quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:29 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
krijg je een ijsjeTuurlijk lust ik datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Ik ookquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:41 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik heb er zin in, gaat weer een bazenmeet worden
ja maar dan staat die op zeker, en dan kan ik niet, en dan gaan jullie van ainoh doen en nepvriend dit dat leugenaar enzo gquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:40 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Verander de misschien n zeker dan g.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:42 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ja maar dan staat die op zeker, en dan kan ik niet, en dan gaan jullie van ainoh doen en nepvriend dit dat leugenaar enzo g
Chocolade ijsjequote:
Op zeker zetten en gewoon komen dus.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:42 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ja maar dan staat die op zeker, en dan kan ik niet, en dan gaan jullie van ainoh doen en nepvriend dit dat leugenaar enzo g
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Op zeker zetten en gewoon komen dus.
Ik ben geen normaal mens, ik moet mischien werkenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:43 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Zorg dat er geen reden is om niet te komen.
Kan je geen vrij vragen danquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:45 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
[..]
Ik ben geen normaal mens, ik moet mischien werken
Gewoon zo snel mogelijk doen inderdaad.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Kan je geen vrij vragen dan
nee, ik weet het pas die vrijdag mattiequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Kan je geen vrij vragen dan
wtf gquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:47 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
nee, ik weet het pas die vrijdag mattie
Ohja dat is ook zoquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:47 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
nee, ik weet het pas die vrijdag mattie
Zoals ik in het meettopic al zei: top!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ooken je kan met mij, intronic en ro-ald mee vanaf Almere als je wilt.
en toen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:52 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik heb eens 2 uur lang met dientje in een auto gezeten.
Vanille is ook lekkerquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:48 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Chocola dat van chocola houdt, merkwaardig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |