Ik wil je wel zien hoor, als je maar wat aardiger bent irlquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:25 schreef twi het volgende:
Wat een kansloze afzeggingen ineens. Willen jullie mij niet meer zien ofzo? Godverdomme.
Tijn kent mij allangquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tijn zou nu roepen: Bewijs het dan..
Ik slaak alleen maar een zucht van opluchting
quote:
Gedaan.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:25 schreef Lokasenna het volgende:
![]()
Deze vanwege mijn schijnheiligheid en valse schattige uitstraling.
Hmm, care to elaborate?quote:Voor twee leuke knullen is er plek bij Royco in bed, en deze zijn niet verplicht een pyjama of boxer te dragen
Vrijdag. Heel misschien dat ik naar de meet kom, maar dat beslis ik zaterdag wel.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wanneer ben je weer in Nederland?
Twi is een enorme lul irlquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wil je wel zien hoor, als je maar wat aardiger bent irl
Lekkerquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:24 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dan worden het wel van die cupcakes.
Mag ik mee naar jou op visite komen?quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gedaan.
Maar wat zijn nu jullie plannen?
Jij kwam toch uit de buurt?quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:27 schreef Casie het volgende:
[..]
Vrijdag. Heel misschien dat ik naar de meet kom, maar dat beslis ik zaterdag wel.
Ik en aardigquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wil je wel zien hoor, als je maar wat aardiger bent irl
Gewoon komenquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:27 schreef Casie het volgende:
[..]
Vrijdag. Heel misschien dat ik naar de meet kom, maar dat beslis ik zaterdag wel.
Klopt.quote:
Ze woont hier om de hoek.quote:
Ja hoor. Heb hem net geantwoord.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mag ik mee naar jou op visite komen?
Newb is waarschijnlijk bij mij van vrijdag tot dinsdag
quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb nog ooit eens aan Tijns buik gevoeld
Echt? Dan ken ik haar waarschijnlijk dus gewoon alquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:28 schreef twi het volgende:
[..]
Het begint met een D en ligt 500 meter ten oosten van je.
Oh ik dacht dat je vlakbij woondequote:Op maandag 6 augustus 2012 23:29 schreef Casie het volgende:
[..]
Woon in Leiden. Dus niet ver weg maar ook niet echt dichtbij.
Kinky hoor.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:28 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb nog ooit eens aan Tijns buik gevoeld
Kun je je mij teleurstelling voorstellen toen ze in januari zei dat ze dat kleine eindje niet wilde overbruggen?quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Echt? Dan ken ik haar waarschijnlijk dus gewoon al
Durfde je dat?quote:
Ben er twee keer geweest. Hij was niet echt engquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Durfde je dat?![]()
Ik heb 'm ooit eens thuis gebracht na een meet
Ik heb hem laatst nog gemeet. Zo eng is ie toch niet? :Squote:Op maandag 6 augustus 2012 23:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Durfde je dat?![]()
Ik heb 'm ooit eens thuis gebracht na een meet
Niet echt. Burn.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ben er twee keer geweest. Hij was niet echt eng
Hijs alleen eh, een beetje andersquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ben er twee keer geweest. Hij was niet echt eng
Daar heb je gelijk inquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat was bedoeld als stijlfiguur om aan te geven dat het een rustige en vriendelijke man is.
Geen idee waarover je het hebt, maar zoals altijd zal ik wel een goede reden hebben gehad.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:30 schreef twi het volgende:
[..]
Kun je je mij teleurstelling voorstellen toen ze in januari zei dat ze dat kleine eindje niet wilde overbruggen?
>Vrouwenquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:33 schreef Casie het volgende:
[..]
Geen idee waarover je het hebt, maar zoals altijd zal ik wel een goede reden hebben gehad.
Toen was er ook een meet.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:33 schreef Casie het volgende:
[..]
Geen idee waarover je het hebt, maar zoals altijd zal ik wel een goede reden hebben gehad.
Je was bij je ouderlijk huis, maar kwam niet naar Boven-Leeuwen toen we daar een zolderautistenbijeenkomst hadden. Past dat nog op een scrabblebord?quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:33 schreef Casie het volgende:
Ah ok, maar dan ken ik je dus al wel waarschijnlijkquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:31 schreef Casie het volgende:
[..]
Mijn ouderlijk huis is vlakbij, denk dat je het daarom denkt
Stom spelquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:34 schreef twi het volgende:
[..]
Je was bij je ouderlijk huis, maar kwam niet naar Boven-Leeuwen toen we daar een zolderautistenbijeenkomst hadden. Past dat nog op een scrabblebord?
Reageer je frustraties over vrouwen maar af hoor O*quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
>Vrouwen
>Goede reden
Je mag er 1 kiezen.
Volgensmij heb je niet zoveel letters in 1 keer, dan zou je het in delen moeten doenquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:34 schreef twi het volgende:
[..]
Je was bij je ouderlijk huis, maar kwam niet naar Boven-Leeuwen toen we daar een zolderautistenbijeenkomst hadden. Past dat nog op een scrabblebord?
En dan nog afvragen waarom ie single is..quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:36 schreef Casie het volgende:
[..]
Reageer je frustraties over vrouwen maar af hoor O*
Stomme vrouwen! Vinden mij niet leuk!quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:36 schreef Casie het volgende:
[..]
Reageer je frustraties over vrouwen maar af hoor O*
Toen vond ik jullie nog eng, nu nog maar een beetje. En vervoer.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:34 schreef twi het volgende:
[..]
Ik mag als enige altijd zoveel letters hebben. Anders kan ik nooit winnen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Volgensmij heb je niet zoveel letters in 1 keer, dan zou je het in delen moeten doen
Nee hoor, snap het prima.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En dan nog afvragen waarom ie single is..
Goed, welke wil jij dan?quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:37 schreef muhahaha het volgende:
@kaneel
Loka's smiley wel aanpassen en de mijne niet.
Ik ga mijn bedje opzoeken, trusten allemaal
Lekker, ik hoor dat je de vriendin van c_a aan het hosselen bent geweest gisteren?quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:38 schreef ook_gek het volgende:
wat gaan er veel mensen vroeg naar bed?
Twi bitch hoe gaat het?
quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:37 schreef Techno het volgende:
Hmm, zijn er ook muziekliefhebbers in dit topic?
Loka snapt het.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, er zijn nu eenmaal niet veel hyperintelligente fotomodellen met nerdhobby's
Zo klein is druten ook weer niet.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ah ok, maar dan ken ik je dus al wel waarschijnlijk
Op wat voor genres doel je dan?quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:37 schreef Techno het volgende:
Hmm, zijn er ook muziekliefhebbers in dit topic?
Nee, Casie is 32.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je bent van mijn leeftijd toch?
Dan ken ik je vast wel
En wat is jouw leeftijd?quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je bent van mijn leeftijd toch?
Dan ken ik je vast wel
je kunt altijd met iemand meerijden.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:37 schreef Casie het volgende:
[..]
Toen vond ik jullie nog eng, nu nog maar een beetje. En vervoer.
Als ik wist dat het zo dichtbij was had ik die twee minuten wel even heen en weer gereden in mijn micromobielquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:41 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
je kunt altijd met iemand meerijden.
Nu heb ik zelfs een auto in Leiden, dus vervoer is nu niet het probleem.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:41 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
je kunt altijd met iemand meerijden.
Rijke studente is rijk.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:43 schreef Casie het volgende:
[..]
Nu heb ik zelfs een auto in Leiden, dus vervoer is nu niet het probleem.
Achteraf pratenquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:42 schreef twi het volgende:
[..]
Als ik wist dat het zo dichtbij was had ik die twee minuten wel even heen en weer gereden in mijn micromobiel
quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:38 schreef twi het volgende:
[..]
Lekker, ik hoor dat je de vriendin van c_a aan het hosselen bent geweest gisteren?
Twi weet alles hequote:Op maandag 6 augustus 2012 23:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]hoe weet jij dat dan
Trouwens, zij belde mij diep in de nacht op haha.
Voor zover ik weet blijven CM en ik slapen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:44 schreef Royco1 het volgende:
wie blijven er trouwens allemaal slapen?
ja dat blijkt, ik schrik daar vanquote:
Oh, dan ken ik je waarschijnlijk toch niet.quote:
inderdaad jaquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voor zover ik weet blijven CM en ik slapen.
Nee, toevallig nietquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh, dan ken ik je waarschijnlijk toch niet.
Je bent niet toevallig een paar maanden terug op een verjaardag geweest in mijn cafe?
quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:48 schreef ook_gek het volgende:
pff ik zit te knutselen met mac osx maar dat is nog wel heel erg wennen![]()
Snap er nog niet veel van, maar wat is dat magic pad extreem lekker om mee te werken!
Heerlijk schrollen met internetten, inzoomen, kantelen heeerlijk.
* ook_gek is verliefd.
quote:
Dan zit je dus niet in de vriendengroep van mijn nichtjes, en verder ken ik geen 20 jarige uit druten.quote:
Was het wel leuk of dat niet??quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:50 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zag zaterdag nog de eerste jongen waar ik ooit verliefd op ben geweest op een feestje
Wel raar.
Niks. Maar ik val altijd op blondines.quote:
En zag je nog wat in hem?quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:50 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zag zaterdag nog de eerste jongen waar ik ooit verliefd op ben geweest op een feestje
Wel raar.
* ook_gek snapt alleen nog niet zoveel van mac osquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |