Nou weet ik het ook niet meerquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:01 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Normaal gesproken stijl ik me naar als ik uit ga, maar misschine heb je wel gelijk. Ik weet het niet meer.
En hoe ga jij je haar doen?quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou weet ik het ook niet meer
Nou weet je hoe je haar moet zitten zaterdag
Ik ookquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:02 schreef twi het volgende:
Ik ben nu ook wel benieuwd naar C_M met krullen!
Alleen silkiewilkie heeft nog hartje. Verder heeft Joysa kapitalen en ik heb een uitroeptekentje. That's it.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:02 schreef twi het volgende:
En godverdomme waar zijn mijn en Murdera's hartjes gebleven?
Heb ik 10 topics geleden ofzo weggehaald. Anders was mijn hartje voor Silk niet meer speciaal.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:02 schreef twi het volgende:
Kaneel..quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:02 schreef twi het volgende:
Nee.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:04 schreef Lokasenna het volgende:
Nog mensen hier die Guild Wars 2 gaan spelen?
Zojuist de tondeuse eroverheen gehaald op standje 3quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En hoe ga jij je haar doen?
\rent hard weg.
quote:
Nopequote:Op maandag 6 augustus 2012 23:04 schreef Lokasenna het volgende:
Ontken het maar niet.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vind krullen haar wel staan, eerlijk gezegd. Maar geilen...
Ja, prima hoor.quote:
Nee. GW1 was tof, maar GW2 is gewoon een suffe mmorpg (helaas).quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:04 schreef Lokasenna het volgende:
PM eens dan?quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:05 schreef Casie het volgende:
Techno: die heb ik, alleen niet met dit account
De laatste keer had ik mijn haar niet gestijld.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:02 schreef twi het volgende:
Ik ben nu ook wel benieuwd naar C_M met krullen!
Ja, maar toen zat Murdera naast je. Dan let ik er niet op hoor.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:07 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
De laatste keer had ik mijn haar niet gestijld.
Maar dat hartje had ik gezet. Net als het uitroepteken van WT.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:07 schreef twi het volgende:
Silk die dat hartje dan wel verdientZe weet dit topic niet eens meer te vinden
Het is ook meer slag in de vorm van krullen. En de ene keer wat meer dan de andere keer.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:07 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, maar toen zat Murdera naast je. Dan let ik er niet op hoor.
En waarom zijn jouw hartjes meer waard dan de hartjes die ik bij Mur heb gezet, of die die Myra bij mij heeft gezet? Kijk uit hoor, niet spotten met de hartjes!quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar dat hartje had ik gezet. Net als het uitroepteken van WT.
Ik zal er zaterdag speciaal op letten, een klap voor m'n hoofd riskerend.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:08 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Het is ook meer slag in de vorm van krullen. En de ene keer wat meer dan de andere keer.
Is C_M zo agressief dan?quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:09 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zal er zaterdag speciaal op letten, een klap voor m'n hoofd riskerend.
Ja. We mogen van alles verwachten. Behalve als de dame in kwestie dat niet waar kan maken, want als we het dan toch verwachten zijn we ineens klootzakkenquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:59 schreef Casie het volgende:
[..]
Precies.
En mannen mogen natuurlijk ook wel bepaalde dingen van vrouwen verwachten.
Omdat...omdat.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:08 schreef twi het volgende:
[..]
En waarom zijn jouw hartjes meer waard dan de hartjes die ik bij Mur heb gezet, of die die Myra bij mij heeft gezet? Kijk uit hoor, niet spotten met de hartjes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
misschien wil ze je toevoegen op FB haha.quote:
Nee, dan hebben we teveel eisen want kijk ons dan eensquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:10 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja. We mogen van alles verwachten. Behalve als de dame in kwestie dat niet waar kan maken, want als we het dan toch verwachten zijn we ineens klootzakken
My point exactly.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, dan hebben we teveel eisen want kijk ons dan eens
Ik heb geen FB en andere social media.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:10 schreef twi het volgende:
misschien wil ze je toevoegen op FB haha.
of niet, dat mag ook
maar jij gaat er zeker netjes mee om
want je bent wel benieuwd natuurlijk
En als de man het niet waar kan maken zijn wij veeleisende bitches. Ik zie een gelijkenis.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:10 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja. We mogen van alles verwachten. Behalve als de dame in kwestie dat niet waar kan maken, want als we het dan toch verwachten zijn we ineens klootzakken
Ik heb wel FBquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb geen FB en andere social media.
Dan stel ik voor dat we de eisen laten gaan, waar spreken we af?quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:12 schreef Casie het volgende:
[..]
En als de man het niet waar kan maken zijn wij veeleisende bitches. Ik zie een gelijkenis.
Maar jij hebt wel een fobo, dus.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:14 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ik heb wel FB, maar doe er niet zoveel mee. Vergeet vaak om te kijken.
Gefeliciteerd! RE6 zal wel keiïngewikkeld zijn.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:16 schreef Captain_Maximum het volgende:
even iets anders kinders, ik heb een 8 voor m'n examen (RE6).
Goed bezigquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:16 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ach, het gaat gewoon door met verzekeringswiskunde.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:17 schreef twi het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! RE6 zal wel keiïngewikkeld zijn.
Twaalf uur in de pub bij het station in inverness? Ik zit daar met een boek waar een roos uitsteekt.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan stel ik voor dat we de eisen laten gaan, waar spreken we af?
/desperate modus uit
quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:16 schreef twi het volgende:
[..]
Hij is perfect, mijn liefde voor jou is weer een beetje gegroeid.
Toe maar, toe maar.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:16 schreef Captain_Maximum het volgende:
quote:
Waarom?quote:
Waar is dat dan?quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:18 schreef Casie het volgende:
[..]
Twaalf uur in de pub bij het station in inverness? Ik zit daar met een boek waar een roos uitsteekt.
Omdat hartjes.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Toe maar, toe maar.Dat verdient wel een pint.
[..]Ja, die gebruik je vaak. Daarom moest ik daaraan denken.
[..]
Waarom?
Nee nee, kaneel wil met jou trouwen :dquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:20 schreef Lokasenna het volgende:
Oh, ik sta nu gelijk aan twee trouwende mensen. Apart, dat is een van de enige smileys die ik nog nooit gebruikt heb
Die gebruik ik helemaal niet vaakquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Toe maar, toe maar.Dat verdient wel een pint.
[..]Ja, die gebruik je vaak. Daarom moest ik daaraan denken.
[..]
Waarom?
Deal!quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:18 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Met een mooie formule erop.
Dat ligt meer aan mijn pens, babbelziekte en lafheid.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Zie hier waarom je nog single bent.
Alsjeblieft:quote:
Er was geen MMO spelende tomboy.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:20 schreef Lokasenna het volgende:
Oh, ik sta nu gelijk aan twee trouwende mensen. Apart, dat is een van de enige smileys die ik nog nooit gebruikt heb
12 uur, zeg ik ben geen supermanquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:21 schreef Casie het volgende:
[..]
Schotland, je moet niet te laat komen hè.
Oeh, nu durf ik niet meer naar de meet, misschien gaat hij me wel ontvoeren.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee nee, kaneel wil met jou trouwen :d
Jippiequote:Op maandag 6 augustus 2012 23:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat ligt meer aan mijn pens, babbelziekte en lafheid.
[..]
Alsjeblieft:
[..]
Er was geen MMO spelende tomboy.
Ik ben heul geen tomboyquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er was geen MMO spelende tomboy.
Ach, ik heb geen idee wat ik kan verwachtenquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oeh, nu durf ik niet meer naar de meet, misschien gaat hij me wel ontvoeren.
Maar waarschijnlijk ga ik sowieso al niet
Ssst.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee nee, kaneel wil met jou trouwen :d
Wlles.quote:
Ik dacht dat jullie soberzo al niet meer kwamen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oeh, nu durf ik niet meer naar de meet, misschien gaat hij me wel ontvoeren.
Maar waarschijnlijk ga ik sowieso al niet
Dat is nog enger..quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben heul geen tomboy
Ik ben onzijdig
Nou, welke wil je dan?quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben heul geen tomboy
Ik ben onzijdig
Mensen die geen Superman zijn.quote:
Ik wil helemaal geen superman zijnquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou, welke wil je dan?
[..]
Mensen die geen Superman zijn.
Mwah. Mijn ervaring is dat vrouwen kunnen afknappen op de meest achterlijke details, waar kerels wel een hoop noten op hun zang hebben maar het in de meeste gevallen al gauw prima vinden. Niks mis met wensen of eisen, wel iets mis met niet langs een imperfectie heen kunnen kijken.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:12 schreef Casie het volgende:
[..]
En als de man het niet waar kan maken zijn wij veeleisende bitches. Ik zie een gelijkenis.
Nee, ontslagen collega dit datquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:25 schreef twi het volgende:
Wat een kansloze afzeggingen ineens. Willen jullie mij niet meer zien ofzo? Godverdomme.
Tijn zou nu roepen: Bewijs het dan..quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alleen qua gedrag en hobby's, niet lichamelijk hoor
Het ligt dus aan jouquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:25 schreef twi het volgende:
Wat een kansloze afzeggingen ineens. Willen jullie mij niet meer zien ofzo? Godverdomme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |