PSV is wel beter geworden anders. Een stuk beter.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:38 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, twee keer op rij kampioen geworden. Liever dat ze die Dijks straks centraal achterin zetten, dan dat ze weer een megasalaris in huis halen met Mathijsen. Het komt wel goed, jammer alleen dat AZ komend weekeind al is, dat gaat niet goed komen.
Klinkt niet verkeerd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Naar beter bed? Met een kroket! En een slet!
Ja, maar ze zijn niet zo lekker. Niet vies, maar niet lekker.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:45 schreef charmed_angel het volgende:
Hebben jullie die nieuwe Lays smaken al geprobeerd?
Mn buns.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]hebbie nog wat gekopieerd vandaag?
KNOFLOOK CHIPSquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, maar ze zijn niet zo lekker. Niet vies, maar niet lekker.
Ik denk dat de knoflook het lekkerst was.
Ik vond ze alledrie wel lekkerquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, maar ze zijn niet zo lekker. Niet vies, maar niet lekker.
Ik denk dat de knoflook het lekkerst was.
Op weg naar huis bij de Hema voor waren er twee dames die wat keken, dacht even dat het jij en een collega waren en jij nu zou kunnen roepen dat je me gespot hadquote:
Hoe gaat het met Paiqquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:46 schreef kree het volgende:
ow ik zat in het verkeerde topic oeps.
Maar hallo
Ja, aioli en knoflook smaak. Dan nog whiskey cocktail en Spicy chicken.quote:
Mwah, ik vond die Joppie chips ook niet lekker. Kan ook aan mij liggen dan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vond ze alledrie wel lekker
Ik dacht ik val voor die spicey chicken, maar die viel best nog wel tegen.
Ik ga voor de whiskey cocktail op 1 denk ik!
Hoe laat?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:49 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Op weg naar huis bij de Hema voor waren er twee dames die wat keken, dacht even dat het jij en een collega waren en jij nu zou kunnen roepen dat je me gespot had![]()
whiskey cocktail vind ik denk ik niet zo lekker, is wat te zoet denk ik.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, aioli en knoflook smaak. Dan nog whiskey cocktail en Spicy chicken.
[..]
Mwah, ik vond die Joppie chips ook niet lekker. Kan ook aan mij liggen dan.
Aioli èn knoflook? Whud?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, aioli en knoflook smaak. Dan nog whiskey cocktail en Spicy chicken.
[..]
Mwah, ik vond die Joppie chips ook niet lekker. Kan ook aan mij liggen dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |