Neequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:37 schreef Joysa het volgende:
[ afbeelding ]
ehh, hebben jullie dit ook?
Nooit problemen gehad hoor.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tsja, sommige banken hebben wel een goede beveiliging
wat een hysteriequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:37 schreef Joysa het volgende:
[ afbeelding ]
The fuck? Je hebt wel elke keer een nieuwe bug he.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:37 schreef Joysa het volgende:
[ afbeelding ]
Het is wel...hypnotiserendquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:37 schreef Joysa het volgende:
[ afbeelding ]
jaa het is echt irritant, ik kan ook geen patroon vinden wanneer ie het doetquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
The fuck? Je hebt wel elke keer een nieuwe bug he.
Hij is leuk, ik had hem op dumpert zien staanquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:49 schreef Joysa het volgende:
http://www.froot.nl/categ(...)-man-de-slappe-lach/
ik moest lachen*zet geluid aan*
OUDquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:49 schreef Joysa het volgende:
hihi. de 2e keer is hij nog leuker.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:04 schreef rival het volgende:
[..]
ja dit zou je inderdaad wel in OUD kunnen posten
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
hihi. de 2e keer is hij nog leuker.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:49 schreef Joysa het volgende:
quote:
En dat.quote:
Kon niet lang durenquote:
Inderdaad. Het 'Der verdammte Käsekopf!' was van z'n tronie te lezenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:06 schreef twi het volgende:
Het was wel mooi, die hoop op het gezicht van die mof te zien nadat hij zichzelf verrast had met 16.400 punten. En dan zijn gezicht na Epke's oefening
Ik volg de OS altijdquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sinds wanneer volgt iedereen hier het turnen en paardrijden?
omdat os.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Omdat Nederland meedoet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
ja vond ik ook.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:15 schreef Ripley het volgende:
dat vond ik juist wel emevallen! Hij was heel vriendschappelijk metr epke en leek best wel blij
turnen is alltidj wel mooi om te zien hoor!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja vond ik ookquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:15 schreef Ripley het volgende:
dat vond ik juist wel emevallen! Hij was heel vriendschappelijk metr epke en leek best wel blij
En atletiekquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik volg de OS altijd
Dus ook het turnen en paardrijden.
Turnen en zwemmen mijn favoriete onderdelen
Maar is het op de OS leuker dan normaal ofzo?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik volg de OS altijd
Dus ook het turnen en paardrijden.
Turnen en zwemmen mijn favoriete onderdelen
Woei, luchtgeweerschieten.quote:
Ja, ze doen met iedere wedstrijd mee in het seizoen.quote:
Ok, vind er bijster weinig aan, maar ieder zijn ding natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:29 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
turnen is alltidj wel mooi om te zien hoor!
Epke is ook wel een schatje om te zien trouwensquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:30 schreef Samzz het volgende:
Epke had echt een uitzonderlijk goede oefening.
over 1,5 uur zit ik vet aan de theequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:31 schreef Royco1 het volgende:
Nog anderhalf uur, begin nu toch wel zenuwachtig te worden
Jaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Epke is ook wel een schatje om te zien trouwens
normaal kijk ik ook altijd turnen en zwemmen. Maar os is wel speciaal vind ikquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar is het op de OS leuker dan normaal ofzo?
[..]
Woei, luchtgeweerschieten.
[..]
Ja, ze doen met iedere wedstrijd mee in het seizoen.
[..]
Ok, vind er bijster weinig aan, maar ieder zijn ding natuurlijk.
OS is maar een keer per vier jaar hequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar is het op de OS leuker dan normaal ofzo?
[..]
Woei, luchtgeweerschieten.
[..]
Ja, ze doen met iedere wedstrijd mee in het seizoen.
[..]
Ok, vind er bijster weinig aan, maar ieder zijn ding natuurlijk.
Ik voor de buisquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:31 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
over 1,5 uur zit ik vet aan de thee
Klopt. Alleen... Friesquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Epke is ook wel een schatje om te zien trouwens
De estafettesquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar niet alles van atletiek
Toch welquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:31 schreef Royco1 het volgende:
Nog anderhalf uur, begin nu toch wel zenuwachtig te worden
Die manwijven met kogelstotenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
De estafettes![]()
En om kogelstoten moet ik toch altijd wel lachen
Het moet gewoon goed gaan komen. Met een volle Kuip achter zich gaan ze dit gewoon klaarspelenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Toch wel
Ik trek straks mijn shirtje aan en duimen dat het 2-0 wordt
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die manwijven met kogelstoten
Niet. Het kan me namelijk geen kut schelen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:35 schreef twi het volgende:
Hoe erg haten jullie mij als ik gewoon die miljoenen liever naar Ajax zie gaan? Laat Feyenoord maar lekker UEFA Cup gaan spelen.
Ja dat denk ik echt hoorquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het moet gewoon goed gaan komen. Met een volle Kuip achter zich gaan ze dit gewoon klaarspelen
Ajax heeft het geld hard nodig.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:35 schreef twi het volgende:
Hoe erg haten jullie mij als ik gewoon die miljoenen liever naar Ajax zie gaan? Laat Feyenoord maar lekker UEFA Cup gaan spelen.
Om het massabedrog? Ik vond het eerder om te huilenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:35 schreef charmed_angel het volgende:
Trouwens miauw ik moet beetje lachen en jij weet waarom denk ik
Echt waarquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Net als bij gewichtheffen![]()
Oh en schoonspringen en synchroonzwemmen![]()
Heb vroeger-vroeger nog een tijdje op synchroonzwemmen gezeten
Je hebt zojuist je ontbijt zondag verspeeldquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:35 schreef twi het volgende:
Nee dat anderequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Om het massabedrog? Ik vond het eerder om te huilen![]()
![]()
Ik heb ook niet gezegd dat ik het lang heb gedaanquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt waar
Dat lijkt mij echt vet moeilijk
Ach, twee keer op rij kampioen geworden. Liever dat ze die Dijks straks centraal achterin zetten, dan dat ze weer een megasalaris in huis halen met Mathijsen. Het komt wel goed, jammer alleen dat AZ komend weekeind al is, dat gaat niet goed komen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ajax heeft het geld hard nodig.
Die selectie is om te janken.
Goedzo! Geen worstenbroodje voor twi!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt zojuist je ontbijt zondag verspeeld
Oké, dan mogen jullie winnen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt zojuist je ontbijt zondag verspeeld
een weekje?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb ook niet gezegd dat ik het lang heb gedaan
Oe jaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:38 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, twee keer op rij kampioen geworden. Liever dat ze die Dijks straks centraal achterin zetten, dan dat ze weer een megasalaris in huis halen met Mathijsen. Het komt wel goed, jammer alleen dat AZ komend weekeind al is, dat gaat niet goed komen.
PSV is wel beter geworden anders. Een stuk beter.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:38 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, twee keer op rij kampioen geworden. Liever dat ze die Dijks straks centraal achterin zetten, dan dat ze weer een megasalaris in huis halen met Mathijsen. Het komt wel goed, jammer alleen dat AZ komend weekeind al is, dat gaat niet goed komen.
Klinkt niet verkeerd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Naar beter bed? Met een kroket! En een slet!
Ja, maar ze zijn niet zo lekker. Niet vies, maar niet lekker.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:45 schreef charmed_angel het volgende:
Hebben jullie die nieuwe Lays smaken al geprobeerd?
Mn buns.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]hebbie nog wat gekopieerd vandaag?
KNOFLOOK CHIPSquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, maar ze zijn niet zo lekker. Niet vies, maar niet lekker.
Ik denk dat de knoflook het lekkerst was.
Ik vond ze alledrie wel lekkerquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, maar ze zijn niet zo lekker. Niet vies, maar niet lekker.
Ik denk dat de knoflook het lekkerst was.
Op weg naar huis bij de Hema voor waren er twee dames die wat keken, dacht even dat het jij en een collega waren en jij nu zou kunnen roepen dat je me gespot hadquote:
Hoe gaat het met Paiqquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:46 schreef kree het volgende:
ow ik zat in het verkeerde topic oeps.
Maar hallo
Ja, aioli en knoflook smaak. Dan nog whiskey cocktail en Spicy chicken.quote:
Mwah, ik vond die Joppie chips ook niet lekker. Kan ook aan mij liggen dan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vond ze alledrie wel lekker
Ik dacht ik val voor die spicey chicken, maar die viel best nog wel tegen.
Ik ga voor de whiskey cocktail op 1 denk ik!
Hoe laat?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:49 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Op weg naar huis bij de Hema voor waren er twee dames die wat keken, dacht even dat het jij en een collega waren en jij nu zou kunnen roepen dat je me gespot had![]()
whiskey cocktail vind ik denk ik niet zo lekker, is wat te zoet denk ik.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, aioli en knoflook smaak. Dan nog whiskey cocktail en Spicy chicken.
[..]
Mwah, ik vond die Joppie chips ook niet lekker. Kan ook aan mij liggen dan.
Aioli èn knoflook? Whud?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, aioli en knoflook smaak. Dan nog whiskey cocktail en Spicy chicken.
[..]
Mwah, ik vond die Joppie chips ook niet lekker. Kan ook aan mij liggen dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |