Ik wil je wel zien hoor, als je maar wat aardiger bent irlquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:25 schreef twi het volgende:
Wat een kansloze afzeggingen ineens. Willen jullie mij niet meer zien ofzo? Godverdomme.
Tijn kent mij allangquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tijn zou nu roepen: Bewijs het dan..
Ik slaak alleen maar een zucht van opluchting
quote:
Gedaan.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:25 schreef Lokasenna het volgende:
![]()
Deze vanwege mijn schijnheiligheid en valse schattige uitstraling.
Hmm, care to elaborate?quote:Voor twee leuke knullen is er plek bij Royco in bed, en deze zijn niet verplicht een pyjama of boxer te dragen
Vrijdag. Heel misschien dat ik naar de meet kom, maar dat beslis ik zaterdag wel.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wanneer ben je weer in Nederland?
Twi is een enorme lul irlquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wil je wel zien hoor, als je maar wat aardiger bent irl
Lekkerquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:24 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dan worden het wel van die cupcakes.
Mag ik mee naar jou op visite komen?quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gedaan.
Maar wat zijn nu jullie plannen?
Jij kwam toch uit de buurt?quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:27 schreef Casie het volgende:
[..]
Vrijdag. Heel misschien dat ik naar de meet kom, maar dat beslis ik zaterdag wel.
Ik en aardigquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wil je wel zien hoor, als je maar wat aardiger bent irl
Gewoon komenquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:27 schreef Casie het volgende:
[..]
Vrijdag. Heel misschien dat ik naar de meet kom, maar dat beslis ik zaterdag wel.
Klopt.quote:
Ze woont hier om de hoek.quote:
Ja hoor. Heb hem net geantwoord.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mag ik mee naar jou op visite komen?
Newb is waarschijnlijk bij mij van vrijdag tot dinsdag
quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb nog ooit eens aan Tijns buik gevoeld
Echt? Dan ken ik haar waarschijnlijk dus gewoon alquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:28 schreef twi het volgende:
[..]
Het begint met een D en ligt 500 meter ten oosten van je.
Oh ik dacht dat je vlakbij woondequote:Op maandag 6 augustus 2012 23:29 schreef Casie het volgende:
[..]
Woon in Leiden. Dus niet ver weg maar ook niet echt dichtbij.
Kinky hoor.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:28 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb nog ooit eens aan Tijns buik gevoeld
Kun je je mij teleurstelling voorstellen toen ze in januari zei dat ze dat kleine eindje niet wilde overbruggen?quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Echt? Dan ken ik haar waarschijnlijk dus gewoon al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |