SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Goeiequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:15 schreef bijdehand het volgende:
Ik weet niet of ik trots of teleurgesteld moet zijn
quote:
Je hebt geen ideequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:31 schreef bijdehand het volgende:
Jij hebt wel vaker zin in piemels he?
quote:
Daar bewaar ik mijn leverworsten al.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:08 schreef BarrieButsers het volgende:
Ja en jij in je reet. Geen portemonnee meer nodig.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:08 schreef AapO het volgende:
michel waarom post je een foto van je piemel schaal 1:1 ?
Oke in je bh danquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Daar bewaar ik mijn leverworsten al.
Zit er geen stuk shifto aan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:10 schreef AapO het volgende:
[..]
het irritante is dat ik em dan eruit moet vissen
Vreugde?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:11 schreef shifto het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom hij altijd moet huilen
Overal een antwoord op hequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:12 schreef shifto het volgende:
Net als een hagedissen staart. Kan loslaten en gewoon een nieuwe groeien!
Een perfecte cirkel?quote:
quote:
Grappig.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:21 schreef MohMi het volgende:
Loel, ontdekken dat vrienden Fokkers zijn door de smilies die ze gebruiken!
Betere instelling inderdaad.quote:
Awkward lawnmower.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:21 schreef MohMi het volgende:
Loel, ontdekken dat vrienden Fokkers zijn door de smilies die ze gebruiken!
quote:
En bdh, DJ is niet je enige aanbidder zo te zien.quote:
Ik las het vanochtend ook. Wie had dat verwacht!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:23 schreef Muisraket het volgende:
[..]
En bdh, DJ is niet je enige aanbidder zo te zien.Met welke FOK!(st)er zou jij wel een kindje willen?
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:23 schreef Muisraket het volgende:
[..]
En bdh, DJ is niet je enige aanbidder zo te zien.Met welke FOK!(st)er zou jij wel een kindje willen?
jah dat scheelt altijd wel, kan ook nie echt stil zitten op t werk voor langere periodes, want dan ga ik me erg vervelenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:05 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ach dan gaat de tijd wat sneller
snap ik, ik zou bijna een fonds voor je starten en met een collecterbus langs deuren gaanquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:07 schreef shifto het volgende:
Gespek met mn werkgever vanmiddag, eens even bitchen over geld enzo!
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:07 schreef AapO het volgende:
[..]
snap ik, ik zou bijna een fonds voor je starten en met een collecterbus langs deuren gaan
Veel plezier met je baas opnaaienquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:07 schreef shifto het volgende:
Gespek met mn werkgever vanmiddag, eens even bitchen over geld enzo!
En fok is dan een fijne bijkomstigheidquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:07 schreef AapO het volgende:
[..]
jah dat scheelt altijd wel, kan ook nie echt stil zitten op t werk voor langere periodes, want dan ga ik me erg vervelen
Iedereen op fok krijgt dat!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:10 schreef shifto het volgende:
[..]
Doe es dan
Niet iedereen krijgt 10k p/m
het is 12kquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:10 schreef shifto het volgende:
[..]
Doe es dan
Niet iedereen krijgt 10k p/m
Per jaar zeker. Of heb je tig krantenwijken erbij?quote:
Heb jij ook zo lang geslapen?quote:
Gister zat er een dikke pratende Chinees in de bioscoopzaal. En niet zo maar dik, neen, Snorlax was gebaseerd op hem.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:32 schreef BarrieButsers het volgende:
Jongens vertel eens een verhaaltje
Ja, maar ik sliep om 3 uur of zo...quote:
Hij had dan ook een xxl box met popcorn.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Gister zat er een dikke pratende Chinees in de bioscoopzaal. En niet zo maar dik, neen, Snorlax was gebaseerd op hem.
Was hij wel stil?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Gister zat er een dikke pratende Chinees in de bioscoopzaal. En niet zo maar dik, neen, Snorlax was gebaseerd op hem.
Ik om 1 uur onderhand, echt supervroeg.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:35 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ja, maar ik sliep om 3 uur of zo...
Dat weet ik nietquote:[..]
Hij had dan ook een xxl box met popcorn.
Er staat pratend, dus niet stil. Film was SUPERFUCKINGAWESOME.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Was hij wel stil?
En vertel hoe was de film?
Ohquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Er staat pratend, dus niet stil. Film was SUPERFUCKINGAWESOME.
Heerlijk geslapen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Goedemorgen lekker geslapen?
QFTquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Er staat pratend, dus niet stil. Film was SUPERFUCKINGAWESOME.
Nee, je hoorde het alleen tijdens stille momenten. Hij zat een aantal rijen voor ons.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oh_! Niemand die er wat van zei dus?
Nice! Was hij in 3d?
2D, anders zou ik 'm niet in de bios hebben gekekenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oh_! Niemand die er wat van zei dus?
Nice! Was hij in 3d?
Gelukkig maar, gruwelijk irritant andersquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:38 schreef DeJori het volgende:
[..]
Nee, je hoorde het alleen tijdens stille momenten. Hij zat een aantal rijen voor ons.
En nee, de film was 2d, anders waren we niet gegaan.
Haha talking peanutquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
2D, anders zou ik 'm niet in de bios hebben gekekenEn je hoorde het maar heel even, want als er geluid was in de film was het goed, dan hoorde je de talking peanut niet.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:40 schreef bijdehand het volgende:
Maar dames, ik ben weer even weg.Kusje voor jullie allemaal, en een ferme handdruk voor barrie.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:40 schreef bijdehand het volgende:
Maar dames, ik ben weer even weg.Kusje voor jullie allemaal, en een ferme handdruk voor barrie.
Ik ben met BDH naar de kermis in rosmalen geweest.quote:
Vakantiequote:
Nog tokkies gezien?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:46 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik ben met BDH naar de kermis in rosmalen geweest.
Ben aan het werk, maar er is geen kut te doen.quote:
Alleen maar tokkies. Het is een kermisquote:
Dus zelfs jij en bdh zijn tokkies?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:50 schreef DeJori het volgende:
[..]
Alleen maar tokkies. Het is een kermis
Nee wij zijn tokkiologen. Wij waren daar om ze in hun eigen habitat te bestuderen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:55 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dus zelfs jij en bdh zijn tokkies?
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:57 schreef DeJori het volgende:
[..]
Nee wij zijn tokkiologen. Wij waren daar om ze in hun eigen habitat te bestuderen.
We hebben geconcludeerd dat de jonge mannetjes graag uitgedost gaan in plastic jasjes en op een vreemde manier op hun hoofden geplaatste petjes. In deze kledij gaan zij vervolgens in een nonchalante pose de gehele dag tegen een gokautomaat aanstaan, of bij de botsauto's rondlopen. De blikken die zij daar met anderen uitwisselen doen erg denken aan het afbakenen van territorium door middel van urineren, zoals gezien wordt bij diverse andere diersoorten. De oudere mannetjes daarentegen, herkenbaar aan de kledij die zij ook naar hun werk als bouwvakker dragen, spenderen de meeste tijd in het café aan de overkant.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |