Jaquote:
nee gquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:07 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
wat is met jou laatste tijd, je laat je g's nu in de steek altijd
lobiquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:11 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
nee gik ben nog genoeg bij jullie
bro's before ho's g
Doeiquote:
nohomo?quote:
leuwkquote:
jep handje schudden enzquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:38 schreef Herkenbaarheid het volgende:
FL ..bro ik ga jou meeten op de meet hehe
Neequote:
Ouders.quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:42 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik kom ook, vandaag vrij gekregen van mijn werk
1,5 jaar nogquote:
Ik voel je Gquote:
Eten is episch. Ik stop eten in mijn neusquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:44 schreef FL_Freak het volgende:
Ik ben alleen tot de BBQ op de meet. 'S avonds weet een verjaardag.
Nja ik eet wel ff 1 of 2 hamburgers mee.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:44 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Eten is episch. Ik stop eten in mijn neus
Ik wel wat meer door dat bodybuilden moet ik veel eiwitten en vlees etenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nja ik eet wel ff 1 of 2 hamburgers mee.
Ik zou zeggen verf jezelf groen en dan ben je de hulk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:46 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Ik wel wat meer door dat bodybuilden moet ik veel eiwitten en vlees eten
Kom je wel eens in het bodybuildingtopic?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:46 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Ik wel wat meer door dat bodybuilden moet ik veel eiwitten en vlees eten
Neen, niet meerquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:47 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Kom je wel eens in het bodybuildingtopic?
nee hoor hij is harstikke mooi en lekker en knapquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:50 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
geen zin + ben nu wel uit shape
Paar keer meer neuqen, dan raak je wel weer in shape.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:50 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
naah 4 x per dag is wel redelijk...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:51 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Paar keer meer neuqen, dan raak je wel weer in shape.
Ja dat klopt wel ja.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:53 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
naah 4 x per dag is wel redelijk...
Vanavond ff knallen gquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:50 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Nah ik ga niet overnachten denk ik.. misschien hotelletje boeken ofzoquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:59 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Partyboy wordt wel dik feesten he op mono's meet
Ik ook niet. Maar wel feesten jonguh, anders doe je je nickname geen eer aan he.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:00 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Nah ik ga niet overnachten denk ik.. misschien hotelletje boeken ofzo
Feesten in de hotelkamer met champagne en bubbelbad.. Is er geen bubbelbad? Dan eet ik veel chilli zodat ik mijn eigen bubbels kan makenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:00 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar wel feesten jonguh, anders doe je je nickname geen eer aan he.
Dat zeker swaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:02 schreef Spaghettivreter het volgende:
Die meet gaat sowieso baas worden
Jaquote:
Dan nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:06 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
3,5 uur reizen? Dan moet ik hem opwarmen en dan is het niet meer zo lekker.
we komen langsquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:10 schreef Spaghettivreter het volgende:
Nu even voor een paar uurtjes home alone zijn.
Ja hoorquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:11 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zou je hem willen opsturen in de post anders?
quote:
Ohquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja dat was er een teveel![]()
Nu lekker pizza eten
Flquote:
Zekersquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Fltof dat je toch naar de meet komt!
dingen gebeurenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:56 schreef Spaghettivreter het volgende:
Had ik net mijn boodschappen afgerekend en wilde ik de Appie verlaten om naar huis te gaan, wordt je daar aangesproken door zo'n een of ander wijf om lid te worden van Greenpeace
Eigenlijk best erg dat die terreur nu ook daar gebeurt.
doe er wat aan danquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:03 schreef Dientje12 het volgende:
levenloze leven g, ik ben vandaag nog niet uit huis geweest
quote:
FL_Freak is een baas hoorquote:
krijg je een ijsjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:29 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
krijg je een ijsjeGeloof het niet, ik heb mijn mcflurry ook nooit gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Svquote:
Ja kloptquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Svwe gaan de 25e weer meeten zag ik? Je had vrij gekregen toch
oh ja, nooit aan gedacht sorryquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Geloof het niet, ik heb mijn mcflurry ook nooit gehad
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:29 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
krijg je een ijsjeTuurlijk lust ik datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Ik ookquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:41 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik heb er zin in, gaat weer een bazenmeet worden
ja maar dan staat die op zeker, en dan kan ik niet, en dan gaan jullie van ainoh doen en nepvriend dit dat leugenaar enzo gquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:40 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Verander de misschien n zeker dan g.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:42 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ja maar dan staat die op zeker, en dan kan ik niet, en dan gaan jullie van ainoh doen en nepvriend dit dat leugenaar enzo g
Chocolade ijsjequote:
Op zeker zetten en gewoon komen dus.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:42 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ja maar dan staat die op zeker, en dan kan ik niet, en dan gaan jullie van ainoh doen en nepvriend dit dat leugenaar enzo g
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Op zeker zetten en gewoon komen dus.
Ik ben geen normaal mens, ik moet mischien werkenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:43 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Zorg dat er geen reden is om niet te komen.
Kan je geen vrij vragen danquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:45 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
[..]
Ik ben geen normaal mens, ik moet mischien werken
Gewoon zo snel mogelijk doen inderdaad.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Kan je geen vrij vragen dan
nee, ik weet het pas die vrijdag mattiequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Kan je geen vrij vragen dan
wtf gquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:47 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
nee, ik weet het pas die vrijdag mattie
Ohja dat is ook zoquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:47 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
nee, ik weet het pas die vrijdag mattie
Zoals ik in het meettopic al zei: top!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ooken je kan met mij, intronic en ro-ald mee vanaf Almere als je wilt.
en toen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:52 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik heb eens 2 uur lang met dientje in een auto gezeten.
Vanille is ook lekkerquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:48 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Chocola dat van chocola houdt, merkwaardig
pz beste manhoer van FOK!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:52 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik heb eens 2 uur lang met dientje in een auto gezeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gele ijsjes zijn ook lekkerquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:54 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je tuttifrutti ging zeggen
Nee das wit ookquote:
quote:
Watwatwatquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:05 schreef Dientje12 het volgende:
De punt is........................................................ het naaldje
Kietelquote:
Houdgreep tot je bijna stikt en genade roept en ik de winnaar benquote:
Ik ben ook liefquote:
Ik roep nooit genade, ik ga liever dood dan dat ik jou tot winnaar noem..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Houdgreep tot je bijna stikt en genade roept en ik de winnaar ben
Yellow Clawquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:16 schreef FL_Freak het volgende:
Het rappen is mwa, maar die dubstep beat mang
Ahw, je ziet er wel lief uit ja.quote:
Dood it is...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:16 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik roep nooit genade, ik ga liever dood dan dat ik jou tot winnaar noem..
Hihiquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ahw, je ziet er wel lief uit ja.
gwn hakken jatog jatogquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:18 schreef FL_Freak het volgende:
Mono kan maar beter keiharde dubstep regelen bij de meet. Kunnen we allemaal spacen.
Ja ik vrees van welquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:19 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Verdrink je dan niet in me blauwe waterige oogjes van medelijden?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja ik vrees van welje moet me niet aankijken dan okay
terechte klachtquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:24 schreef FL_Freak het volgende:
Ik zit te denken om misschien toch met de trein te gaan, mja dan is bier en hamburgers niet makkelijk te vervoeren
Gefeliciteerd man!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:42 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Met mij wel, vandaag mijn stage definitief geregeld voor komend jaar
Hoest met jou dan?
Thnxquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:43 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Gefeliciteerd man!![]()
Ja gaat goed ben met mijn maten aan het chillen bij mij thuis.
Zou even kijken manquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:45 schreef FL_Freak het volgende:
Roald, hoeveel geld ben jij kwijt voor een ritje naar lelystad en terug met de trein?
5,40 euro valt meequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:45 schreef FL_Freak het volgende:
Roald, hoeveel geld ben jij kwijt voor een ritje naar lelystad en terug met de trein?
Oke maar ga je niet meer met de auto dan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:49 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik bijna 22 euroIk probeer ergens een dagkaart te hosselen.
Ik wil bier drinkenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:50 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oke maar ga je niet meer met de auto dan?
Ik spit zo erg dat de mic terugspuugt. Praat niet met consumptie maar toch brengen ze het statiegeld.quote:
Hoe was je feest?quote:
ben je niet moe?quote:
Ah ja dat kan ookquote:
Precies 12:00quote:
Lekkâhquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:32 schreef Spaghettivreter het volgende:
Even een restje spaghetti opwarmen van gister
Alles goed?quote:
Goedemiddag Dientjequote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:00 schreef Dientje12 het volgende:
Net wakker, ik haat laat wakker zijn tegenwoordig
Lekker geslapen?quote:
Ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |