quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:37 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Ik sta om half 8 voor de kuip, lijkt me tijd zat. Zijn er van die Feyenoord Kiev sjaaltjes daar te koop?
Heb ook nog een vlag inderdaad, zelfs gratis gekregen van Feyenoord. Had alles gewoon correct ingevuld enzo maar het bedrag werd nooit afgeschreven maar wel de vlag binnenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik heb nog sjaaltjes.En een vlag. Ik zit me al de hele dag op te eten.
Batterijen opladen, SD-kaartje leeg.
Toen heb jij, zo eerlijk als je bent, natuurlijk als nog dat geld over gemaakt naar Feyenoord? Of in ieder geval, met het zelfde fanatisme wanneer ze té veel geld hadden afgeschreven, aangegeven dat het niet klopte?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:57 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Heb ook nog een vlag inderdaad, zelfs gratis gekregen van Feyenoord. Had alles gewoon correct ingevuld enzo maar het bedrag werd nooit afgeschreven maar wel de vlag binnen
Je blijft alleen zeiken op basis van onderbuikgevoelens. Hij is op een leeftijd waar hij zeker nog veel bij kan dragen, en brengt voldoende ervaring op niveau mee voor de jonge jongens om zich aan op te trekken. Ik vind het zeker geen wereldspeler, maar 82 interlands liegen niet. Tuurlijk, hij kan falen, maar zijn CV bewijst wel dat het geen De Cler is.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is iedereen onze financiële situatie vergeten ofzo?
Ik voorspel een Tim de Cler de 2e, een hele matige voetballer die ons alleen maar geld kost, want zo goed is Mathijsen niet. EK zat ie ook lekker de bank warm te houden met zijn blessure.
Ik denk dat dhr. Van Geel voldoende verstand heeft van onze financiele situatie om een goede beslissing te kunnen nemen. De kosten moet je daarnaast, het sportieve aspect nog even weggelaten, ook zien als een investering in de jonge jongens, met name de Vrij, die in de toekomst terugbetaald moet worden.quote:Feyenoord is niet van plan diep in de buidel te tasten voor de komst van Joris Mathijsen. De verdediger van Málaga staat op de verlanglijst van de stadionclub. Martin van Geel wil niet teveel betalen voor de routinier.
Feyenoord zou al een akkoord hebben bereikt met Mathijsen. De Rotterdammers moeten het nog eens worden met Spaanse club. "We doen er alles aan hem te halen", zegt technisch directeur Van Geel tegen Voetbal International. "Inhoudelijk ga ik niet op de voorwaarden in, maar als we al een afkoopsom betalen is het een geringe en past die binnen onze financiële grenzen."
"Laat ik nog een keer duidelijk zijn: risico's neemt Feyenoord niet meer", aldus Van Geel, die na het vertrek van Ron Vlaar op zoek is naar een ervaren verdediger. "Onze selectie is nu gewoon te jong, daarom zou Joris ontzettend welkom zijn. Niet alleen neemt hij die ervaring mee, hij past qua karakter en persoonlijkheid ook nog eens bij Feyenoord."
Netquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:00 schreef Caland het volgende:
[..]
een seizoen lang aan te kutten met net niet opties als Te Vrede
Haha, nicequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:14 schreef Typisch het volgende:
[ http://img440.imageshack.us/img440/7117/johnfx.jpg (copy/paste deze link) ]
O, imageshack.
We gaan het zien pik. Op naar Varkenoordquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:10 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Je blijft alleen zeiken op basis van onderbuikgevoelens. Hij is op een leeftijd waar hij zeker nog veel bij kan dragen, en brengt voldoende ervaring op niveau mee voor de jonge jongens om zich aan op te trekken. Ik vind het zeker geen wereldspeler, maar 82 interlands liegen niet. Tuurlijk, hij kan falen, maar zijn CV bewijst wel dat het geen De Cler is.
Over het financiele deel is het al een keertje of 40-45 gezegd, maar speciaal voor jou nog 1 keer:
[..]
Ik denk dat dhr. Van Geel voldoende verstand heeft van onze financiele situatie om een goede beslissing te kunnen nemen. De kosten moet je daarnaast, het sportieve aspect nog even weggelaten, ook zien als een investering in de jonge jongens, met name de Vrij, die in de toekomst terugbetaald moet worden.
Wat een BAASquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:37 schreef Caland het volgende:
Foto die Guidetti post op twitter.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nee ik heb het niet alsnog overgemaakt heb alles toen goed ingevuld, maar heb daarnaast wel zat ook aan feyenoord gegevenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Toen heb jij, zo eerlijk als je bent, natuurlijk als nog dat geld over gemaakt naar Feyenoord? Of in ieder geval, met het zelfde fanatisme wanneer ze té veel geld hadden afgeschreven, aangegeven dat het niet klopte?
Ah, nu kan ik inZanitys achterlijke geblaat eindelijk plaatsenquote:
Wanneer gebeurde dit allemaal? Volgens mij maakt HMF een documentaire over dit onderwerp.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:36 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Nee ik heb het niet alsnog overgemaakt heb alles toen goed ingevuld, maar heb daarnaast wel zat ook aan feyenoord gegeven
God ff denken hoor.. 4 jaar geleden miss? of 5quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:46 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Wanneer gebeurde dit allemaal? Volgens mij maakt HMF een documentaire over dit onderwerp.
De Schenkquote:Bart Schenkeveld heeft over belangstelling niet te klagen. De verdediger, die de volledige jeugdopleiding van Feyenoord doorliep, staat in de belangstelling van onder meer Roda JC, sc Heerenveen, RKC Waalwijk, VVV-Venlo en Heracles Almelo, zo weet FR12.nl.
De club uit Almelo heeft Schenkeveld ook al medisch gekeurd, maar de jeugdinternational wil wachten met het nemen van een beslissing. Bovendien wil de mandekker volledig fit bij een nieuwe club arriveren. Schenkeveld ontbreekt momenteel op het trainingsveld van Feyenoord, wegens een enkelblessure.
Technisch directeur Martin van Geel liet eerder al weten dat Schenkeveld mag vertrekken uit de Kuip. De clubleiding wil investeren in de jongelingen Terence Kongolo en Matthew van Steenvoorden, ook omdat het talentvolle tweetal wel volledig fit is. Steenvoorden mag bij de komst van Joris Mathijsen wel op huurbasis vertrekken bij Feyenoord.
trein eerder pakken?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:02 schreef GekkeGerrit- het volgende:
![]()
ik mis een groot gedeelte van de eerste helft.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |