SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)![]()
Zeilen ook wel, maar niet iedereen vindt dat interessant. Zelf weleens gedaan en daarom wel interesse. Maar dat heb ik met heel veelquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heel veel sporten natuurlijk, maar zwemmen is toch wel het meest interessant volgens mij.
Alsof GJE minder verstand heeft van discuswerpen dan van voetbalquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:46 schreef Thorb het volgende:
Ik zie mensen zich nu al 16 dagen ergeren aan GJE, buiten de gebruikelijke ergernis om natuurlijk.
Kony is al voorbijquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:48 schreef Thorb het volgende:
Zit lekker op te letten, Uganda gemist zeker
Touché!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alsof GJE minder verstand heeft van discuswerpen dan van voetbal
hahaquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hopen op Schuil en Nummerdor ook..beachvolley. Echt heel leuk om te kijken..zelfs de mannenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zeilen ook wel, maar niet iedereen vindt dat interessant. Zelf weleens gedaan en daarom wel interesse. Maar dat heb ik met heel veel
ouchquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bouwman bij zeilen en epke bij turnen gaan voor goud zorgen. En natuurlijk zijn het friezenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zeilen ook wel, maar niet iedereen vindt dat interessant. Zelf weleens gedaan en daarom wel interesse. Maar dat heb ik met heel veel
Zeker, laatst ook Klagenfurt op TVquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hopen op Schuil en Nummerdor ook..beachvolley. Echt heel leuk om te kijken..zelfs de mannen
Geniale sfeer daar, hopen op lekker weeer
haterquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als de neef van mijn moeder weer olympisch kampioen wordtquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hopen op Schuil en Nummerdor ook..beachvolley. Echt heel leuk om te kijken..zelfs de mannen
Geniale sfeer daar, hopen op lekker weeer
2 Chinezen en Hamburger + Zonderland zijn de favorieten. Sowieso maakt er eentje een grote fout.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:50 schreef DutchSL het volgende:
Epke kan goud winnen, maar waarschijnlijk gewoon die Chinees.
No way dat Zonderland goud gaat pakken..quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Bouwman bij zeilen en epke bij turnen gaan voor goud zorgen. En natuurlijk zijn het friezen
hoogste score op rek is van hem hequote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
No way dat Zonderland goud gaat pakken..
Gedeelde hoogste uitgangswaarde als je dat bedoelt, een Sjinezz heeft hetzelfde.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
hoogste score op rek is van hem he
totaalscore bedoel ikquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gedeelde hoogste uitgangswaarde als je dat bedoelt, een Sjinezz heeft hetzelfde.
quote:
Ik ben 12quote:
okquote:
Ziet er wel uit als een gezellige vrouw.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:56 schreef Tim86 het volgende:
Queen mum valt in slaap..veel te laat voor haar.
Baasquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:57 schreef poker4lifee het volgende:
Mac Kandji @mkandji10
This opening ceremony is pretty cool! #Olympic2012UK
Snap dat ook niet. Al die gasten uit het HHH House moeten die allemaal lopen danquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:58 schreef Tim86 het volgende:
Hoezo ligt het openbaar vervoer tijdens de Olympics al om 12u op zijn gat..dat verleng je toch ff die paar weken
Standaardquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
Trouwens wel grappig, al die posts over de openingsceremonie random shit en dan mijn random posts er tussen
Ossenaarquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:04 schreef poker4lifee het volgende:
De meest verrassende gouden plak komt op naam van Bas Verwijlen. De 28-jarige Nederlander wordt door de Amerikanen als olympisch kampioen bij het degenschermen aangestipt.
we zullen zien
Het Amerikaanse blad Sports Illustrated dicht Nederland de volgende medailles toe:quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:04 schreef poker4lifee het volgende:
De meest verrassende gouden plak komt op naam van Bas Verwijlen. De 28-jarige Nederlander wordt door de Amerikanen als olympisch kampioen bij het degenschermen aangestipt.
we zullen zien
Heb je ook een linkquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:05 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Het Amerikaanse blad Sports Illustrated dicht Nederland de volgende medailles toe:
Goud
Adelinde Cornelissen (paardensport - ind. dressuur)
Bas Verwijlen (schermen - ind. degen heren)
Dorian van Rijsselberge (zeilen - RS: X heren)
Marit Bouwmeester (zeilen - laser dames)
Ranomi Kromowidjojo (zwemmen - 100m vrije slag dames)
Zilver
Teun Mulder (wielrennen - keirin heren)
Marianne Vos (wielrennen - wegrit dames)
Nederland (paardensport - ploeg dressuur)
Nederland (hockey - dames)
Brons
Dex Elmont (judo - 73kg heren)
Henk Grol (judo - 100kg heren)
Edith Bosch (judo - 70kg dames)
Ranomi Kromowidjojo (zwemmen - 50m vrije slag dames)
Nederland (hockey - heren)
Nederland (roeien - dames 8)
Nederland (zwemmen - 4x100m vrije slag dames)
Maar die 4x100m vrije slag is morgen al en dat moet "gewoon" goud worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:07 schreef Tim86 het volgende:
Het eerste gifje van een babe bij de Olympics is een feitvervelend mannetje ben jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat wel, maar zou geen goud verwachten. Zilver of brons was wel een redelijke kans.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:08 schreef DutchSL het volgende:
[..]
http://sportsillustrated.(...)edictions/index.html
Voor jou jammer dat Vlasic niet meedoet.
Vorige keer had ze moeten winnen, maar toen won die Belgische tante Sidoniaquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:11 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dat wel, maar zou geen goud verwachten. Zilver of brons was wel een redelijke kans.
zekerquote:
Goede back idd.quote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:19 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Vlaar lijkt hier op Tijs van den Brink..die kijkt ook altijd alsof hij net per ongeluk een beker pis achterover heeft getikt
Als ze dit tempo aanhouden gaan ze eerst nog de uitvinding van het vuur uitbeeldenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:23 schreef DutchSL het volgende:
Nu moeten ze ook nog een eed afleggen en daarna komt het vuur volgens mij.
Daarom zijn er ook weinig sporters bij denk ik die morgen in actie komen..misschien wat van die kleinere landen alleen..die meedoen om het meedoen.quote:
Agbonlahorquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:25 schreef DutchSL het volgende:
Hey Redgrave nu al, dan is het een verrassing wie het echte vuur gaat aansteken.
Tja, motto van deze spelen he. Daarom heeft NL ook die Van Rijsselberghe gekozen voor de vlag.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:35 schreef DutchSL het volgende:
Ze laten het door een stel onbekende jeugdsporters doen, merkwaardig.
Oh tis al bijna 2 uur hierquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:39 schreef Tim86 het volgende:
Achterlijk dat ze zo laat begonnen zijn zeg..begin dan gewoon om 8u lokale tijd
Denk dat ze zo laat begonnen zijn omdat het donker moest zijnquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:39 schreef Tim86 het volgende:
Achterlijk dat ze zo laat begonnen zijn zeg..begin dan gewoon om 8u lokale tijd
Die hij toch niet lezen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:42 schreef Tim86 het volgende:
Mr McCartney mist dus wel een paar noten..
Kon beterquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:41 schreef n0ir het volgende:
Rijst wat vond je van dat vuurwerk? Dat is toch een van je hobby's![]()
En nu in het Nederlands?quote:
Even Apeldoorn Bellen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:48 schreef DutchSL het volgende:
Hmm dit was het toch.. wtf gaan ze dan met dat vuur doen, want er moet gewoon atletiek gedaan worden daar
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 02:01 schreef DutchSL het volgende:
Was dit die chick van Paraguay die jullie bedoelden?
[ afbeelding ]
Leryn Franco, speerwerpster
Anders slaapt hij net tegen de tijd dat Nederland in beweging op tv is en dat kan hij niet missen.quote:
en bedankt, door je geschreeuw zijn mijn ouders wakkerquote:
Heerlijk buiten idd.quote:
Was het maar zo'n feest. 3 tot 3 gewerkt en nu totaal over de slaap heenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 04:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gelukkig wel zegWat doen jullie nog op zo laat? Net terug uit de kroeg?
Thuis komen en gelijk slapen werkt niet echt. Fappen doet wonderen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 04:06 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Heerlijk buiten idd.
[..]
Was het maar zo'n feest. 3 tot 3 gewerkt en nu totaal over de slaap heen
Ging naar battle of the drums op Coolsingel ,had aardig wat wodka op en kreeg ineens erge hoofdpijnquote:Op zaterdag 28 juli 2012 04:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gelukkig wel zegWat doen jullie nog op zo laat? Net terug uit de kroeg?
Te warm om te fappen. Beetje bronze packs openen enzo helpt ook. Eigenlijk krijg ik nu ook honger, twijfel of ik een pizza zal opwarmen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 04:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Thuis komen en gelijk slapen werkt niet echt. Fappen doet wonderen.
Wakker worden en snachts fokkenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 04:08 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ging naar battle of the drums op Coolsingel ,had aardig wat wodka op en kreeg ineens erge hoofdpijnRustig naar huis gelopen en was gaan liggen ,net wakker geworden
Hier gekruide kippenvleugeltjes op, was zeer goed te doen. Nog leuke dingen aangetroffen in de pakjes?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 04:09 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Te warm om te fappen. Beetje bronze packs openen enzo helpt ook. Eigenlijk krijg ik nu ook honger, twijfel of ik een pizza zal opwarmen.
Ik had altijd wel wat buikpijn na het mixen en drinken van sterke drankquote:Op zaterdag 28 juli 2012 04:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wakker worden en snachts fokken
[..]
Hier gekruide kippenvleugeltjes op, was zeer goed te doen. Nog leuke dingen aangetroffen in de pakjes?
Neuhquote:Op zaterdag 28 juli 2012 04:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wakker worden en snachts fokken
[..]
Hier gekruide kippenvleugeltjes op, was zeer goed te doen. Nog leuke dingen aangetroffen in de pakjes?
Welke bronze pakjes was je aan het openen?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 04:19 schreef Toefjes het volgende:
Benauwdheid was ook niet meer te harden, maar nu wel aardig opgelost na de flinke regenbuiHier 2 x een squad fitness, geen blauwe plaatjes ontdekt meer helaas..
Ik doe alleen de jumbo packs. Alle IF's die ik er uit gehaald heb zaten daar inquote:Op zaterdag 28 juli 2012 04:20 schreef BDIL het volgende:
[..]
Welke bronze pakjes was je aan het openen?
Jij doet met CE of?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 04:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik doe alleen de jumbo packs. Alle IF's die ik er uit gehaald heb zaten daar in
Met CE packs openmakenquote:
Ik koop meestal 400c bronzes en 2500c silvers. Daarmee loop ik redelijk 1 op 1 en dan moet je af en toe een uitschieter hebben. Doe niks met CE.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 04:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Uiteraard, anders raak je die bronzen contracten nooit kwijt. Jij toch ook neem ik aan?
Zonder CE maak ik op Jumbo's per pack zeker 750 coins winstquote:Op zaterdag 28 juli 2012 04:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Uiteraard, anders raak je die bronzen contracten nooit kwijt. Jij toch ook neem ik aan?
Alfquote:Op zaterdag 28 juli 2012 04:32 schreef BDIL het volgende:
Weet een van jullie een vermakelijke komedie?
Hmm, vanmiddag maar ff naar kijken. Ga nu proberen nog wat slaap te pakken, regen tikt lekker op het raamquote:Op zaterdag 28 juli 2012 04:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Alftenminste, was vroeger leuk, misschien nu allang niet meer
Sinds ik met die bronzen packs begonnen ben is de bankrekening omhoog gevlogen
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 04:49 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hmm, vanmiddag maar ff naar kijken. Ga nu proberen nog wat slaap te pakken, regen tikt lekker op het raamWerk ze nog even Toef
???quote:Op zaterdag 28 juli 2012 10:00 schreef Tim86 het volgende:
Dafuq, volgens mij heb ik superkrachten.
Later meer.
Daniel san FOCUS.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 10:06 schreef Tim86 het volgende:
Viel tegen, tenzij er nog een vacature is voor Superplukvliegenmettweevingersuitdeluchtman
Het is me al 3 keer gelukt om zo'n beest uit de lucht te plukken vanochtend, dus ik had hoop op meer superkrachten, maar hier bleef het bij
Ben gebeten door een radioactieve vliegenmepper ofzo
Even gepostquote:Op zaterdag 28 juli 2012 10:18 schreef Rijst het volgende:
Hoe krijg je messi gratis op fifa ultimate team?
Ohh beter, koop ik meteen wat in, gaan er voor meer uit volgens mijquote:Op zaterdag 28 juli 2012 10:45 schreef Rijst het volgende:
[..]
Die zijn nu fucking goedkoop. 200c voor heal all+1
Sowieso, Taiwo is de beste NIF linksback uit het spel imo. Je krijgt er gratis een zieke vrije trap bij.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 10:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Denk dat ik Azevedo eruithaal voor Taiwo.
Slimme zet of niet? Taiwo heeft med/med
En weer 's morgens vroeg hequote:Op zaterdag 28 juli 2012 08:57 schreef Maver24 het volgende:
Goedemorgen allemaal !!
Ff binnen komen met een knaller !!!
400 coins pakje en het was nog me allereerste ook van vandaag !
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Koop ik hem zo eventjes.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 10:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sowieso, Taiwo is de beste NIF linksback uit het spel imo. Je krijgt er gratis een zieke vrije trap bij.
De vrije trappen zonder al te scherpe hoek binnen 22 meter van het doel zijn vrij makkelijk..dan hoef je alleen een paar streepjes snelheid te hebben en de linkerstick omhoog te houden (verder niet richten). Als hij echt op randje 16 ligt kan je ook gewoon hard schieten op de verre hoek..met Taiwo zit hij dan ook altijd eigenlijk.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 10:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Koop ik hem zo eventjes.
Vrije trap heb ik niks aan, nog nooit raak geschoten met FUT
Er zijn meer kanalen dan die van de NOS he..ik hoef ook geen docu over Cavendish te zien nu, ook al is het een held.quote:
Weet ik, maar zag online dat er alleen vrouwenbasketbal, handbooschieten kwalificaties en beachvolelybal voorronde was. Even kijken of er ondertussen judo is, wielren stream gaat ook wel aan.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 10:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er zijn meer kanalen dan die van de NOS he..ik hoef ook geen docu over Cavendish te zien nu, ook al is het een held.
Dat laatste maar eens proberen danquote:Op zaterdag 28 juli 2012 10:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De vrije trappen zonder al te scherpe hoek binnen 22 meter van het doel zijn vrij makkelijk..dan hoef je alleen een paar streepjes snelheid te hebben en de linkerstick omhoog te houden (verder niet richten). Als hij echt op randje 16 ligt kan je ook gewoon hard schieten op de verre hoek..met Taiwo zit hij dan ook altijd eigenlijk.
Ik ben verder ook niet echt goed met vrije trappen..heb me vaak voorgenomen om het eens te gaan oefenen, maar dat is zo saai. Ben een Theo Janssen..speel liever wedstrijden dan dat ik trainquote:Op zaterdag 28 juli 2012 10:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat laatste maar eens proberen dan
Ik schiet altijd of te zacht op de keeper, of snoeihard over.
Die 'dip' zit er nooit in bij mij
Non-rare goud is die toch?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:04 schreef Rijst het volgende:
GJE probeer trouwens ook Lichtsteiner. Verdedigend veel beter dan Maicon
Ja.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Non-rare goud is die toch?
Die heb jij ook RB?
Matige stats toch?quote:
Gewoon een finesse in de korte hoek. Matige goal.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/129010936
Ik vind 'm mooi
Hoezo matig?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Matige stats toch?
Maicon is op elk vlak beter
Je zou CAM Weston kunnen proberen?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:06 schreef TJV het volgende:
Nog goedkope Engelse bronzen baasjes die ik moet hebben? De bekende zijn allemaal rond de 4k, mijn hele team is dat niet eens waard.
Je eerste goal waar je in de 16 langs iemand gaat ofzo?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/129010936
Ik vind 'm mooi
Kan je niet een mannetje voorbijquote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:34 schreef Fuszy het volgende:
Ik zou het niet eens kunnendus goed zo GJE
Nee, ik ben super slecht.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:36 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Kan je niet een mannetje voorbij![]()
?
Ingehouden ragequote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
1e ronde van het MLS toernooi tegen een 5 atb team 3-2 verloren omdat hij 3 momenten had met Kandji en ik had meer dan 15 schoten maar ik kreeg de bal er weer bijna niet in. Heel leuk.
hahahaquote:
geen akka gezien. En die slidende poppetjes overal maken het ook niet beter.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik vond die akka geniaal
____
@Rijst, Maicon is echt op elk vlak behalve jumping beter
Kan Lichtsteiner wel erbij kopen, maar dan neem ik met minder genoegen zegmaar
Kijk nog een keer zou ik zeggenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
geen akka gezien. En die slidende poppetjes overal maken het ook niet beter.
Wil je tegen moi?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:47 schreef TJV het volgende:
Wat is dit nou weer voor triest gedoe, je bank volgooien met bronzen kutspelers zodat je team maar 2 sterren is? Eerste ragequit is een feit.
Ga stierenballen eten joh.quote:
Doen aardig wat mensen hier ook jaquote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:47 schreef TJV het volgende:
Wat is dit nou weer voor triest gedoe, je bank volgooien met bronzen kutspelers zodat je team maar 2 sterren is? Eerste ragequit is een feit.
En dan godverdomme nog het lef hebben ook om mij een berichtje te sturen waarom ik quit. Krijg aids teringmongool.quote:
Tja, genoeg mensen zeuren over een bronze bank maar ik hoor nooit wat over een gouden bank bij silversquote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:47 schreef TJV het volgende:
Gouden subs inbrengen omdat je niet kan winnenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Tja, genoeg mensen zeuren over een bronze bank maar ik hoor nooit wat over een gouden bank bij silvers
Ik speel ook niet met silvers.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Tja, genoeg mensen zeuren over een bronze bank maar ik hoor nooit wat over een gouden bank bij silvers
Ik heb meer moeite met de AI dan online hoorquote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:54 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik speel ook niet met silvers.Jaar geen FIFA gespeeld, braziliaans team van 4.5 ster gemaakt maar wordt online ingemaakt. Bronze team van 2 ster gemaakt om in te komen, zitten er van deze sukkels tussen.
Dan maar voorlopig tegen de AI spelen om coins binnen te harken.
Wat een kutrecordquote:
Dat zien we elke keer als je tegen Rijst gaatquote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb meer moeite met de AI dan online hoor
quote:
Ja idd..ik zie dan echt niets terug wat hem online tegen anderen succesvol kan maken eigenlijk, maar goed..quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat zien we elke keer als je tegen Rijst gaat
JBGSquote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:57 schreef Rijst het volgende:
[..]
Eerste 25 potjes achterelkaar verloren met een kutteam
Vuile finessehoer ben je gewoonquote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:56 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik scoorde gister 2 finesses met Matavz omdat ie een GJE keepertje deed, ging ie me daarna berichtjes sturen dat ik een finessehoer wasbosmongool
Is dat weer iets nieuws ofzo? Dat je ook al niet meer mag finessen?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:56 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik scoorde gister 2 finesses met Matavz omdat ie een GJE keepertje deed, ging ie me daarna berichtjes sturen dat ik een finessehoer wasbosmongool
M'n record liegt er toch echt niet omquote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja idd..ik zie dan echt niets terug wat hem online tegen anderen succesvol kan maken eigenlijk, maar goed..
Je durft al niet meer tegen mij, omdat ik je verneder.quote:
Ga eens wat toernooien spelen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
M'n record liegt er toch echt niet om
Zeker 104-9-88 ofzo?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik win op Wereldklasse met 4-0 van Barça dus dat is wel aardig voor de coins. Het is dat mijn verdedigers zo traag zijn, anders had ik online ook wel gewonnen. Ik scoor er wel 3, maar krijg er ook 4 tegen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb meer moeite met de AI dan online hoor
Ja gouden team met bronze bankje natuurlijk en dan alleen single natuurlijkquote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Finesse abuse, hoe durf je!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:56 schreef Dudeweiser het volgende:
109-4-40quote:
Slechte ervaring mee.quote:
Gast wat heb jij zelf dan. Oke je hebt nu Ronaldinho.,..quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Slechte ervaring mee.
Kom altijd pace tegen
Soort vind soort in dit geval.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Slechte ervaring mee.
Kom altijd pace tegen
Jij speelt natuurlijk alleen met spelers met 60 pace.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Slechte ervaring mee.
Kom altijd pace tegen
Hypocriet much met je David Luizquote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Slechte ervaring mee.
Kom altijd pace tegen
/carequote:
vindt*quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:01 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Soort vind soort in dit geval.
Oh nee ik ga niet toernooien spelen want dan kom ik gelijkwaardige teams tegen. Stel je voor......quote:
ik twijfelde alquote:
Dat is niet heel goed, maar een stuk beter dan ik had verwachtquote:
Alsof pace abusers goed zijn..simpel, voorspelbaar spelletje. Kom liever dat tegen dan een tiki taka of een skiller..dan heb ik tenminste vaak de bal en dan komt het vanzelf goed.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Slechte ervaring mee.
Kom altijd pace tegen
/carequote:
Blijven hangen gaat nog wel, maar zo'n rondje draaien lijkt me al niet te doenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:06 schreef Tim86 het volgende:
Ongelooflijk knap he die shit aan die rekstok
Haha die gast nu kan er dus al amper aan blijven hangenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Blijven hangen gaat nog wel, maar zo'n rondje draaien lijkt me al niet te doen
Die filmpjes van die meiskes die op een brug met ongelijke liggers altijd eraf vliegen zijn ook mooiquote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:08 schreef vandermar het volgende:
15.9
Die gaat makkelijk door.
Haha, deze faalhaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |