Van 23.00 tot 1.00 in de xray. Weet zo uit mijn hoofd niet welke dag.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:07 schreef Dikketroela het volgende:
Waar de fuck in het blokkenschema stond die Pat Mahoney dan? ik kan hem nergens vinden? Tom Trago is volgens mij wel leuker dan Pat Mahoney.
zaterdag dacht ikquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:32 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Van 23.00 tot 1.00 in de xray. Weet zo uit mijn hoofd niet welke dag.
Gewoon zelf langs zo'n winkel gaan of vraag desnoods ff een vriend die toch vakantie heeft om er 1 te halen...?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:04 schreef Jivis het volgende:
Iemand ervaring met de levertijden van Perry Sport? Ik heb daar zojuist een tent besteld voor een mooi prijsje, maar zie nu net dat de levertijd kan oplopen tot zeven dagen... Nu maar hopen dat die op tijd binnen is.
Zou wel debiel zijn als ze er zo lang over doen om iets op te sturen.
edit: laat maar.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:08 schreef Fuszy het volgende:
De kriebels zijn ook hier aanwezig, wat best zuur is want ik heb mijn kaartje een maandje geleden verkocht.
Ik ben jaloers. Gelukkig ga ik vanaf januari een paar maanden weg als 't goed is. Dan haal ik m'n 2 jaar keihard studeren en niet op vakantie in.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:14 schreef MaJo het volgende:
Volgende week hebben we de eerste bands gezienHebben we de eerste nacht lowlands overleeft
Ik heb er zo ontzettende zin in al besef ik het nog niet helemaal omdat ik nog in Spanje zit waar het 40+ graden is
Ik zou hem zelf ook wel kunnen halen, heb ook vakantiequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gewoon zelf langs zo'n winkel gaan of vraag desnoods ff een vriend die toch vakantie heeft om er 1 te halen...?
Wat is dan je probleem?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:18 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik zou hem zelf ook wel kunnen halen, heb ook vakantie. Maar ik wacht gewoon even af, als hij niet op tijd binnen is haal ik er wel een in de stad en stuur die van internet retour.
Nee? Ik heb een tent besteld maar zag achteraf pas dat de levertijd zeven dagen is. Met een beetje pech zit ik dus vlak voor Lowlands zonder tentje en moet ik fysiek een nieuwe halen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is dan je probleem?![]()
Dat je gewoon zin hebt om over Lowlands te praten?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:17 schreef friekin_ het volgende:
Godsamme, ik twijfel weer. Tickets gaan voor cheap ass prijzen
Schaam je er niet voor!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:23 schreef Jivis het volgende:
[..]
Nee? Ik heb een tent besteld maar zag achteraf pas dat de levertijd zeven dagen is. Met een beetje pech zit ik dus vlak voor Lowlands zonder tentje en moet ik fysiek een nieuwe halen.
Dat was het punt.
Anyhow, het ding was 15e dus niet erg boeiend allemaal. Ik wil denk ik gewoon over Lowlands praten ja.
Zaterdagnachtquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:34 schreef Thomas B. het volgende:
Zie nu pas dat Ben Klock en Marcel Dettmann zaterdagnacht in de Bravo tent staan. Meevallertje!
heb ik ook een keer gedaan, daarna kon je me inderdaad wel opvegen jaquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:20 schreef Jivis het volgende:
Een vriend van mij zit nu overigens tien dagen op Sziget en gaat daarna ook nog naar Lowlands. Hoe erg zal die naar de tering zijn de maandag after.
Waarom?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:00 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Zaterdagnacht![]()
Vorig jaar moet ik vroegtijdig afhaken
Na een weekend Lowlands ben ik al kapot. Maar ik ben ook wel een pussy op dat gebied, kan absoluut niet tegen slaaptekort, vooral niet als er alcohol in het spel isquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
heb ik ook een keer gedaan, daarna kon je me inderdaad wel opvegen ja
Tegenwoordig kan ik dat helaas ook niet meer, heb mijn slaap helaas ook hard nodig. Wat dat betreft zie ik er zelfs wel een beetje tegenop maar zal wel goedkomen, al wordt het elk jaar een stukje zwaarderquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:20 schreef Jivis het volgende:
[..]
Na een weekend Lowlands ben ik al kapot. Maar ik ben ook wel een pussy op dat gebied, kan absoluut niet tegen slaaptekort, vooral niet als er alcohol in het spel is.
Ik merk ook wel dat mijn doelen een beetje veranderen, eerst wilde ik vooral keihard feesten en nu graag niet te lam zijn om de concerten overdag nog bewust mee te kunnen makenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan ik dat helaas ook niet meer, heb mijn slaap helaas ook hard nodig. Wat dat betreft zie ik er zelfs wel een beetje tegenop maar zal wel goedkomen, al wordt het elk jaar een stukje zwaarder
Haha herkenbaar! Tegenwoordig ga ik rond tweeën naar mijn tent omdat ik anders de volgende dag te kapot benquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:26 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik merk ook wel dat mijn doelen een beetje veranderen, eerst wilde ik vooral keihard feesten en nu graag niet te lam zijn om de concerten overdag nog bewust mee te kunnen maken.
Ja, ik ben ook hard aan het bijklussenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:30 schreef kikoooooo het volgende:
Ik heb de afgelopen 6 weken 70/80 uur gewerkt. Ik ben waarschijnlijk een zombie op Lowlandsben nu al gesloopt
Uitnodigendquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nèh, vind ik ongezellig. Als iemand van mijn kennis gebruik wil maken, zal ik het nog wel doen.
Part of the gamequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:59 schreef Dikketroela het volgende:
Ik baal vooral van de zondagnacht, ik wil namelijk heel graag naar Netsky wat tot 3:30 is en maandagochtend na hooguit 4 uur? slaap de tentenzooi inpakken en ik moet mensen thuisbrengen met de auto enzoDus dat wordt afzien
smerigheid van nat gras?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:26 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat ja. Scheelt ook een hoop smerigheid aan de onderkant van je tent.
De verwachtingen zijn nog steeds prima! (volgens Weeronline.nl)
[ afbeelding ]
Hehe. En je bent van harte welkom bij je buurman van vorig jaar, he. Da's rechtsachter, waar je duim links zit.quote:
Hehe. Ik twijfel zo hard.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hehe. En je bent van harte welkom bij je buurman van vorig jaar, he. Da's rechtsachter, waar je duim links zit.
Gewoon een kaartje kopen. Hoef je ook niet meer te twijfelen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |