Weet je zeker dat je nergens een vacuumlek hebt? Bij 1800 komt de turbo er in, die werkt dus nogquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:26 schreef Gambolputty het volgende:
Hier ook zo'n leuke: sta in zuid-Frankrijk met een 2.5D die onder de 1800 toeren volkomen futloos is. Daarboven gaat ie als de brandweer. Hoop gefluit ook weer.
Nee denk ook niet dat het de turbo is, is vergelijkbaar met het scheuren van de intercoolerslang, zorgde ook voor een hoop gefluit maar kan nu geen lek ontdekken. Wel ff de slangklemmen aangetrokken maar nog niet kunnen testen. Is iig niet iets om steunpunt Lyon om te bellen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:29 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je nergens een vacuumlek hebt? Bij 1800 komt de turbo er in, die werkt dus nogFluiten is alleen niet echt een goed teken dan
Alhoewel die turbo's volgens mij niet vaak kapoet gaan?
Hier ff wijzigen, dan kan de volgende die het topic opent de hele zwik erin copy/pasten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:08 schreef Charged het volgende:
Ik zal wat vaker aanwezig zijn voor zoverre mogelijk..
Mag ik in de OP met een V70 2.5 classic?
10v automaatje.
Haha nice. 440's zijn altijd brave goedkope gebakjes om ff mee te rijden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:04 schreef Alcatranz. het volgende:
Zondag teruggekomen van roadtrip in Frankrijk. 440 gekocht in mei voor 350 euro, ruim 4000 kilometer gereden in 2 weken tijd. Ben stiekem toch voor de auto gaan houden
Done en thnx!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:45 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Hier ff wijzigen, dan kan de volgende die het topic opent de hele zwik erin copy/pasten.
Heb mezelf er ook maar even tussen gezet. Kun jij de OP van dit topic nog bijwerken?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:45 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Hier ff wijzigen, dan kan de volgende die het topic opent de hele zwik erin copy/pasten.
Dat gaat om echt flushen, en niet simpel de olie wisselen toch? Flushen gaat met kracht en kan keerringen slopen etc. dacht ikquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:10 schreef Charged het volgende:
Wil graag tussen de 1000 en 1200 reserveren voor een hele grote beurt,moet te doen zijn lijkt me..remmen zijn goed,distri mag nog 35k,volledige automaatflush word afgeraden via 850 forum dus half aflaten en half nieuwe bakolie.
Het menneke heeft de 4 ton dik gepasseerd.
Wil er graag een inside-out poetsbeurt tegenaan gooien voor bovenstaand bedrag..
Loopt voor de rest erg netjes.
Third world problemsquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:20 schreef r8v2 het volgende:
Komende zondag ben ik pleite naar Zweden. Als in, minimaal 3 jaar. Ik heb:
- Een Volvo 940 Estate Turbo 170pk met airco, c.v. met afstandsbediening en heerlijke stoelen
- Een 244 DLS met als enige optie een toerenteller en gare stoelen.
En nog kan ik niet kiezen.
Wegenbelasting? Het is niet mijn auto!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:48 schreef r8v2 het volgende:
Betaal jij de wegenbelasting dan.
De 244 heeft zoveel meer karakter, maar de Turbo is zo luxe en gaat als de brandweer.
LPG is daar nauwelijks te krijgen, dus wordt 't de 940.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:20 schreef r8v2 het volgende:
Komende zondag ben ik pleite naar Zweden. Als in, minimaal 3 jaar. Ik heb:
- Een Volvo 940 Estate Turbo 170pk met airco, c.v. met afstandsbediening en heerlijke stoelen
- Een 244 DLS met als enige optie een toerenteller en gare stoelen.
En nog kan ik niet kiezen.
Ka-tsjingquote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:23 schreef CasB het volgende:
Vandaag mijn 850 naar de garage gebracht voor beurt, apk, distributieriem en nog wat dingetjes. Ik hou m'n hart vast.
LPG in Zweden ja? Da's behoorlijk zeldzaam anders.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:35 schreef r8v2 het volgende:
LPG zit in mijn dorp, en op benzine loopt ie nog prima.
En nee dat is geen DLS, dat is een 244 DL met een 6-cilinder neus, achterkant en Pullman-interieur.
Inderdaad,daarom gewoon half aflaten en aanvullen,zou al een wereld van verschil moeten zijn.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:34 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dat gaat om echt flushen, en niet simpel de olie wisselen toch? Flushen gaat met kracht en kan keerringen slopen etc. dacht ik
Die was top! Nog bedanktquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:33 schreef Charged het volgende:
[..]
Inderdaad,daarom gewoon half aflaten en aanvullen,zou al een wereld van verschil moeten zijn.
Edit,flesje al geproefd?
Simpelquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:54 schreef Charged het volgende:
Ow ja,srs lampje is opgelost,stekkertje onder bijrijdersstoel had corrosie,schoongemaakt en presto!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |