STOP IT!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
nouja ik ben niet technisch met fietsen en auto's enzo
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
en je kan het niet eens zelf repareren?
quote:
quote:
iedereen die jij geen toffe gozer vindt is een paul of een davyquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, Tyron. Gewoon nee. Je begint trekjes van Paul te vertonen.
Ik heb op mijn 6e naar de dvd van Bassie en Adriaan en de Plaaggeest gekeken. Heb daar twee weken nachtmerries van gehadquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:03 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Heb die boeken ooit op mn 6e proberen te lezen. Jezus Christus, ik kon een week niet slapen
BASSIE EN ADRIAANquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb op mijn 6e naar de dvd van Bassie en Adriaan en de Plaaggeest gekeken. Heb daar twee weken nachtmerries van gehad
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oi Typisch. Ga je nog naar de Kuip? Of blijf jij thuis?
Ik ga pas laat, net terug uit Spanje dus effe zitten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ga je nog rellen in Rotterdam?
Nee, maar dit is echt gewoon irritant. En Davy valt nog te pruimen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:04 schreef Tyron het volgende:
[..]
iedereen die jij geen toffe gozer vindt is een paul of een davy
Ah oké. Hoe was 't weer?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Ik ga pas laat, net terug uit Spanje dus effe zitten.
UITDAGING ACCEPTED XDquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, maar dit is echt gewoon irritant. En Davy valt nog te pruimen.
Gisteren was er ook eentje (Paul dus)
die 12 reacties aandacht probeerde te trekken
reactie 1
![]()
reactie 2
![]()
![]()
reactie 3
![]()
![]()
![]()
dat ging door tot 10'tjes.
En daarna nog 2 kutplaatjes gepost.
Laat het niet zo ver komen. Je kunt het Tyr.
Ik de Terminator. Vooral dat stuk nadat die ene robot een vrachtwagen met zoutzuur ofzo over zich heen kreeg vond ik echtquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb op mijn 6e naar de dvd van Bassie en Adriaan en de Plaaggeest gekeken. Heb daar twee weken nachtmerries van gehad
Karbonkelquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:07 schreef PizzaGeit het volgende:
Ik vond die spin ( Shelob) uit LOTR eng. Maar welke broer laat nou ook zn broertje op 7-jarige leeftijd LOTR kijken
Daarom doet hij het juist natuurlijk. Stijntje pesten denkt hij terwijl hij ons allemaal irriteertquote:
Het weer was droger dan hier en de dames natter dan hier. Beetje de samenvatting van mijn vakantie.quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het weer was droger dan hier en de dames natter dan hier. Beetje de samenvatting van mijn vakantie.
Jij begint eroverquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:09 schreef Tyron het volgende:
stijntje natuurlijk al een topic klaarmaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |