we komen langsquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:10 schreef Spaghettivreter het volgende:
Nu even voor een paar uurtjes home alone zijn.
Ja hoorquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:11 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zou je hem willen opsturen in de post anders?
quote:
Ohquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja dat was er een teveel![]()
Nu lekker pizza eten
Flquote:
Zekersquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Fltof dat je toch naar de meet komt!
dingen gebeurenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:56 schreef Spaghettivreter het volgende:
Had ik net mijn boodschappen afgerekend en wilde ik de Appie verlaten om naar huis te gaan, wordt je daar aangesproken door zo'n een of ander wijf om lid te worden van Greenpeace
Eigenlijk best erg dat die terreur nu ook daar gebeurt.
doe er wat aan danquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:03 schreef Dientje12 het volgende:
levenloze leven g, ik ben vandaag nog niet uit huis geweest
quote:
FL_Freak is een baas hoorquote:
krijg je een ijsjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:29 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
krijg je een ijsjeGeloof het niet, ik heb mijn mcflurry ook nooit gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Svquote:
Ja kloptquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Svwe gaan de 25e weer meeten zag ik? Je had vrij gekregen toch
oh ja, nooit aan gedacht sorryquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Geloof het niet, ik heb mijn mcflurry ook nooit gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |