Ik ookquote:
Ja, zo heet ie.quote:
Had een tijdje terug chips met kapsalon smaak en chips met hete pinda smaak ofzo. Beiden van de aldi. Erg lekker.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:52 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
whiskey cocktail vind ik denk ik niet zo lekker, is wat te zoet denk ik.
wil hot chili wok terug
Ik heb nu zin in chipsquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, zo heet ie.
[..]
Had een tijdje terug chips met kapsalon smaak en chips met hete pinda smaak ofzo. Beiden van de aldi. Erg lekker.
Op Fok nog welquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Toen was ik nog aan het ploeteren op FOK!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uhuh vrijdag weer werken en dan weer weekendquote:
Ik heb me net kapot vol gegeten aan pannenkoeken. Past niks meer bij.quote:
Wat wil je aansteken dan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:55 schreef kree het volgende:
onoooooos aansteker vergeten
En geen zin om helemaal weer terug te lopen naar de auto of huis.
Kut, zou aansteken lukken met een elektrische kookplaat denk?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:55 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Op Fok nog wel
Nee, die kent me al van binnen en van buitenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With the stars as her umbrella
elektrische kookplaat... als in zon rode gloeiende schijf...? nee denk t nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:55 schreef kree het volgende:
onoooooos aansteker vergeten
En geen zin om helemaal weer terug te lopen naar de auto of huis.
Kut, zou aansteken lukken met een elektrische kookplaat denk?
En zin in pannenkoekenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb me net kapot vol gegeten aan pannenkoeken. Past niks meer bij.
Bier en zon en seks en zulks!quote:
Ik ga het wel proberenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:56 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
elektrische kookplaat... als in zon rode gloeiende schijf...? nee denk t niet
MIquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, die kent me al van binnen en van buiten
ik weet niet dat ding is flink heet. zucht kutttttquote:
denk dat t sneller is om heen en weer te lopen, dan dat je staat te kutten met de kookplaatquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:59 schreef kree het volgende:
[..]
ik weet niet dat ding is flink heet. zucht kuttttt
lekker zo'n verslaving.
Als ik er helemaal voor moet terug lopen dan wordt ik boos
Alleen jammer dat je het spelt als 'taupe' en niet 'toupe'quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:56 schreef Barbusse het volgende:
Wat een baasWeet alleen niet of hij er een baan aan over heeft gehouden
![]()
[ afbeelding ]
Bier check!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |