Die Joppie was goorquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, aioli en knoflook smaak. Dan nog whiskey cocktail en Spicy chicken.
[..]
Mwah, ik vond die Joppie chips ook niet lekker. Kan ook aan mij liggen dan.
He lekker ding.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:00 schreef Myraela het volgende:
Roken en geen aanstekers in huis hebben, amateur.
zeur niet joh, ik weet ook wel dat het niet goed is voor je.quote:
Zal ik kriebelen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He lekker ding.
Mijn baard jeukt.
badpakken ladysnight? (das eens in de maand dacht ik)quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:02 schreef Samzz het volgende:
Wtf, het is dinsdag, hoezo gaat iedereen naar de sauna.
Heb ik nooit geproefd, die mango. Klinkt wel vies trouwens.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die Joppie was goorIk was voor de Mango red chili
Ik dacht dat die whiskey cocktail zoet was... maar dat is dus helemaal niet zo, lekker zoutig
Gaarne.quote:
Jawel hequote:
Ja je hebt idd die dipsausjesquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ik nooit geproefd, die mango. Klinkt wel vies trouwens.
Die whiskey cocktail is toch ook zo'n dipsausje dat je erbij kunt kopen?
[..]
Gaarne.
Kopiėren , scannen, printen, faxen, you name itquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:02 schreef Bartholomeus het volgende:
Yo Miauw!
Zullen wij eens een kopietje maken?
De sauna in willen.quote:
Whehehe. Je kunt er nu zeker niet meer aankomen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja je hebt idd die dipsausjes
Maar hij is erg lekker! Aanrader! Die mango was ik verslaafd aanToen ik hoorde dat, dat niet de smaak was geworden heb ik heel de Plus leeggekocht
Allemaal in hetzelfde hokjequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Kopiėren , scannen, printen, faxen, you name it
Nee helaasquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De sauna in willen.
Limburg.
[..]
Whehehe. Je kunt er nu zeker niet meer aankomen?
Hangt er vanaf hoe bond je het maakt met je thuissaunaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kan een sauna thuis toch echt nooit tegenop.
Handen af van Limbabwaniė hmmkaythanksbyequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De sauna in willen.
Limburg.
[..]
Whehehe. Je kunt er nu zeker niet meer aankomen?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Kopiėren , scannen, printen, faxen Faxie, you name it
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |