Hoi.quote:
Gaat het? Ik wil je wel helpen met jeuken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:04 schreef Jojoortje het volgende:
Kan niet slapen van de jeuk. Ik word mentaal gek.
Je mag alles met me doen zolang die jeuk maar weggaat.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoi.
[..]
Gaat het? Ik wil je wel helpen met jeuken.
Echt alles?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je mag alles met me doen zolang die jeuk maar weggaat.
Hoe laat zal ik je helpen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je mag alles met me doen zolang die jeuk maar weggaat.
Goed fout.quote:
Vespa.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Eerst zeker een brommer jatten daar hé. Kut buitenlander
Slechte moslim ben je... neuken voor het huwlijk, jatten. En dan weer schijnheilig aan de ramadan doen héquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Ben bezigquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:11 schreef Smoofie het volgende:
De eisen zijn blond, blauwe ogen en donkere wenkbrauwen of donker haar en de rest. Mooie kont , liefst C cup en minimaal 16. Ty.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Slechte moslim ben je... neuken voor het huwlijk, jatten. En dan weer schijnheilig aan de ramadan doen hé.
Fix.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Waarom ben je laatste tijd zo droog.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meh, ik hoef hem niet nog een keer te zien. Maar toch bedankt.
Ik ben altijd al hilarisch geweest joh. Het valt je gewoon nu pas op.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom ben je laatste tijd zo droog.
Hij drinkt veel. Er moet balans zijnquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom ben je laatste tijd zo droog.
En Jojoortje dan? Die is ineens ook hilarisch.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben altijd al hilarisch geweest joh. Het valt je gewoon nu pas op.
Die heeft gewoon alle remmen los gegooid nu ze geen mod meer is.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En Jojoortje dan? Die is ineens ook hilarisch.
Robert M.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:29 schreef GGMM het volgende:
Wat is jouw voornaam eigenlijk, Pizzageitje?
Dat weet je al, als je goed hebt opgelet in deze chat en de Ajax SC afgelopen jaar.quote:
Als dat het geval was had ik het niet gevraagd natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat weet je al, als je goed hebt opgelet in deze chat en de Ajax SC afgelopen jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |