SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Voor de actuele, individuele, statistieken van deze SC kan je kijken op http://www.fokkingstats.com
Topicreeks: DEF SC
Bijzondere toevoeging met het speciale geloofsmotto van de kerk v/d vrije geloofsbelijdenis en rijkdom van de profeet:
Ode aan de venusheuvel
O Venus.
Mooie heuvel.Blood Sugar Sex Magik
jij bent ook echt een goornek he?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:12 schreef Sloggi het volgende:
Met die TT had ik eigenlijk tubgirl verwacht.
Nog steeds beter, strakke pakjes zijn ook goed.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:19 schreef Thaboel het volgende:
Top TT!
enne mk het is best koud in london dus de vrouwen hadden zich ook ingepakt helaas
Straks zie je ze ook nog liever met een hoofddoekquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:20 schreef m.k het volgende:
[..]
Nog steeds beter, strakke pakjes zijn ook goed.
Wil je nou gaan ontkennen dat strakke sportbroeken slecht zijn?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:21 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Straks zie je ze ook nog liever met een hoofddoek
Nee. Maar honderd keer minder dan zon kleine strakke bikini.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:23 schreef m.k het volgende:
[..]
Wil je nou gaan ontkennen dat strakke sportbroeken slecht zijn?
Ben je weer dronken?!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:25 schreef Thaboel het volgende:
Kijk alweer uit naar de winterspelen
[ afbeelding ]
Amy Williams, UK slee team ofzo.
Hoezo?quote:
Nee, 11 augustusquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:26 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Hoezo?
@ Wijnand... Dat moet een grap zijn.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:25 schreef Thaboel het volgende:
Kijk alweer uit naar de winterspelen
[ afbeelding ]
Amy Williams, UK slee team ofzo.
Topgear Seizoen 17 episode 1vanaf 38minuten ofzoquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:28 schreef Royyy het volgende:
[..]
plork. Op die foto tenminste, ken 'r verder niet.
Voor een biertje hequote:
Yes! Dinsdag volgende weekquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:04 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Sam heeft je chick nou al gereageerd?
hij zal het toch niet op haar Wall hebben gevraagd op Facebook
Basketbal schoenenquote:
Als je elke jongen die haar aankijkt wegjaagt dan weet ze genoeg. Alpha.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:44 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Yes! Dinsdag volgende week
Ik weet alleen nog niet of zij denkt dat het nou een date of gewoon leuk iets doen is..
Hahaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:46 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Als je elke jongen die haar aankijkt wegjaagt dan weet ze genoeg. Alpha.
Duidelijk maken dan, NU!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:44 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Yes! Dinsdag volgende week
Ik weet alleen nog niet of zij denkt dat het nou een date of gewoon leuk iets doen is..
Gast, de kans is dan aanwezig dat ze een FOK!ker is hoorquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:48 schreef samthegreat5 het volgende:
Oeps, ze heeft een filmpje op m'n wall geplaatst en ze gebruikt de emo.gifsmiley.. xD
Waar halen die niet fokkers die smiley toch vandaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze hangt stiemem in r&p rond jonguhquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:48 schreef samthegreat5 het volgende:
Oeps, ze heeft een filmpje op m'n wall geplaatst en ze gebruikt de emo.gifsmiley.. xD
TRUquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:50 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ze hangt stiemem in r&p rond jonguh
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:49 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Gast, de kans is dan aanwezig dat ze een FOK!ker is hoorDie ene chick? Waarbij het helemaal mis ging toen ik 'r uitvroeg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, dat was geen fokker en zekersteweten geen tweaker en die gebruikte ook de emo.gif. Deze is ook geen fokker noch tweaker
.
Waarvan je een screenshot van een chat had geplaatstquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:51 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Die ene chick? Waarbij het helemaal mis ging toen ik 'r uitvroeg?Nee, dat was geen fokker en zekersteweten geen tweaker en die gebruikte ook de emo.gif. Deze is ook geen fokker noch tweaker
.
Goed genoeg hoop ikquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:52 schreef Thaboel het volgende:
Sam vraagje: Hoe goed gaan lepels en bananen samen?
Dan liegt zequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:52 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Waarvan je een screenshot van een chat had geplaatst
Maar hoe kun je zeker weten dat ze geen fokker is? Impossibru!
Goed antwoordquote:
Lekkere chick. Goed bezig.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:48 schreef samthegreat5 het volgende:
Ja had haar een link naar je post geschiedenis gestuurd, sorry nog hequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:54 schreef samthegreat5 het volgende:
Maar vraag blijft: waar hebben ze die verdomdenou toch vandaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 18 oktober 2012 01:34 schreef MaryMouse het volgende:Grow UP! en leer van de mensen die wél wat meegemaakt hebben
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:56 schreef BredeBradda het volgende:
Wat heb ik godverdomme toch al zin in morgenWarm douchen en niet zeikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:56 schreef BredeBradda het volgende:
Wat heb ik godverdomme toch al zin in morgenSquatten met je donderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:55 schreef m.k het volgende:
[..]
Ja had haar een link naar je post geschiedenis gestuurd, sorry nog he
Ik liegquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:57 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Je hebt haar gevraagd of ze op FOK! zit??
Je studeert helemaal geen biologie?quote:
Sterker nog: ik ben helemaal geen man!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:58 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Je studeert helemaal geen biologie?
Zie je edit nu pas. Gast, je gaat toch niet serieus aan meiden vragen of ze op FOK! zittenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:57 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik lieg
Bij die vorige wel gedaan, maar bij deze durf ik 't niet aan. Gaat ze zeker vragen ''wie ben jij daar dan!?!?!?''. En dan ben ik fucked
. Maar nee, ik heb zo'n gevoel dat ze geen fokker is.
Ja ik vroeg van: ''ken je FOK! ?''quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:01 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Zie je edit nu pas. Gast, je gaat toch niet serieus aan meiden vragen of ze op FOK! zittenThe fuck man
En toen hoorde je dat ze bij een uit de hand gelopen R&P meet geweest was?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:02 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja ik vroeg van: ''ken je FOK! ?''
Gelukkig nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:03 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
En toen hoorde je dat ze bij een uit de hand gelopen R&P meet geweest was?
QFTquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:03 schreef Royyy het volgende:
Oh Sam, nog een tip trouwens. Uitgebreide wetenschappelijke beschrijvingen van allerlei biologische fenomenen doen het altijd heel erg goed op een eerste date.
Thanks man! Jij bent nu mijn beste vriend!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:03 schreef Royyy het volgende:
Oh Sam, nog een tip trouwens. Uitgebreide wetenschappelijke beschrijvingen van allerlei biologische fenomenen doen het altijd heel erg goed op een eerste date.
Al gedaan vandaagquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:57 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Squatten met je donder
Militaire mars liedjes ookquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:03 schreef Royyy het volgende:
Hey, ze studeert ook biologiequote:
Als je de grenadiersmars volmondig kan zingen ligt ze zo op je bed!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:05 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hey, ze studeert ook biologie.
En al die andere leuke kanten van me mag ze later ontdekken, als ze niet meer van me af kan
Als ze niet meer van je af kan? Oei, hier gaat er een heel erg teleurgesteld zijnquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:05 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
En al die andere leuke kanten van me mag ze later ontdekken, als ze niet meer van me af kan
Correct.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:06 schreef Thaboel het volgende:
Wat is die Mart Smeets toch een knuppel
Jup, snap niet dat ze geen geschiktere mensen hebben kunnen vinden. mathijs van nieuwkerk ofzoquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:06 schreef Thaboel het volgende:
Wat is die Mart Smeets toch een knuppel
Dat Wimlex zegt: Ja ik weet dat u het geen sport vindquote:
kidding right?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:08 schreef m.k het volgende:
[..]
Jup, snap niet dat ze geen geschiktere mensen hebben kunnen vinden. mathijs van nieuwkerk ofzo
Je bent nu in de war met het marechaussee-lied.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:06 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Als je de grenadiersmars volmondig kan zingen ligt ze zo op je bed!
Want?quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:08 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Je bent nu in de war met het marechaussee-lied.
Doe.. Effe.. Normaal.. In een kerk ga je toch ook niet vloeken? Zondaar.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:06 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Als je de grenadiersmars volmondig kan zingen ligt ze zo op je bed!
Wat nouquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:09 schreef Esses het volgende:
[..]
Doe.. Effe.. Normaal.. In een kerk ga je toch ook niet vloeken? Zondaar.
Bind hem vast aan het bed meesteres!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:09 schreef Esses het volgende:
[..]
Doe.. Effe.. Normaal.. In een kerk ga je toch ook niet vloeken? Zondaar.
Esses is toch een vrouw,quote:
Leuke kanten? Je achterkant als je door de voordeur weer weg gaat?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:05 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hij heeft VWO gedaan hoor...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:11 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
hoogheid is dan ook onzijdig
Met betrekking tot zijn Ninja Editquote:
Daarom, cluster 4 doet het goed bij de chicks.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:11 schreef BredeBradda het volgende:
Naja Sam, zing gewoon het commando lied, weet ze gelijk dat je rambo bent
mathijs van nieuwkerkquote:
Welke edit?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:12 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Met betrekking tot zijn Ninja Edit![]()
Dat doet ie al wel beter dan in het begin. meestal zijn het de gasten die het tempo verpesten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:12 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
mathijs van nieuwkerkAls die gast eerst even op een normaal tempo gaat leren praten zou het misschien nog te volgen zijn.
Hij noemde je meneerquote:
Nou sorry hoor met je plorkerige ski'er. Ben al weg.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:14 schreef Thaboel het volgende:
ESSES JE NEST WEER IN JIJ! Was net gezellig hier
Edit: laat godverdomme maarquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:11 schreef Esses het volgende:
[..]
Leuke kanten? Je achterkant als je door de voordeur weer weg gaat?
Mijn piemel doet het goed bij de chicks.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:12 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Daarom, cluster 4 doet het goed bij de chicks.
Jeweetzellufquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:12 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Daarom, cluster 4 doet het goed bij de chicks.
Scherp, scherp!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:15 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Mijn piemel doet het goed bij de chicks.
Ze doet aan sleeënquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:14 schreef Esses het volgende:
[..]
Nou sorry hoor met je plorkerige ski'er. Ben al weg.
Commando doet 't beter jonge, zeg gewoon oehh ik ben koudbloedige scherpschutter. Goeie precisie enzo, zeg dat ze er voordelen uit kan halenquote:
Jaja... Altijd iemand anders he.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:16 schreef hoogvlieger het volgende:
Zo komt ineens een wietlucht mn kamer binnen zetten
Pas op voor de MIVDquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:16 schreef hoogvlieger het volgende:
Zo komt ineens een wietlucht mn kamer binnen zetten
Pff, maakt niet uit hoelaat, de kpl TD is altijd scherp.quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:11 schreef Esses het volgende:
[..]
Leuke kanten? Je achterkant als je door de voordeur weer weg gaat?
quote:
Dacht dat ik lelijk was, maar hiertegenover been ik miss universequote:
Ik zal 't onthoudenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:18 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Pff, maakt niet uit hoelaat, de kpl TD is altijd scherp.
Dat is dus Essesquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:21 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Dacht dat ik lelijk was, maar hiertegenover been ik miss universe
* -Amber- zoekt een gloeiend heet ijzer om haar ogen mee uit te steken.
Nog leuke dingen meegemaakt?quote:
Nooitquote:
Helaas. Ja.quote:
Doeiquote:
Moet je niet met pensioen?quote:
Ik zie er ouder uit dan ik daadwerkelijk ben.quote:
Dan moet je niet zo dronken wordenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:25 schreef -Amber- het volgende:
Ik word zo moe van mensen die alcohol niet verdragen. Gisteren lieten ze me tot drie keer toe vallen toen ze me naar mijn auto droegen,
hehehehquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:25 schreef -Amber- het volgende:
Ik word zo moe van mensen die alcohol niet verdragen. Gisteren lieten ze me tot drie keer toe vallen toen ze me naar mijn auto droegen,
je zit te trollen hequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:25 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik zie er ouder uit dan ik daadwerkelijk ben.
Wie? Esses? Dat zou ze nooit doen.quote:
Later gaterquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:28 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Ik ga ook tukken goede vrienden
Ga dan fappen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:31 schreef BredeBradda het volgende:
En toen was het in 1x stil, ik kan niet meer slapen na die exercises
Aanstellerquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:32 schreef BredeBradda het volgende:
M'n linker bicep doet te veel pijn bro
Rechts fappenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:32 schreef BredeBradda het volgende:
Plak een vibrator op je stoel en ga er op zitten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:32 schreef BredeBradda het volgende:
Gebruik je verbeeldingquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:32 schreef BredeBradda het volgende:
Is niet chillquote:
Sex met lelijker vrouwen is ook niet chill. Maar soms nodig.quote:
In sommige gevallen vaakquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:34 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Sex met lelijker vrouwen is ook niet chill. Maar soms nodig.
quote:
Moet eerst weer een vriendin scorenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:34 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Kan je niet zonder internet?
Onzin.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:35 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
[..]
Moet eerst weer een vriendin scoren
Ik ben nog maagd hoorquote:
Hoezoquote:
Je typ de "quote:
Nou in de komende jaren zie ik nog niet echt tijd tevoorschijn komenquote:
Iedereen vind het chill, dus ;t zal wel goed zijnquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:38 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Je typ de "" Alleen maar door de sociale druk van het ontmaagden. Je weet niet wat je mist dus kan je er ook niet over zeuren.
Mensen vind slakken ook lekker. Ik heb ze nog nooit gehad dus ga niet zeggen: Oooooh ik moet echt slakken eten EN SCHNELL.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:38 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Iedereen vind het chill, dus ;t zal wel goed zijn
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:38 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Nou in de komende jaren zie ik nog niet echt tijd tevoorschijn komen![]()
Of eentje van het ROCvA hosselen zekerNickelsonn swagg gurl
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:39 schreef -Amber- het volgende:
Lak je (vinger) nagels van je linkerhand. Stop linkerhand tussen wcbril en wc klep aan ga op wc klep zitten. Wacvht tot linkerhand inslaapt. Pak nu penis vast met linkerhand, terwijl de linkeronder arm zich achter linker bovenbeen bevind. Onder deze conditie is het net of een vreemde voor je flapt.
We hebben weer een mooie voor in de OPquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:39 schreef -Amber- het volgende:
Lak je (vinger) nagels van je linkerhand. Stop linkerhand tussen wcbril en wc klep aan ga op wc klep zitten. Wacvht tot linkerhand inslaapt. Pak nu penis vast met linkerhand, terwijl de linkeronder arm zich achter linker bovenbeen bevind. Onder deze conditie is het net of een vreemde voor je flapt.
Wat een fantasiequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:39 schreef -Amber- het volgende:
Juist... Je daalt zowaar nog verder in mijn achting.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:38 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Nou in de komende jaren zie ik nog niet echt tijd tevoorschijn komen![]()
Of eentje van het ROCvA hosselen zekerNickelsonn swagg gurl
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:39 schreef -Amber- het volgende:
Hij stijgt in die van mijquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:41 schreef Esses het volgende:
[..]
Juist... Je daalt zowaar nog verder in mijn achting.
Mijn status is te hoogquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:41 schreef Esses het volgende:
[..]
Juist... Je daalt zowaar nog verder in mijn achting.
In jouw geval snap ik dat volledig.quote:
Hoi Schild, toen ik jou avatar zag moest ik even aan dat meisje denken die haar moeder vroeg, "Mama, komt Barbie met Ken?" Waarop haar moeder antwoorde, "Nee enkel met G.I. Joe, met Ken doet ze enkel maar alsof".quote:
Whahahaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:49 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Hoi Schild, toen ik jou avatar zag moest ik even aan dat meisje denken die haar moeder vroeg, "Mama, komt Barbie met Ken?" Waarop haar moeder antwoorde, "Nee enkel met G.I. Joe, met Ken doet ze enkel maar alsof".
Ectoquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:48 schreef BredeBradda het volgende:
Ook wel weer dom dat je minimaal 65KG moet wegen bij DEFIk ben zelf een ecto van 55
En hopen dat ik nog groei, ben nu zo'n kleintje van 172cmquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:50 schreef m.k het volgende:
[..]
Ectohomofielen termen
![]()
gewoon wat meer eten als je een paar jaar ouder bent komen die kilos ook wel
Ja gewoon wachten tot je over de 40 bent, dan komen de extra pondjes vanzelf.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:50 schreef m.k het volgende:
[..]
Ectohomofielen termen
![]()
gewoon wat meer eten als je een paar jaar ouder bent komen die kilos ook wel
Mag je dan wel op de kermis, in alle atrakties?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:51 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
En hopen dat ik nog groei, ben nu zo'n kleintje van 172cm
Daar zorgen Rave en zijn kornuiten wel voorquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:18 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
En jij wilt die donkerblauwe baret?
Wat moet hij bukken om er een te krijgen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:18 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
En jij wilt die donkerblauwe baret?
Vast nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:20 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Wat moet hij bukken om er een te krijgen?
Of gewoon Aliyah maken en daar SFquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:27 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Dat zeg je toch enkel omdat je ook marinier wilt worden.![]()
Ken een Marinier (BBE'er) die dat gedaan heeft.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:39 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Of gewoon Aliyah maken en daar SF.
Nice. Ik zie mezelf best nog een keer Aliyah maken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:41 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ken een Marinier (BBE'er) die dat gedaan heeft.
Bemn je er ooit al eens geweest?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:45 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nice. Ik zie mezelf best nog een keer Aliyah maken.
Voor Israelquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:46 schreef Thaboel het volgende:
En dan vechten voor het heilige land? Of gewoon omdat mensen willen skieten?
Ben er zelf ook eens geweest, ebst wel indrukwekkend.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:47 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, meerdere keren. 5 of 6 keer denk ik, of meer.
Ja, inderdaad. Veel familie woont daar ook.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:51 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ben er zelf ook eens geweest, ebst wel indrukwekkend.
Snurk ze.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:55 schreef m.k het volgende:
Inb4 discussie over Israël. Tevens snurken
Bedoelde die aliyaquote:
okiedo. ik ga tukken. latah xxxquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:03 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Omdat Sam een jood is, en joden een sterke band hebben met het heilige land.
K, bij welke SOF eenheid zou jij dan willen werken (als het al mogeloijk is)?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:10 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Yes, ich bin noch da! *meldet sich zum dienst*
Weet ik niet precies. Ik weet nog dat ik toen in Israel met mijn neef, die bij een of andere speciale infanterie-eenheid heeft gediend, allerlei patches ben langsgegaan in een winkelvitrine. Ik vond dat toen echt geweldig.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:12 schreef -Amber- het volgende:
[..]
K, bij welke SOF eenheid zou jij dan willen werken (als het al mogeloijk is)?
Noem je wel een eenheid ook. Hebben toen we daar waren met ze geoefend en waren goede peren.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:15 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Weet ik niet precies. Ik weet nog dat ik toen in Israel met mijn neef, die bij een of andere speciale infanterie-eenheid heeft gediend, allerlei patches ben langsgegaan in een winkelvitrine. Ik vond dat toen echt geweldig.
Maar wellicht Sayeret Matkal of een andere recce eenheid.
Maarja, tot die tijd moet ik eerst nog maar eens zien hoe het er bij de NATRES aantoe gaat en wellicht na mijn studie nog bij de Nederlandse beroeps.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:15 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Weet ik niet precies. Ik weet nog dat ik toen in Israel met mijn neef, die bij een of andere speciale infanterie-eenheid heeft gediend, allerlei patches ben langsgegaan in een winkelvitrine. Ik vond dat toen echt geweldig.
Maar wellicht Sayeret Matkal of een andere recce eenheid.
Vind ik fijn om te horenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:17 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Hebben toen we daar waren met ze geoefend en waren goede peren.
Nee, wel van het defensieforum.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:18 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Jij bent otch ook lid op het KCT forum?
Nee, summer break enzo. Ik kloot de afgelopen weken maar wat aan. Beetje werken voor die gamestudio waar ik bij werk en verder niet echt veelquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:20 schreef 026Remco het volgende:
Hoeven jullie morgen niet te werken ofzo, behalve amber dan, want die zit zo'n beetje in dezelfde tijdzone als ik
Om 12 uur pas.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:20 schreef 026Remco het volgende:
Hoeven jullie morgen niet te werken ofzo, behalve amber dan, want die zit zo'n beetje in dezelfde tijdzone als ik
Hoi Remco.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:20 schreef 026Remco het volgende:
Hoeft van mij niet, ik heb het tot nu toe aardig naar mijn zinquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:23 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Hebben ze nog steeds niet de stop uit dat pokke eiland getrokken en het aflaten zinken?
Ja zal wel. Hoe veel heb je al in Campo Alegre uitgegeven?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:30 schreef 026Remco het volgende:
[..]
Hoeft van mij niet, ik heb het tot nu toe aardig naar mijn zinGa me hier de komende 4 maanden goed vermaken. In mijn vakantie wil ik nog naar Miami
Hahaha nog niks, ben ik eerlijk gezegd ook niet van plan, loopt genoeg rond hierquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:33 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja zal wel. Hoe veel heb je al in Campo Alegre uitgegeven?![]()
Ja waarom melk kopen als je een koe hebt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:34 schreef 026Remco het volgende:
[..]
Hahaha nog niks, ben ik eerlijk gezegd ook niet van plan, loopt genoeg rond hier
Inderdaadquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:38 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja waarom melk kopen als je een koe hebt.
Slaap zequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:40 schreef Royyy het volgende:
Ik ga er ook maar eens vandoor, fijne avond nog Amber en Remco
Slaap ze Royyyquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:40 schreef Royyy het volgende:
Ik ga er ook maar eens vandoor, fijne avond nog Amber en Remco
Waarschijnlijk blijft het bij Miami, dat is namelijk al aardig duur en zoveel centjes geeft de baas mij nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:44 schreef -Amber- het volgende:
Als je op vakantie gaat, blijft het dan bij Maimi, FL. of wil je ook het werkelijke Amerika zien?
True, een week is niet veelquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:50 schreef 026Remco het volgende:
[..]
Waarschijnlijk blijft het bij Miami, dat is namelijk al aardig duur en zoveel centjes geeft de baas mij nietDaarnaast heb ik maar een week en dat lijkt me nooit genoeg om het werkelijke Amerika te zien
Hangt er vanaf van waar naar waar. Was vorige maand in Reno, en had een (retour) vlucht via VTS, voor $600.00. Maar dan spreek je ook over van Oost kust naar West kust.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:58 schreef 026Remco het volgende:
[..]
Wat kost een binnenlandse vlucht eigenlijk?
Bijvoorbeeld een Miami - New York of een Miami - Las Vegas?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 04:00 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Hangt er vanaf van waar naar waar. Was vorige maand in Reno, en had een (retour) vlucht via VTS, voor $600.00. Maar dan spreek je ook over van Oost kust naar West kust.
Springbreak?quote:
Neen, maar wel een leuk feestje hier, en had je gratis onderkomen, etc. kunnen verzorgen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 04:22 schreef 026Remco het volgende:
[..]
Springbreak?
Tegen die tijd zit ik al lang en breed weer thuis in Nederland
Ik ga mijn bed maar eens opzoeken
In zo'n geval gewoon keihard zijn, jongen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:30 schreef m.k het volgende:
ligt er een of andere kat bij de voordeur die bij ons naar binnen wil. nog nooit gezien, en op zijn bandje staat niks boeiends
Koken en opeten?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:56 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
In zo'n geval gewoon keihard zijn, jongen.
Matzes zijn fucking smerigquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:58 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Hou jij het nou maar bij Matzes
een blik met eten neerzetten met de deksel er nog op?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:56 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
In zo'n geval gewoon keihard zijn, jongen.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:01 schreef m.k het volgende:
[..]
een blik met eten neerzetten met de deksel er nog op?
Oh, dan ben je echt een sadist zeggggquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:01 schreef m.k het volgende:
[..]
een blik met eten neerzetten met de deksel er nog op?
mijn 3 katten bij de deur opstellen en dan de deur open doen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:01 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oh, dan ben je echt een sadist zegggg
Ja en dan kijken hoe het gevecht zich unfold. Misschien is het wel een ninja-kat, gestuurd om je huis te infiltreren en dan hoekt ie ze allemaal in elkaar jonge!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:03 schreef m.k het volgende:
[..]
mijn 3 katten bij de deur opstellen en dan de deur open doen?
een van mijn katten heeft maar een oog, katten met maar een oog zijn onverslaanbaarquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:04 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja en dan kijken hoe het gevecht zich unfold. Misschien is het wel een ninja-kat, gestuurd om je huis te infiltreren en dan hoekt ie ze allemaal in elkaar jonge!
Damn, cyclops kat!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:05 schreef m.k het volgende:
[..]
een van mijn katten heeft maar een oog, katten met maar een oog zijn onverslaanbaar
Doet het, doe het!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:07 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Moet ik de hond weer op jullie afsturen?
Utrecht hequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:18 schreef AchJa het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-uit-15de-eeuw.dhtml
Wtf... eoa middeleeuwse belasting? Mijn tweede lol moment na die tattoo chick...
Ik vind 't wel mooi.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:18 schreef AchJa het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-uit-15de-eeuw.dhtml
Wtf... eoa middeleeuwse belasting? Mijn tweede lol moment na die tattoo chick...
lol..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:25 schreef hoogvlieger het volgende:
De tering, mn broertje 1e dag in Bulgarije gelijk zn iphone gestolen
Hij heeft er toch wel eoa tracker opstaan, kan hij hem mooi blijven volgen op de kaart...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:25 schreef hoogvlieger het volgende:
De tering, mn broertje 1e dag in Bulgarije gelijk zn iphone gestolen
Wel te hopen voor hem ja.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hij heeft er toch wel eoa tracker opstaan, kan hij hem mooi blijven volgen op de kaart...
Misschien vindt hij hem terug bij de plaatselijke AH in de zak van zo'n trekzak bedelaar...
die geur komt er nu ook wel uitquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:48 schreef Esses het volgende:
M.k, met betrekking tot die kat... even een gleuf in het deksel maken zodat de geur er wel uit komt (Y)
kattenvoer ruikt best wel sterk enzoquote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:11 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Rijmen zei ik!
Jij stomme pik.
13:13quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:13 schreef samthegreat5 het volgende:
Nou, dan zie ik al wel weer hoe laat het is!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |