Ja je hebt idd die dipsausjesquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ik nooit geproefd, die mango. Klinkt wel vies trouwens.
Die whiskey cocktail is toch ook zo'n dipsausje dat je erbij kunt kopen?
[..]
Gaarne.
Kopiėren , scannen, printen, faxen, you name itquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:02 schreef Bartholomeus het volgende:
Yo Miauw!
Zullen wij eens een kopietje maken?
De sauna in willen.quote:
Whehehe. Je kunt er nu zeker niet meer aankomen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja je hebt idd die dipsausjes
Maar hij is erg lekker! Aanrader! Die mango was ik verslaafd aanToen ik hoorde dat, dat niet de smaak was geworden heb ik heel de Plus leeggekocht
Allemaal in hetzelfde hokjequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Kopiėren , scannen, printen, faxen, you name it
Nee helaasquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De sauna in willen.
Limburg.
[..]
Whehehe. Je kunt er nu zeker niet meer aankomen?
Hangt er vanaf hoe bond je het maakt met je thuissaunaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kan een sauna thuis toch echt nooit tegenop.
Handen af van Limbabwaniė hmmkaythanksbyequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De sauna in willen.
Limburg.
[..]
Whehehe. Je kunt er nu zeker niet meer aankomen?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Kopiėren , scannen, printen, faxen Faxie, you name it
Beter stop je nu, vrouwen diggen die shit nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:01 schreef kree het volgende:
[..]
zeur niet joh, ik weet ook wel dat het niet goed is voor je.
Maar tis wel lekker (mijn mening)
Ooit stop ik.
Mulderquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:08 schreef charmed_angel het volgende:
Best spannend
Of kijken jullie niet?
Naar Feyenoord bedoel je?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:08 schreef charmed_angel het volgende:
Best spannend
Of kijken jullie niet?
Nee Baanwielrennen! Super spannendquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Naar Feyenoord bedoel je?_!
Anyway. Hoe laat spreken we af morgen en waar?
Je gaat toch wel kijken dadelijk?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Naar Feyenoord bedoel je?_!
Anyway. Hoe laat spreken we af morgen en waar?
Ik geloof we dat de burgertrut het verzamelpunt is, eten hoeft niet voor mijquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee Baanwielrennen! Super spannend
Ow ja we moete nog afspreken
Effe denken..... Gaan jullie nou nog eten?
Kans is kleinquote:
Waar zit de burgertrut?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik geloof we dat de burgertrut het verzamelpunt is, eten hoeft niet voor mij
Ja maar...jijquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:11 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maar niet-ambtenaar, Barth in een hokjeBad MI
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |