SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Goeiequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:15 schreef bijdehand het volgende:
Ik weet niet of ik trots of teleurgesteld moet zijn
quote:
Je hebt geen ideequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:31 schreef bijdehand het volgende:
Jij hebt wel vaker zin in piemels he?
quote:
Daar bewaar ik mijn leverworsten al.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:08 schreef BarrieButsers het volgende:
Ja en jij in je reet. Geen portemonnee meer nodig.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:08 schreef AapO het volgende:
michel waarom post je een foto van je piemel schaal 1:1 ?
Oke in je bh danquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Daar bewaar ik mijn leverworsten al.
Zit er geen stuk shifto aan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:10 schreef AapO het volgende:
[..]
het irritante is dat ik em dan eruit moet vissen
Vreugde?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:11 schreef shifto het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom hij altijd moet huilen
Overal een antwoord op hequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:12 schreef shifto het volgende:
Net als een hagedissen staart. Kan loslaten en gewoon een nieuwe groeien!
Een perfecte cirkel?quote:
quote:
Grappig.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:21 schreef MohMi het volgende:
Loel, ontdekken dat vrienden Fokkers zijn door de smilies die ze gebruiken!
Betere instelling inderdaad.quote:
Awkward lawnmower.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:21 schreef MohMi het volgende:
Loel, ontdekken dat vrienden Fokkers zijn door de smilies die ze gebruiken!
quote:
En bdh, DJ is niet je enige aanbidder zo te zien.quote:
Ik las het vanochtend ook. Wie had dat verwacht!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:23 schreef Muisraket het volgende:
[..]
En bdh, DJ is niet je enige aanbidder zo te zien.Met welke FOK!(st)er zou jij wel een kindje willen?
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:23 schreef Muisraket het volgende:
[..]
En bdh, DJ is niet je enige aanbidder zo te zien.Met welke FOK!(st)er zou jij wel een kindje willen?
jah dat scheelt altijd wel, kan ook nie echt stil zitten op t werk voor langere periodes, want dan ga ik me erg vervelenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:05 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ach dan gaat de tijd wat sneller
snap ik, ik zou bijna een fonds voor je starten en met een collecterbus langs deuren gaanquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:07 schreef shifto het volgende:
Gespek met mn werkgever vanmiddag, eens even bitchen over geld enzo!
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:07 schreef AapO het volgende:
[..]
snap ik, ik zou bijna een fonds voor je starten en met een collecterbus langs deuren gaan
Veel plezier met je baas opnaaienquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:07 schreef shifto het volgende:
Gespek met mn werkgever vanmiddag, eens even bitchen over geld enzo!
En fok is dan een fijne bijkomstigheidquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:07 schreef AapO het volgende:
[..]
jah dat scheelt altijd wel, kan ook nie echt stil zitten op t werk voor langere periodes, want dan ga ik me erg vervelen
Iedereen op fok krijgt dat!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:10 schreef shifto het volgende:
[..]
Doe es dan
Niet iedereen krijgt 10k p/m
het is 12kquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:10 schreef shifto het volgende:
[..]
Doe es dan
Niet iedereen krijgt 10k p/m
Per jaar zeker. Of heb je tig krantenwijken erbij?quote:
Heb jij ook zo lang geslapen?quote:
Gister zat er een dikke pratende Chinees in de bioscoopzaal. En niet zo maar dik, neen, Snorlax was gebaseerd op hem.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:32 schreef BarrieButsers het volgende:
Jongens vertel eens een verhaaltje
Ja, maar ik sliep om 3 uur of zo...quote:
Hij had dan ook een xxl box met popcorn.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Gister zat er een dikke pratende Chinees in de bioscoopzaal. En niet zo maar dik, neen, Snorlax was gebaseerd op hem.
Was hij wel stil?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Gister zat er een dikke pratende Chinees in de bioscoopzaal. En niet zo maar dik, neen, Snorlax was gebaseerd op hem.
Ik om 1 uur onderhand, echt supervroeg.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:35 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ja, maar ik sliep om 3 uur of zo...
Dat weet ik nietquote:[..]
Hij had dan ook een xxl box met popcorn.
Er staat pratend, dus niet stil. Film was SUPERFUCKINGAWESOME.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Was hij wel stil?
En vertel hoe was de film?
Ohquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Er staat pratend, dus niet stil. Film was SUPERFUCKINGAWESOME.
Heerlijk geslapen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Goedemorgen lekker geslapen?
QFTquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Er staat pratend, dus niet stil. Film was SUPERFUCKINGAWESOME.
Nee, je hoorde het alleen tijdens stille momenten. Hij zat een aantal rijen voor ons.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oh_! Niemand die er wat van zei dus?
Nice! Was hij in 3d?
2D, anders zou ik 'm niet in de bios hebben gekekenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oh_! Niemand die er wat van zei dus?
Nice! Was hij in 3d?
Gelukkig maar, gruwelijk irritant andersquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:38 schreef DeJori het volgende:
[..]
Nee, je hoorde het alleen tijdens stille momenten. Hij zat een aantal rijen voor ons.
En nee, de film was 2d, anders waren we niet gegaan.
Haha talking peanutquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
2D, anders zou ik 'm niet in de bios hebben gekekenEn je hoorde het maar heel even, want als er geluid was in de film was het goed, dan hoorde je de talking peanut niet.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:40 schreef bijdehand het volgende:
Maar dames, ik ben weer even weg.Kusje voor jullie allemaal, en een ferme handdruk voor barrie.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:40 schreef bijdehand het volgende:
Maar dames, ik ben weer even weg.Kusje voor jullie allemaal, en een ferme handdruk voor barrie.
Ik ben met BDH naar de kermis in rosmalen geweest.quote:
Vakantiequote:
Nog tokkies gezien?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:46 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik ben met BDH naar de kermis in rosmalen geweest.
Ben aan het werk, maar er is geen kut te doen.quote:
Alleen maar tokkies. Het is een kermisquote:
Dus zelfs jij en bdh zijn tokkies?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:50 schreef DeJori het volgende:
[..]
Alleen maar tokkies. Het is een kermis
Nee wij zijn tokkiologen. Wij waren daar om ze in hun eigen habitat te bestuderen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:55 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dus zelfs jij en bdh zijn tokkies?
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:57 schreef DeJori het volgende:
[..]
Nee wij zijn tokkiologen. Wij waren daar om ze in hun eigen habitat te bestuderen.
We hebben geconcludeerd dat de jonge mannetjes graag uitgedost gaan in plastic jasjes en op een vreemde manier op hun hoofden geplaatste petjes. In deze kledij gaan zij vervolgens in een nonchalante pose de gehele dag tegen een gokautomaat aanstaan, of bij de botsauto's rondlopen. De blikken die zij daar met anderen uitwisselen doen erg denken aan het afbakenen van territorium door middel van urineren, zoals gezien wordt bij diverse andere diersoorten. De oudere mannetjes daarentegen, herkenbaar aan de kledij die zij ook naar hun werk als bouwvakker dragen, spenderen de meeste tijd in het café aan de overkant.quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:06 schreef DeJori het volgende:
[..]
We hebben geconcludeerd dat de jonge mannetjes graag uitgedost gaan in plastic jasjes en op een vreemde manier op hun hoofden geplaatste petjes. In deze kledij gaan zij vervolgens in een nonchalante pose de gehele dag tegen een gokautomaat aanstaan, of bij de botsauto's rondlopen. De blikken die zij daar met anderen uitwisselen doen erg denken aan het afbakenen van territorium door middel van urineren, zoals gezien wordt bij diverse andere diersoorten. De oudere mannetjes daarentegen, herkenbaar aan de kledij die zij ook naar hun werk als bouwvakker dragen, spenderen de meeste tijd in het café aan de overkant.
De oudere vrouwtjes van de tokkies zijn over het algemeen te vinden bij de viskraam. Hun duidelijk zichtbare overgewicht doet vermoeden dat zij hier komen eten, maar het zou ook kunnen zijn dat dit een manier is om de geur van hun lichamen, die onlosmakelijk is verbonden met vrouwtjes van deze leeftijd, te maskeren.
Nopequote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:27 schreef BarrieButsers het volgende:
Dat deel van de ouderen mannen en vrouwenWaren jullie nog ergens in geweest?
Net als de oude mennekesquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:58 schreef DeJori het volgende:
[..]
NopeGewoon even een rondje gelopen en toen een biertje gedronken
Ik wil een kint met jouwquote:
Weet ikquote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:07 schreef shifto het volgende:
Gesprek met baas ging goedNu even uitschrijven hoe ik mijn nieuwe functie wil gaan invullen en de directie gaat overleggen welke compensatie daarbij zal horen
'zo min mogelijk uitvoeren voor zoveel mogelijk geld'quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:07 schreef shifto het volgende:
Gesprek met baas ging goedNu even uitschrijven hoe ik mijn nieuwe functie wil gaan invullen en de directie gaat overleggen welke compensatie daarbij zal horen
Het is niet heel veel anders behalve dat ik de eindverantwoordelijkheid naar mij toetrek in plaats van deze bij de directie laatquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:07 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Nieuwe functie met nog meer niks doen?
Copy + pastequote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:09 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
'zo min mogelijk uitvoeren voor zoveel mogelijk geld'
groetjes
-shifto
Nopes zit gezellig in utrecht, maar het internet werkt eindelijk weer eens hierquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:10 schreef BarrieButsers het volgende:
Ceased heb je je thuiswerk dag?
Nja daar hoort wel een hele grote vergoeding bij uiteraardquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:10 schreef shifto het volgende:
[..]
Het is niet heel veel anders behalve dat ik de eindverantwoordelijkheid naar mij toetrek in plaats van deze bij de directie laat
[..]
Copy + paste
Thanks!![]()
Oh oke beterquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:11 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nopes zit gezellig in utrecht, maar het internet werkt eindelijk weer eens hier
In slaap vallen... mijn laatste maand en moet nog wat dagen op kantoor spenderen omdat mijn teamleider het idee heeft dat anders de bende instort, maar heb geen reet te doen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oh oke beterWat moet je zonder he
Tijd uitzitten dusquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:13 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
In slaap vallen... mijn laatste maand en moet nog wat dagen op kantoor spenderen omdat mijn teamleider het idee heeft dat anders de bende instort, maar heb geen reet te doen.
Moet over 2 weken nog even een presentatie geven, maar dat is het zo.
Zo is het wel gewoonquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:16 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Just give me money and ill do shit for you
Goede zaak, gratzquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:07 schreef shifto het volgende:
Het bedrijf waar je werkt maakt ook geen reet uit, het is overal dezelfde ellende. Ik werk ergens omdat ik met leuke mensen samen kan werken aan iets wat ik interessant vind. Wat de rest van het bedrijf doet boeit me nietsquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:34 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
ja bij iedereen
ik sta echt niet te popelen om bij een bepaald bedrijf te werken ofzo
Net gelezenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:41 schreef Ceased2Be het volgende:
En voor de fallout freaks hier:
http://kotaku.com/5932800(...)ooking-game-on-earth
Thxquote:
Wow, not bad indeedquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:41 schreef Ceased2Be het volgende:
En voor de fallout freaks hier:
http://kotaku.com/5932800(...)ooking-game-on-earth
Lekker hoor!!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:23 schreef BarrieButsers het volgende:
Zo ik peer hem er eerder tussen uit
Mazzelkutquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:23 schreef BarrieButsers het volgende:
Zo ik peer hem er eerder tussen uit
Morgen gewoon langer werken dus zoveel mazzel is het niet.quote:
Dat is het sowiesoquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ah nog te kort om nog iets te doen
Ga lekker bij AapO zitten ofzeuw, mensen die veulsteveul verdienen!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:02 schreef Ceased2Be het volgende:
Ben ook alweer thuis
net zitten rekenen dat ik met 1 dag zzp-en net zoveel verdien als normaal met 1 week werk... ziek
Vroeg naar bed. Woensdag is mijn bijslaapdag. En jij?quote:
Sta er zelf ook van te kijkenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:12 schreef shifto het volgende:
[..]
Ga lekker bij AapO zitten ofzeuw, mensen die veulsteveul verdienen!![]()
Volgens mij valt het wel mee, ligt er wel een beetje aan waar in die wijkquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:47 schreef straatmadelief het volgende:
Ik kan als ik wil in de Graafsewijk gaan wonen, vlakbij de Graafseweg. Ik ben zelf helemaal geen volks type, maar heb op zich niks tegen volksbuurten. Raden jullie het me af om daar te gaan wonen? Of is het best een okeeje buurt tegenwoordig?
Blondiequote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:11 schreef Muisraket het volgende:
Yo blondie, toch niet meteen gaan slapen? Ik ook niet dus, werd opeens klaarwakker op de fiets, wtf.
Het slechtste gedeelte van de wijk is gesloopt, dus het valt tegenwoordig wel mee. Kleine kans dat je nog met je huis op sbs6 komt nu. 't Is natuurlijk nog steeds geen villawijkquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:47 schreef straatmadelief het volgende:
Ik kan als ik wil in de Graafsewijk gaan wonen, vlakbij de Graafseweg. Ik ben zelf helemaal geen volks type, maar heb op zich niks tegen volksbuurten. Raden jullie het me af om daar te gaan wonen? Of is het best een okeeje buurt tegenwoordig?
Laat ik daar als ervaringsdeskundige eens op antwoordenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:47 schreef straatmadelief het volgende:
quote:
Dafuq?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 08:58 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Woon hier nu dus ruim een jaar en heb maar 1x de straat op gemoeten om een kerel van z'n om hulp schreeuwende vriendin te sleuren.
Woon nu bijna 6 jaar in Boschveld, direct aan de christiaan huygensweg... afgezien van de 3 avonden overlast van zatte studenten heb ik:quote:Op donderdag 9 augustus 2012 08:58 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Woon hier nu dus ruim een jaar en heb maar 1x de straat op gemoeten om een kerel van z'n om hulp schreeuwende vriendin te sleuren
En een loslopende tux...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:17 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Woon nu bijna 6 jaar in Boschveld, direct aan de christiaan huygensweg... afgezien van de 3 avonden overlast van zatte studenten heb ik:
- het eerste jaar gezellig junks en zwervers in de portiek gehad
- een overval op de belwinkel onder me met zware mishandeling
- invallen van de aivd / politie / fiod en weet ik veel wat ivm witwaspraktijken
- een lijk in een garagebox van een man die zich verhangen had
- een wietplantage in het appartement direct naast me
- zwerver in de kelder
en als toppunt een brandstichting direct onder me
voor de rest is het wel gezellig
Die ben ik maar 1 keer bij de friettent tegengekomen, dat viel nog meequote:
Valt wel mee zegt ie danquote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:21 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Die ben ik maar 1 keer bij de friettent tegengekomen, dat viel nog mee
Om 3 uur 's nachts door de politie uit je bed gelicht worden omdat de onderbuurman in de fik staat is een heel stuk enger kan ik je vertellen.quote:
Ergens 150 topics terug heb ik dat toen verteldquote:
Hm, dat lijkt me inderdaad ook niet echt prettig wonenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:26 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Om 3 uur 's nachts door de politie uit je bed gelicht worden omdat de onderbuurman in de fik staat is een heel stuk enger kan ik je vertellen.
den bosch zuid is place to be snaptequote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:47 schreef straatmadelief het volgende:
Lol!!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:33 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ergens 150 topics terug heb ik dat toen verteld
VV en ik waren tv aan het kijken en hoorden allemaal gescheeuw op straat. Dat horen we dus wel vaker, maar dit was 1. erg dichtbij en 2. nogal angstig gescheeuw van een meisje in de trant van 'laat me los' 'ik wil weg'..
Dan ben ik dermate eigenwijs om dus gewoon naar buiten te gaan om te kijken wat er aan de hand is. Daar bleek dus een of andere dronken gast nogal boos te zijn op z'n vriendin, en drukte haar tegen muren enzo om te voorkomen dat ze weg zou gaan.
Pliessie gebeld, maar dat duurt eeuwen voordat die komen, dus uiteindelijk toch maar tussenbeide gekomen samen met een passant. Kerel daarna weggerend en meisje uiteindelijk aangifte gedaan.
Het belachelijkste vond ik niet zozeer dat die kerel haar half aanrandde, maar meer dat het gescheeuw door de halve wijkt e horen was, en dat er dus helemaal niemand kwam kijken of hulp kwam bieden.
We zijn aan het sparen voor ons hutje-op-de-heiquote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:34 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Hm, dat lijkt me inderdaad ook niet echt prettig wonen.
Dan blijf ik wel veilig in mijn tokkie-wijkje
Hm is 50:50 denk ikquote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:26 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Om 3 uur 's nachts door de politie uit je bed gelicht worden omdat de onderbuurman in de fik staat is een heel stuk enger kan ik je vertellen.
Ok, dat was iets slechter verwoord dan ik het bedoeldequote:
We hebben wel een paar mooie 'hutjes' gezien in het buitengebied, alleen zijn die niet te krijgen voor minder dan een 1 met zes nullen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:37 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
We zijn aan het sparen voor ons hutje-op-de-hei
Nu is er al ruim 2 jaar niets spannends meer gebeurd hoor en, afgezien van die brand, vind ik het allemaal nog niet zo eng.
Ik heb op Funda rondgekeken naar oude woonboerderijtjes in Noord / Zuid-Holland. Toch al redelijk aantal te koop voor max 250K.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:45 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
We hebben wel een paar mooie 'hutjes' gezien in het buitengebied, alleen zijn die niet te krijgen voor minder dan een 1 met zes nullen.
Zuidholland moet je denk ik goed zoeken, als je een mooi boerderijtje wil vinden zonder dat je binnen je blikveld ergens een kantoor of andersoortige flat hebt staan.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:46 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik heb op Funda rondgekeken naar oude woonboerderijtjes in Noord / Zuid-Holland. Toch al redelijk aantal te koop voor max 250K.
Ik heb geen idee wat daar te vinden is, maar op Funda zag het er wel leuk uit. En als we allebei in A'dam werken is Den Bosch een beetje onzinnig om te blijve (hoe geweldig de stad ook is).quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:50 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Zuidholland moet je denk ik goed zoeken, als je een mooi boerderijtje wil vinden zonder dat je binnen je blikveld ergens een kantoor of andersoortige flat hebt staan.
Noordholland is natuurlijk prima(boven het noordzeekanaal), maar ik ben neit helemaal objectief ten aanzien van die provincie
quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:17 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Woon nu bijna 6 jaar in Boschveld, direct aan de christiaan huygensweg... afgezien van de 3 avonden overlast van zatte studenten heb ik:
- het eerste jaar gezellig junks en zwervers in de portiek gehad
- een overval op de belwinkel onder me met zware mishandeling
- invallen van de aivd / politie / fiod en weet ik veel wat ivm witwaspraktijken
- een lijk in een garagebox van een man die zich verhangen had
- een wietplantage in het appartement direct naast me
- zwerver in de kelder
en als toppunt een brandstichting direct onder me
voor de rest is het wel gezellig
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:26 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
quote:
Vrouwenzeikopmerking: wtf, de tijden die getypt zijn en de kloktijden lopen niet gelijk.quote:
Ja jouw UI.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Blondieik ben nu ook wakker, probeer straks wel te slapen
wie gaat er dan ook in amsterdam werkenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:54 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat daar te vinden is, maar op Funda zag het er wel leuk uit. En als we allebei in A'dam werken is Den Bosch een beetje onzinnig om te blijve (hoe geweldig de stad ook is).
Tja... ik wil per sé in een 1000+ server omgeving werken, die vindt je niet zoveel in brabantquote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:55 schreef AapO het volgende:
[..]
wie gaat er dan ook in amsterdam werkenkudt randstad
Blondie is een toffe zangeresquote:
Geen vrouwen zeik, autistenzeik. Want ik vond hem echt minder goed daardoorquote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:54 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Vrouwenzeikopmerking: wtf, de tijden die getypt zijn en de kloktijden lopen niet gelijk.
whehe, lag het niet aan mijquote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:57 schreef shifto het volgende:
[..]
Geen vrouwen zeik, autistenzeik. Want ik vond hem echt minder goed daardoor
HEY!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:55 schreef AapO het volgende:
[..]
wie gaat er dan ook in amsterdam werkenkudt randstad
sorry ik heb gegeneraliseerde haat tegen de randstadquote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:01 schreef AapO het volgende:
[..]
sorry ik heb gegeneraliseerde haat tegen de randstadik zou er echt niet tegen kunnen om elke ochtend naar me werk te rijden daarheen en elke dag in de file staan, da hou ik een paar dagen vol en dan ga ik postal
Postal?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:01 schreef AapO het volgende:
[..]
sorry ik heb gegeneraliseerde haat tegen de randstadik zou er echt niet tegen kunnen om elke ochtend naar me werk te rijden daarheen en elke dag in de file staan, dat houdt ik een paar dagen vol en dan ga ik postal
Dat dus, na een tijdje weet je niet beter meer.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:02 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Postal?En dat van die files kan ik me wel voorstellen. Maar Randstadhaat/mehheid is iets wat er langzaam wordt uitgesloopt als je er vaker komt.
njah ben ook nie echt van de drukke steden zowiezo, kom er ook niet vaak, geef mij maar liever een dorp in de buurt van de stad zodat ik alsnog er wel heen kan rijdenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:02 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Postal?En dat van die files kan ik me wel voorstellen. Maar Randstadhaat/mehheid is iets wat er langzaam wordt uitgesloopt als je er vaker komt.
het grootste probleem is road rage though, ik heb daar echt last vanquote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:03 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat dus, na een tijdje weet je niet beter meer.
Of dat een goede ontwikkeling is laten we dan maar even in het midden
Dat heb ik dus ook. Zou zo'n beetje overal willen werken, behalve in de randstad of in limburg.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:01 schreef AapO het volgende:
[..]
sorry ik heb gegeneraliseerde haat tegen de randstadik zou er echt niet tegen kunnen om elke ochtend naar me werk te rijden daarheen en elke dag in de file staan, da hou ik een paar dagen vol en dan ga ik postal
de mensen zelf zijn ok, np there, het is alleen te drukquote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. Zou zo'n beetje overal willen werken, behalve in de randstad of in limburg.
Om te wonen wel ja.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:03 schreef AapO het volgende:
[..]
njah ben ook nie echt van de drukke steden zowiezo, kom er ook niet vaak, geef mij maar liever een dorp in de buurt van de stad zodat ik alsnog er wel heen kan rijden
Dat is een goede ontwikkeling hoor, zolang je geen randstadaccent kweekt. (Den Helder is geen randstad imhoquote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:03 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat dus, na een tijdje weet je niet beter meer.
Of dat een goede ontwikkeling is laten we dan maar even in het midden
Lol, den helder is zo ongeveer de periferie van de periferiequote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:07 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Om te wonen wel ja.
[..]
Dat is een goede ontwikkeling hoor, zolang je geen randstadaccent kweekt. (Den Helder is geen randstad imho). Leidse R, Amsterdams accent etc.
Geen idee eigenlijk waar mensen uit mijn jaar allemaal vandaan komen, maar hier zitten meer doorsneetutjes dan echte Gooische trutjes gelukkig.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:11 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Lol, den helder is zo ongeveer de periferie van de periferie. Wel vlakbij west-friesland (niet te verwarren met friesland), dus dat accent had ik met wat pech wel nog kunnen kweken
.
Leidse R is wel rampzalig, hoewel je daar niet veel van tegenkwam op de VU.. Gooische trutjes dan weer wel
mensenschuw bedoel je?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:04 schreef AapO het volgende:
[..]
het grootste probleem is road rage though, ik heb daar echt last van
Leidse ERrrrrrquote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:11 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Lol, den helder is zo ongeveer de periferie van de periferie. Wel vlakbij west-friesland (niet te verwarren met friesland), dus dat accent had ik met wat pech wel nog kunnen kweken
.
Leidse R is wel rampzalig, hoewel je daar niet veel van tegenkwam op de VU.. Gooische trutjes dan weer wel
Alsof jij uberhaupt een duidelijk accent hebtquote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:19 schreef Muisraket het volgende:
Ik merkte gisteren trouwens wel tot mijn schrik dat mijn R iets van zijn Vught-Zuid invloed verloren heeft, schrikbarende ontwikkeling.
Op school zeggen ze dat ze wel ergens kunnen horen dat ik uit Brabant kom.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:35 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Alsof jij uberhaupt een duidelijk accent hebt
Jij daarentegen... Serieus mensen, als je A_T een keer tegenkomt, vraag dan eens of hij het woord 'vast' uitspreekt of 'kei gezellig'.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:35 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Alsof jij uberhaupt een duidelijk accent hebt
Zeggen ze tegen mij ook. Dan zeg ik ook 'ik wilde gister dit en dit lezen maar ik zocht 't niet.' Dan vragen ze van 'huh wat zocht je niet?'quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:38 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Op school zeggen ze dat ze wel ergens kunnen horen dat ik uit Brabant kom.
Dat kei gezellig kan ik inkomen.. Net zoals mijn Keigaafquote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:38 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Jij daarentegen... Serieus mensen, als je A_T een keer tegenkomt, vraag dan eens of hij het woord 'vast' uitspreekt of 'kei gezellig'.![]()
Daar is niets mis mee, maar dat is echt een woord waar je heel goed aan hoort dat je van boven de rivieren bent, door je sort-of-klemtoon en je uitspraak van de v ('fff').quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:40 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat kei gezellig kan ik inkomen.. Net zoals mijn Keigaaf![]()
Maar wat teh fuck is er mis met mijn woord 'vast'? Daar is serieus nog nooit iemand over begonnen hoor
Dat zeg ik nooit.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zeggen ze tegen mij ook. Dan zeg ik ook 'ik wilde gister dit en dit lezen maar ik zocht 't niet.' Dan vragen ze van 'huh wat zocht je niet?'
Rosmalen hequote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:42 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat zeg ik nooit.
Ik gebruik wel te pas en te onpas 'vaneigens' al is het alleen maar om die randstedelingen op de kast te krijgen.
Wat ze ook niet snappen, als je smst 'ga eerst nog even eten en dan rijd ik aan'. De vraag die je dan krijgt: 'Wat/wie ga je aanrijden?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zeggen ze tegen mij ook. Dan zeg ik ook 'ik wilde gister dit en dit lezen maar ik zocht 't niet.' Dan vragen ze van 'huh wat zocht je niet?'
Bekantquote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Rosmalen heHele familie van m'n moeder gebruikt het... Vaneigens en bekant
Vooral bekant is leuk want dan worden ze boos op mij. Ons pap en ons mam kunnen ze ook niet waarderen.
'Kost wa maor dan hedde ok wa' is hier inmiddels ook een gevleugelde uitspraak.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:44 schreef Muisraket het volgende:
[..]
BekantOns mam en ons pap...
!
Ik heb een keer gesmst naar iemand van 'ja ik ben wat later want ik ben net aangereden'quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:44 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Wat ze ook niet snappen, als je smst 'ga eerst nog even eten en dan rijd ik aan'. De vraag die je dan krijgt: 'Wat/wie ga je aanrijden?' En op 'ik zocht het niet' heb ik nog nooit commentaar gekregen, wel als ik uit gewoonte 'houdoe' zeg.
mijn baas (a'dam) vroeg toen waarom ik in godsnaam was komen werken als ik was aangeredenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb een keer gesmst naar iemand van 'ja ik ben wat later want ik ben net aangereden'Meteen denken dat ik onder een auto lig enzo
Echt hè.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb een keer gesmst naar iemand van 'ja ik ben wat later want ik ben net aangereden'Meteen denken dat ik onder een auto lig enzo
Die zin.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:45 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
'Kost wa maor dan hedde ok wa' is hier inmiddels ook een gevleugelde uitspraak.
'nee gij!'
Gij moet eens gauw oew bakkes houwe, anders kredde d'r inne!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:47 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Echt hè.
[..]
Die zin.En nee gij gebruik ik echt te vaak tegen mijn ouders.
Maar ik ben nog jong en mijn ouders kunnen er ook wat van, dus dat kan nog wel.
Hahahaha da's dan wel mooiquote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:46 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
mijn baas (a'dam) vroeg toen waarom ik in godsnaam was komen werken als ik was aangereden
Met dat belachelijke 'aanrijden' en 'ik zoek het niet' heb ik in het begin ook wel moeite gehad hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:44 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Wat ze ook niet snappen, als je smst 'ga eerst nog even eten en dan rijd ik aan'. De vraag die je dan krijgt: 'Wat/wie ga je aanrijden?' En op 'ik zocht het niet' heb ik nog nooit commentaar gekregen, wel als ik uit gewoonte 'houdoe' zeg.
Bakkes gij!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:51 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Met dat belachelijke 'aanrijden' en 'ik zoek het niet' heb ik in het begin ook wel moeite gehad hoor
KOm op zeg, hoe verzin je het![]()
Noujazegquote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:42 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Daar is niets mis mee, maar dat is echt een woord waar je heel goed aan hoort dat je van boven de rivieren bent, door je sort-of-klemtoon en je uitspraak van de v ('fff').
Oh nee? Zoals mijn broertje zou zeggen 'wedden maken?!'quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:53 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Noujazeg![]()
Nu durf ik nooit meer tegen je te praten
Nee, want dan zul je weer zien dat ik verlies ofzoquote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:53 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Oh nee? Zoals mijn broertje zou zeggen 'wedden maken?!'
Tja, da witte nooit.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:05 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Nee, want dan zul je weer zien dat ik verlies ofzo
Het watte?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:06 schreef BarrieButsers het volgende:
''het maaiemt'' is niet echt Bosch ofwel?
Haha, kun je je ook een keer nuttig voelenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:14 schreef shifto het volgende:
Het is weer chaos hoorEr is weer een of ander kut virus uit wat half NL op zijn kop zet. Ben dus alweer de hele dag bezig alles dicht te timmeren en de firewall te monitoren
![]()
Saaaaiiii
Hier is alles zo traag dat het niet eens meer leuk is om te fokkenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:14 schreef shifto het volgende:
Het is weer chaos hoorEr is weer een of ander kut virus uit wat half NL op zijn kop zet. Ben dus alweer de hele dag bezig alles dicht te timmeren en de firewall te monitoren
![]()
Saaaaiiii
Niet als voorbereiding op die huldiging van de olympiërs a.s. maandag?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:37 schreef BarrieButsers het volgende:
Bij die kluisjes op het station zijn ze bezig met een drugshond. Sensatie
Oh zou kunnen jaquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:38 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Niet als voorbereiding op die huldiging van de olympiërs a.s. maandag?
Wat een homo.quote:Kort geding tegen Olympische huldiging
DEN BOSCH - Een advocatenkantoor aan het Stationsplein in Den Bosch wil niet dat de Olympische sporters maandag op dat plein gehuldigd worden.
Foto: ANP
Via een kort geding dat vrijdag dient, probeert Koopman Van Steijn Advocaten de huldiging te voorkomen.
Volgens advocaat Hugo van Steijn zijn er in de gemeente andere plekken aangewezen als evenementenlocatie en is het Stationsplein daar niet geschikt voor. Hij vindt het vervelend dat de vergunning woensdag pas is afgegeven.
O dat is dat kantoor op de hoek? Zijn ze bang dat hun siësta onderbroken wordt?quote:
Waarschijnlijk moeten ze dan hun koptelefoon opzetten omdat ze anders hun porno niet goed kunnen horen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:16 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
O dat is dat kantoor op de hoek? Zijn ze bang dat hun siësta onderbroken wordt?
Vergunning is woensdag pas afgegeven dus dan kunnen ze weinig doenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:19 schreef Ceased2Be het volgende:
Het mooiste is nog dat dat spandoek er al meer dan een maand hangt... kijkt die gast nooit uit z'n raam?
Ja maar tijdens de OS staat Londen Centraalquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:22 schreef BarrieButsers het volgende:
Eigenlijk geef ik ze wel gelijk. Gebruik voor dat soort acties lekker de parade of de markt maar niet de omgeving van het station
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja maar tijdens de OS staat Londen Centraal![]()
![]()
Artikel 261 ditquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:23 schreef bijdehand het volgende:
Hugo van Steijn is vroeger gepest.
Alsof ik zo van elk wetboek weet wat art 261 inhoudtquote:Artikel 261
1
Hij die opzettelijk iemands eer of goede naam aanrandt, door telastlegging van een bepaald feit, met het kennelijke doel om daaraan ruchtbaarheid te geven, wordt, als schuldig aan smaad, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste zes maanden of geldboete van de derde categorie.
2
Indien dit geschiedt door middel van geschriften of afbeeldingen, verspreid, openlijk tentoongesteld of aangeslagen, of door geschriften waarvan de inhoud openlijk ten gehore wordt gebracht, wordt de dader, als schuldig aan smaadschrift, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste een jaar of geldboete van de derde categorie.
3
Noch smaad, noch smaadschrift bestaat voor zover de dader heeft gehandeld tot noodzakelijke verdediging, of te goeder trouw heeft kunnen aannemen dat het te last gelegde waar was en dat het algemeen belang de telastlegging eiste.
Nee maar met zo'n opmerking bedoel ik niet de opiumwet hequote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Alsof ik zo van elk wetboek weet wat art 261 inhoudt
Dankje. Anders gaat er een rode streep door je antwoord heen hoor, net als op de uniquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:31 schreef BarrieButsers het volgende:
Zal er in het vervolg rekening mee houden.
Maar het wetsartikel zelf was wel goed tochquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dankje. Anders gaat er een rode streep door je antwoord heen hoor, net als op de uni
Dat boeit bij ons niet. Als we vergeten welk lid we bedoelen op te schrijven dan is het ook al fout.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Maar het wetsartikel zelf was wel goed toch
Ja /carequote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat boeit bij ons niet. Als we vergeten welk lid we bedoelen op te schrijven dan is het ook al fout.
Nee later moet ik dat ook goed doen natuurlijk. En nu moet ik naar de kapperquote:
Ja later krijg je het ook niet voorgeschoteld. Dan moet je ook nagaan van goh zou het strafrecht of iets anders kunnen zijnquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee later moet ik dat ook goed doen natuurlijk. En nu moet ik naar de kapper![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:48 schreef shifto het volgende:
Kei hard het topic vermoord die shifto!
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:48 schreef shifto het volgende:
Kei hard het topic vermoord die bijdehand!
quote:
Vroege vogels?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:49 schreef BarrieButsers het volgende:
Nou de vroege vogels zijn ook weer present
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:52 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Vroege vogels?Het is bijna 9 uur man.
Jij bent dan ook een luie vogelquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:52 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Vroege vogels?Het is bijna 9 uur man.
WTF?!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:55 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Geen tijd voor een blanke dit.
Da's dan wel weer waar.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:55 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een luie vogel
Ik heb 3 uur uitgeslapen gek!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:49 schreef BarrieButsers het volgende:
Nou de vroege vogels zijn ook weer present
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:55 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Geen tijd voor een blanke dit.
Hapquote:
Wist ik, maar ik wilde te graag een antwoord.quote:
Hoezo een antwoord?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:25 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Wist ik, maar ik wilde te graag een antwoord.
Maar wel een clou, niks zo vervelend als een verhaal/grap zonder clou..quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoezo een antwoord?Een grap kent geen antwoord
Hartje zomer en wie is er verkoudenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:58 schreef Muisraket het volgende:
[..]
WTF?!
[..]
Da's dan wel weer waar.Alhoewel het vandaag echt niet kwam door luiheid maar door niet in slaap kunnen vallen (verkoudheid en gewoon te veel energie).
Ik weet niet of het komt omdat mijn moeder me aangestoken heeft (hoe zij er aan kwam, geen idee) of omdat ik door de regen/miezer heb hardgelopen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:57 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Hartje zomer en wie is er verkouden.
Zeker teveel aan het sporten de laatste tijd
Jochem Myjerquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:56 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Maar wel een clou, niks zo vervelend als een verhaal/grap zonder clou..Zie het voorbeeld uit een optreden van Jochem Myjer
Lol wat hebben jullie gedaanquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:59 schreef Muisraket het volgende:
Dat was trouwens best lekker!Veel beter dan gisterenmiddag, bah, vieze hitte en stomme stoplichten en druk verkeer.
Jullie? Ik ren altijd alleen.quote:
Oh ik dacht dat jullie samen iets gedaan haddenquote:
Dat bedoelde ik ook niet. Maar goed, doet er niet toe.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jochem Myjer![]()
![]()
En achter die one-liner hoeft geen clou. Het is gewoon duidelijk een verandering van 'dit is geen weer voor een neger/blanke'.
Nee, dat is het punt juist, ze rent altijd wegquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat jullie samen iets gedaan hadden
Waarom ren je dan ook in de stad eigenlijk?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:59 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik weet niet of het komt omdat mijn moeder me aangestoken heeft (hoe zij er aan kwam, geen idee) of omdat ik door de regen/miezer heb hardgelopen.Dat was trouwens best lekker!
Veel beter dan gisterenmiddag, bah, vieze hitte en stomme stoplichten en druk verkeer.
Ik neem aan dat ik weet wat je bedoelt hoor, vandaar die 'hap'quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:03 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook niet. Maar goed, doet er niet toe.
Bij mij ookquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:03 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Nee, dat is het punt juist, ze rent altijd weg
Jij bitch!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:03 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Nee, dat is het punt juist, ze rent altijd weg
Ik rende eerst in de BB, maar dacht even de brug mee te nemen (die bij jullie). Overbodig om te zeggen dat dat een heel slecht idee was.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:04 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Waarom ren je dan ook in de stad eigenlijk?
Dat is hopeloos met alle stops die moet maken..
De brug vanuit de BB, of bedoel je serieus het grote viaduct dichter bij ons?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:06 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Jij bitch!![]()
[..]
Ik rende eerst in de BB, maar dacht even de brug mee te nemen (die bij jullie). Overbodig om te zeggen dat dat een heel slecht idee was.
Viaduct. En nee hoor, gewoon fiets geparkeerd bij het strandje en dan naar het viaduct rennen, is zelfs vrij kort.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:48 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
De brug vanuit de BB, of bedoel je serieus het grote viaduct dichter bij ons?
Dan heb je wel een heul groot stukg erend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |