Nou weet ik het ook niet meerquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:01 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Normaal gesproken stijl ik me naar als ik uit ga, maar misschine heb je wel gelijk. Ik weet het niet meer.
En hoe ga jij je haar doen?quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou weet ik het ook niet meer
Nou weet je hoe je haar moet zitten zaterdag
Ik ookquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:02 schreef twi het volgende:
Ik ben nu ook wel benieuwd naar C_M met krullen!
Alleen silkiewilkie heeft nog hartje. Verder heeft Joysa kapitalen en ik heb een uitroeptekentje. That's it.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:02 schreef twi het volgende:
En godverdomme waar zijn mijn en Murdera's hartjes gebleven?
Heb ik 10 topics geleden ofzo weggehaald. Anders was mijn hartje voor Silk niet meer speciaal.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:02 schreef twi het volgende:
Kaneel..quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:02 schreef twi het volgende:
Nee.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:04 schreef Lokasenna het volgende:
Nog mensen hier die Guild Wars 2 gaan spelen?
Zojuist de tondeuse eroverheen gehaald op standje 3quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En hoe ga jij je haar doen?
\rent hard weg.
quote:
Nopequote:Op maandag 6 augustus 2012 23:04 schreef Lokasenna het volgende:
Ontken het maar niet.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vind krullen haar wel staan, eerlijk gezegd. Maar geilen...
Ja, prima hoor.quote:
Nee. GW1 was tof, maar GW2 is gewoon een suffe mmorpg (helaas).quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:04 schreef Lokasenna het volgende:
PM eens dan?quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:05 schreef Casie het volgende:
Techno: die heb ik, alleen niet met dit account
De laatste keer had ik mijn haar niet gestijld.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:02 schreef twi het volgende:
Ik ben nu ook wel benieuwd naar C_M met krullen!
Ja, maar toen zat Murdera naast je. Dan let ik er niet op hoor.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:07 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
De laatste keer had ik mijn haar niet gestijld.
Maar dat hartje had ik gezet. Net als het uitroepteken van WT.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:07 schreef twi het volgende:
Silk die dat hartje dan wel verdientZe weet dit topic niet eens meer te vinden
Het is ook meer slag in de vorm van krullen. En de ene keer wat meer dan de andere keer.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:07 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, maar toen zat Murdera naast je. Dan let ik er niet op hoor.
En waarom zijn jouw hartjes meer waard dan de hartjes die ik bij Mur heb gezet, of die die Myra bij mij heeft gezet? Kijk uit hoor, niet spotten met de hartjes!quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar dat hartje had ik gezet. Net als het uitroepteken van WT.
Ik zal er zaterdag speciaal op letten, een klap voor m'n hoofd riskerend.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:08 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Het is ook meer slag in de vorm van krullen. En de ene keer wat meer dan de andere keer.
Is C_M zo agressief dan?quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:09 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zal er zaterdag speciaal op letten, een klap voor m'n hoofd riskerend.
Ja. We mogen van alles verwachten. Behalve als de dame in kwestie dat niet waar kan maken, want als we het dan toch verwachten zijn we ineens klootzakkenquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:59 schreef Casie het volgende:
[..]
Precies.
En mannen mogen natuurlijk ook wel bepaalde dingen van vrouwen verwachten.
Omdat...omdat.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:08 schreef twi het volgende:
[..]
En waarom zijn jouw hartjes meer waard dan de hartjes die ik bij Mur heb gezet, of die die Myra bij mij heeft gezet? Kijk uit hoor, niet spotten met de hartjes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
misschien wil ze je toevoegen op FB haha.quote:
Nee, dan hebben we teveel eisen want kijk ons dan eensquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:10 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja. We mogen van alles verwachten. Behalve als de dame in kwestie dat niet waar kan maken, want als we het dan toch verwachten zijn we ineens klootzakken
My point exactly.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, dan hebben we teveel eisen want kijk ons dan eens
Ik heb geen FB en andere social media.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:10 schreef twi het volgende:
misschien wil ze je toevoegen op FB haha.
of niet, dat mag ook
maar jij gaat er zeker netjes mee om
want je bent wel benieuwd natuurlijk
En als de man het niet waar kan maken zijn wij veeleisende bitches. Ik zie een gelijkenis.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:10 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja. We mogen van alles verwachten. Behalve als de dame in kwestie dat niet waar kan maken, want als we het dan toch verwachten zijn we ineens klootzakken
Ik heb wel FBquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb geen FB en andere social media.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |