SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Voor de actuele, individuele, statistieken van deze SC kan je kijken op http://www.fokkingstats.com
Topicreeks: DEF SC
Bijzondere toevoeging met het speciale geloofsmotto van de kerk v/d vrije geloofsbelijdenis en rijkdom van de profeet:
Ode aan de venusheuvel
O Venus.
Mooie heuvel.Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officile publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
Zo lang mocht hij niet.quote:
Sunny Beach jonguhquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:25 schreef hoogvlieger het volgende:
De tering, mn broertje 1e dag in Bulgarije gelijk zn iphone gestolen
lol, bazenbeestquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:24 schreef m.k het volgende:
de kleine kat ligt hem nog steeds hard te chillen bij de voordeur
Een echte slechte, that is.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:27 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Sam is een echte player he
Slecht in de zin van: niet goed in wat ie doetquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:28 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
meiden diggen die bad boys jeweet
Heb je nou al duidelijk gemaakt dat je haar opeist en dat je niet in de friendzone gaat belanden?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:28 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Slecht in de zin van: niet goed in wat ie doet.
Zoiets van: ''ik vind je leukquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:30 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Heb je nou al duidelijk gemaakt dat je haar opeist en dat je niet in de friendzone gaat belanden?
Voor meer goede tips verwijzen wij u naar PUB.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:45 schreef Sloggi het volgende:
Vraag of ze ook zo'n jeuk aan jouw ballen heeft.
Jezus, vast veel succes bij de dames jaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:45 schreef Sloggi het volgende:
Vraag of ze ook zo'n jeuk aan jouw ballen heeft.
Dat helpt echt hoor. Gewoon uit het niets midden in het gesprek je ballen vastgrijpen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:49 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jezus, vast veel succes bij de dames ja?
Wisselend.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:49 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jezus, vast veel succes bij de dames ja?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:50 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Wisselend.Ik hoop niet aan haar ballenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Deze zeker?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:11 schreef Thaboel het volgende:
Mogguh, ik had gister echt een knaller zinnetje. Sam kan jij die ff neerplempen?
quote:"Ik kan goed rekenen wist je dat? Zij: Oh wat dan? Ja ik reken erop dat je donderdag wat met me wilt drinken"
Volgens mij moet dat een flinke oefening gaan worden in Duitsland. Falcon Autumn was vergeleken met deze oefening maar een opwarmertje...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:46 schreef hoogvlieger het volgende:
Chill. Weer info over Peregrine Sword binnen.
Ik heb deel 2 gespeeld geloof ik.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:40 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Wie van jullie heeft dit nog gespeeld?
Ikke!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:40 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Ik, wat was dat spel slecht...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:40 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
wat is er stuk/verbogen dan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:10 schreef samthegreat5 het volgende:
Autoradio voor m'n pa's verjaardag gemonteerd.. enige is dat het antenne stekkertje was verneukt en niet paste.
Hele stekkertje was met tape bij elkaar gehouden en paste niet meer in de antenna ingang van de nieuwe radioquote:
6000 man. Taken gaan idd veel bewaking enzo worden. Hebben ook al de datum van de air assault gekregen maar die zet ik hier even niet neer.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:18 schreef Schild het volgende:
[..]
Volgens mij moet dat een flinke oefening gaan worden in Duitsland. Falcon Autumn was vergeleken met deze oefening maar een opwarmertje...
Heb je al een idee wat jullie taak gaat zijn, base bewaking enzo?
Nice. Was er anderhalve week terug. Toen een Nieuw-Zeelandse Memorial Pipersband.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:28 schreef yvonne het volgende:
Woensdag 30 mei 2012, Ieper Belgi.
310 Herstelcompagnie neemt deel aan de dagelijkse ceremonie onder de Menenpoort, ter nagedachtenis van de Britse gesneuvelden tijdens de Eerste Wereldoorlog.
Gvd je halve team kwijt omdat ze tegen een muur aan blijven lopen... So far voor de AI...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:15 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik wist geeneens dat er zo'n kaart optie was om je buddies commando's te geven.
Whahaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gvd je halve team kwijt omdat ze tegen een muur aan blijven lopen... So far voor de AI...
Stuur je het circus de brug over kom je er later achter dat je 3 man mist... staan ze naast de brug met hun tenen in het water... Godkolere, echt slecht dat spel.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:27 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Whaha
Ja, ach ik ramboede me er altijd een beetje doorheen.
Hahahaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
Stuur je het circus de brug over kom je er later achter dat je 3 man mist... staan ze naast de brug met hun tenen in het water... Godkolere, echt slecht dat spel.
Ah, ben aan het eind, kut missie nog niet klaar want ik heb niet iedereen... Oh wacht, er zit nog iemand vast in het rooster...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:40 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hahaha. Dat was volgens mij mijn eerste oorlogsspelletje
.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ah, ben aan het eind, kut missie nog niet klaar want ik heb niet iedereen... Oh wacht, er zit nog iemand vast in het rooster...![]()
[ afbeelding ]
Dat waren nog eens tijdenquote:With a PII 550, 256 Megs of RAM and TNT2 this should absolutely not happen. Ignoring these plagues to the stunning visuals I moved on to test the gameplay.
Was behoorlijk state of the art in 99... Ik had in die tijd een celeron 400 met 128mb en een Voodoo2 in SLI aan de 2D kaart alleen voor de 3D.quote:
Dan is er iets grondig mis met je bak.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:33 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik heb 16 GB in mijn huidige rig en het is soms net kantje boord
Haha, tja. Componeren met Sample Libraries is aardig heavy on memory/HDD, vooral als je een project in REAPER open hebt staan dat 66 sporen heeft en waarbij er ongeveer 59 sporen zijn gevuld met orkestrale samplesquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:41 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dan is er iets grondig mis met je bak.
Dafuqquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:47 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
En terwijl je ondertussen nog het onvolprezen Duitse kunstwerk "Essen Sie mein Scheisse 13" op je tweede scherm aan het kijken bent.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:48 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Je weet best waar ik het over heb Sam
Of een 32 bits OS hebben...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:43 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Haha, tja. Componeren met Sample Libraries is aardig heavy on memory/HDD, vooral als je een project in REAPER open hebt staan dat 66 sporen heeft en waarbij er ongeveer 59 sporen zijn gevuld met orkestrale samples.
Zou je verbaasd zijn dat ik een aantal van die mensen ken? Dikke verhalen over 8 gig in de computer en Win7 32 draaien....quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:01 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, 16 GB met een 32 bits OS hebben zou wel een erg grote faal zijn.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zou je verbaasd zijn dat ik een aantal van die mensen ken? Dikke verhalen over 8 gig in de computer en Win7 32 draaien....
sam heeft voor AMD gekozen en dan vooral b merk onderdelen. Kans is groot dat zijn mobo de ram niet ondersteund.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zou je verbaasd zijn dat ik een aantal van die mensen ken? Dikke verhalen over 8 gig in de computer en Win7 32 draaien....
Intel i5-2500k (alle cores op 4.4 Ghz) op een Gigabyte bord met HD6970 2GB en 16GB DDR3 PC3 12800 RAM (dus 1600 mhz).quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:22 schreef m.k het volgende:
Aa
[..]
sam heeft voor AMD gekozen en dan vooral b merk onderdelen. Kans is groot dat zijn mobo de ram niet ondersteund.
Voodo kaarten in sli zij baas trouwens, heb je ze nog?
hmm ok dacht dat je een AMD bak hadquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:24 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Intel i5-2500k (alle cores op 4.4 Ghz) op een Gigabyte bord met HD6970 2GB en 16GB DDR3 PC3 12800 RAM (dus 1600 mhz).
Ik had een AMD bak toen ik niet veel geld kon uitgevenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:27 schreef m.k het volgende:
[..]
hmm ok dacht dat je een AMD bak had
In dat geval alsnog ff kijken of het wel ondersteund word en of er misschien een nieuwe BIOS is voor je mobo
Alleen mijn Voodoo 3 3000 nog.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:22 schreef m.k het volgende:
Aa
[..]
sam heeft voor AMD gekozen en dan vooral b merk onderdelen. Kans is groot dat zijn mobo de ram niet ondersteund.
Voodo kaarten in sli zij baas trouwens, heb je ze nog?
Nee, ik ken dat schip niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:56 schreef BredeBradda het volgende:
Iemand ervaring met SS van Rippetoe?
quote:
ging met niet om de Ghz maar om de hoeveelheid GB'squote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:29 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik had een AMD bak toen ik niet veel geld kon uitgeven.
Maareh, BIOS heb ik al gecheckt + ondersteuning van het RAM. DDR3 1600 mhz RAM wordt in principe niet ondersteund, maar op een of andere manier kan je het toch op 1600 mhz aan het werk krijgen door in de BIOS wat te kloten.
Wat wil je bereiken?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:56 schreef BredeBradda het volgende:
Iemand ervaring met SS van Rippetoe?
Als je met Rippetoe begint, wil je massa aankomen en fette mooiuh abs en bicep allesquote:
Da's de voertaal van het IOCquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:02 schreef ErwinRommel het volgende:
Waarom gvd die aankondigingen allemaal in dat klote nichterige Frans??
Wat meer massa, ben nu 55KG op 1.72quote:
Meer eten en dan vooral savondsquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:07 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Wat meer massa, ben nu 55KG op 1.72
S'avonds doe je toch juist geen training.quote:
Heyhey zonder de Fransen hadden we nu geen KMar.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:02 schreef ErwinRommel het volgende:
Waarom gvd die aankondigingen allemaal in dat klote nichterige Frans??
Leuk ook weer die theorienquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:08 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
S'avonds doe je toch juist geen training.
En haast niemand verstaat het, dit itt het Engelsquote:
Maakt me geen zak uit.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:08 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Heyhey zonder de Fransen hadden we nu geen KMar.
daarom juist, dan verbrand je het eten dus niet en kom je meer aanquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:08 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
S'avonds doe je toch juist geen training.
Dus eerst traine, en dan veel eiwit en gezonde troep naar binnen werkenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:10 schreef m.k het volgende:
[..]
daarom juist, dan verbrand je het eten dus niet en kom je meer aan
Ik hoef nou ook weer niet zoon kleerkast te wordenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:09 schreef Thaboel het volgende:
BB ga hier eens rond kijken
[Bodybuilding] (#244) Pizza's in de ochtend
Laat maarquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:11 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Dus eerst traine, en dan veel eiwit en gezonde troep naar binnen werken
Dan moet je gewoon gezond eten en lekker sporten. Niet teveel zorgen maken over voeding.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:11 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ik hoef nou ook weer niet zoon kleerkast te worden
Ja als je niet trained heb je lekker wat aan je etenquote:
Jij wil toch massa?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:12 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ja als je niet trained heb je lekker wat aan je eten
helder lichtje dat je bentquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:12 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ja als je niet trained heb je lekker wat aan je eten
Ja dan moet je toch juist veel etenquote:
en wat dacht je dat ik zei dan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:13 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ja dan moet je toch juist veel eten
Ja ik zeg, eerst trainen, en dan veel eiwit en eten, zodat je de opbouw bevordert.quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:13 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ja dan moet je toch juist veel eten
Lezen barbapapamama.quote:
met 55 kg op 1.72 gaat deze man z'n donkerblauwe baret niet halen hequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:14 schreef ErwinRommel het volgende:
Massa, ik zou gaan voor uithoudingsvermogen.
Ja die doe ik al, alleen daar wordt je niet bepaald wat zwaarder vanquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:14 schreef ErwinRommel het volgende:
Stoppen met trainen. Lekker veel eten en je krijgt bergen massa.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:15 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ja die doe ik al, alleen daar wordt je niet bepaald wat zwaarder van
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Stoppen met trainen. Lekker veel eten en je krijgt bergen massa.
Veul en vet vreten!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:15 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ja die doe ik al, alleen daar wordt je niet bepaald wat zwaarder van
Kan ik net zo goed kratten bier gaan drinkenquote:
Of eerst een nadenken wat je nu precies wilt.quote:
beetje massa is wel handig anders eindig je de opleiding als een skeletquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:14 schreef ErwinRommel het volgende:
lekker doorgaan met trainen maar in de avond wat extra's eten, maakt geen hol uit wat je eet als het maar veel voedingstoffen heeft.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:14 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ja ik zeg, eerst trainen, en dan veel eiwit en eten, zodat je de opbouw bevordert.
Kijk, probeer dat dan eens, soms is een oplossing zo snel gevondenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:17 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Kan ik net zo goed kratten bier gaan drinken
Dat valt wel mee als je het goed doet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:17 schreef m.k het volgende:
[..]
beetje massa is wel handig anders eindig je de opleiding asl een skelet
[..]
lekker doorgaan met trainen maar in de avond wat extra's eten, maakt geen hol uit wat je eet als het maar veel voedingstoffen heeft.
Ja maar je kan ook een beetje vet erbij doen zodat je het niet mist tijdens de opleidingquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat valt wel mee als je het goed doet.
Jij weet zelf dat ik ook niet de breetste ben, maar in 1992 toch gehaald, en ja, ik was behoorlijk afgevallen. Maar dat vul je achteraf weer aan
Maar jij heet dan ook geen bredebroederquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat valt wel mee als je het goed doet.
Jij weet zelf dat ik ook niet de breedste ben, maar in 1992 toch gehaald, en ja, ik was behoorlijk afgevallen. Maar dat vul je achteraf weer aan
Daarom flink bier drinken, en vet eten ipv zo een gekke sportdrankjes drinken, proteinen etc tot je nemen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:20 schreef m.k het volgende:
[..]
Ja maar je kan ook een beetje vet erbij doen zodat je het niet mist tijdens de opleiding
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:21 schreef Esses het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een hele smallebroeder
Dat weet ik ook wel. Maar ik vraag wat hij wil bereikenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:06 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Als je met Rippetoe begint, wil je massa aankomen en fette mooiuh abs en bicep alles
Nope.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:21 schreef BredeBradda het volgende:
Stel dat je die opleiding begint op 67 KG, en je valt in de opleiding af naar 63, dan ben je in wijze van spreken afgekeurd
het zijn richtlijnen. maar zodat je niet minder weegt dan je rugzakquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:21 schreef BredeBradda het volgende:
Stel dat je die opleiding begint op 67 KG, en je valt in de opleiding af naar 63, dan ben je in wijze van spreken afgekeurd
Daarmee breek je imho juist vet af, en zet je om in spieren. Vet heb je nodig als strategisch reserve.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:21 schreef Thaboel het volgende:
Waarom is bodybuilden gelijk kleerkast worden?
Dan zal dat wel massa zijn he. Ik verwachte dat hij zich wel een beetje had ingelezen anders begin je niet over rippetoe maar over een instructeur die een fantastischgeweldig schema voor hem in elkaar had gedraait.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:21 schreef Esses het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel. Maar ik vraag wat hij wil bereiken
eens, die sport zooi ga je namenlijk missen als je ze dan opeens niet meer hebtquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daarom flink bier drinken, en vet eten ipv zo een gekke sportdrankjes drinken, proteinen etc tot je nemen.
dat is echt onzin.
Vet omzetten in spieren?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daarmee breek je imho juist vet af, en zet je om in spieren. Vet heb je nodig als strategisch reserve.
Sorry, je breekt het vet af, en zet verder in op je spieren. dat bedoelde ik.quote:
En het kost je een klein fortuin.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:23 schreef m.k het volgende:
[..]
eens, die sport zooi ga je namenlijk missen als je ze dan opeens niet meer hebt
ohquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Sorry, je breekt het vet af, en zet verder in op je spieren. dat bedoelde ik.
En jij snapt het ook niet. Die droef wil militair worden. Geen bodybuilder.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:22 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dan zal dat wel massa zijn he. Ik verwachte dat hij zich wel een beetje had ingelezen anders begin je niet over rippetoe maar over een instructeur die een fantastischgeweldig schema voor hem in elkaar had gedraait.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:24 schreef Esses het volgende:
[..]
En jij snapt het ook niet. Die droef wil militair worden. Geen bodybuilder.
Ja, en ik vraag, aangezien hij daarover begint, wat hij wil bereiken. Nou, duidelijk geen militair worden maar een strandkast bouwen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:25 schreef Thaboel het volgende:
[..]En jij snapt het ook niet. Die droef begint over rippetoe (beginsellen van het bodybuilden) dus ga ik door op door.
Want er zijn geen miliairen die as we speak in de sporthal bezig zijn met precies dat?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:26 schreef Esses het volgende:
[..]
Ja, en ik vraag, aangezien hij daarover begint, wat hij wil bereiken. Nou, duidelijk geen militair worden maar een strandkast bouwen.
Oh, dat heb je mij niet horen zeggen. Die zijn er genoeg. Maar waarom zijn er zo weinig mensen die daadwerkelijk langdurig, fysiek inspannend bezig zijn met een strandkast?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:26 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Want er zijn geen miliairen die as we speak in de sporthal bezig zijn met precies dat?
Snel, naar de mediamarkt!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:27 schreef Cobra4 het volgende:
RIP tv. Na 14 jaar trouwe dienst net overleden.
Gaat je weer pietermannen kosten dusquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:27 schreef Cobra4 het volgende:
RIP tv. Na 14 jaar trouwe dienst net overleden.
Die rugzak weegt meer dan 50KG?!?!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:22 schreef m.k het volgende:
[..]
het zijn richtlijnen. maar zodat je niet minder weegt dan je rugzak
Heb me er genoeg over ingelezen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:22 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dan zal dat wel massa zijn he. Ik verwachte dat hij zich wel een beetje had ingelezen anders begin je niet over rippetoe maar over een instructeur die een fantastischgeweldig schema voor hem in elkaar had gedraait.
Die zijn er genoeg, echter na de opleiding... Hoeveel flinke strandkastjes ik wel niet heb zien afbreken als je daar een dag geen pap in stopt...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:26 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Want er zijn geen miliairen die as we speak in de sporthal bezig zijn met precies dat?
Omdat een strandkast ( :") ) tijd en regelmatigheid+ goeie voeding kost. Iets wat onder oefeningen gewoon NIET te bereiken is. En ja een weekje kut eten/slapen/niet trainen en al je gains zijn foetsie.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:27 schreef Esses het volgende:
[..]
Oh, dat heb je mij niet horen zeggen. Die zijn er genoeg. Maar waarom zijn er zo weinig mensen die daadwerkelijk langdurig, fysiek inspannend bezig zijn met een strandkast?
Is ook al weer achterhaald volgens onderzoek.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:10 schreef m.k het volgende:
[..]
daarom juist, dan verbrand je het eten dus niet en kom je meer aan
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:30 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Omdat een strandkast ( :") ) tijd en regelmatigheid+ goeie voeding kost. Iets wat onder oefeningen gewoon NIET te bereiken is. En ja een weekje kut eten/slapen/niet trainen en al je gains zijn foetsie.
Maar wat wil je met deze discussie bereiken?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die zijn er genoeg, echter na de opleiding... Hoeveel flinke strandkastjes ik wel niet heb zien afbreken als je daar een dag geen pap in stopt...
Als het niet meer isquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:29 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Die rugzak weegt meer dan 50KG?!?!
Heb je hem weer met zijn onderzoek, praktijk bewijst bij mij het tegendeelquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:30 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Is ook al weer achterhaald volgens onderzoek.
quote:
Dit en ook een beetje dat dusquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die zijn er genoeg, echter na de opleiding... Hoeveel flinke strandkastjes ik wel niet heb zien afbreken als je daar een dag geen pap in stopt...
Bij de landmachtdagen had ik een tas van 30KG getild, en die vond ik al niet normaal zwaarquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:31 schreef m.k het volgende:
[..]
Als het niet meer is
[..]
Heb je hem weer met zijn onderzoek, praktijk bewijst bij mij het tegendeel
Surprise!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:29 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Die rugzak weegt meer dan 50KG?!?!
Over de rugzak blijkbaar niet.quote:Heb me er genoeg over ingelezen.
ik maak een grap hequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:32 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Bij de landmachtdagen had ik een tas van 30KG getild, en die vond ik al niet normaal zwaar
Ik heb het over de noodzaak en voornamelijk de nadelen van zo'n lijf als militair.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:32 schreef Thaboel het volgende:
[..]Dus je wilt een discussietje 'appels en peren' gaan houden?
Tot hoeveel gaan ze max dan? :pquote:
Alleen het scherfvest is al 15 kilo...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:32 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Bij de landmachtdagen had ik een tas van 30KG getild, en die vond ik al niet normaal zwaar
80.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:33 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Tot hoeveel gaan ze max dan? :p
Kijk en nu gaat het weer nergens over.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:32 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik heb het over de noodzaak en voornamelijk de nadelen van zo'n lijf als militair.
kilo of 60 denk ikquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:33 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Holy shitquote:
Ik ga op mijn gemak eens kijken wat ik als vervanging van dat oude beestje wil.quote:
Maatje van me die mag daar dan ook nog de mortieren bij dragen, kom je al snel uit op 95kgquote:
www.boekje-pienter.nl/html/s.htm#smockjasquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:33 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Conrad heeft wel mooie aanbiedingen somsquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ga op mijn gemak eens kijken wat ik als vervanging van dat oude beestje wil.
Wij hebben nog een JVC liggenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ga op mijn gemak eens kijken wat ik als vervanging van dat oude beestje wil.
Het enige wat ik wil is met massa die achtergebleven 10KG opvullen ipv vet. Want ik denk dat massa ook eerder ten goede komt met hardlopen dan zo'n bierbuikquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:33 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Kijk en nu gaat het weer nergens over.
Hij vraag wat over Rippetoe. Niet over het functioneel zijn binnen defensie.
Succes, fijne dag nog. Helder licht.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:33 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Kijk en nu gaat het weer nergens over.
Hij vraag wat over Rippetoe. Niet over het functioneel zijn binnen defensie.
Wie heeft jou dat wijsgemaakt??quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:36 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Het enige wat ik wil is met massa die achtergebleven 10KG opvullen ipv vet. Want ik denk dat massa ook eerder ten goede komt met hardlopen dan zo'n bierbuik
Lukt mij anders prima.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:36 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Het enige wat ik wil is met massa die achtergebleven 10KG opvullen ipv vet. Want ik denk dat massa ook eerder ten goede komt met hardlopen dan zo'n bierbuik
Dank u! Ezel.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:36 schreef Esses het volgende:
[..]
Succes, fijne dag nog. Helder licht.
Tja, als iemand vraag hoe een magnetron werkt komt Esses aan met: Nee joh een keramische pan bakt beter.quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:38 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Tja, als iemand vraag hoe een magnetron werkt komt Esses aan met: Nee joh een keramische pan bakt beter.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:38 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Tja, als iemand vraag hoe een magnetron werkt komt Esses aan met: Nee joh een keramische pan bakt beter.
Nee, ik heb zijn militaire opleiding welke hij wenst te volgen in mijn achterhoofd. Jij enkel hersencellen omzetten in spiercellen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:38 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Keramische pan...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:40 schreef Esses het volgende:
[..]
Nee, ik heb zijn militaire opleiding welke hij wenst te volgen in mijn achterhoofd. Jij enkel hersencellen omzetten in spiercellen.
Correct. Plaat voor je kop. Jij word zo'n top sport instructeur die iemand gaat helpen bij iets waarmee hij zich niet optimaal op zijn doel voorbereid. Geeft niets overigens hoor, zorgt dat je klanten houd. Klaar nou, ben wel weer klaar met je.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:40 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Keramische pan...
Dat is toch heel zijn vraag niet.
Als we toch zo gaan beginnen. Dan wens ik jou veel succes met bonnen schrijven en achter bomen staan flitsen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:42 schreef Esses het volgende:
[..]
Correct. Plaat voor je kop. Jij word zo'n top sport instructeur die iemand gaat helpen bij iets waarmee hij zich niet optimaal op zijn doel voorbereid. Geeft niets overigens hoor, zorgt dat je klanten houd. Klaar nou, ben wel weer klaar met je.
Ja.quote:
Helemaal niet, dat is juist een prima reserve voor als je weer gaat kamperen op de hei.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:36 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat die het goed doen in de magnetronquote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:08 schreef AchJa het volgende:
[ afbeelding ]
THE FIRST HD PICTURE FROM MARS!
![]()
http://twitpic.com/agl67y/full
Ik heb vanmiddag over de SC gedroomd. Zo erg ben ikquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:00 schreef Erasmo het volgende:
Typisch, er wordt een keukenartikel genoemd en Ellan komt de sc binnen
Vertel.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:12 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag over de SC gedroomd. Zo erg ben ik.
Tijd voor een tripje naar de psychquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:12 schreef EllaN het volgende:
[..]
's Middags... dat is ernstig ja.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:12 schreef EllaN het volgende:
[..]
Oudjes doen toch tukjes?quote:
Je bent veels te laat.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:40 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Of hebben we het al niet meer over bodybuilding?
Ook zeer belangrijk voor een goede spierontwikkelingquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je bent veels te laat.
We hebben het over tukkies doen.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:41 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ook zeer belangrijk voor een goede spierontwikkelingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Marty the Martianquote:
Net middagje poker gehad. Gewonnen met een 4-kind koningenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:13 schreef samthegreat5 het volgende:
Een avondje pokeren met wat maten hoewel ik er compleet in zuigLtrs.
Welterustenquote:
Ach, nu weet je tenminste waar je hem naar toe moet brengen als hij morgen weer voor je deur zit ;quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:57 schreef m.k het volgende:
Kat was gechipped dus ff terug gebracht naar de eigenaar. Kat vond het allemaal leuk en aardig maar had toch meer zin om buiten te blijven
Het beest mag lekker zelf terug lopen volgende keerquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, nu weet je tenminste waar je hem naar toe moet brengen als hij morgen weer voor je deur zit ;
Ik zou verwachten dat jij, als muis, hem het liefste dood zou zienquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, nu weet je tenminste waar je hem naar toe moet brengen als hij morgen weer voor je deur zit ;
Ach, die gedomesticeerde katten weten tegenwoordig niet eens meer wat ze moeten doen als ze een muis zien.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:58 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik zou verwachten dat jij, als muis, hem het liefste dood zou zien
ARGH, mijn eigen IP adres is door m'n firewall geblocked. Teveel hitsquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, die gedomesticeerde katten weten tegenwoordig niet eens meer wat ze moeten doen als ze een muis zien.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:07 schreef Esses het volgende:
[..]
ARGH, mijn eigen IP adres is door m'n firewall geblocked. Teveel hits![]()
Blijkbaar vond hij iedere 150 seconden een update van de bovenstaande graphs niet leuk.quote:
Maar waarom ook iedere 150 seconden. Zo near real-time hoeft de graph toch niet te zijn?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:12 schreef Esses het volgende:
[..]
Blijkbaar vond hij iedere 150 seconden een update van de bovenstaande graphs niet leuk.
Alloooo BredeBroertjequote:
Esses post natuurlijk razendsnelquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar waarom ook iedere 150 seconden. Zo near real-time hoeft de graph toch niet te zijn?
Niemand 'ziet' echt of de graph up-to-date is, het valt pas op als het plaatje gebroken is
Bredebatsiequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:17 schreef BredeBradda het volgende:
Wat me opvalt is dat niemand me hier eigenlijk "BredeBradda" noemtHet is altijd bredebarbapapa of bredebroeder of iets in die richting
Nou... Ik hoorde dat het soms te lang duurtquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar waarom ook iedere 150 seconden. Zo near real-time hoeft de graph toch niet te zijn?
Niemand 'ziet' echt of de graph up-to-date is, het valt pas op als het plaatje gebroken is
Bradda betekend toch niet voor niets broeder?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:17 schreef BredeBradda het volgende:
Wat me opvalt is dat niemand me hier eigenlijk "BredeBradda" noemtHet is altijd bredebarbapapa of bredebroeder of iets in die richting
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:17 schreef BredeBradda het volgende:
Whehehe, spytool gebruik ik volgens mij alleen zelf.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik ben blij met mijn bijnamen, val ik minder op in de spytool
Ow, ja,dat soort lui blijf je houden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:18 schreef Esses het volgende:
[..]
Nou... Ik hoorde dat het soms te lang duurt
Fixed.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, ja,dat soort lui blijf je houden.
quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/gm/spyt(...)Bradda&noreplyfrom=0
Ideaal toch? Ik gebruik hem vooral voor de "Als ik er niet was" functie. Ik schijn nog wel eens besproken te worden links en rechtsquote:
? 500 extra posts?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:23 schreef Esses het volgende:
[..]
Fixed.
Overigens staan er vandaag spontaan ook 500 posts extra bij.
* Nieuwe naam voor Esses bedenktquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:25 schreef Esses het volgende:
[..]
Ideaal toch? Ik gebruik hem vooral voor de "Als ik er niet was" functie. Ik schijn nog wel eens besproken te worden links en rechts![]()
Ja... Nog niet in de grafiek verwerkten. Deze SC is tegenwoordig wel weer actief.quote:
Pestwijf... Laserheks... Kutmens...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:26 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
* Nieuwe naam voor Esses bedenkt
Ik zag inderdaad dat er een heel topic volgegooid was tussen gisteravond en vanavondquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:26 schreef Esses het volgende:
[..]
Ja... Nog niet in de grafiek verwerkten. Deze SC is tegenwoordig wel weer actief.
Waarom niet?quote:
Nou, dan is het gisteravond dus fout gegaanquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zag inderdaad dat er een heel topic volgegooid was tussen gisteravond en vanavond
Ja.. maar daar ga ik niet op zoekenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:29 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Omdat je al bekend bent met die namen
45 eutjes schoon per uur, lekker hoor.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:30 schreef Esses het volgende:
[..]
Ja.. maar daar ga ik niet op zoeken
http://debudgetcoachonline.nl/abonnementen
OMG, voor mensen met schulden... Zie de prijzen xD
Te bizar toch? :pquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:31 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
45 eutjes schoon per uur, lekker hoor.
quote:
Nouja, geld verdienen aan die mensen snap ik. Het kan immers niet gratis. Maar zoveelquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Onbegrijpelijk dat er nog mensen zijn die zo geld willen verdienen aan mensen met een torenhoge schuld.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Onbegrijpelijk dat er nog mensen zijn die zo geld willen verdienen aan mensen met een torenhoge schuld.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:37 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]Mnee hoor. Dat is niet onbegrijpelijk. Het ligt niet altijd aan de mensen zelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officile publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
Nee elk mens heeft een iPhone abo van 45 eutjes per maand nodigquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:38 schreef Esses het volgende:
[..]
Mnee hoor. Dat is niet onbegrijpelijk. Het ligt niet altijd aan de mensen zelf.
En dat is de reden dat mensen in de schulden komen? Word wakker.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:40 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Nee elk mens heeft een iPhone abo van 45 eutjes per maand nodig
Eens. Zeker overlijden/scheiding en dat soort vervelende omstandigheden (huis met fors verlies moeten verkopen enzo) kunnen veroorzaken dat iemand die normaal heel verstandig met geld omgaat toch in de schulden komt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:38 schreef Esses het volgende:
[..]
Mnee hoor. Dat is niet onbegrijpelijk. Het ligt niet altijd aan de mensen zelf.
Spontaan onverwachte werkloosheid door onvoorziene omstandigheden (ZW, Faillisement)quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eens. Zeker overlijden/scheiding en dat soort vervelende omstandigheden (huis met fors verlies moeten verkopen enzo) kunnen veroorzaken dat iemand die normaal heel verstandig met geld omgaat toch in de schulden komt.
Zolang hij er maar niet in blijft staan.quote:
quote:
Was dat niet dat spul wat ze vroeger o.a. in computerruimtes gebruikten om te blussen, en dus gewoon de zuurstof uit te lucht trok?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:47 schreef Esses het volgende:
[..]
Zolang hij er maar niet in blijft staan.
Mag dat niet meer dan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Was dat niet dat spul wat ze vroeger o.a. in computerruimtes gebruikten om te blussen, en dus gewoon de zuurstof uit te lucht trok?
Asbest?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Was dat niet dat spul wat ze vroeger o.a. in computerruimtes gebruikten om te blussen, en dus gewoon de zuurstof uit te lucht trok?
Iets met CFK's en de ozon laag en zo.quote:
quote:Voor u als bezitter van een Halon blusinstallatie betekent dit de definitieve verwijdering van de installatie VR 31 DECEMBER 2003.
Oh. Waarmee verstikken ze nu dan? *zwijgt over een bepaald datacentrum xD*quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Iets met CFK's en de ozon laag en zo.
Van google geplukt (search, niet geverifieerd met officiele bronnen)
[..]
Vorige week al op liveleakquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:57 schreef jankaas020 het volgende:
Blondine wandelt over hele hoge balk
Goh, komkommertijd ofzo...
quote:
Staat mij iets van bij dat bestaande datacentra de installatie pas later hoefde aan te passen. Maar geen zin om te zoekenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:57 schreef Esses het volgende:
[..]
Oh. Waarmee verstikken ze nu dan? *zwijgt over een bepaald datacentrum xD*
Wij gebruiken watermist voor in de machinekamers. En novec voor de podruimte.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:57 schreef Esses het volgende:
[..]
Oh. Waarmee verstikken ze nu dan? *zwijgt over een bepaald datacentrum xD*
Oh ok. Want ik wet er een aantal.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Trusten
[..]
Staat mij iets van bij dat bestaande datacentra de installatie pas later hoefde aan te passen. Maar geen zin om te zoeken
Behoorlijke bullshit dat dit op de FP moet, zet dit lekker op het weblog...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:58 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Vorige week al op liveleak
Vaag volk trouwens daar. Zonder bescherming op bruggen en torens klimmen enzo
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:01 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Behoorlijke bullshit dat dit op de FP moet, zet dit lekker op het weblog...
Heb je al gezien wie de schrijver is van het artikelquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:01 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Behoorlijke bullshit dat dit op de FP moet, zet dit lekker op het weblog...
Negatieve katalysator, echter wel op tijd inzetten want hoe hoger de temperatuur hoe minder het effect.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Tettenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:57 schreef jankaas020 het volgende:
Blondine wandelt over hele hoge balk
Goh, komkommertijd ofzo...
Wat is de podruimte?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:59 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Wij gebruiken watermist voor in de machinekamers. En novec voor de podruimte.
Zowel watermist als halon worden door en naast elkaar gebruikt. Ben nog steeds op zoek naar een halonblussertje voor in de auto.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:59 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Wij gebruiken watermist voor in de machinekamers. En novec voor de podruimte.
In de USA aanschaffen. Zoals ik al eerder zei heb ik geen zin om nu te zoeken, maar volgens mij mogen Halon blussers in NL (en een groot deel van Europa) niet meer verkocht worden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:12 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zowel watermist als halon worden door en naast elkaar gebruikt. Ben nog steeds op zoek naar een halonblussertje voor in de auto.
Lijkt me dan ook niet slim om het hierheen te verschepenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
In de USA aanschaffen. Zoals ik al eerder zei heb ik geen zin om nu te zoeken, maar volgens mij mogen Halon blussers in NL (en een groot deel van Europa) niet meer verkocht worden.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:17 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Lijkt me dan ook niet slim om het hierheen te verschepen
Ik denk dat er een lichtelijk transport probleempje ontstaat met drukhouders en luchtvrachtquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
In de USA aanschaffen. Zoals ik al eerder zei heb ik geen zin om nu te zoeken, maar volgens mij mogen Halon blussers in NL (en een groot deel van Europa) niet meer verkocht worden.
Dank je. Dus zoals ik al van plan was bij een autobrand (motor, uitlaat whatever), ik ga net de heldin uithangen, maar bel 112 en probeer hooguit met dat simpele blussertje van mij de boel te koelen/isoleren van zuurstof.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:31 schreef Erasmo het volgende:
Ligt er maar net aan waar de fik is.
Zo heeft mijn eend bijvoorbeeld verwarmingsslangen van karton, geplaatst boven de uitlaat. Mochten die erop vallen en in de fik vliegen krijg je die wel uit. Alleen met een poederblusser kun je met een beetje pech je motor reviseren, die troep komt overal.
ervaring leert mij dat als jr er snel bij bent het wil.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:24 schreef MaryMouse het volgende:
Maar serieuze vraag. Ik heb gewoon zo'n simpel poederplussertje in de auto, maar zelfs als je een motorbrand hebt haalt zo'n ding toch niets uit? Op het moment dat je de moterkap maar op een kiertje opent komt er zuurstof bij en laait de brand alleen maar op. Daar kan zo'n autoblussertje toch niet tegen op?
Ja, daarom juist.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb je al gezien wie de schrijver is van het artikel
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:36 schreef Erasmo het volgende:
Voor de hens er echt goed ingaat is het meestal wat smeulend plastic ofzo, en dat krijg je met je blussertje wel uit.
Mocht de vlam wel goed in de (carter)pan slaan dan heeft ook de brandweer gewoon een spuitwagen nodig.
Maargoed ik duik er in, mag weer vroeg op morgen
JIj was al slapenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:37 schreef Esses het volgende:
[..]
ervaring leert mij dat als jr er snel bij bent het wil.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:42 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
De ruimte waar de pods zitten in de Johan de witt.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Roerpropeller
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |