou de PSG Lavezzi kopen en Silva ipv Gamberini.
Voor de extra pace achterin en dan Mexes vervangen.
Weet ik niet..team is om Henry heen gebouwd en ben erg tevreden over Benzema..meer dan over Henry vooralsnog haha.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:36 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
lol. Ga je Gomis nog proberen?![]()
en hmm ik kan denk ik kiezen tussen TOTY Henry, SIF Menez of SIF Ben Arfa. Welke zal ik nemen?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:50 schreef Kamikazie het volgende:
Heb even een statement gemaakt hoor. Kutspel dat het is.
Ik heb zojuist verloren, dan wil ik dit dus niet horen hequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb vandaag van 2 3-5-2 teams gewonnen terwijl ik daar nooit van win. Er zit dus verbetering in. Nog 2 wins en dan zit ik op 900
Freestylerquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:08 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik zoek een liedje, maar ben vergeten hoe 'ie heet.....
Het is met zo een blond ventje van rond de 15 die rondloopt en alles stop kan zetten met een apparaatje. denk een jaartje of 10 oud dat liedje, ben vergeten hoe het heet, weet iemand het ?
Is dat niet met Jesse McCarthny?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:08 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik zoek een liedje, maar ben vergeten hoe 'ie heet.....
Het is met zo een blond ventje van rond de 15 die rondloopt en alles stop kan zetten met een apparaatje. denk een jaartje of 10 oud dat liedje, ben vergeten hoe het heet, weet iemand het ?
Een kennis van mij had deze op zijn Tony Hawk's Pro Skater 3 gezet, en ik heb me toen echt helemaal rotgezocht naar dat liedjequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:10 schreef Rijst het volgende:
[..]
Op dit liedje ging ik altijd breakdancen toen ik 13/14 was bij de lokale disco
Ja, parelwit geverfd, ze staan er beide trouwens mooi bij.quote:
Ha jouw hoofdquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:17 schreef Rijst het volgende:
Ik hoop hier bijna iedere dag nieuwe schoenen4e paar al
[ afbeelding ]
Deze was 300kroon. Dus 34 euquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:20 schreef Kamikazie het volgende:
Hoeveel betaal je daar voor dat soort schoenen dan?
Ik draag het nu voordat het cool wordtquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:20 schreef vandermar het volgende:
Een spijkerbroek doe je om je benen en niet om je voeten.
Wat voor schoenen draag jij dan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:20 schreef vandermar het volgende:
Een spijkerbroek doe je om je benen en niet om je voeten.
Je bent gewoon gemeen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:23 schreef Toefjes het volgende:
Net tegen een duitser. maak de 1-0. Hij stuurt: Sweaty fuck. Het was ook een sweaty goal. Ik stuurde terug: "Sorry, it will not happen again"
2-0, weer een sweaty goalHij stuurt : "wtf" Ik stuur terug: "sorry, this was really the last time"
maakte ik 3-0 , weer een sweaty goal, toen quitte hijHeerlijk spel toch?
Ik weet de naam niet precies maar het zijn lage sneakers van Lacoste. In het grijs en wit heb ik ze. Daarnaast heb ik nog le coq sportif maar die zijn meer voor onder bloesje en een broek die netjes is!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:23 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Wat voor schoenen draag jij dan?
Ja want als ik geen pak aan heb moet ik lakschoenen aan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:27 schreef Kamikazie het volgende:
Le coq sportif onder iets wat netjes is
Pauper.
Le Coq Sportif schoenen zijn vast pauperish.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik weet de naam niet precies maar het zijn lage sneakers van Lacoste. In het grijs en wit heb ik ze. Daarnaast heb ik nog le coq sportif maar die zijn meer voor onder bloesje en een broek die netjes is!
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja want als ik geen pak aan heb moet ik lakschoenen aan?debieletje ben je soms ook. En jij weet niet eens wat voor le coq sportif
quote:
Wat heb jij dan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:27 schreef Kamikazie het volgende:
Le coq sportif onder iets wat netjes is
Pauper.
Nee, maar heeft GJE serieus die kleur....?quote:
Dat zijn echt lelijke aidsschoenenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:37 schreef vandermar het volgende:
Geluid draagt Timberlands, beetje will smith na-apen
D'oros dan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:38 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Dat zijn echt lelijke aidsschoenen
Neequote:
Jaaquote:
quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, Toivonen gelijk een boze mail naar EA sturen natuurlijk, dat hij niet in de spits wilt
quote:
Komen er dan ook nieuwe transfers of is dit weer een reden om ze niet uit te brengen? Dit wordt toch een goedkope MotM, ik had liever een MotM Blind als bronze gehad.quote:
quote:
Vroeger luisterde ik naar hardcorequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:17 schreef Geluidssysteem het volgende:
Hardcore, Hardstyle al die troep is fucking gay en ik snap niet dat je daarvan kan genieten.
Vorige week?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vroeger luisterde ik naar hardcore
quote:
Vroeger, dat moest in je wieg geweest zijn.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vroeger luisterde ik naar hardcore
Vroeger, toen je een vrouw met je knots bewusteloos kon slaan, en aan haar haren je grot mee in kon slepen. Waar is de tijd geblevenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:19 schreef vandermar het volgende:
Vroeger, toen je nog kistjes pils moest drinken om de openhaard aan te houden op koude winterdagen!
Them good old days
Hij wordt CAM dustwitter:RobHodson_ twitterde op dinsdag 07-08-2012 om 19:20:13Getting reports of Ola playing CAM, not ST. Any word contrary to that? reageer retweet
twitter:RobHodson_ twitterde op dinsdag 07-08-2012 om 19:25:50MOTM Ola Toivonen will be released as a CAM this evening. reageer retweet
Ach hij zal leuke stats krijgen, hoge finishing, attacking positioning en heading. Ik ben niet zo dat ik hem niet op fifa ga gebruiken omdat ik hem niet mag irl (vandermarquote:
Ik heb alleen niet met juf Jaenet gespeeld, de rest wel!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:27 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ach hij zal leuke stats krijgen, hoge finishing, attacking positioning en heading. Ik ben niet zo dat ik hem niet op fifa ga gebruiken omdat ik hem niet mag irl (vandermar)
Vd wiel ook niet tochquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb alleen niet met juf Jaenet gespeeld, de rest wel!
Klopt als een bus!quote:
Ik moet IF VdW eens proberen, maar heb geen team voor hemquote:
Ja.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:53 schreef wieisboos het volgende:
Wat vinden jullie hier van?? kutteam of niet?
[ afbeelding ]
jaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:53 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
jaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:53 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
autist.quote:
100804 dsc4, zendt het nu uit.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:15 schreef Geluidssysteem het volgende:
Weet iemand dat nummer van die sopcast waar je altijd die Nederlandse wedstrijden hebt?
thanks nog héquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:18 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
100804 dsc4, zendt het nu uit.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:27 schreef diedjuh het volgende:
weet iemand waarom ik steeds bij sopcast een runtime error krijg en hoe ik die weg krijg?
Standaard, maar effectiefquote:
Ja, ik zoek eigenlijk iemand anders voor hem. Team kost 112K en ik heb maar 90Kquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, Ibrahimovic is echt een klasse apart.
Di Natalequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:22 schreef Mafoota het volgende:
[..]
Ja, ik zoek eigenlijk iemand anders voor hem. Team kost 112K en ik heb maar 90K. Weet je iemand die vergelijkbaar is die ik erin kan gooien?
Ja je zou Pato kunnen doen. Ook 5* skill moves, iets sneller en minder kracht maar ja ... Ibra is geweldigquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:22 schreef Mafoota het volgende:
[..]
Ja, ik zoek eigenlijk iemand anders voor hem. Team kost 112K en ik heb maar 90K. Weet je iemand die vergelijkbaar is die ik erin kan gooien?
Qua type speler wel, maar het is echt een baasquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:23 schreef Mafoota het volgende:
[..]
Di Natale en Ibra zijn toch vrij verschillend, niet?
Heb 'm wel eens op CAM gehad en daar was 'ie inderdaad geweldig, ik vind het alleen wel prettig als mijn spitsen een beetje kunnen koppen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Qua type speler wel, maar het is echt een baas
Dan moet je Ibra nemen ja, die tikt alles erin met z'n neusquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:25 schreef Mafoota het volgende:
[..]
Heb 'm wel eens op CAM en daar was 'ie inderdaad geweldig, ik vind het alleen wel prettig als mijn spitsen een beetje kunnen koppen.
nu zendt bbc het weer uitquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:30 schreef Dudeweiser het volgende:
Niemand die brazil-korea uitzendt?ook geen duitse zenders?
jaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:45 schreef Mafoota het volgende:
Heeft iemand Guilherme gehad als keeper en zo ja, goede keeper?
Je bent die hard Dynamo Kiev supporter?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:43 schreef Geluidssysteem het volgende:
Jammer voor het Nederlandse voetbal, maar goed voor mijn clubje.
Leuk voor de Feyenoord supporters dat je dat er nog even in wrijft. het maakt je een hele sympathieke userquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:43 schreef Geluidssysteem het volgende:
Jammer voor het Nederlandse voetbal, maar goed voor mijn clubje.
Volgens mij zouden ze het andersom ook maar al te graag doenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Leuk voor de Feyenoord supporters dat je dat er nog even in wrijft. het maakt je een hele sympathieke user
Haha, ja want zij wreven het er ook niet in toen Ajax verloor van PSV, en jij zelf ook niet natuurlijk!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Leuk voor de Feyenoord supporters dat je dat er nog even in wrijft. het maakt je een hele sympathieke user
Nee, Ajax, het betekent meer inkomsten voor Ajax weetje.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:50 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Je bent die hard Dynamo Kiev supporter?
Net alsof Ajax dat geld goed besteed... kopen ze weer een speler die door de mand valtquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:58 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Nee, Ajax, het betekent meer inkomsten voor Ajax weetje.
Maarja, treurig voor het coëfficiëntieklassement natuurlijk.
Maar goed, Europa League is ook prima hoor.
Nou als ze goedkope spelers zoals bijvoorbeeld Sana kopen, die toch goed zijn, en af en toe eens een wat duurdere speler, dan komen de extra miljoentjes wel van pas.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:59 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Net alsof Ajax dat geld goed besteed... kopen ze weer een speler die door de mand valt
Ze misten wel veel kansen inderdaad.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:00 schreef OmniRocket het volgende:
volgens mij heeft Feyenoord het aan zichzelf te danken als ik hoor dat ze zoveel kansen hebben.
Zoals een Sulejmani?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:00 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Nou als ze goedkope spelers zoals bijvoorbeeld Sana kopen, die toch goed zijn, en af en toe eens een wat duurdere speler, dan komen de extra miljoentjes wel van pas.
Sulejmani er nog bij betrekken.. is nog van het tijdperk van basten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:02 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Zoals een Sulejmani?
Was Theo Janssen transfervrij?
Ik denk dat als Ajax wat beter in Nederland zoekt dat ze genoeg talenten kunnen vinden. En het meerendeel zegt toch echt geen nee tegen Ajax.
Niet fucken met MvBquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:03 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Sulejmani er nog bij betrekken.. is nog van het tijdperk van basten.
Nee, dan wel iemand die zich bewezen heeft en goedkoper is, en Janssen was 3 miljoen dat is toch niet veel.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:02 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Zoals een Sulejmani?
Was Theo Janssen transfervrij?
Ik denk dat als Ajax wat beter in Nederland zoekt dat ze genoeg talenten kunnen vinden. En het meerendeel zegt toch echt geen nee tegen Ajax.
Ik vind het jammer dat ze zo vaak buitenlandse spelers moeten halenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:05 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Nee, dan wel iemand die zich bewezen heeft en goedkoper is, en Janssen was 3 miljoen dat is toch niet veel.
NOS.nl?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:30 schreef Dudeweiser het volgende:
Niemand die brazil-korea uitzendt?ook geen duitse zenders?
Die status is hij allang kwijt, dus geen woorden meer aan vuil makenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
luf u 2quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Die status is hij allang kwijt, dus geen woorden meer aan vuil maken
quote:
Sjonge jonge wat een aansteller ben jij zeg, je eigen clubje heeft niet gepresteerd dus ga je maar andere clubs en hun beleid afkraken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:28 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Jezus wat onterecht. Met een spits van kaliber Guidetti had je met rust al 2-0 voor gestaan. Dat Kiev verdiende echt niets, zonde doodzonde.
Nou Ajacieden, gefeliciteerd met jullie miljoenen, ik hoop dat jullie er maar weer wat prutsers á la Sulejmani van gaan halen
Misschien dat dit naar boven komt door de eerdere posts van Geluidssysteem, maar waarom doe je dit? Waarom moet bij alles wat Feyenoord doet Ajax betrokken worden?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:28 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Nou Ajacieden, gefeliciteerd met jullie miljoenen, ik hoop dat jullie er maar weer wat prutsers á la Sulejmani van gaan halen
jaloeziequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:30 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Misschien dat dit naar boven komt door de eerdere posts van Geluidssysteem, maar waarom doe je dit? Waarom moet bij alles wat Feyenoord doet Ajax betrokken worden?
Gaan jullie maar lekker lenen en dan aan diegene zijn piemeltje zuigen om hem terug te krijgen hé!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:28 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Jezus wat onterecht. Met een spits van kaliber Guidetti had je met rust al 2-0 voor gestaan. Dat Kiev verdiende echt niets, zonde doodzonde.
En jullie de laatste miljoentjes aan faalhazen als cisséquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:28 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Same herequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:48 schreef wieisboos het volgende:
Van de EA servers afgegooid en kan ook niet meer connecten
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:31 schreef vandermar het volgende:
clasie was briljant wederom. beste middenvelder op de nederlandse velden en de vrij ook uitmuntend, beste verdediger op de nederlandse velden.
Sorry meneer van bastenquote:
Jij bent echt goed in overdrijvenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:31 schreef vandermar het volgende:
clasie was briljant wederom. beste middenvelder op de nederlandse velden en de vrij ook uitmuntend, beste verdediger op de nederlandse velden.
noem dan spelers die beter zijn!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij bent echt goed in overdrijven![]()
Of meen je dit allemaal zo?
Nee dat spelletje ga ik niet met je spelen VDM. Ik vroeg alleen of je het meende, schijnbaar (en helaas) dus welquote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
noem dan spelers die beter zijn!
hahahahaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:31 schreef vandermar het volgende:
Nope. Geen zin om mijn xbox aan te doen. En ik ben toch niet sympathiekquote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hey jij! Zin een potje FUT tegen mij voor het slapen gaan?
hahahahahhahahaha ja dat zagen we zondag welquote:
Dat hoeft toch ook niet om fifa te doen, maar oke jammer maar helaasquote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:08 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Nope. Geen zin om mijn xbox aan te doen. En ik ben toch niet sympathiek
hahahahahhahahahaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
hahahahahhahahaha ja dat zagen we zondag wel
Beoordelen op 1 wedstrijdquote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
hahahahahhahahaha ja dat zagen we zondag wel
Ja helaas, maar bekijk het van de zonnige kant. Nu kan je een worstenbroodje makenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat hoeft toch ook niet om fifa te doen, maar oke jammer maar helaas
in het bewerken van de achteruit gang van mannen misschienquote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:10 schreef Geluidssysteem het volgende:
[ afbeelding ] >>>>>> [ afbeelding ]
Just sayin'
Ik heb liggen kotsen als een gek, dus ik ben het met je eensquote:
zat alleen tijdens HH in packs geloof ik.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:14 schreef Apekoek het volgende:
Tot wanneer zit motm Toivonen in packs? Want 90k lijkt mij een prijs die een beetje uitverhouding is voor zijn skills.
Ik ben net bevallen van een Ethiopische baby van 14 kilo die me al 2 dagen dwars zat, dus ik ben het met je eens.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 06:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb liggen kotsen als een gek, dus ik ben het met je eens
Deed het pijn?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:19 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik ben net bevallen van een Ethiopische baby van 14 kilo die me al 2 dagen dwars zat, dus ik ben het met je eens.
Ja man. Voortaan als ik een meisje verkracht doe ik een condoom om, want zo'n bevalling gun je echt niemand. Fucking schrale anus alles.quote:
Jij was toch bevallen?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:29 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja man. Voortaan als ik een meisje verkracht doe ik een condoom om, want zo'n bevalling gun je echt niemand. Fucking schrale anus alles.
Pornpack Deluxe?quote:
Ziet er inderdaad goed uit. Krijg nu wel zin in FIFA 13quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:17 schreef Reemi het volgende:
Ziet er goed uit.Snellere gameplay.
http://tweakers.net/revie(...)in-twee-maanden.html
Porno downloadenquote:
Dit team heb ik ook min of meer. Maar wees dan wel echt een vent en neem een Eredivisie IF keeper zoals IF Tyton of IF Velthuizen. Anders is het simpelweg geen eredivisie team te noemenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:57 schreef Jonnsie het volgende:
Kunnen jullie mij misschien nog wat veranderingen adviseren op mijn huidige eredivisie team?
http://futhead.com/12/squad/1781488
TotY De Jong TotY Dost
TotY Eriksen
If Mertens If Lens
Van Bommel TotY Elm
ToTy Vertonghen If Vlaar Sif Douglas
TotY Krul
Koefnoen toch?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:48 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik hoorde net op NED 1: '' Ik lig hier op 1 kamer met 4 enorme paupers'' zo iets.![]()
Jaquote:
Ibraquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:17 schreef RogerSanchez het volgende:
Ik doe eigenlijk al een tijdje niets meer met FUT. Ik heb nog een paar spelers die misschien de moeite waard zijn.. Ibrahimovic, Piqué, Dani Alves, Fabregas, Sanchez, Fernando Torres, IF Soldado.
Ik stel voor dat als je een speler wilt je de naam noemt die je het liefste wilt en dat ik ze verdeel onder de eerste paar reacties. (Xbox 360)
Fabregasquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:17 schreef RogerSanchez het volgende:
Ik doe eigenlijk al een tijdje niets meer met FUT. Ik heb nog een paar spelers die misschien de moeite waard zijn.. Ibrahimovic, Piqué, Dani Alves, Fabregas, Sanchez, Fernando Torres, IF Soldado.
Ik stel voor dat als je een speler wilt je de naam noemt die je het liefste wilt en dat ik ze verdeel onder de eerste paar reacties. (Xbox 360)
Mag ik vragen waarom je niet meer speelt?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:30 schreef RogerSanchez het volgende:
Dudeweiser: Ibra
Vandermar: Alves
Was er een beetje klaar mee. Geen zin meer om te handelen en er tijd in te steken;). Ik ben er nog niet helemaal over uit, maar denk dat ik met 13 wel weer ga starten.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je niet meer speelt?ga je met 13 wel weer spelen?
Ja want ik heb geen coinsquote:
Ik kreeg coinsquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja want ik heb geen coinsmet je hele teams die van Fuszy krijgt
Ik heb altijd al eens Dani Alves willen uitproberenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:17 schreef RogerSanchez het volgende:
Wil IF Soldado wel als dat kanquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:17 schreef RogerSanchez het volgende:
Zonde van Evonikquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:48 schreef Geluidssysteem het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vind ik echt vet
Inderdaad. Beetje te groot..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |