Hoi.quote:
Gaat het? Ik wil je wel helpen met jeuken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:04 schreef Jojoortje het volgende:
Kan niet slapen van de jeuk. Ik word mentaal gek.
Je mag alles met me doen zolang die jeuk maar weggaat.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoi.
[..]
Gaat het? Ik wil je wel helpen met jeuken.
Echt alles?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je mag alles met me doen zolang die jeuk maar weggaat.
Hoe laat zal ik je helpen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je mag alles met me doen zolang die jeuk maar weggaat.
Goed fout.quote:
Vespa.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Eerst zeker een brommer jatten daar hé. Kut buitenlander
Slechte moslim ben je... neuken voor het huwlijk, jatten. En dan weer schijnheilig aan de ramadan doen héquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Ben bezigquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:11 schreef Smoofie het volgende:
De eisen zijn blond, blauwe ogen en donkere wenkbrauwen of donker haar en de rest. Mooie kont , liefst C cup en minimaal 16. Ty.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Slechte moslim ben je... neuken voor het huwlijk, jatten. En dan weer schijnheilig aan de ramadan doen hé.
Fix.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Waarom ben je laatste tijd zo droog.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meh, ik hoef hem niet nog een keer te zien. Maar toch bedankt.
Ik ben altijd al hilarisch geweest joh. Het valt je gewoon nu pas op.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom ben je laatste tijd zo droog.
Hij drinkt veel. Er moet balans zijnquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom ben je laatste tijd zo droog.
En Jojoortje dan? Die is ineens ook hilarisch.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben altijd al hilarisch geweest joh. Het valt je gewoon nu pas op.
Die heeft gewoon alle remmen los gegooid nu ze geen mod meer is.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En Jojoortje dan? Die is ineens ook hilarisch.
Robert M.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:29 schreef GGMM het volgende:
Wat is jouw voornaam eigenlijk, Pizzageitje?
Dat weet je al, als je goed hebt opgelet in deze chat en de Ajax SC afgelopen jaar.quote:
Als dat het geval was had ik het niet gevraagd natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat weet je al, als je goed hebt opgelet in deze chat en de Ajax SC afgelopen jaar.
Eend is wel lekker ja.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:32 schreef PizzaGeit het volgende:
LIJERS OP FIFA KNEUSJES QUITTEN IN DE EERSTE 5 MINUTEN EEND EEN EIND OP
Ik heet eigenlijk Octavianus. Of was het Archimedesquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als dat het geval was had ik het niet gevraagd natuurlijk.
Mijn naam is Jan-Peter René.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als dat het geval was had ik het niet gevraagd natuurlijk.
Zijn moeder heeft tenminste klanten kan je niet van die kale crack hoer van jou moeder zeggen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
frank heet iequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:29 schreef GGMM het volgende:
Wat is jouw voornaam eigenlijk, Pizzageitje?
Wat een uitdagingquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:36 schreef GGMM het volgende:
Het wordt tijd dat zowel Stijn, Pizzageit, Davy en 3M1N3M tegelijk in dit topic komen, kijken wie de stoerste opmerkingen maakt.
Wel grappig dat je Davy (23 jaar) tussen hun zet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:36 schreef GGMM het volgende:
Het wordt tijd dat zowel Stijn, Pizzageit, Davy en 3M1N3M tegelijk in dit topic komen, kijken wie de stoerste opmerkingen maakt.
Davy is normaal, je vergeet Paul en Eminem kan echt beter een ban krijg van dit topic.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:36 schreef GGMM het volgende:
Morgen alleen uitloop training toch?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:36 schreef PizzaGeit het volgende:
Wat denken jullie dat Fey - kiev morgen wordt?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:36 schreef GGMM het volgende:
23?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wel grappig dat je Davy (23 jaar) tussen hun zet.
Ja, iemand gooide hem op slot.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:36 schreef PizzaGeit het volgende:
René ik had net een epische discussie in KLB
ik wou precies hetzelfde zeggenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wel grappig dat je Davy (23 jaar) tussen hun zet.
Hoe oud was jij ook alweer? 15 jaar?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:37 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
23?
Dacht serieus dat ie 11 was ...
Hoe is het daar in Duitsland?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:37 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Eminem is wel een v/d grootste stakkers die ik hier heb zien rondtypen.
jaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus jij denkt ook dat die EMINEM-dude wint?
0-3.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:36 schreef PizzaGeit het volgende:
Wat denken jullie dat Fey - kiev morgen wordt?
Ik was ooit 6quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoe oud was jij ook alweer? 15 jaar?
11? Dat is het nummer van hoevaak ik jouw moeder heb genomen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:37 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
23?
Dacht serieus dat ie 11 was ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
11? Dat is het nummer van hoevaak ik jouw moeder heb genomen.Hoevaak je dr over hebt gedroomd en je bed heb onder gecummed jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |