1,5 jaar nogquote:
Ik voel je Gquote:
Eten is episch. Ik stop eten in mijn neusquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:44 schreef FL_Freak het volgende:
Ik ben alleen tot de BBQ op de meet. 'S avonds weet een verjaardag.
Nja ik eet wel ff 1 of 2 hamburgers mee.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:44 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Eten is episch. Ik stop eten in mijn neus
Ik wel wat meer door dat bodybuilden moet ik veel eiwitten en vlees etenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nja ik eet wel ff 1 of 2 hamburgers mee.
Ik zou zeggen verf jezelf groen en dan ben je de hulk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:46 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Ik wel wat meer door dat bodybuilden moet ik veel eiwitten en vlees eten
Kom je wel eens in het bodybuildingtopic?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:46 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Ik wel wat meer door dat bodybuilden moet ik veel eiwitten en vlees eten
Neen, niet meerquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:47 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Kom je wel eens in het bodybuildingtopic?
nee hoor hij is harstikke mooi en lekker en knapquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:50 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
geen zin + ben nu wel uit shape
Paar keer meer neuqen, dan raak je wel weer in shape.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:50 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
naah 4 x per dag is wel redelijk...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:51 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Paar keer meer neuqen, dan raak je wel weer in shape.
Ja dat klopt wel ja.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:53 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
naah 4 x per dag is wel redelijk...
Vanavond ff knallen gquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:50 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |