SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Ik ben blij dat ze geen kant en klare guacamole meer hebben bij de Dirk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:53 schreef Dwyn het volgende:
Chips haal ik sowieso vrij weinig in huis, want dan moet inderdaad de zak op. Soms doe ik het wel, omdat ik er zin in heb.
Jup. En vooral niet elke keer externe factoren de schuld geven en steeds in je slachtofferrol kruipen. Want daar schiet je niets mee op.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:14 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, hier liggen nacho chipsvoor het avondeten van vrijdag: nachos con todo, 1/4 zak wordt echter altijd weggegooid na anderhalve week omdat we ons 'voornemen' om dit keer maar eens wat chipjes te eten de avond erna nooit nakomen en er nooit een hele zak chips op gaat in dat gerecht
Maargoed, het klinkt heel suf en heel denigrerend wellicht, maar uiteindelijk komt het allemaal neer op 'hoe graag wil je gezond(er) gaan leven' en 'hoe graag wil je afvallen'. Wil je het niet eten? Koop het dan niet. Krijg je het aangeboden? Wijs het dan af zonder bang te zijn dat mensen denken 'oh, die is zeker aan de lijn', want wat is daar mis mee? Zeg gewoon: "nee, dank je, ik probeer m'n leefstijl te verbeteren en daar passen <insert dingen die aangeboden worden> niet in" en als ze dan zeggen "ah joh, die ene keer", dan zeg je dat dat voor hen wellicht zo is, maar voor jou zeker op dit moment niet. Gewoon eerlijk zijn over je wensen, plannen en voornemens voor de toekomst in plaats van krampachtig anderen tevreden houden of je schamen voor het willen veranderen van je leefstijl.
Truequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:14 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, hier liggen nacho chipsvoor het avondeten van vrijdag: nachos con todo, 1/4 zak wordt echter altijd weggegooid na anderhalve week omdat we ons 'voornemen' om dit keer maar eens wat chipjes te eten de avond erna nooit nakomen en er nooit een hele zak chips op gaat in dat gerecht
Maargoed, het klinkt heel suf en heel denigrerend wellicht, maar uiteindelijk komt het allemaal neer op 'hoe graag wil je gezond(er) gaan leven' en 'hoe graag wil je afvallen'. Wil je het niet eten? Koop het dan niet. Krijg je het aangeboden? Wijs het dan af zonder bang te zijn dat mensen denken 'oh, die is zeker aan de lijn', want wat is daar mis mee? Zeg gewoon: "nee, dank je, ik probeer m'n leefstijl te verbeteren en daar passen <insert dingen die aangeboden worden> niet in" en als ze dan zeggen "ah joh, die ene keer", dan zeg je dat dat voor hen wellicht zo is, maar voor jou zeker op dit moment niet. Gewoon eerlijk zijn over je wensen, plannen en voornemens voor de toekomst in plaats van krampachtig anderen tevreden houden of je schamen voor het willen veranderen van je leefstijl.
Euh, voor het natuurlijk suikergehalte gaat dat van dat suikerwater niet uitmaken hoor.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:00 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Als je honing wil gebruiken als natuurlijke suiker, dat zul je wel naar de natuurwinkel moeten.
De honing in de supermarkt komt van bijen die gevoed worden met suikerwater (in plaats van de eigen honing).
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:38 schreef helicopter het volgende:
Dat kletsen over zwemmen eerder vandaag heeft een goed effect op mij gehad! Ik heb net 42 baantjes (van 25m) gezwommen!Dat was echt lang geleden.
![]()
Het was heerlijk.
en dan vooral trek in patatquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:44 schreef Stormqueen het volgende:
Ik krijg ook mega honger van zwemmen.
En pannenkoeken. Als het maar vet is.quote:
Waarom zou je dat doen?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:07 schreef helicopter het volgende:
[..]
En pannenkoeken. Als het maar vet is.![]()
Ik heb het gisteren gelukkig bij een kiwi een een AH vruchtenmouse toetje weten te houden. Maar ik ging wel met een knorrende maag mijn bed in.
Ik had kwark kunnen nemen, maar ik had (op papier) gewoon genoeg gegeten en mijn lijf moet maar leren dat genoeg genoeg is.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen?heb je écht niets gezonds/fatsoenlijks in huis? wees toch niet zo bang om te eten, zolang het maar fatsoenlijk voer is.
Zo, dat ben ik meteen maar eens gaan kijken/luisterenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Op uitzendinggemist staat trouwens een aflevering van de Keuringsdienst van Waarde over honing en ook over meningen daarvan.
Ja, ik moest wel, jullie posten hier veel te weinigquote:
woei, super!!!!! Hoeveel is er af nu?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 08:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Op mijn all-time low
En dooooooooooooooooooooooooooooooooooor!
En nu eet je kat?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 08:15 schreef Stormqueen het volgende:
Staat gvd de kat mijn ontbijt af te likken
nee, is kwark met fruit, dat eet ik nog wel op. Als het een hond was geweest was het een ander verhaalquote:
Logischquote:Op donderdag 9 augustus 2012 08:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, is kwark met fruit, dat eet ik nog wel op. Als het een hond was geweest was het een ander verhaal
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 08:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Op mijn all-time low
En dooooooooooooooooooooooooooooooooooor!
QFTquote:
We gaan gewoon door tot het wel goed voeltquote:Op donderdag 9 augustus 2012 08:50 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Laagste sinds juni 2010 hier. Daarna werd ik dikker want baby. Daarvoor was ik altijd dunner dus voelt nog niet helemaal zoals het moet.
[..]
QFT
We zitten echt exact gelijkquote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:16 schreef Vanyel het volgende:
Goeie nieuws is dat ik iig vandaag door de BMI 25 grens zak.
Er hoeft nog maar 5,5 kg af om me heel tevree te krijgen.
quote:
Wat goed!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Groetjes vanaf mijn nieuwe all-time low
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Groetjes vanaf mijn nieuwe all-time low
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:45 schreef Brighteyes het volgende:
Gaat het wel al weer een beetje beter met je DP? Vorige week was het allemaal niet zo toch?
Ik niet, geloof ik... Ik ben sinds het begin van de zomervakantie (eind juni) toch echt ongeveer 2/2,5 kilo kwijt. Geen idee hoe, overigensquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:43 schreef Vanyel het volgende:
Lees ik nou goed dat we allemaal pas ná de zomer (of zou er nog iets komen?) weer braaf in slankmodus raken?
Weinigquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 09:01 schreef Vanyel het volgende:
Dat zijn de beste.
Eet je nog wel DP?
Ik niet, ik heb anderhalve week gedipt, maar dat was voor het eerst sinds april, dus geen zomerdipje hier wmb.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:43 schreef Vanyel het volgende:
Lees ik nou goed dat we allemaal pas ná de zomer (of zou er nog iets komen?) weer braaf in slankmodus raken?
Heerlijk toch?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:31 schreef Sjeen het volgende:
Ik heb net een nieuwe jurk gekocht bij Sissy Boy (weird, ik weet het)... Maat M(wel stretchstof, maar hee)
Goeie tip in die maten is de Sting outlet hier in hoofddorp. Allemaal topkleding voor 5 tot 15 euro in de maten XS S XXL en XXXLquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:51 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Heerlijk toch?
Ik heb eigenlijk geen fatsoenlijk passende kleren meer, op 1 broek na.
Heb gisteren bij Zalando een hele riedel besteld in maat XXL.
Nu hopen dat het allemaal past, ik moest altijd naar speciale winkels (voor de grote en brede man).
Da's zeker een goede tip, daar woon ik vlakbij.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:25 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
Goeie tip in die maten is de Sting outlet hier in hoofddorp. Allemaal topkleding voor 5 tot 15 euro in de maten XS S XXL en XXXL
Die is echt schreeeeeeeeuwend duur. Ik geef je alleen deze tip omdat ik zelf van overhemd XXL naar Xl ben gegaan en van shirt zelfs naar L, dus mijn mogelijkheden raken op. Ik ook in de buurt, woon in hoofddorp!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:27 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Da's zeker een goede tip, daar woon ik vlakbij.
Ik was in deze regio nog niet verder gekomen dan de Topshelf in de Cruquius.
Ik kom van 6XLquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:28 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
Die is echt schreeeeeeeeuwend duur. Ik geef je alleen deze tip omdat ik zelf van overhemd XXL naar Xl ben gegaan en van shirt zelfs naar L, dus mijn mogelijkheden raken op. Ik ook in de buurt, woon in hoofddorp!
Dan is kleding idd onbetaalbaar, weet ik nog van mijn moeder. Bij de sting heb je iig ook XXXL dus als je met die XXL nog niet uitkomt is het sowieso een goede oplossing. Ik heb hetzelfde probleem met mijn broeken. Op mijn zwaarst had ik 58. Nu heb ik nog 4 nieuwe pantalons in 56 en 58 liggen. Terwijl deze 54 ook al een riem nodig heeft.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:30 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Ik kom van 6XL![]()
Topshelf is overigens een stuk goedkoper dan de speciale grote maten winkels. Het is alleen wel wat meer zoeken naar de passende maten.
Hopelijk is dat nu dus over.
Zal binnenkort eens langs gaan bij De Sting, eerst de levering van Zalando eens afwachten. Als dat allemaal weer retour moet omdat het niet past dan is het weer een ander verhaal.
Dat heb ik nou precies andersom. Katten hebben trouwens meer bacteriën in hun mond dan honden, wist je dat? ;-)quote:Op donderdag 9 augustus 2012 08:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, is kwark met fruit, dat eet ik nog wel op. Als het een hond was geweest was het een ander verhaal
Bestaan die?quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
![]()
Ik ga denk ik naar de dokter om me van die pillen te geven, waardoor je alcohol gaat haten
![]()
Je ze schijnen ze wel eens aan diehard bonnies te gevenquote:
Als ik er vrijwillig voor kon kiezen had ik die pillen niet nodigquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:07 schreef LadyOracle het volgende:
Waarom zou je er vrijwillig voor kiezen om de rest van je leven zonder alcohol te leven?
idd zeg, zou me een hoop schelenquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Je ze schijnen ze wel eens aan diehard bonnies te geven
WANT!
wie heeft het over de rest van je leven?quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:07 schreef LadyOracle het volgende:
Waarom zou je er vrijwillig voor kiezen om de rest van je leven zonder alcohol te leven?
Gewoon alles aan mij geven, en al je toch bezig paas me de wiet dan ook ffquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
![]()
Ik ga denk ik naar de dokter om me van die pillen te geven, waardoor je alcohol gaat haten
![]()
Tuurlijk niet! The eat, pray, shit love doe je maar als je 40+ bentquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:36 schreef ejiraM het volgende:
Is het heel erg dat ik de alcohol niet van mezelf hoef te laten staan omdat ik student ben?![]()
In elk geval niet totdat ik de rest van mijn eet- en beweegpatroon dusdanig onder controle heb dat dat het enige middel voor de laatste kilootjes is
dat af en toe een drankje is dus precies het probleem van mij en phoebe. Het krat moet ook gewoon leeg.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:57 schreef junkiexp het volgende:
Af en toe een drankje moet kunnen toch?
Ik heb gisteren ook lekker 4 biertjes op hoor, en vanavond ook nog wel een biertje denk ik.
Mensen uitnodigen om te helpen met drinkenquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:48 schreef Stormqueen het volgende:
dat af en toe een drankje is dus precies het probleem van mij en phoebe. Het krat moet ook gewoon leeg.
Deze vrouwquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mensen uitnodigen om te helpen met drinken
Gewoon die van de HEMA voor 15 euro werkt hier primaquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:47 schreef Isabeau het volgende:
Ontbijten met een lekkere smoothie met bosbessen, aardbeien en banaanYum!
Ik wilde er eigenlijk ook lijnzaad ed indoen, maar mijn oude blender is kapot en deze hoort bij de keukenmachine en is kwalitatief echt heel beroerd.
Nu nog een nieuwe blender kopen dus. Nog tips? Moet alles kunnen blenden, incl ijs![]()
[olifant-porcelein-kast]En dat kan niet zonder alcohol? Dat vind ik eigenlijk best heel erg....[/olifant]quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:50 schreef Sjeen het volgende:
Ik weiger alcohol te laten staan, ik wil ook nog een beetje genieten van mijn leven.
Zo bedoelt ze het vast niet. Ik snap het wel, ik hou ook echt van een rosé op zijn tijd, maar zo lang je dat niet dagelijks met emmers te gelijk doet is het toch prima?quote:Op maandag 13 augustus 2012 07:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
[olifant-porcelein-kast]En dat kan niet zonder alcohol? Dat vind ik eigenlijk best heel erg....[/olifant]
Stress verminderd toch je eetlust?quote:Op maandag 13 augustus 2012 07:39 schreef Fuente het volgende:
En hier, 2 dipdaagjes! Ik merk dat stress echt een enorme valkuil is voor me, nou ja, voor vandaag redden wat er te redden valt (of gewoon lekker genieten) en morgen weer verder..
Nou bij mij helaas nietquote:Op maandag 13 augustus 2012 07:49 schreef GJonline het volgende:
[..]
Stress verminderd toch je eetlust?
Hier helaas ook niet, ga ik enorm van knagen.quote:
Bij heel veel mensen werkt het juist andersom. (Zoals bij mij)quote:Op maandag 13 augustus 2012 07:49 schreef GJonline het volgende:
[..]
Stress verminderd toch je eetlust?
Hij is ontzettend dubbel merk ik.. Na zo'n dag moet ik echt bunkeren, terwijl jij juist moet opletten..quote:Op maandag 13 augustus 2012 08:21 schreef helicopter het volgende:
[..]
Bij heel veel mensen werkt het juist andersom. (Zoals bij mij)
Ik ook, exact 2 kg. En ik heb me helemaal niet zo erg misdragen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 08:54 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn weekends zijn ook saaier zonder alcohol, dat maakt me nog geen reddeloos geval
En mogge, zoals gebruikelijk weer ruim 2 kilo zwaarder dan vrijdag hier
ja haha, ook. maar als je chronisch gestresst bent en je eet normaal, verruil je alsnog spier voor vetquote:
Heb jij ook dat als je alleen bier drinkt heel veel kan eten, maar als je bier plus wijn of zo doet je bedrogen uit kan komen en je bord niet leeg krijgt?quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:47 schreef Stormqueen het volgende:
waar hebben jullie dan allemaal zo veel stress van?
(ja, ik ben een van de weinige vrouwen die geen stress / emotie-eter is, ik vreet voornamelijk als ik heb gezopenkun je je weer afvragen waarom ik zuip, maar goed
)
ik drink geen wijnquote:Op maandag 13 augustus 2012 10:52 schreef GJonline het volgende:
[..]
Heb jij ook dat als je alleen bier drinkt heel veel kan eten, maar als je bier plus wijn of zo doet je bedrogen uit kan komen en je bord niet leeg krijgt?
alles wat je kan etenquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:02 schreef GJonline het volgende:
Alleen bier is bunkeren ja ( en knoeien ermee) Vooral vette hap
Ga maar nooit blowen. Dan is het hek van de dam.quote:
Ik heb de fase van blowen al veertien jaar achter me liggen gelukkig.quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:14 schreef GJonline het volgende:
[..]
Ga maar nooit blowen. Dan is het hek van de dam.
Snoep, koek, chocolade alles en dan drie dubbel
Sorry voor off-topic
Let's shake hands, ik kan ook bunkeren als ik zuip. Zakken met chips en pakken met bitterballen gaan er doorheen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:47 schreef Stormqueen het volgende:
waar hebben jullie dan allemaal zo veel stress van?
(ja, ik ben een van de weinige vrouwen die geen stress / emotie-eter is, ik vreet voornamelijk als ik heb gezopenkun je je weer afvragen waarom ik zuip, maar goed
)
Jeej, zo fijn dat BE af en toe gewoon zegt wat ik denkquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:41 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zit nu in de meest stressvolle periode die er is op mijn werk en ik geniet er met volle teugen van en heb juist helemaal geen eetlust of vreetdrang.![]()
Fuente, ik snap het hoor, maar ik vind het altijd wel een tikkie dramatisch klinken dat je ook nog wel lol in je leven wilt en daarom alcohol niet volledig af zweert.
Het klinkt zo vreselijk zwart wit. En aangezien ik vrijwel nooit drink en ook echt wel lol in mijn leven heb kan ik het dan niet laten om er iets over te zeggen.![]()
Grappig, ik heb van het weekend ook een halve zak weg gegooid. Het smaakte me ineens niet meer.quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:50 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Jeej, zo fijn dat BE af en toe gewoon zegt wat ik denkIk drink ook vrijwel nooit en heb ook echt geen drank nogal om 'lekker te dansen' of 'uit m'n plaat te gaan'... Kan ik ook allemaal zonder drank. Niet dat ik nooit gedronken heb, ik ben ook student geweest en dan zopen we totdat we er bij neervielen, maar ik heb het gewoon niet nodig om lol te hebben
Ennuhm, even on-topic; Ik at gisteravond een halve zak chips leeg, bedacht me wat ik aan het doen was en heb de rest de prullenbak in geflikkerd... Niet zo tof van die eerste halve zak, maar het 'vreten' is er wel af, zegmaar. Dit was de eerste zak chips in weken, zo niet maanden. Vanavond btw naar 'Brave' in de bios en ik heb mezelf een bakje nootjes en een sinaasappelsapje beloofd. Net zo lekker als chips en cola, maar minder evil![]()
Xx!
Dat is bewust stressen. Proberen niet te doen.. Als dat vandaag lukt, misschien morgen ook wel.quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:21 schreef Sometimes het volgende:
Damn, mijn sportmaatje is met vakantie. Moet dus andere vormen van beweging zoeken.
Daarnaast eet ik sowieso meer in deze tijd (als het relatief warm is) en ben ik aan het emotie-eten (kijk uit naar volgende week).
Wat kan je het jezelf toch moeilijk maken...
Ik zou het vandaag gewoon proberen!quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:27 schreef Sometimes het volgende:
Ik weet dat ik dat doe maar dat helpt weinig bij het tegengaan.
Overdag gaat het prima, maar in de avond is het vlees zwak...
Dan zou ik wrsch hetzelfde zeggen idd.quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, zo kun je ook zeggen van mensen die nog lekker willen eten om nog een beetje lol te hebben in hun leven. Ik kan prima lol hebben zonder lekker eten geloof ik. Maar goed, dat blijft dus persoonlijk. Ik kan prima zonder drank maar ik wil het gewoon niet, heel fijn voor mensen die daar prima zonder kunnen maar dan zijn mensen die wel genieten van een drankje toch niet meteen sneuaards met een verslaving lijkt me
Anyway, van zondag t/m donderdag komt er geen druppel in hier en op maandag heb ik nooit honger, net als soortement van ontbijtlunch maar een bakje kwark met aardbeien weggewerkt. Er liggen nog magnums en chips maar daar taal ik toch pas van het weekend weer naar
Ik ben al in het moment daarnaquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Soms word ik echt overvallen door een ontzettende onrust en dan wil ik echt van alles in mijn gezicht stoppen, ondanks dat ik weet dat ik me daardoor alleen maar onrustig EN vet ga voelen... Nu is zo'n moment...
Nee, ik kan beter binnen blijven. Ik heb niets te eten in huisquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoe moeilijk ook (weet dat je niks liever wil dan alles erin proppen, het is bijna niet te weerstaan)
Maar pak nu je huissleutels en ga naar buiten, stuk wandelen!
DOEN
Als je dat doet dan ben je jezelf aan het overwinnen.
quote:
Zou je dit kunnen omkeren met krachttrainig?quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:30 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja haha, ook. maar als je chronisch gestresst bent en je eet normaal, verruil je alsnog spier voor vet
meer vet, minder spier = lagere rustverbranding = aankomen bij dezelfde hoeveelheid eten die je eerst als onderhoud kon eten.
ja, sowieso sporten!quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:38 schreef lezzer het volgende:
[..]
Zou je dit kunnen omkeren met krachttrainig?
Ik ken dit verhaal maar al te goed namelijk...
Jij bent heul geen olifant! En om eerlijk te zijn, nee... Ik geniet van een glas wijn, zoals een ander van ( bijvoorbeeld ) ijs geniet.quote:Op maandag 13 augustus 2012 07:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
[olifant-porcelein-kast]En dat kan niet zonder alcohol? Dat vind ik eigenlijk best heel erg....[/olifant]
Heel herkenbaar en vooral zo vreselijk ongrijpbaar, omdat ik rustig twee weken kan hebben dat ik nergens naar taal en dan ineens dan MOET het NU!!!!quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Soms word ik echt overvallen door een ontzettende onrust en dan wil ik echt van alles in mijn gezicht stoppen, ondanks dat ik weet dat ik me daardoor alleen maar onrustig EN vet ga voelen... Nu is zo'n moment...
Ghihih, ik doe dat regelmatigquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 07:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Heel herkenbaar en vooral zo vreselijk ongrijpbaar, omdat ik rustig twee weken kan hebben dat ik nergens naar taal en dan ineens dan MOET het NU!!!!
Enige manier om het af te zweren is afleiding zoeken, maar soms duurt het wel erg lang voordat ik het kwijt ben. Ik ben laatst om 8 uur naar bed gegaan om die reden.
er is wel een verwschil, ijs werkt niet bewustzijnsvernauwend noch lichamelijk verslavend, alcohol wel.quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:45 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Jij bent heul geen olifant! En om eerlijk te zijn, nee... Ik geniet van een glas wijn, zoals een ander van ( bijvoorbeeld ) ijs geniet.
You say bewustzijnsvernauwend... like... it's a... BAD... thing..?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 08:08 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
er is wel een verwschil, ijs werkt niet bewustzijnsvernauwend noch lichamelijk verslavend, alcohol wel.
niet zonder alcohol kunnen is m.i. meer vergelijkbaar met niet zonder sigaretten kunnen of willen. ik zeg dus niet dat je verslaafd bent! maar wel dat ik alcohol en ijs niet vergelijkbaar vind.
Je kunt je afvragen waarom je dat zou willen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 08:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
You say bewustzijnsvernauwend... like... it's a... BAD... thing..?
Omdat bewustzijn soms zuigtquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 08:16 schreef lezzer het volgende:
[..]
Je kunt je afvragen waarom je dat zou willen.
De dag erna vaak nog erger.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 08:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Omdat bewustzijn soms zuigt
En dat is precies mijn probleem met alcohol, dat het je 'dag erna' verpest. Daarom hou ik het dus bij frisdrank en hooguit 1 glaasje alcohol (al is ook dat al een uitzondering bij mij). Een ander moet zelf weten wat 'ie doet, maar ik vind het 't gewoon niet waard.quote:
daar ben ik het dan ook weer niet helemaal mee eens, we zitten hier allemaal omdat we een probleem hebben. De een kan geen nee zeggen tegen zooivoedsel, de ander (en gelukkig de minderheid) niet tegen alcohol. En mensen die een emmer ijs naar binnen proppen doen dat echt niet vanuit een primair hongergevoel, maar omdat ze er een high van krijgen die wellicht anders is dan die van alcohol, maar vanuit de kern door dezelfde onvrede gevoed wordt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 08:08 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
er is wel een verwschil, ijs werkt niet bewustzijnsvernauwend noch lichamelijk verslavend, alcohol wel.
niet zonder alcohol kunnen is m.i. meer vergelijkbaar met niet zonder sigaretten kunnen of willen. ik zeg dus niet dat je verslaafd bent! maar wel dat ik alcohol en ijs niet vergelijkbaar vind.
de een is gevoeliger dan de ander voor stressfactoren. dingen die bijdragen:quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 08:25 schreef Stormqueen het volgende:
Ik geloof best dat er mensen zijn met permanente stress, ik vraag me enkel af waar al die stress vandaan komt en of dat niet te tackelen is.
En die alcoholdiscussie, ach, daar zullen we nooit een consensus over bereiken
Je hebt het niet voor niks hèquote:
Zo sta ik vaak met verbazing te kijken hoe mensen alles van zich af kunnen laten glijden hoorquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 08:25 schreef Stormqueen het volgende:
Ik geloof best dat er mensen zijn met permanente stress, ik vraag me enkel af waar al die stress vandaan komt en of dat niet te tackelen is.
Ieder moet voor zich zelf die keuze maken. Mensen die willen drinken moeten dat vooral lekker doen. Op een dag kwam ik er achter waarom ik dronk, en dat wilde ik niet meer.quote:En die alcoholdiscussie, ach, daar zullen we nooit een consensus over bereiken
Bedoel je een kater? En vindt het wel knap van Lezzer om roken/drank vaarwel te zeggen, wilskracht genoeg aanwezig. Daar ben ik dan weer jaloers op.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 08:26 schreef helicopter het volgende:
[..]
En dat is precies mijn probleem met alcohol, dat het je 'dag erna' verpest. Daarom hou ik het dus bij frisdrank en hooguit 1 glaasje alcohol (al is ook dat al een uitzondering bij mij). Een ander moet zelf weten wat 'ie doet, maar ik vind het 't gewoon niet waard.Ik wou alleen dat ik er met eten net zo nuchter in kon staan.
*meldtquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 08:33 schreef kwakz0r het volgende:
er zijn perfectionisten met een zware baan die niet goed kunnen ontspannen en relativeren, super recept voor stress.
Nou ben ik met allebei gestopt nadat ik er heel ziek van geworden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 08:33 schreef GJonline het volgende:
[..]
Bedoel je een kater? En vindt het wel knap van Lezzer om roken/drank vaarwel te zeggen, wilskracht genoeg aanwezig. Daar ben ik dan weer jaloers op.
Ja, en jij bent weet ik hoe veel af gevallen en houdt dat al een hele tijd volquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 08:35 schreef Stormqueen het volgende:
Dat sowieso, knap van Lezzer om alles de rug toe te keren. Is mij nog niet gelukt.
oh ik zeg niet dat jij wel een probleem hebt en ik niet hoorquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 08:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daar ben ik het dan ook weer niet helemaal mee eens, we zitten hier allemaal omdat we een probleem hebben. De een kan geen nee zeggen tegen zooivoedsel, de ander (en gelukkig de minderheid) niet tegen alcohol. En mensen die een emmer ijs naar binnen proppen doen dat echt niet vanuit een primair hongergevoel, maar omdat ze er een high van krijgen die wellicht anders is dan die van alcohol, maar vanuit de kern door dezelfde onvrede gevoed wordt.
Maar anyway, wat ik al zei, dat blijft een discussie zonder einde.
Whehehe, ja goed, dan komen we weer op het punt "hoe ga je met je problemen om", wat ik al zei, ik heb geen moeite (naja, weinig moeite) mbt eten, ik kan de vreet-knop heel makkelijk omzetten. De alcohol en de peuken zijn juist weer mijn anker, en zo hebben we dus allemaal onze problemen / manieren van met problemen omgaan waardoor we in de dieetclub terecht komen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 08:36 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, en jij bent weet ik hoe veel af gevallen en houdt dat al een hele tijd vol![]()
Dat kan ik niet zeggen
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 08:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Whehehe, ja goed, dan komen we weer op het punt "hoe ga je met je problemen om", wat ik al zei, ik heb geen moeite (naja, weinig moeite) mbt eten, ik kan de vreet-knop heel makkelijk omzetten. De alcohol en de peuken zijn juist weer mijn anker, en zo hebben we dus allemaal onze problemen / manieren van met problemen omgaan waardoor we in de dieetclub terecht komen.
En ooit komt er een dag dat we allemaal vrij zijn![]()
Wishful thinking
Wat ik wil zeggen is dat we allemaal hetzelfde type probleem hebben en dat we er allemaal anders mee omgaan, ik ben misschien te bekrompen om het een niet erger te vinden dan het ander, maar ik vind dat zolang je een probleem hebt en dat niet op een gezonde manier onder ogen komt het allemaal even erg is. Ik ben wel van de oorzaak opgraven zeg maarquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 08:38 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
oh ik zeg niet dat jij wel een probleem hebt en ik niet hoorik heb een behoorlijk probleem, anders woog ik geen 125 kilo.
maar de "high" die mensen die ijs eten ervaren is er toch echt meer eentje die ze zelf zo ervaren (bijvoorbeeld doordat ze een beloning ervaren, of omdat ze negatieve gevoelens even weg kunnen drukken), een échte suikerverslaving bestaat niet, ook al willen dieetboeken en lijngoeroes ons graag laten denken dat dat zo is. In je hersenen werkt het gewoon echt anders: het is je eigen beloningssysteem dat geactiveerd wordt, niet dezelfde chemische reactie als bij alcohol/nicotine/thc, en ook niet hetzelfde verslavingsproces/lichamelijke afhankelijkheid (behalve dat het messt met je bloedsuiker, het heeft zeker wel raakvlakken, maar je wordt nooit echt lichamelijk afhankelijk, want je kunt het vervangen door willekeurig welk voedsel om de lichamelijke reactie te bestrijden).
Het werkt inderdaad voor sommige mensen wel emotiedempend, net als alcohol of nicotine of drugs. Bewustzijnsvernauwend zou ik niet willen zeggen: je vermogen tot rijden is niet beperkt, tenzij je eet tijdens het rijden
Dat is denk ik ook het bestequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 08:42 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben wel van de oorzaak opgraven zeg maar
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 08:43 schreef kwakz0r het volgende:
zie post boven je. ik ben het met je eens denk ik...
oh, zo ver heen ben ik gelukkig niet, alleen alcohol op vrijdag en zaterdagquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 08:45 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat is denk ik ook het beste
Dat gaat alleen wat minder goed als je in een soort van permanente status van beschonkenheid verkeert. Wat denk ik best wel gebeurt.
Wandel jij lang of loop jij hard?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:45 schreef Stormqueen het volgende:
Straks eens kijken of ik 5 km kan halen in de lunchwandeling
ik rek de pauze een beetje opquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:49 schreef helicopter het volgende:
[..]
Wandel jij lang of loop jij hard?
Misschien wat minder km's en nog wat andere bewegingquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:46 schreef Stormqueen het volgende:
nou, 5km plan gaat niet door want baas "biedt aan" om mee te lopen![]()
![]()
gat-ver-damme.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:30 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Misschien wat minder km's en nog wat andere beweging
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:06 schreef Fuente het volgende:
Stress, ja de een ervaart het anders dan de ander. Ik volg een opleiding, daarnaast werk ik in de zorg, ik lig in een scheiding, mijn vader is terminaal ziek en ik ben de enige mantelzorger in de buurt. Ja, ik vind het wel stressen, hoewel ik over het algemeen best een positief mens ben vind ik. En gelukkig zijn er heel veel mooie momenten ondanks de stress![]()
Mijn dipdaagjes zijn voorbij hoor, vandaag weer heerlijk normaal en niets aangekomen
Zo vervelendquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:46 schreef Stormqueen het volgende:
nou, 5km plan gaat niet door want baas "biedt aan" om mee te lopen![]()
![]()
Overgrootmoeder? Wow! Dat jij die nog hebt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:48 schreef laiveneertiekje het volgende:
Fuente, jij hebt wel heel wat te behappen zo ja...
Zo, ik kom net bij overgrootoma vandaan. Die probeert je als je op bezoek komt ook helemaal vol te stoppen. Het is bij een blikje cola en een chocolaatje gebleven, en dat voelt eigenlijk best ok
Dat zou wel heel sterk zijn, ik ging er vanuit dat het over haar overgrootmoeder ging. Overigens zou het anders betovergrootmoeder heten.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:22 schreef Sometimes het volgende:
Ze schrijft overgrootoma, dus eigenlijk nog een generatie verder. Maar dat zal wel niet...
Oeps, het is de overgrootoma van mijn zoontje, dus mijn (schoon)oma... Ik heb zelf ook nog een oma over, de overgrootoma's zijn inderdaad allang overleden.. De laatste 1,5 maand voor mijn geboorte ofzo..quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:18 schreef helicopter het volgende:
[..]
Overgrootmoeder? Wow! Dat jij die nog hebt.![]()
Mijn oma's zijn uit 1908 en 1919, hun moeders (en die van mijn opa's) zijn al een heel tijdje dood.(De moeder van mijn oma uit 1908 overleed in 1930!
)
Beetje traditie van maken. Gezellig met kerst, allemaal bij elkaar, een man of....quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:37 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb mijn overgrootmoeder nog wel gekend maar die ging deaud toen ik 9 was, maar ja, als alle vrouwen in je familie op hun 19e een kind hebben gekregen kan het prima
Shit happens...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:45 schreef GJonline het volgende:
[..]
Beetje traditie van maken. Gezellig met kerst, allemaal bij elkaar, een man of....
Ze zien er ook gezond uitquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:17 schreef helicopter het volgende:
[..]
Shit happens...
[ afbeelding ]
Pa & ma zijn 15 jaar, opa en oma 29 en 30.
In Engeland, natuurlijk...
Staat je erg goed!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:41 schreef Stormqueen het volgende:
zomg ik lijk wel slank in mijn nieuwe aanwinst
[ afbeelding ]
Pretty... zeker met bijpassende hakken?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:41 schreef Stormqueen het volgende:
zomg ik lijk wel slank in mijn nieuwe aanwinst
[ afbeelding ]
hakken genoeg hierquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Pretty... zeker met bijpassende hakken?
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:00 schreef Brighteyes het volgende:
Krijg het plaatje even niet gelinked, maar ik moest lachen, gezien het gesprek hier de afgelopen dagen:
http://www.etsy.com/listi(...)inition-flask-liquid
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Funny, cause it;s true
Of het moet zijn. "Ik had enkel een salade gegeten, waardoor de alcohol nogal verkeerd viel..."
dat was altijd mijn recept om goedkoop dronken te worden toen ik nog studeerdequote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Funny, cause it;s true
Of het moet zijn. "Ik had enkel een salade gegeten, waardoor de alcohol nogal verkeerd viel..."
och, vocht of niet, het zijn lekkere opstekertjesquote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:39 schreef laiveneertiekje het volgende:
Vanmorgen 1,4 kilo lichter dan gistermorgen... Ik hou denk ik ook wat vocht vast ofzo...
planning voor vandaag is iig 10 kilometer fietsen, bij voorkeur voor het te warm is... Dan bedenk ik mij vanavond wel even of ik dan ga sporten, of pas vrijdagochtend..
Met warm weer hou je sowieso meer vocht vastquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:24 schreef Stormqueen het volgende:
Vanmorgen 84,9, daarnet 83,6volgens mij hou ik weer vocht vast
Ik heb gister gelopenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:25 schreef helicopter het volgende:
Ik ben vanmorgen 1.7kg lichter dan maandag.
En volgens mij hou ik nog steeds een boel vocht vast.
Ben benieuwd of ik vanavond kan gaan hardlopen, volgens weeronline gaat het onweren en is het vanavond nog bloedheet. Maar ik wil persé lopen. Stom weer.
Het viel mij laatst ook weer op. Ik heb het toch echt een tijd minder gedaan, maar betrap me er de laatste tijd op dat ik het weer meer doe. Tijd om het weer af te leren.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
och, vocht of niet, het zijn lekkere opstekertjes
(het viel me op dat je na al die jaren nog steeds je puntje puntje puntje achter elke zin niet verleerd bent)
Oew, en ik ga om 8 uur bootcampen vanavond. Dat gaat leuk worden.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:25 schreef helicopter het volgende:
Ik ben vanmorgen 1.7kg lichter dan maandag.
En volgens mij hou ik nog steeds een boel vocht vast.
Ben benieuwd of ik vanavond kan gaan hardlopen, volgens weeronline gaat het onweren en is het vanavond nog bloedheet. Maar ik wil persé lopen. Stom weer.
Maandag was het al klef en toen was het een stuk minder warm. Mijn spieren kunnen de warmte wel waarderen, maar ik koel zo ontzettend slecht.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb gister gelopenGatver wat was het vies klef warm
koude douchequote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:34 schreef helicopter het volgende:
[..]
Maandag was het al klef en toen was het een stuk minder warm. Mijn spieren kunnen de warmte wel waarderen, maar ik koel zo ontzettend slecht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is ook best knapquote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:35 schreef Isabeau het volgende:
Nu ongeveer een maand niet op mijn lijn gelet, resultaat: exact hetzelfde gewicht als een maand terug
dan heb je het onder controlequote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:35 schreef Isabeau het volgende:
Nu ongeveer een maand niet op mijn lijn gelet, resultaat: exact hetzelfde gewicht als een maand terug
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
koude doucheIk koel tijdens het lopen al niet en een portable douche moet nog uitgevonden worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel vet, een koude-douche app op je telefoon.![]()
Morgen AquaBodyPump, lekker in het "koude" water (30C). Heb er nu al zin in.
Crashing might hurt your health.
Ene dag echt veel te veel gegeten en andere dagen weer best weinig gehad. Dus gemiddeld blijkbaar precies goedquote:
Ik ben als sinds half april zo'n beetje stabiel. Op zich niet verkeerd, maar ik wil er zo graag nog 10kg af.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ene dag echt veel te veel gegeten en andere dagen weer best weinig gehad. Dus gemiddeld blijkbaar precies goed![]()
Maar weer wat fanatieker bezig gaan nu, want het is leuk dat er veel af is, maar er moet nog meer af
Ik moet er nog zo'n 15....quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:49 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil er eigenlijk nog wel 15 af
Typo, moest 10 zijn. Zelfs mijn hersenen werken niet mee.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:49 schreef Stormqueen het volgende:
1 kilo moet te doen zijn, gewoon een dag niet eten
ik dacht al zoietsquote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:54 schreef helicopter het volgende:
[..]
Typo, moest 10 zijn. Zelfs mijn hersenen werken niet mee.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Funny, cause it;s true
Prima toch, ook dat is iets dat je op een geven moment moet leren, maintainen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:35 schreef Isabeau het volgende:
Wil ik ookquote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:54 schreef Stormqueen het volgende:
als ik er nog 15 afval zit ik precies tussen de 65 en de 70 en dan vind ik 't wel mooi
*doet mee*quote:
Ik heb al een half jaar niet op mijn eten gelet, en ik weeg nog steeds hetzelfde.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:35 schreef Isabeau het volgende:
Onder de 30 vind ik ook een mooi streven. Heb dat in de afgelopen maanden 2 keer gehad, maar dan na een intensieve afvalweek. Daarna ga je toch altijd weer een klein beetje omhoog.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:20 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik zou heel graag een BMI onder de 30 willen hebben. En daarvoor moet ik nog 7 kilo... Dat zou toch te overzien moeten zijn...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
maar dit duurt al bijna drie wekenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:19 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik weet het niet SQ, ik had een paar weken geleden ook een paar van die rotbulten. Smeren met spul tegen insectenbeten zorgde ervoor dat ik eraf bleef, en nu is het gelukkig weg... Maar ik heb er toen ook ruim een week last van gehad...
het staat geschreven en gedruktquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:28 schreef Isabeau het volgende:
Wondjes op je enkel genezen doorgaans niet zo snel en als je dan ook nog enthousiast met je auto-mutilatie bent maak je het er niet beter opZiet er verder niet ontstoken uit, dus ik zou nog even wachten. En er af blijven.
quote:
Helpt wel een beetje... in Guatemala had ik spul gekregen bij een apotheek dat écht hielp. Daar zat dan ook een antihistamine en een verdovend middel in.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Nestosyl zalf helpt ook goed tegen jeuk!
[ afbeelding ]
Hehehe, ik heb ik Colombia ook iets tegen de jeuk gehaald. Liet het later zien aan een arts en die vertelde me dat je dat in Europa echt nooit zonder recept zou kunnen krijgen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:40 schreef helicopter het volgende:
[..]
Helpt wel een beetje... in Guatemala had ik spul gekregen bij een apotheek dat écht hielp. Daar zat dan ook een antihistamine en een verdovend middel in.(was een middel van een Duitse fabrikant dat hier niet te krijgen is)
Maar toen waren mijn beide enkels ook zo gezwollen door een insectenbeet dat ik amper meer kon lopen.
Waar woon je dan kom ik er een kusje opgeven.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar dit duurt al bijna drie weken
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:17 schreef Stormqueen het volgende:
is er hier trouwens iemand met verstand van insectenbeten?
Ik ben 2,5 week geleden in mijn enkel gestoken door iets, eerst zag het er uit als een dikke muggenbult maar door het vele krabben inmiddels als een vulkaankraterHet jeukt echt als de ziekte, ben er vannacht zelfs wakker van geworden. En het gaat maar niet over
![]()
Iemand enig idee of ik me zorgen moet maken?Het lijkt ook wel een beetje op een teken beetje.. Dan krijg je ook zo'n kring rondom. Die heb je momenteel best veel rondlopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat denk ik eerlijk gezegd niet, als ik plaatjes bekijk, ik denk eerder aan een daas ofzo. Maar goed, ik blijf er even af en dan zien we wel weerquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:55 schreef GJonline het volgende:
[..]
Het lijkt ook wel een beetje op een teken beetje.. Dan krijg je ook zo'n kring rondom. Die heb je momenteel best veel rondlopen.
In Vietnam kreeg ik sterioden-creme om een ontsteking te behandelen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Hehehe, ik heb ik Colombia ook iets tegen de jeuk gehaald. Liet het later zien aan een arts en die vertelde me dat je dat in Europa echt nooit zonder recept zou kunnen krijgen.
Toen werd ik wel ontzet aangekeken in de supermarkt door een mevrouw vanwege mijn kuiten. Daar zaten minstens 50 beten op.
Wat doe je eigenlijks dan hier?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:17 schreef GJonline het volgende:
Nee hoor![]()
Een daas is ook klote, die ken ik uit Frankrijk.
Als het niet goed is, gewoon zeggen. Ik vind de materie gewoon interessant.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat doe je eigenlijks dan hier?
(same voor Gans)
oh, ik zeg niet dat het niet goed is, ik vroeg het me gewoon afquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:21 schreef GJonline het volgende:
[..]
Als het niet goed is, gewoon zeggen. Ik vind de materie gewoon interessant.
Ik ben nu ook aan the afvallen alleen heb ik nu niets te mekkeren. Dankzij mijn gebroken pols enontrichte elleboog val ik af als een tierelier, ik heb namelijk echt helemaal geen eetlust meerquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat doe je eigenlijks dan hier?
(same voor Gans)
heb je dan rare medicatie ofzo?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:26 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Ik ben nu ook aan the afvallen alleen heb ik nu niets te mekkeren. Dankzij mijn gebroken pols enontrichte elleboog val ik af als een tierelier, ik heb namelijk echt helemaal geen eetlust meerHet is een Godswonder als ik de 1200 kcal op een dag haal, ik blijf nu vaak op 800 kcal steken en zelfs dat kost me moeite.
Ik ben een rare, sorryquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, ik zeg niet dat het niet goed is, ik vroeg het me gewoon af
Nee, dat is dus het vreemde alleen een gipsen poot en 3 pinnen in mijn pols die lekker langs de binnen kant van mijn huid schrapen als ik mijn vingers beweegquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je dan rare medicatie ofzo?
die kun je in engeland bij de supermarkt kopenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:17 schreef helicopter het volgende:
[..]
In Vietnam kreeg ik sterioden-creme om een ontsteking te behandelen.
Ik ben wel voorstander van onze Nederlandse voorzichtigheid. Als medicijn-hobby-patient heb je toch geen idee wat je aan het doen bent? Vooral antibiotica vind ik eng...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:35 schreef Isabeau het volgende:
Je kan in het buitenland sowieso vaak veel meer in de supermarkt krijgen dan hier in Nederland, kijk mijn ogen soms echt uit. Van steroidencreme tot antibiotica, gewoon in het schap in de super.
Hihih, daar zit nooit kwade opzet achter en is altijd een kwestie van achteloosheid in een grotere groep, maar het kan zooooo kut voelen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:06 schreef Brighteyes het volgende:
En dan vertrekken je collega's zonder op je te wachten en voel je je ineens weer 13 ofzo, gaat dat ooit over?
We zijn met zijn allen in Finland voor ons congres, vrijwel elke avond gaan we samen naar een receptie of anders gewoon uit eten en dan spreken we in de lobby van het hotel af. Nu was ik nog even aan het werk (om 17.54!!!! Niet achterlijk laat verder) en kreeg ik een sms 'waar ben je, we zitten al in de tram'...
Nou ja goed, ben met uiteindelijk met mijn baas naar een receptie gegaan en ga nu lekker slapen en morgen vroeg op om te gaan hardlopen.
(Als het me lukt mijn bed uit te komen.)
quote:Hmm, BE is er nog niet. Niemand zegt daar iets van. Zou het ze niet zijn opgevallen? Nee, ze zullen het wel weten. Ze heeft zich vast bij iemand afgemeld. Toch? Ja nou ik ga er sowieso niet over zeuren, ze vonden me vanmiddag ook al zo'n pietje precies. Nee. Het is vast afgestemd. Misschien is ze wel al in het restaurant. Hmm. Ik hoor toch wel erg weinig over haar. Misschien denkt de rest wel hetzelfde als ik. En we zitten al in de tram. Hmm. Moeilijk. Weet je wat, ik stuur haar een smsje. Dan valt het niet zo op dat ik me weer overal tegenaan zit te bemoeien.
Ach gossiequote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:04 schreef laiveneertiekje het volgende:
SQ, ze was klem komen te zitten bij de buitendeur, en heeft daarbij neurologische schade opgelopen..
Ik nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |