abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 7 augustus 2012 @ 14:45:04 #201
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_115239197
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 14:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Spits zou wel gehuurd worden denk ik.
Verder is een ervaren verdediger erbij gewoon belangrijker in dit stadium.
Onze verdediging is een stuk meer ervaren dan onze aanval.
Ik heb nog steeds grote twijfels over Jorisje. Ik heb het nooit een denderende voetballer gevonden.

Maargoed, het lijkt erop dat ie maar het tegendeel moet gaan bewijzen :{
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_115239239
Ey maar gaste die De Vrij heeft ook al gwn 80 wedstrijden in het eerste.
Kan die de kar nu niet gaan trekken dan of moet hij eerst 30 zijn voor dat mag ? :P :P
pi_115239306
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 14:43 schreef PizzaGeit het volgende:

[..]

Allicht, maar er was eerst sowieso geen sprake van dat er een transfersom betaald zou moeten worden, die wordt nu ook betaald. En niet uit het '' CV - budget '' , maar uit het resterende transferbudget.
Of niet :P Het is niet alsof jij zo een gedetailleerd inzicht hebt in de financiele afwegingen die MvG maakt.
Ik ben het wel met je eens dat zowel op basis van salaris en op basis van transferbudget-mogelijkheden het geld maar 1x uitgegeven kan worden, maar MvG is niet gestopt met het zoeken naar een spits, en het vrijgekomen budget vanuit Vlaar zal wel ruimte genoeg hebben gecreeerd om het beiden te kunnen realiseren.
Laten we gewoon toekijken hoe MvG deze periode goochelt en daar uiteindelijk weer heel trots op zijn.
Het toevoegen van ervaring was ineens prioriteit 1 geworden, lijkt mij ook reeel, en hij gaat nu weer verder zoeken naar een spits, prima kerel die Van Geel, heeft moeite met stilzitten :D
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 14:48:16 #204
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_115239310
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 14:42 schreef PizzaGeit het volgende:

[..]

Ahja, zo discussieer jij dus. Snap best dat HMF zich af en toe vreselijk geïrriteerd voelde, trolletje.
Nou, sorry hoor. Als ik verdomme drie-en-tachtig keer aangeef waarom de komst van Mathijsen los staat van een eventuele komst van een nieuwe spits, het verdomme nog uitgebreid uitleg en erzijn dan nog steeds mensen die het niet snappen dan begin ik wel m'n geduld te verliezen ja. Excuses dat ik je wat aangebrand over kom, zal ongetwijfeld ook met de spanning te maken hebben ^O^ Gelukkig maar dat jij wel je geduld bewaard en niet met trieste opmerkingen als 'trolletje' komt ^O^

Wat die randdebiel van een HMF hier uberhaupt mee van doen heeft ontgaat me eerlijk gezegd nogal?
pi_115239356
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 14:48 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Of niet :P Het is niet alsof jij zo een gedetailleerd inzicht hebt in de financiele afwegingen die MvG maakt.
Ik ben het wel met je eens dat zowel op basis van salaris en op basis van transferbudget-mogelijkheden het geld maar 1x uitgegeven kan worden, maar MvG is niet gestopt met het zoeken naar een spits, en het vrijgekomen budget vanuit Vlaar zal wel ruimte genoeg hebben gecreeerd om het beiden te kunnen realiseren.
Laten we gewoon toekijken hoe MvG deze periode goochelt en daar uiteindelijk weer heel trots op zijn.
Het toevoegen van ervaring was ineens prioriteit 1 geworden, lijkt mij ook reeel, en hij gaat nu weer verder zoeken naar een spits, prima kerel die Van Geel, heeft moeite met stilzitten :D
Zeker, Van Geel is een absolute held _O_
pi_115239369
Het wordt trouwens 3-1 in een bizarre wedstrijd in een kolkende kuip die we in JAAAREN niet meer gezien hebben *O*
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_115239380
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 14:48 schreef inZanity het volgende:

[..]

Nou, sorry hoor. Als ik verdomme drie-en-tachtig keer aangeef waarom de komst van Mathijsen los staat van een eventuele komst van een nieuwe spits, het verdomme nog uitgebreid uitleg en erzijn dan nog steeds mensen die het niet snappen dan begin ik wel m'n geduld te verliezen ja. Excuses dat ik je wat aangebrand over kom, zal ongetwijfeld ook met de spanning te maken hebben ^O^ Gelukkig maar dat jij wel je geduld bewaard en niet met trieste opmerkingen als 'trolletje' komt ^O^

Wat die randdebiel van een HMF hier uberhaupt mee van doen heeft ontgaat me eerlijk gezegd nogal?
Gelukkig maar dat jij wel je geduld bewaard en niet met trieste opmerkingen als ''randdebiel'' komt ^O^
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 14:50:55 #208
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_115239400
quote:
9s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 14:45 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Onze verdediging is een stuk meer ervaren dan onze aanval.
Ik heb nog steeds grote twijfels over Jorisje. Ik heb het nooit een denderende voetballer gevonden.

Maargoed, het lijkt erop dat ie maar het tegendeel moet gaan bewijzen :{
Ah je hebt liever een Pepe, Pique, Puyol, Ramos, Thiago Silva, Therry ofzo? Ik zou nog ff snel Van Geel op bellen als ik jou was. ^O^ Straks haalt die Van Geel nog echt zo'n prutser als Mathijsen aanzetten als we ook gewoon een verdediger van wereldklasse kunnen halen. :N
pi_115239415
Als jullie twee nou eens stoppen met die persoonlijke aanvallen de hele tijd... Ik denk dat de punten wel over en weer gevlogen zijn 8)7

T is wat he, die wedstrijdspanning :P
pi_115239438
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 14:48 schreef inZanity het volgende:

[..]

Je snapt toch zelf wel dat Mathijssen 1 miljoen+ aan salaris zal gaan eisen?
En dat je dat geld beter in een spits kan steken. Wie gaan de goals maken man komend seizoen? Schaken? Janmaat in de spits?
Je hebt de hele voorbereiding met je reet op het strand gezeten ? :)
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 14:52:15 #211
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_115239445
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 14:50 schreef PizzaGeit het volgende:

[..]

Gelukkig maar dat jij wel je geduld bewaard en niet met trieste opmerkingen als ''randdebiel'' komt ^O^
Klopt. Voor mensen als HMF is maar één betiteling. ^O^
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 14:52:54 #212
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_115239464
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 14:51 schreef Nozem. het volgende:

[..]

En dat je dat geld beter in een spits kan steken. Wie gaan de goals maken man komend seizoen? Schaken? Janmaat in de spits?
Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

:') :') :')
pi_115239487
Maar goed, even los van alle geldperikelen...lekker naar de Kuip vanavond. :D :D Ik heb er zin in. :D
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 14:53:38 #214
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_115239490
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 14:51 schreef Nozem. het volgende:

[..]

Salarisbudget is iets anders dan transferbudget.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_115239538
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 14:52 schreef inZanity het volgende:

[..]

Zielepoot
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 14:55:51 #216
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_115239574
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 14:54 schreef PizzaGeit het volgende:

[..]

Zielepoot
Want?

Iemand die mij leverkanker toewenst, is voor mij een randdebiel. Problemen mee?
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 14:55:57 #217
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_115239577
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 14:52 schreef inZanity het volgende:

[..]

Ga lekker ergens anders de recalcitrante schapenneuker uit lopen hangen joh.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 14:56:36 #218
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_115239603
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 14:55 schreef Caland het volgende:

[..]

Ga lekker ergens anders de recalcitrante schapenneuker uit lopen hangen joh.
Als jij dan ergens ander de recalcitrante PVV'stemmer uit gaat hangen. :W
pi_115239607
Feyenoord O+
pi_115239615
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 14:53 schreef Caland het volgende:

[..]

Salarisbudget is iets anders dan transferbudget.
Als je een topclub een huursom betaalt van 1 miljioen kan je vast wel een speler huren met dezelfde potentie als een Guidetti.
Heb je volgend jaar weer een probleem met de spitsen maar misschien zijn Anass en Manu dan ook weer wat verder.
Aan Mathijssen heb je verder ook geen restwaarde dus effectief maakt het geen reet uit op de begroting.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 14:58:10 #221
277865 Sejt
Ondertitel
pi_115239660
Redelijk realistisch beeld:
1,6mln/jaar ruimte in salarisbudget
400k transferbudget

400k gaat grotendeels/helemaal op aan Mathijssen + 700-900k (gelijk aan Vlaar) aan salaris. Veel hoger zal het niet zijn, want salarisplafond.
Blijft de rest over voor huur van een spits / aantrekken van een transfervrije spits.

Voor sommige: denk je nou echt dat Feyenoord al die 1,6mln in salarisbudget moet gaan besteden aan een spits en een 'buitenkansje' (want dat is het) als Mathijssen moet laten schieten?
I love my mispoken words.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 14:58:14 #222
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_115239661
Ik heb gek genoeg niet het idee dat we straks punten gaan verliezen door het gebrek aan een echte doelpuntenmaker in de spits.
Mogelijk dat we te weinig slagkracht hebben tegen de topteams om het verschil te maken, maar qua elftal zijn we er sterker op geworden en ik denk dat we nu die potjes tegen een Ado of VVV wél gewoon pakken.

Dus een plek bij de top 5 moet gewoon wéer haalbaar zijn en dan gewoon weer verder met doorselecteren en de selectie versterken.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 14:59:41 #223
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_115239716
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 14:58 schreef Sejt het volgende:
400k transferbudget

400k gaat grotendeels/helemaal op aan Mathijssen + 700-900k (gelijk aan Vlaar) aan salaris. Veel hoger zal het niet zijn, want salarisplafond.
Blijft de rest over voor huur van een spits / aantrekken van een transfervrije spits.

Voor sommige: denk je nou echt dat Feyenoord al die 1,6mln in salarisbudget moet gaan besteden aan een spits en een 'buitenkansje' (want dat is het) als Mathijssen moet laten schieten?
Dit dus. ^O^
pi_115239740
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 14:58 schreef Lastpost het volgende:
Ik heb gek genoeg niet het idee dat we straks punten gaan verliezen door het gebrek aan een echte doelpuntenmaker in de spits.
Mogelijk dat we te weinig slagkracht hebben tegen de topteams om het verschil te maken, maar qua elftal zijn we er sterker op geworden en ik denk dat we nu die potjes tegen een Ado of VVV wél gewoon pakken.

Dus een plek bij de top 5 moet gewoon wéer haalbaar zijn en dan gewoon weer verder met doorselecteren en de selectie versterken.
Koeman heeft in de voorbereiding zich nadrukkelijk en herhaaldelijk uitgesproken over zijn zorgen aangaande de spitspositie.
Dus waar je je gevoel op baseert is mij een raadsel.
pi_115239742
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 14:58 schreef Sejt het volgende:
400k transferbudget

Dit dus ^O^
Dat sommigen per sé 2 budgetten willen maken, en die niet veranderen waardoor je dus geen Mathijssen kan kopen, is gewoon :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')