SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)![]()
Zeilen ook wel, maar niet iedereen vindt dat interessant. Zelf weleens gedaan en daarom wel interesse. Maar dat heb ik met heel veelquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heel veel sporten natuurlijk, maar zwemmen is toch wel het meest interessant volgens mij.
Alsof GJE minder verstand heeft van discuswerpen dan van voetbalquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:46 schreef Thorb het volgende:
Ik zie mensen zich nu al 16 dagen ergeren aan GJE, buiten de gebruikelijke ergernis om natuurlijk.
Kony is al voorbijquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:48 schreef Thorb het volgende:
Zit lekker op te letten, Uganda gemist zeker
Touché!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alsof GJE minder verstand heeft van discuswerpen dan van voetbal
hahaquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hopen op Schuil en Nummerdor ook..beachvolley. Echt heel leuk om te kijken..zelfs de mannenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zeilen ook wel, maar niet iedereen vindt dat interessant. Zelf weleens gedaan en daarom wel interesse. Maar dat heb ik met heel veel
ouchquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bouwman bij zeilen en epke bij turnen gaan voor goud zorgen. En natuurlijk zijn het friezenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zeilen ook wel, maar niet iedereen vindt dat interessant. Zelf weleens gedaan en daarom wel interesse. Maar dat heb ik met heel veel
Zeker, laatst ook Klagenfurt op TVquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hopen op Schuil en Nummerdor ook..beachvolley. Echt heel leuk om te kijken..zelfs de mannen
Geniale sfeer daar, hopen op lekker weeer
haterquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als de neef van mijn moeder weer olympisch kampioen wordtquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hopen op Schuil en Nummerdor ook..beachvolley. Echt heel leuk om te kijken..zelfs de mannen
Geniale sfeer daar, hopen op lekker weeer
2 Chinezen en Hamburger + Zonderland zijn de favorieten. Sowieso maakt er eentje een grote fout.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:50 schreef DutchSL het volgende:
Epke kan goud winnen, maar waarschijnlijk gewoon die Chinees.
No way dat Zonderland goud gaat pakken..quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Bouwman bij zeilen en epke bij turnen gaan voor goud zorgen. En natuurlijk zijn het friezen
hoogste score op rek is van hem hequote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
No way dat Zonderland goud gaat pakken..
Gedeelde hoogste uitgangswaarde als je dat bedoelt, een Sjinezz heeft hetzelfde.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
hoogste score op rek is van hem he
totaalscore bedoel ikquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gedeelde hoogste uitgangswaarde als je dat bedoelt, een Sjinezz heeft hetzelfde.
quote:
Ik ben 12quote:
okquote:
Ziet er wel uit als een gezellige vrouw.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:56 schreef Tim86 het volgende:
Queen mum valt in slaap..veel te laat voor haar.
Baasquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:57 schreef poker4lifee het volgende:
Mac Kandji @mkandji10
This opening ceremony is pretty cool! #Olympic2012UK
Snap dat ook niet. Al die gasten uit het HHH House moeten die allemaal lopen danquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:58 schreef Tim86 het volgende:
Hoezo ligt het openbaar vervoer tijdens de Olympics al om 12u op zijn gat..dat verleng je toch ff die paar weken
Standaardquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
Trouwens wel grappig, al die posts over de openingsceremonie random shit en dan mijn random posts er tussen
Ossenaarquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:04 schreef poker4lifee het volgende:
De meest verrassende gouden plak komt op naam van Bas Verwijlen. De 28-jarige Nederlander wordt door de Amerikanen als olympisch kampioen bij het degenschermen aangestipt.
we zullen zien
Het Amerikaanse blad Sports Illustrated dicht Nederland de volgende medailles toe:quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:04 schreef poker4lifee het volgende:
De meest verrassende gouden plak komt op naam van Bas Verwijlen. De 28-jarige Nederlander wordt door de Amerikanen als olympisch kampioen bij het degenschermen aangestipt.
we zullen zien
Heb je ook een linkquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:05 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Het Amerikaanse blad Sports Illustrated dicht Nederland de volgende medailles toe:
Goud
Adelinde Cornelissen (paardensport - ind. dressuur)
Bas Verwijlen (schermen - ind. degen heren)
Dorian van Rijsselberge (zeilen - RS: X heren)
Marit Bouwmeester (zeilen - laser dames)
Ranomi Kromowidjojo (zwemmen - 100m vrije slag dames)
Zilver
Teun Mulder (wielrennen - keirin heren)
Marianne Vos (wielrennen - wegrit dames)
Nederland (paardensport - ploeg dressuur)
Nederland (hockey - dames)
Brons
Dex Elmont (judo - 73kg heren)
Henk Grol (judo - 100kg heren)
Edith Bosch (judo - 70kg dames)
Ranomi Kromowidjojo (zwemmen - 50m vrije slag dames)
Nederland (hockey - heren)
Nederland (roeien - dames 8)
Nederland (zwemmen - 4x100m vrije slag dames)
Maar die 4x100m vrije slag is morgen al en dat moet "gewoon" goud worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:07 schreef Tim86 het volgende:
Het eerste gifje van een babe bij de Olympics is een feitvervelend mannetje ben jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat wel, maar zou geen goud verwachten. Zilver of brons was wel een redelijke kans.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:08 schreef DutchSL het volgende:
[..]
http://sportsillustrated.(...)edictions/index.html
Voor jou jammer dat Vlasic niet meedoet.
Vorige keer had ze moeten winnen, maar toen won die Belgische tante Sidoniaquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:11 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dat wel, maar zou geen goud verwachten. Zilver of brons was wel een redelijke kans.
zekerquote:
Goede back idd.quote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:19 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Vlaar lijkt hier op Tijs van den Brink..die kijkt ook altijd alsof hij net per ongeluk een beker pis achterover heeft getikt
Als ze dit tempo aanhouden gaan ze eerst nog de uitvinding van het vuur uitbeeldenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:23 schreef DutchSL het volgende:
Nu moeten ze ook nog een eed afleggen en daarna komt het vuur volgens mij.
Daarom zijn er ook weinig sporters bij denk ik die morgen in actie komen..misschien wat van die kleinere landen alleen..die meedoen om het meedoen.quote:
Agbonlahorquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:25 schreef DutchSL het volgende:
Hey Redgrave nu al, dan is het een verrassing wie het echte vuur gaat aansteken.
Tja, motto van deze spelen he. Daarom heeft NL ook die Van Rijsselberghe gekozen voor de vlag.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:35 schreef DutchSL het volgende:
Ze laten het door een stel onbekende jeugdsporters doen, merkwaardig.
Oh tis al bijna 2 uur hierquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:39 schreef Tim86 het volgende:
Achterlijk dat ze zo laat begonnen zijn zeg..begin dan gewoon om 8u lokale tijd
Denk dat ze zo laat begonnen zijn omdat het donker moest zijnquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:39 schreef Tim86 het volgende:
Achterlijk dat ze zo laat begonnen zijn zeg..begin dan gewoon om 8u lokale tijd
Die hij toch niet lezen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:42 schreef Tim86 het volgende:
Mr McCartney mist dus wel een paar noten..
Kon beterquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:41 schreef n0ir het volgende:
Rijst wat vond je van dat vuurwerk? Dat is toch een van je hobby's![]()
En nu in het Nederlands?quote:
Even Apeldoorn Bellen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:48 schreef DutchSL het volgende:
Hmm dit was het toch.. wtf gaan ze dan met dat vuur doen, want er moet gewoon atletiek gedaan worden daar
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 02:01 schreef DutchSL het volgende:
Was dit die chick van Paraguay die jullie bedoelden?
[ afbeelding ]
Leryn Franco, speerwerpster
Anders slaapt hij net tegen de tijd dat Nederland in beweging op tv is en dat kan hij niet missen.quote:
en bedankt, door je geschreeuw zijn mijn ouders wakkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |