Die gebruik ik helemaal niet vaakquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Toe maar, toe maar.Dat verdient wel een pint.
[..]Ja, die gebruik je vaak. Daarom moest ik daaraan denken.
[..]
Waarom?
Deal!quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:18 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Met een mooie formule erop.
Dat ligt meer aan mijn pens, babbelziekte en lafheid.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Zie hier waarom je nog single bent.
Alsjeblieft:quote:
Er was geen MMO spelende tomboy.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:20 schreef Lokasenna het volgende:
Oh, ik sta nu gelijk aan twee trouwende mensen. Apart, dat is een van de enige smileys die ik nog nooit gebruikt heb
12 uur, zeg ik ben geen supermanquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:21 schreef Casie het volgende:
[..]
Schotland, je moet niet te laat komen hè.
Oeh, nu durf ik niet meer naar de meet, misschien gaat hij me wel ontvoeren.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee nee, kaneel wil met jou trouwen :d
Jippiequote:Op maandag 6 augustus 2012 23:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat ligt meer aan mijn pens, babbelziekte en lafheid.
[..]
Alsjeblieft:
[..]
Er was geen MMO spelende tomboy.
Ik ben heul geen tomboyquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er was geen MMO spelende tomboy.
Ach, ik heb geen idee wat ik kan verwachtenquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oeh, nu durf ik niet meer naar de meet, misschien gaat hij me wel ontvoeren.
Maar waarschijnlijk ga ik sowieso al niet
Ssst.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee nee, kaneel wil met jou trouwen :d
Wlles.quote:
Ik dacht dat jullie soberzo al niet meer kwamen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oeh, nu durf ik niet meer naar de meet, misschien gaat hij me wel ontvoeren.
Maar waarschijnlijk ga ik sowieso al niet
Dat is nog enger..quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben heul geen tomboy
Ik ben onzijdig
Nou, welke wil je dan?quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben heul geen tomboy
Ik ben onzijdig
Mensen die geen Superman zijn.quote:
Ik wil helemaal geen superman zijnquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou, welke wil je dan?
[..]
Mensen die geen Superman zijn.
Mwah. Mijn ervaring is dat vrouwen kunnen afknappen op de meest achterlijke details, waar kerels wel een hoop noten op hun zang hebben maar het in de meeste gevallen al gauw prima vinden. Niks mis met wensen of eisen, wel iets mis met niet langs een imperfectie heen kunnen kijken.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:12 schreef Casie het volgende:
[..]
En als de man het niet waar kan maken zijn wij veeleisende bitches. Ik zie een gelijkenis.
Nee, ontslagen collega dit datquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:25 schreef twi het volgende:
Wat een kansloze afzeggingen ineens. Willen jullie mij niet meer zien ofzo? Godverdomme.
Tijn zou nu roepen: Bewijs het dan..quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alleen qua gedrag en hobby's, niet lichamelijk hoor
Het ligt dus aan jouquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:25 schreef twi het volgende:
Wat een kansloze afzeggingen ineens. Willen jullie mij niet meer zien ofzo? Godverdomme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |