abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115229407
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 10:40 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:

[..]

Het gaat niet om de agenten die willen vaak wel maar worden niet gesteund door hun leidinggevenden.
En justitie faalt enorm omdat ze niet voldoende hard straffen.
De crimineel heeft niks te vrezen in dit land want de agenten durven je niet op te pakken vanwege de angst dat ze een discriminatieklacht krijgen en al wordt je opgepakt dan is de kans zeer groot dat er een wereldvreemde rechter je met een foei niet meer doen hoor laat wegkomen ook al liggen er bergen bewijs en is het de twintigste keer dat je een incident veroorzaakt...
:')
pi_115229421
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 10:43 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Ik zou als agent ook moedeloos worden als mensen die je oppakt enkele uren laten weer op straat staan en de volgende keer zou ik ook denken laat maar.
Onzin. Dat is gewoon je werk.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_115229422
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 10:41 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Of het nou een Surinamer/Antilliaan/Turk/Jood/Marokkaan/Nederlander is, doet dat wat op tegen de ernst van de daad?
Digo
pi_115229440
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 10:43 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nu is het een klap in je knieholte, de volgende keer is het een knuppel in je nek.
Nee, want ik zal niet snel meer blijven staan als de GC mij sommeert te vertrekken. Zoveel heb ik wel geleerd bij die aanvaring.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_115229445
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 10:43 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Ik zou als agent ook moedeloos worden als mensen die je oppakt enkele uren laten weer op straat staan en de volgende keer zou ik ook denken laat maar.
Dan moet je geen politieagent worden als je d'r moedeloos van wordt. Simpel.
pi_115229456
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 10:44 schreef Ziba het volgende:

[..]

Dan moet je geen politieagent worden als je d'r moedeloos van wordt. Simpel.
Ik ben dan ook geen agent, gelukkig niet :D
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 10:45:50 #157
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_115229481
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 10:44 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Nee, want ik zal niet snel meer blijven staan als de GC mij sommeert te vertrekken. Zoveel heb ik wel geleerd bij die aanvaring.
Precies, en dat is precies zoals het hoort. Ik zal niet ontkennen dat er een risico is dat een onschuldige een klap krijgt, maar meestal ben je ergens waar je op dat moment niet hoort te zijn.

Ze klappen ze echt niet als je een beetje dronken op straat loopt in je eentje hoor. Die verhalen zijn ook weer overtrokken.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 10:46:55 #158
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_115229508
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 10:43 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Onzin. Dat is gewoon je werk.
Dat is niet helemaal zo. Het is wel je werk, maar ik kan me wel voorstellen dat het frusterend is op termijn dat jij steeds veel moeite doet om bijvoorbeeld fietsendieven te arresteren en dat als jij er dan eenmaal eentje te pakken hebt, hij zo weer op straat staat.
Dan kun je ook zeggen dat een boer die graan kweekt en de hele oogst mislukt, maar het maakt financieel niets uit, want hij is verzekerd, het om het even moet zijn. Dat is niet zo, want zo'n boer is boer geworden om graan te kweken, iets nuttigs te doen. Voor die agent geldt dat ook.
The End Times are wild
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 10:48:16 #159
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_115229551
Liever één keer in mijn leven een onterechte tik van een politieagent dan ieder jaar een keer afgetuigd door een groep vandalen. Als die tik dan nodig is om de algehele orde te handhaven.
The End Times are wild
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 10:48:24 #160
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_115229556
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 10:46 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat is niet helemaal zo. Het is wel je werk, maar ik kan me wel voorstellen dat het frusterend is op termijn dat jij steeds veel moeite doet om bijvoorbeeld fietsendieven te arresteren en dat als jij er dan eenmaal eentje te pakken hebt, hij zo weer op straat staat.
Dan kun je ook zeggen dat een boer die graan kweekt en de hele oogst mislukt, maar het maakt financieel niets uit, want hij is verzekerd, het om het even moet zijn. Dat is niet zo, want zo'n boer is boer geworden om graan te kweken, iets nuttigs te doen. Voor die agent geldt dat ook.
En vergeet het psychologische aspect niet, Achmed lacht de agent op straat de volgende keer gewoon keihard uit in zijn gezicht "je kan me toch nietz maken kankerkaas".

Weg overwicht.
Get woke, go broke!
pi_115229568
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 10:46 schreef LXIV het volgende:

[..]

Rare vergelijking. Ik neem aan dat je weet wat de consequenties kunnen zijn van je werk, dat heb je dan maar te accepteren als politieagent. Of je moet er simpelweg niet voor kiezen, vind ik. Maar ga niet falen met mensen oppakken omdat ze zo weer op straat staan. Belachelijk.
pi_115229581
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 10:48 schreef HeatWave het volgende:

[..]

En vergeet het psychologische aspect niet, Achmed lacht de agent op straat de volgende keer gewoon keihard uit in zijn gezicht "je kan me toch nietz maken kankerkaas".

Weg overwicht.
Dat is natuurlijk een belangrijk onderdeel van het probleem
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 10:49:19 #163
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_115229590
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 10:48 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Weg overwicht.
Precies, dat is het probleem. En als die agent dan een keer een tik uitdeelt dan staan er gelijk een paar advocaten klaar om Achmed ter zijde te staan.
The End Times are wild
pi_115229594
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 10:44 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Probleem is echter dat er teveel ruimte overblijft voor menselijke fouten. Misschien dat de uitgedeelde klappen negen van de tien keer terecht zijn, maar je hoeft maar een keer in elkaar geknuppeld te worden door een misverstand.
pi_115229616
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 10:43 schreef Ziba het volgende:

[..]

In het land der linksen is eenoog koning.
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 10:50:11 #166
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_115229619
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 10:48 schreef Ziba het volgende:

[..]

Rare vergelijking. Ik neem aan dat je weet wat de consequenties kunnen zijn van je werk, dat heb je dan maar te accepteren als politieagent. Of je moet er simpelweg niet voor kiezen, vind ik. Maar ga niet falen met mensen oppakken omdat ze zo weer op straat staan. Belachelijk.
Zo robotachtig en rationeel denken maar weinig mensen. Bijna iedereen wil wel nut van zijn werk zien. Voor een agent is dat als die fietsendief (even) geen fietsen meer kan stelen.
The End Times are wild
pi_115229623
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 10:48 schreef LXIV het volgende:
Liever één keer in mijn leven een onterechte tik van een politieagent dan ieder jaar een keer afgetuigd door een groep vandalen. Als die tik dan nodig is om de algehele orde te handhaven.
Het een sluit het ander niet uit. Het is natuurlijk alsof tuig plots verdwijnt als de politie harder optreedt. In de VS is men ook niet vies van wat politiegeweld hier en daar, maar het is daar echt niet veiliger dan hier.
pi_115229639
Dat heb je met allochtonen. :N

Ik vraag me altijd af of die meiden dan ook terug vechten. :D Ik zou toch wel eens een harde trap in de noten proberen uit te delen als die maffe allochtonen mij met 1 vinger aan durven te raken. Maar dat zal wel makkelijker lijken dan het is.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 10:51:40 #169
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_115229661
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 10:50 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het een sluit het ander niet uit. Het is natuurlijk alsof tuig plots verdwijnt als de politie harder optreedt. In de VS is men ook niet vies van wat politiegeweld hier en daar, maar het is daar echt niet veiliger dan hier.
Ik wil helemaal niet voor politiegeweld pleiten. Ik pleit ervoor dat de staat de dienst uitmaakt op straat. En als dit niet te bereiken is zonder gebruik van enig geweld, dan moet er maar enig geweld gebruikt worden. Dat een groep Marokkanen effectief een no-go area instelt is een blamage voor de rechtsstaat.
The End Times are wild
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 10:53:03 #170
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_115229704
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 10:51 schreef -supergirl- het volgende:
Dat heb je met allochtonen. :N

Ik vraag me altijd af of die meiden dan ook terug vechten. :D Ik zou toch wel eens een harde trap in de noten proberen uit te delen als die maffe allochtonen mij met 1 vinger aan durven te raken. Maar dat zal wel makkelijker lijken dan het is.
Nee, nee, dat zie jij verkeerd.

JIJ bent fout, jij verleidt die arme jongens, daar kunnen ze niet mee omgaan, dat kan je ze niet aanrekenen.

Sorry meisje, geen rokjes meer, niet meer overal heen waar je wil. Gewoon aanpassen :Y.
Get woke, go broke!
pi_115229742
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 10:50 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

hangt ervan af waar je bent. Ik denk dat 95% van Amerika over het algemeen net zo veilig of zelfs veiliger is als in Nederland.
pi_115229748
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 10:53 schreef HeatWave het volgende:

[..]

JIJ bent fout, jij verleidt die arme jongens, daar kunnen ze niet mee omgaan, dat kan je ze niet aanrekenen.

Sorry meisje, geen rokjes meer, niet meer overal heen waar je wil. Gewoon aanpassen :Y.
Jij blijft dit soort dingen ook maar herhalen en zodra iemand inhoudelijk tegen je ingaat, reageer je d'r niet op. Raar is dat.
pi_115229758
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 10:54 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

hangt ervan af waar je bent. Ik denk dat 95% van Amerika over het algemeen net zo veilig of zelfs veiliger is als in Nederland.
Ik heb mij nog nooit onveilig gevoeld in Nederland. Ook niet in die Amsterdamse kutbuurten.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 10:55:16 #174
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_115229776
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 10:54 schreef Ziba het volgende:

[..]

Jij blijft dit soort dingen ook maar herhalen en zodra iemand inhoudelijk tegen je ingaat, reageer je d'r niet op. Raar is dat.
Ik volg dit soort discussies al sinds 1999 hier op FOK!, heb alle goedpraat-excuses nou wel gelezen :').
Get woke, go broke!
pi_115229777
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 10:53 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, dat is precies waar het aan ligt, daarom zoeken die mafkezen uitgaansgelegenheden op :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')