Hoi.quote:
Gaat het? Ik wil je wel helpen met jeuken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:04 schreef Jojoortje het volgende:
Kan niet slapen van de jeuk. Ik word mentaal gek.
Je mag alles met me doen zolang die jeuk maar weggaat.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoi.
[..]
Gaat het? Ik wil je wel helpen met jeuken.
Echt alles?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je mag alles met me doen zolang die jeuk maar weggaat.
Hoe laat zal ik je helpen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je mag alles met me doen zolang die jeuk maar weggaat.
Goed fout.quote:
Vespa.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Eerst zeker een brommer jatten daar hé. Kut buitenlander
Slechte moslim ben je... neuken voor het huwlijk, jatten. En dan weer schijnheilig aan de ramadan doen héquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Ben bezigquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:11 schreef Smoofie het volgende:
De eisen zijn blond, blauwe ogen en donkere wenkbrauwen of donker haar en de rest. Mooie kont , liefst C cup en minimaal 16. Ty.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Slechte moslim ben je... neuken voor het huwlijk, jatten. En dan weer schijnheilig aan de ramadan doen hé.
Fix.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Waarom ben je laatste tijd zo droog.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meh, ik hoef hem niet nog een keer te zien. Maar toch bedankt.
Ik ben altijd al hilarisch geweest joh. Het valt je gewoon nu pas op.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom ben je laatste tijd zo droog.
Hij drinkt veel. Er moet balans zijnquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom ben je laatste tijd zo droog.
En Jojoortje dan? Die is ineens ook hilarisch.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben altijd al hilarisch geweest joh. Het valt je gewoon nu pas op.
Die heeft gewoon alle remmen los gegooid nu ze geen mod meer is.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En Jojoortje dan? Die is ineens ook hilarisch.
Robert M.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:29 schreef GGMM het volgende:
Wat is jouw voornaam eigenlijk, Pizzageitje?
Dat weet je al, als je goed hebt opgelet in deze chat en de Ajax SC afgelopen jaar.quote:
Als dat het geval was had ik het niet gevraagd natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat weet je al, als je goed hebt opgelet in deze chat en de Ajax SC afgelopen jaar.
Eend is wel lekker ja.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:32 schreef PizzaGeit het volgende:
LIJERS OP FIFA KNEUSJES QUITTEN IN DE EERSTE 5 MINUTEN EEND EEN EIND OP
Ik heet eigenlijk Octavianus. Of was het Archimedesquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als dat het geval was had ik het niet gevraagd natuurlijk.
Mijn naam is Jan-Peter René.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als dat het geval was had ik het niet gevraagd natuurlijk.
Zijn moeder heeft tenminste klanten kan je niet van die kale crack hoer van jou moeder zeggen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
frank heet iequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:29 schreef GGMM het volgende:
Wat is jouw voornaam eigenlijk, Pizzageitje?
Wat een uitdagingquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:36 schreef GGMM het volgende:
Het wordt tijd dat zowel Stijn, Pizzageit, Davy en 3M1N3M tegelijk in dit topic komen, kijken wie de stoerste opmerkingen maakt.
Wel grappig dat je Davy (23 jaar) tussen hun zet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:36 schreef GGMM het volgende:
Het wordt tijd dat zowel Stijn, Pizzageit, Davy en 3M1N3M tegelijk in dit topic komen, kijken wie de stoerste opmerkingen maakt.
Davy is normaal, je vergeet Paul en Eminem kan echt beter een ban krijg van dit topic.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:36 schreef GGMM het volgende:
Morgen alleen uitloop training toch?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:36 schreef PizzaGeit het volgende:
Wat denken jullie dat Fey - kiev morgen wordt?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:36 schreef GGMM het volgende:
23?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wel grappig dat je Davy (23 jaar) tussen hun zet.
Ja, iemand gooide hem op slot.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:36 schreef PizzaGeit het volgende:
René ik had net een epische discussie in KLB
ik wou precies hetzelfde zeggenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wel grappig dat je Davy (23 jaar) tussen hun zet.
Hoe oud was jij ook alweer? 15 jaar?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:37 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
23?
Dacht serieus dat ie 11 was ...
Hoe is het daar in Duitsland?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:37 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Eminem is wel een v/d grootste stakkers die ik hier heb zien rondtypen.
jaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus jij denkt ook dat die EMINEM-dude wint?
0-3.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:36 schreef PizzaGeit het volgende:
Wat denken jullie dat Fey - kiev morgen wordt?
Ik was ooit 6quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoe oud was jij ook alweer? 15 jaar?
11? Dat is het nummer van hoevaak ik jouw moeder heb genomen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:37 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
23?
Dacht serieus dat ie 11 was ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
11? Dat is het nummer van hoevaak ik jouw moeder heb genomen.Hoevaak je dr over hebt gedroomd en je bed heb onder gecummed jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom wil je dat wetenquote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weten je ouders dat je 15jarige mensen op internet naar hun geslachtsdeel vraagt?
Ooh. Dat 2e verklaart héél veelquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
16 jaar maar ik gedraag me beter. Tenzij ik gedronken heb.
Wat buiten het forum gebeurt is mijn pakkie-an niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:38 schreef Smoofie het volgende:
Nee GGMM serieus, als die eminem nog een paar keer zomaar random opmerking gaat maken mbt mijn moeder rij ik naar dalfsen en geef ikhem echt koek
Doe 17+ dan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vind ik geil om te weten. Mag dat?
Ik vind het verontrustend..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vind ik geil om te weten. Mag dat?
Als je om mij geeft, ban je hem.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat buiten het forum gebeurt is mijn pakkie-an niet.
Nee man, drink niet vaak. Mijn ouders zijn panisch wat betreft alcohol, dus uitgaan mag ook nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij altijd dronken want nuchter Feyenoord fan zijn
Jointje erbij kan op zijn tijdquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:41 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nee man, drink niet vaak. Mijn ouders zijn panisch wat betreft alcohol, dus uitgaan mag ook niet![]()
Alleen bij vrienden drink ik, maar nog nooit echt dronken geweest
Awhhquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:41 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nee man, drink niet vaak. Mijn ouders zijn panisch wat betreft alcohol, dus uitgaan mag ook niet![]()
Doe het namens FOK!, dan kunnen we nog een keer mooi rellen met wat admins hier.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:38 schreef Smoofie het volgende:
Nee GGMM serieus, als die eminem nog een paar keer zomaar random opmerking gaat maken mbt mijn moeder rij ik naar dalfsen en geef ikhem echt koek
Goedzo Frank.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:41 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Als je echt 15 bent, is dat vrij normaal lijkt mijquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:41 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Kwajongen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:42 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb een slechte leefstijl voor een 16 jarige.
5872 (gemiddeld 67 per dag)quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:42 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben wel echt 15 ja. Paar maanden pas zelfs. En nouja, vrij normaal. Meeste mensen die ik ken zijn al vaak dronken geweest hoor. Maar ga dan ook naar de 5e, al die gasten zijn 16 of 17quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als je echt 15 bent, is dat vrij normaal lijkt mij
Deugniet ben ik ook. Ook pas sinds Oud&Nieuw ga ik uit en drink ik etc. Dus PizzaGeit let op over 1 jaartje jonge dan ga je los.quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:42 schreef RensAjacied het volgende:
Ja was bij mij ook het geval(vroege leering), die gasten waar ik mee om ging zaten op 16 elk weekend te smoken enz. 75% is nu wel gewoon normaal, anderen zijn doorgeslagen, een paar zelfs opgenomen met coke verslaving en jeugddetentiequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:43 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik ben wel echt 15 ja. Paar maanden pas zelfs. En nouja, vrij normaal. Meeste mensen die ik ken zijn al vaak dronken geweest hoor. Maar ga dan ook naar de 5e, al die gasten zijn 16 of 17
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Deugniet ben ik ook. Ook pas sinds Oud&Nieuw ga ik uit en drink ik etc. Dus PizzaGeit let op over 1 jaartje jonge dan ga je los.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja was bij mij ook het geval(vroege leering), die gasten waar ik mee om ging zaten op 16 elk weekend te smoken enz. 75% is nu wel gewoon normaal, andere zijn doorgeslagen, een paar zelfs opgenomen met coke verslaving en jeugddetentie
Niks mis mee man.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:45 schreef Smoofie het volgende:
Maarja, wiet is ookWiet is voor hippies en paupers.
Weet niet manquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:45 schreef Smoofie het volgende:
Maarja, wiet is ookWiet is voor hippies en paupers.
Jawelquote:
Alleen ervaring met Wiet, Hasj en Speed. Dat laatste vond ik echt troep. Heb 2 vriendengroepen, 1 groep daarvan gebruikt van alles en ook XTC, Coke en shit. Ben ook wel vaak bij als zij spacen op XTC, zit ik gewoon lekker bij te chillen met me jonko. Niks mis mee man. Ben niet van de Hard Drugs. Een of andere manier "durf" ik een XTC pil nog niet aan. Ook vanwege me ADHD. Zal binnenkort een halve eens proberen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jawel. Nauwelijks effect (op mij dan) en die geur
.
Doe dan coke of mdma.
Hmm, als cadeau voor je goede prestatie heb ik een joymii account voor jequote:
ADHD?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Alleen ervaring met Wiet, Hasj en Speed. Dat laatste vond ik echt troep. Heb 2 vriendengroepen, 1 groep daarvan gebruikt van alles en ook XTC, Coke en shit. Ben ook wel vaak bij als zij spacen op XTC, zit ik gewoon lekker bij te chillen met me jonko. Niks mis mee man. Ben niet van de Hard Drugs. Een of andere manier "durf" ik een XTC pil nog niet aan. Ook vanwege me ADHD. Zal binnenkort een halve eens proberen.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hmm, als cadeau voor je goede prestatie heb ik een joymii account voor je
Als die dan niet niet gebanned is
Is het erg als ik niet weet wat joymii is ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
wat de fuck is joymiiquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja man... tegenwoordig heb je trouwens al snel ADHD hoor. Maar heb inderdaad Ritalin voor naar school. Slik het alleen bijna nooitquote:
Ja.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:50 schreef TwenteFC het volgende:
maar serieus mrstylo, heb je al die tijd niet geneukt/gefapt?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:50 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Is het erg als ik niet weet wat joymii is ?
Google, eerste hit.quote:
Achja, t is net welke classificering je eraan geeft. Ben je geslaagd trouwens?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja man... tegenwoordig heb je trouwens al snel ADHD hoor. Maar heb inderdaad Ritalin voor naar school. Slik het alleen bijna nooit. Alleen als ik me echt lang achter elkaar moet concentreren, maar ja met me eindexamens dit jaar slikte ik ze ook niet
Jep MAVO diploma binnen. Volgend jaar naar HAVO 4.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:51 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Achja, t is net welke classificering je eraan geeft. Ben je geslaagd trouwens?
Ja moet toegeven dat het best moeilijk is, maar daarom kijk ik veel OS enzo.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:51 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Respect, een week zou ik nog volhouden misschien.. maar daarna wordt het echt tijd.
Ja 14 jarige meisjes in strakke pakjes.. though shit.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja moet toegeven dat het best moeilijk is, maar daarom kijk ik veel OS enzo.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jep MAVO diploma binnen. Volgend jaar naar HAVO 4.
Zat eerst op HAVO/VWO, in het tweede op HAVO en met de herfst er al afgetrapt en naar VMBO gestuurd
Waarom hou je zon onthoudingquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:52 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ja 14 jarige meisjes in strakke pakjes.. though shit.
Hoor daar ook thuis.. instelling is alleen niet altijd even goed geweest bij mij. En me gedrag sprak ze ook niet echt aan.quote:
Ja, heel traag.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:52 schreef mrstylo het volgende:
Maar Davy duurt download van PSV - Ajax bij jou ook lang?
Gaat goedkomen johquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoor daar ook thuis.. instelling is alleen niet altijd even goed geweest bij mij. En me gedrag sprak ze ook niet echt aan.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]![]()
![]()
Je moet eens mijn reacties bij OS turnen lezen.
Je hebt het nooit gedaan.quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:54 schreef Smoofie het volgende:
Davy post eens een absurd lekker wijf voor stylo
quote:
Mooi.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik doe volgend jaar wel mee met de ramadan
Ruilenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:59 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Noorwegen![]()
Smoof wij gaan samen naar Noorwegen, mag jij die ene krijg ik deze oké?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 04:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dit is jou leeftijd, 15 is meer voor mij
Waar dan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 04:03 schreef TwenteFC het volgende:
Davy stop eens met heruploaden naar imgur.com om je source te beschermen.
Daarom zeg ik dat ik een andere Noorse chick voor je had uitgezocht dat was deze dusquote:
Wanneer gaan we dan? Zsm plz.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 04:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Daarom zeg ik dat ik een andere Noorse chick voor je had uitgezocht dat was deze dus. Wilde eerst deze voor mezelf, maar aan ruilen mag gedaan worden vind ik.
Links doet meer en recht is meer voor langere relatie.quote:
Aardigquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 04:08 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Links mag je houden hoor, sharen is caren.
Goede keuze man. Ik neem aan dat 1 voor mij is?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 04:09 schreef mrstylo het volgende:
Waar zijn mijn complimenten Davy?
Ik zei beide.
Jij mag daar niet eens aan denken. harram!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 04:09 schreef mrstylo het volgende:
Waar zijn mijn complimenten Davy?
Ik zei beide.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 04:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zweden word veel te veel overrated. Noorwegen daar moet je zijn.
Dat is zo BS.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 04:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jij mag daar niet eens aan denken. harram!
Leuk zomerwerk?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 04:10 schreef Monopoly het volgende:
Zondag op maandag niet geslapen
Opeens had ik werk. Gewerkt van 10 tot 17.00
Thuis gekomen, op tijd naar bed gegaan (20.00)
Om 02.00 wakker worden en niet meer kunnen slapen
Op tijd naar bed gaanquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 04:10 schreef Monopoly het volgende:
Zondag op maandag niet geslapen
Opeens had ik werk. Gewerkt van 10 tot 17.00
Thuis gekomen, op tijd naar bed gegaan (20.00)
Om 02.00 wakker worden en niet meer kunnen slapen
Treinen schoonmaken?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 04:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mwoah, het betaald wel lekker en ik vind het niet zo erg om te doen.
Oh oké geinig.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 04:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]_!
Bij een specerijenbedrijf, beetje mixen, en verpakken van allemaal kruiden.
Las het al op gezichtboek.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 04:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]_!
Bij een specerijenbedrijf, beetje mixen, en verpakken van allemaal kruiden.
Ik zeg doen.quote:
Zij is Italiaans.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 04:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat is best een eind fietsen.
[ afbeelding ]
Ja ladyboys pakken in Thailandquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 04:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Noorwegen, Oekraïne, delen van Rusland, Thailand, Brazilië.
Kies maar![]()
Wil je aids?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 04:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Noorwegen, Oekraïne, delen van Rusland, Thailand, Brazilië.
Kies maar![]()
Ik noem alleen seksvakanties op meer niet... als ik zelf mocht kiezen zat ik nu al in Noorwegenquote:
Is dat een Ladyboy?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 04:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja ladyboys pakken in Thailand
[ afbeelding ]
Ik vind het best, spaar dan wat geld. LR gaat ook mee dna.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 04:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik noem alleen seksvakanties op meer niet... als ik zelf mocht kiezen zat ik nu al in Noorwegen
Alleen als LR weer zijn snor laat staanquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 04:18 schreef Smoofie het volgende:
MAg wel van je ouders, 2 20'ers die meegaan als je guardian toggggg
Ga je mij nu vernaaien?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 04:18 schreef RensAjacied het volgende:
Sommige gaan ook voor de 12 jarige
Trusten smoofie poofie.quote:
Dat is echt niet waar. Ik doe nu gewoon wat ik tijdens andere vakantie dagen doe. Laat slapen en laat wakker worden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 04:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die Stylo is wel slim he. Meeste tijd dat de zon schijnt in bed liggen
Valt mee.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 04:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zit er een beetje te zoeken hier in de buurt, meest geniale dingen kom je tegen.
Dat valt wel beetje op inddquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 04:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom post jij alleen als ik post?
Vraag ik mij serieus nu een tijdje af. Heletijd stil maar als ik iets zeg moet hij erop reagerenquote:
laat je pc / laptop aanstaan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 05:14 schreef mrstylo het volgende:
Ik wil slapen, maar wil mijn Download niet stoppen.
Ja dat kan wel, maar ventilatie maakt veel geluid.quote:
quote:39,0 kB/s - 90,6 MB van 694 MB, 4 uur resterend
39,0 kB/s - 289 MB van 642 MB, 2 uur resterend
Ja dat wel.quote:
De mijne kan volgens mij niet open.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 05:20 schreef Monopoly het volgende:
Mijn ventilatie maakte laatst ook een herrie, heb toen mijn pc maar even uit elkaar gehaald, overal zat stof
Trusten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 05:20 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ga maar eens proberen te slapen en dan voor 12:00 op te staan
3 uurtjes, ambtenaren tijden hoorquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 07:49 schreef Happel het volgende:
Ik dacht, laat eens vroeger beginnen met werken. Zie ik dat het buiten regent. Fuck it. Dan maar gewoon om 9.00 binnenwandelen. Drie uurtjes werken en het plezier kan weer beginnen.
Lekker kort dagjequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 07:49 schreef Happel het volgende:
Ik dacht, laat eens vroeger beginnen met werken. Zie ik dat het buiten regent. Fuck it. Dan maar gewoon om 9.00 binnenwandelen. Drie uurtjes werken en het plezier kan weer beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |