Precies. Carpaccioquote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:21 schreef Agentperry het volgende:
Ook niet elk paard is geschikt voor goed rookvlees.
Stom paardquote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:31 schreef bloodymary1 het volgende:
Gaat ook niet altijd. Mijn paard heeft ooit een medicijn gehad en nu heeft hij een aantekening in zijn paspoort dat hij niet geschikt is voor de slacht. Dus hij kan niet in de carpaccio, die volgens mij overigens van rundsvlees is.
Daar heb ik ook al een topic over geopend, lieve jongen .quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:36 schreef rene29 het volgende:
Niet om het een of het ander, maar gezien dit topic moet TS ook wel veel medelijden hebben met bijvoorbeeld Chinese atleten. De training aldaar schijnt ook niet altijd even prettig te zijn.
Ook maar afschaffen dus?
Motorcross is zo fysiek zwaar. Ik doe dan ook wel boksen maar crossen vergt ook een zieke conditie, niet normaalquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:46 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
Mishandeling of niet, het is een domme sport. Dan wil ik ook wel motorcross of formule 1 zien op de OS.
Euhm nee....quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Logisch, is commercieel beter voor hem....
Wat voor medicijn was dat dan eigenlijk dat het vlees voor altijd is aangetast? Meestal is het toch gewoon x aantal dagen die moeten verstrijken dat het wel weer mag?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:31 schreef bloodymary1 het volgende:
Gaat ook niet altijd. Mijn paard heeft ooit een medicijn gehad en nu heeft hij een aantekening in zijn paspoort dat hij niet geschikt is voor de slacht. Dus hij kan niet in de carpaccio, die volgens mij overigens van rundsvlees is.
Weer vrij normaal als je wat meer van paarden weet en ervaring hebt met veulens en hun opgroeien.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee maar de gangen. karakter en bouw die ze laten zien zo rond de 3 dagen, 3 weken en 3 maanden, daar kan ik redelijk uit aflezen of het een goeie gaat worden.
Is inderdaad gigantisch zwaar, constant met aangespannen spieren in een "vreemde" houdibg zitten, en de klappen van de lamding e.d. Goed opvangen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 03:26 schreef Drinky het volgende:
[..]
Motorcross is zo fysiek zwaar. Ik doe dan ook wel boksen maar crossen vergt ook een zieke conditie, niet normaal
Ken je hempfling een beetje? Anders moet ik zijn hele visie uitleggen namelijk.quote:
Hij schopt er niet zoveel tegenaan, hij heeft het er niet zoveel over.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:39 schreef Chai het volgende:
Schoppen tegen het reguliere is sowieso commercieel handig als je zelf de reguliere aanpak niet hanteert. Dat bedoelde ik.
Oké dat is wel goed van hem dan.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:43 schreef erodome het volgende:
[..]
Hij schopt er niet zoveel tegenaan, hij heeft het er niet zoveel over.
Heeft het vooral over de paarden die hij in handen heeft. En over de wereld in zijn algemeenheid.
Dat in tegenstelling tot parelli bv, ben gek op die methode, maar ze mogen best eens wat minder tegen "normal" aanschoppen. Dat vind ik een beetje een zwaktegebod, maarja, het zal het iets amerikaans zijn, jezelf zo op de borst kloppen en anderen wegwuiven.
Wat nog beter is van hem is dat hij paarden die als ronduit gevaarlijk gezien worden binnen een dag weer normaal heeft, als hij er al een dag over doet.quote:
Ja dat heb ik weleens gezien.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:47 schreef erodome het volgende:
[..]
Wat nog beter is van hem is dat hij paarden die als ronduit gevaarlijk gezien worden binnen een dag weer normaal heeft, als hij er al een dag over doet.
Verschilt, Nederland 1, Eurosport, BBC, etc.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:49 schreef LovingMe het volgende:
Welke zender is Olympische Spelen? (serieuze vraag)
Hahah thnx baby, niet gedacht dat iemand serieus zou reageren.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Verschilt, Nederland 1, Eurosport, BBC, etc.
Alleen paardensport vaak niet op NOS iig.Ik kijk meestal hier.
http://www.eurovisionsports.tv/london2012/index.html
Je kan nu al kijken, je moet bij sporten equestrian doen en dan jumping individual finals van 8 augustus.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:51 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Hahah thnx baby, niet gedacht dat iemand serieus zou reageren.
Thnxquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Je kan nu al kijken, je moet bij sporten equestrian doen en dan jumping individual finals van 8 augustus.
Nog te beroerd om even zelf de tv aan te zwengelen en op Nederland 1 te kijken.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:49 schreef LovingMe het volgende:
Welke zender is Olympische Spelen? (serieuze vraag)
NOS vertikt het meestal om paardensport uit te zenden.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:33 schreef Micson het volgende:
[..]
Nog te beroerd om even zelf de tv aan te zwengelen en op Nederland 1 te kijken.
Nu is die onzin er toch al zeker een uur op, gisteren ook (te) veel marteling van deze mooie dieren gezien.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:35 schreef Chai het volgende:
[..]
NOS vertikt het meestal om paardensport uit te zenden.
Oh oke.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:37 schreef Micson het volgende:
[..]
Nu is die onzin er toch al zeker een uur op, gisteren ook (te) veel marteling van deze mooie dieren gezien.
Overdrijven is ook een vak.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:37 schreef Micson het volgende:
[..]
Nu is die onzin er toch al zeker een uur op, gisteren ook (te) veel marteling van deze mooie dieren gezien.
Je kan carpaccio van alles makenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:31 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat zegt niemand. Natuurlijk moet je goed kunnen paardrijden om je paard zo'n kunst te laten vertonen. Maar dat maakt het nog geen sport. Weinig fysieke benodigdheden, weinig sportieve elementen en eigenlijk geen entertainmentwaarde.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:19 schreef vera166 het volgende:
Het is trouwens wel een misvatting dat mensen denken dat het paard alles doet. Als ik (of wie dan ook die niet -goed- kan paardrijden) zal dat paard echt die kunstjes niet gaan doen, sterker nog dat beest zal niks uitvoeren.
Verder vind ik het ook geen sport en vind ik het er maar raar uit zien zo'n beest die met rare pootjes hupst en springt. Maar achja. Ik geloof niet dat die paarden slecht behandeld worden, daar zijn ze sowieso te duur voor en te "zeldzaam", niet elk paard is geschikt om te springen.
ik vind het ook geen sport maar ik maak me er ook niet druk om zoals ts.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:09 schreef Gamesua het volgende:
[..]
Dat zegt niemand. Natuurlijk moet je goed kunnen paardrijden om je paard zo'n kunst te laten vertonen. Maar dat maakt het nog geen sport. Weinig fysieke benodigdheden, weinig sportieve elementen en eigenlijk geen entertainmentwaarde.
Niemand die een neuk geeft of een of andere gast met zijn paardje een sprong kan makenIk snap dan ook echt niet wat dat doet in de OS, zeker met zoveel medailles. Een paar organisatoren die elitair willen doen, meer niet.
Derhalve ben ik het eens met TS; niet per se om het welzijn-argument, want die beesten zullen vast wel goede treatment krijgen, maar het is echt gewoon geen sport en hoort niet thuis bij een evenement waarbij anders mensen tegen elkaar strijden om de beste te zijn in de wereld in een bepaald atletisch gebied.
"Ja, ik kan mijn paard mooiere truukjes laten doen en dat is echt een athletisch hoogtepunt hoor, daarmee verdien ik wel twee goud terwijl Usain Bolt die sneller rent dan menig mens kan fietsen een goud verdient"
Weinig fysieke benodigdheden? Ik nodig je uit eens op mijn paard te gaan zitten. Dan zullen we eens zien hoe dat zit met die fysieke benodigdheden.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:09 schreef Gamesua het volgende:
[..]
Dat zegt niemand. Natuurlijk moet je goed kunnen paardrijden om je paard zo'n kunst te laten vertonen. Maar dat maakt het nog geen sport. Weinig fysieke benodigdheden, weinig sportieve elementen en eigenlijk geen entertainmentwaarde.
Niemand die een neuk geeft of een of andere gast met zijn paardje een sprong kan makenIk snap dan ook echt niet wat dat doet in de OS, zeker met zoveel medailles. Een paar organisatoren die elitair willen doen, meer niet.
Derhalve ben ik het eens met TS; niet per se om het welzijn-argument, want die beesten zullen vast wel goede treatment krijgen, maar het is echt gewoon geen sport en hoort niet thuis bij een evenement waarbij anders mensen tegen elkaar strijden om de beste te zijn in de wereld in een bepaald atletisch gebied.
"Ja, ik kan mijn paard mooiere truukjes laten doen en dat is echt een athletisch hoogtepunt hoor, daarmee verdien ik wel twee goud terwijl Usain Bolt die sneller rent dan menig mens kan fietsen een goud verdient"
Oh ik kan zitten op een paard, snel, iemand, geef me een gouden medaille!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weinig fysieke benodigdheden? Ik nodig je uit eens op mijn paard te gaan zitten. Dan zullen we eens zien hoe dat zit met die fysieke benodigdheden.
Dat zijn mensen die de limieten van de menselijke athletische bouw testen. Mensen die hun eigen vermogens testen om de limiet te bereiken in een sport. Niet een beetje rondhuppelen voor de mooi op een dier, wat geen enkele connectie met athletisme te maken heeft.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:19 schreef Ulubulu het volgende:
Oh, en waarom zou paardensport niet op de OS moeten komen, en kogelstoten wel? Dat zie je normaal toch ook niet op tv? (paardensport overigens wel!) Of speerwerpen? Wat is daar nou zo boeiend aan? Oh, nog beter: (en hier komt de rel) is achter een bal aanrennen en hem een hokkie in trappen ook een olympische sport waardig? Of wat trucjes op de parallel balken? Please tell me.
De vraag is of je er uberhaupt op blijft zittenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:58 schreef Gamesua het volgende:
[..]
Oh ik kan zitten op een paard, snel, iemand, geef me een gouden medaille!
[..]
Dat zijn mensen die de limieten van de menselijke athletische bouw testen. Mensen die hun eigen vermogens testen om de limiet te bereiken in een sport. Niet een beetje rondhuppelen voor de mooi op een dier, wat geen enkele connectie met athletisme te maken heeft.
Trouwens, hoe ver iemand een speer kan werpen is zo'n beetje de oudste athletische sport die er is. Alleen omdat een paar paardengeile vrouwen die wel zo'n grote zouden willen voelen er een natte grot van krijgen om ernaar te kijken betekent niet dat het een meer valide OS sport maakt dan kogelstoten of speerwerpen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |