Precies. Carpaccioquote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:21 schreef Agentperry het volgende:
Ook niet elk paard is geschikt voor goed rookvlees.
Stom paardquote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:31 schreef bloodymary1 het volgende:
Gaat ook niet altijd. Mijn paard heeft ooit een medicijn gehad en nu heeft hij een aantekening in zijn paspoort dat hij niet geschikt is voor de slacht. Dus hij kan niet in de carpaccio, die volgens mij overigens van rundsvlees is.
Daar heb ik ook al een topic over geopend, lieve jongen .quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:36 schreef rene29 het volgende:
Niet om het een of het ander, maar gezien dit topic moet TS ook wel veel medelijden hebben met bijvoorbeeld Chinese atleten. De training aldaar schijnt ook niet altijd even prettig te zijn.
Ook maar afschaffen dus?
Motorcross is zo fysiek zwaar. Ik doe dan ook wel boksen maar crossen vergt ook een zieke conditie, niet normaalquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:46 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
Mishandeling of niet, het is een domme sport. Dan wil ik ook wel motorcross of formule 1 zien op de OS.
Euhm nee....quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Logisch, is commercieel beter voor hem....
Wat voor medicijn was dat dan eigenlijk dat het vlees voor altijd is aangetast? Meestal is het toch gewoon x aantal dagen die moeten verstrijken dat het wel weer mag?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:31 schreef bloodymary1 het volgende:
Gaat ook niet altijd. Mijn paard heeft ooit een medicijn gehad en nu heeft hij een aantekening in zijn paspoort dat hij niet geschikt is voor de slacht. Dus hij kan niet in de carpaccio, die volgens mij overigens van rundsvlees is.
Weer vrij normaal als je wat meer van paarden weet en ervaring hebt met veulens en hun opgroeien.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee maar de gangen. karakter en bouw die ze laten zien zo rond de 3 dagen, 3 weken en 3 maanden, daar kan ik redelijk uit aflezen of het een goeie gaat worden.
Is inderdaad gigantisch zwaar, constant met aangespannen spieren in een "vreemde" houdibg zitten, en de klappen van de lamding e.d. Goed opvangen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 03:26 schreef Drinky het volgende:
[..]
Motorcross is zo fysiek zwaar. Ik doe dan ook wel boksen maar crossen vergt ook een zieke conditie, niet normaal
Ken je hempfling een beetje? Anders moet ik zijn hele visie uitleggen namelijk.quote:
Hij schopt er niet zoveel tegenaan, hij heeft het er niet zoveel over.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:39 schreef Chai het volgende:
Schoppen tegen het reguliere is sowieso commercieel handig als je zelf de reguliere aanpak niet hanteert. Dat bedoelde ik.
Oké dat is wel goed van hem dan.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:43 schreef erodome het volgende:
[..]
Hij schopt er niet zoveel tegenaan, hij heeft het er niet zoveel over.
Heeft het vooral over de paarden die hij in handen heeft. En over de wereld in zijn algemeenheid.
Dat in tegenstelling tot parelli bv, ben gek op die methode, maar ze mogen best eens wat minder tegen "normal" aanschoppen. Dat vind ik een beetje een zwaktegebod, maarja, het zal het iets amerikaans zijn, jezelf zo op de borst kloppen en anderen wegwuiven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |