Beter stop je nu, vrouwen diggen die shit nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:01 schreef kree het volgende:
[..]
zeur niet joh, ik weet ook wel dat het niet goed is voor je.
Maar tis wel lekker (mijn mening)
Ooit stop ik.
Mulderquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:08 schreef charmed_angel het volgende:
Best spannend
Of kijken jullie niet?
Naar Feyenoord bedoel je?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:08 schreef charmed_angel het volgende:
Best spannend
Of kijken jullie niet?
Nee Baanwielrennen! Super spannendquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Naar Feyenoord bedoel je?_!
Anyway. Hoe laat spreken we af morgen en waar?
Je gaat toch wel kijken dadelijk?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Naar Feyenoord bedoel je?_!
Anyway. Hoe laat spreken we af morgen en waar?
Ik geloof we dat de burgertrut het verzamelpunt is, eten hoeft niet voor mijquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee Baanwielrennen! Super spannend
Ow ja we moete nog afspreken
Effe denken..... Gaan jullie nou nog eten?
Kans is kleinquote:
Waar zit de burgertrut?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik geloof we dat de burgertrut het verzamelpunt is, eten hoeft niet voor mij
Ja maar...jijquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:11 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maar niet-ambtenaar, Barth in een hokjeBad MI
dat hangt er maar vanaf welke meid.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Beter stop je nu, vrouwen diggen die shit niet
Doen wij niet aan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:03 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
badpakken ladysnight? (das eens in de maand dacht ik)
oh ghehe dan heb ik geen idee... ga nooit naar de saunaquote:
Ik heb thuis geen saunameester die geweldige opgietingen doet, ook heb ik geen zwembad.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:07 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe bond je het maakt met je thuissauna
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |